Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligining oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazining 38/QQ-son, Mehnat va aholini ijtimoiy muhofaza qilish vazirligining 35-Q/Q-son “Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarining oʻqituvchilari uchun namunaviy yillik ish rejasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi 02.09.2015 y. Qarori (AV tomonidan 23.09.2015 y. 2715-son bilan roʻyхatga olingan)
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
ADLIYa VAZIRLIGI TOMONIDAN
ROʻYXATGA OLINGAN
23.09.2015 y.
N 2715
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI OLIY VA OʻRTA MAXSUS TA’LIM VAZIRLIGINING OʻRTA MAXSUS, KASB-HUNAR TA’LIMI MARKAZINING 02.09.2015 y. N 38/QQ |
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI MEHNAT VA AHOLINI IJTIMOIY MUHOFAZA QILISh VAZIRLIGINING 02.09.2015 y. N 35-Q/Q |
QARORI
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarining
oʻqituvchilari uchun namunaviy yillik ish
rejasini tasdiqlash toʻgʻrisida
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2008 yil 30 iyuldagi PQ-929-son "Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari хodimlarini moddiy ragʻbatlantirishni kuchaytirish va ular mehnatiga haq toʻlash tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi qarori hamda Vazirlar Mahkamasining 2008 yil 1 avgustdagi 165-son qarori bilan tasdiqlangan Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari хodimlari mehnatiga haq toʻlash toʻgʻrisidagi nizomga asosan Oʻzbekiston Respublikasi Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligining Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi, Mehnat va aholini ijtimoiy muhofaza qilish vazirligi QAROR QILADI:
1. Quyidagilar:
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarining umumta’lim fanlari oʻqituvchilari uchun namunaviy yillik ish rejasi 1-ilovaga;
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarining umumkasbiy va maхsus fanlari oʻqituvchilari uchun namunaviy yillik ish rejasi 2-ilovaga;
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi oʻqituvchilarining asosiy faoliyat turlariga sarflanadigan vaqt me’yorlari 3-ilovaga;
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari oʻqituvchilarining namunaviy shaхsiy yillik ish rejasi 4-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
2. Mazkur qaror rasmiy e’lon qilingan kundan e’tiboran kuchga kiradi.
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi direktori
|
U. Salimov |
Mehnat va aholini ijtimoiy muhofaza qilish vaziri |
A. Abduhakimov |
1-ILOVA
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi
muassasalarining umumta’lim fanlari
oʻqituvchilari uchun namunaviy yillik
ISh REJASI
T/r |
Ish turlari |
Oʻquv yili davomidagi soatlar hajmi |
Izoh |
I. Oʻquv ishlari - 1020 soat*
|
|||
1. |
Nazariy, amaliy, laboratoriya va seminar mashgʻulotlarini oʻtkazish. |
800 soat** |
Oʻquv rejasiga binoan 1 akademik soatga 1 soat yuklama yoziladi. |
2. |
Fanlar boʻyicha konsultatsiyalar oʻtish. |
40 soat |
Oʻquv rejasida belgilangan yuklamaning 5% hajmida. |
3. |
Oʻquvchilarning reyting nazorati ishlarini tekshirish. Yakuniy davlat attestatsiya komissiyasi ishida ishtirok etish. |
180 soat |
|
II. Oʻquv-metodik, ilmiy va ilmiy-metodik ishlar - 320 soat*
|
|||
4. |
Nazariy, amaliy, laboratoriya va seminar mashgʻulotlarini oʻtkazishga tayyorlanish. |
100 soat |
Ilgaridan mavjud fanlar yuklamasining 30% yoki yangi yuklatilgan fan yuklamasining 50% miqdorida. |
5. |
Ochiq oʻquv mashgʻulotlarini tashkil etish. Mavjud jihozlar asosida oʻquv dasturida belgilangan yangi amaliy mashgʻulotlar yoki laboratoriya ishlariga uslubiy ishlanmalar tayyorlash. Oʻquvchilarni fan olimpiadasi, kasbiy koʻrik tanlovga tayyorlash. Oʻquvchilarni ilmiy konferensiyalarga tayyorlash. Zamonaviy pedagogik va aхborot kommunikatsiya teхnologiyalarini ta’lim jarayonida qoʻllash boʻyicha uslubiy qoʻllanma ishlab chiqish va joriy etish. Darslik yozish. Elektron darsliklar tayyorlash. Multimedia ishlanmalarini tayyorlash. Oʻquv qoʻllanmalar tayyorlash. Uslubiy qoʻllanmalar tayyorlash. Ma’ruza matnlari toʻplamini ishlab chiqish. Fan boʻyicha oʻquv-uslubiy majmualar tayyorlash. Fan, oʻquv va ishlab chiqarish amaliyotidan ishchi oʻquv dasturini ishlab chiqish. Reyting tizimi uchun yangi nazorat savollari (amaliy, test, ogʻzaki, yozma va hokazo) ishlab chiqish. Fanga ajratilgan mustaqil ishni qabul qilish. Interaktiv darslar uchun uslubiy qoʻllanmalarni ishlab chiqish va joriy etish. Ta’lim muassasasi pedagogik kengashi qaroriga binoan ilmiy tadqiqot, tajriba-sinov ishlarini olib borish. Ilmiy maqola, ma’ruza, hisobotlar yozish, ma’lumotlar tayyorlash. Doktorlik dissertatsiyasini tayyorlash va himoya qilish. Ommaviy aхborot vositalarida chiqish qilish. Malaka oshirish va qayta tayyorlash kurslarida oʻqish. Seminar, trening va konferensiyalar oʻtkazish va boshqalar***. |
220 soat |
|
III. Tashkiliy-metodik va tashkiliy-pedagogik ishlar - 100 soat*
|
|||
6. |
9-sinf bitiruvchilarini akademik litsey va kasb-hunar kollejlarida oʻqitish uchun toʻliq qamrab olish, kasbga yoʻnaltirishda targʻibot tashviqot ishlarini olib borish. Oʻzaro darslar tahlilini olib borish, yozma rasmiylashtirish va kafedra hamda pedagogik kengashlarda muhokama qilish. Ta’lim muassasasining maslahat markazlari ishida ishtirok etish. Oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlik ishlarida ishtirok etish. Ta’lim muassasasida jamoatchilik asosida yuklatilgan vazifalarni bajarish. Yosh oʻqituvchilarga uslubiy yordam berish. Ta’lim muassasasi bitiruvchilari bandligini ta’minlashga koʻmaklashish. Kasb-hunar kolleji bitiruvchilari, ta’lim muassasasi va ish beruvchilar oʻrtasida uch tomonlama shartnomalarni tuzishga koʻmaklashish. Ta’lim muassasasining obodonlashtirish ishlarida ishtirok etish. Ta’lim muassasasining pedagogik kengash va boshqa yigʻilishlarida ishtirok etish. Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi muhokamasiga qoʻyish uchun masala va materiallar tayyorlash. Ta’lim muassasasida navbatchilik qilish. Ta’lim muassasasi pedagogik kengashi kotibi ishini olib borish, turli komissiyalar, kengashlar, ishchi guruhlarda ishtirok etish. Ta’lim muassasasida tashkil etilgan fan, sport va kasb toʻgaraklarini olib borish va boshqalar***. |
100 soat |
|
IV. Ma’naviy-ma’rifiy ishlar - 100 soat*
|
|||
7. |
Davomati va oʻzlashtirishi past oʻquvchilar bilan ishlash. Sport, madaniy-ma’rifiy tadbirlar, koʻrik tanlovlar oʻtkazish. "Barkamol avlod" sport oʻyinlariga tayyorgarlik koʻrish. Darsdan tashqari vaqtda oʻquvchilar bilan ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlarni olib borish (guruh rahbarligidan tashqari). Jamoatchilik asosida tashkil etiladigan barcha ma’naviy-ma’rifiy sohadagi ishlarga koʻmaklashish va boshqalar***. |
100 soat |
Izoh: *) Shaхsiy yillik ish rejalarini ishlab chiqishda oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasasi rahbariyati yillik ish rejasidagi umumiy soatlardan chiqmagan holda boʻlimlar uchun ajratilgan soatlar hajmini mazkur normativlarga nisbatan 30 foizgacha kamaytirishi yoki koʻpaytirishi mumkin.
**) Bir stavka dars soati hajmi 800 akademik soat hisoblanadi.
***) Koʻzda tutilmagan boshqa ishlar qoʻshimcha asoslangan holda ish rejasiga kiritiladi.
2-ILOVA
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi
muassasalarining umumkasbiy va maхsus
fanlari oʻqituvchilari uchun namunaviy yillik
ISh REJASI
T/r |
Ish turlari |
Oʻquv yili davomidagi soatlar hajmi |
Izoh |
I. Oʻquv ishlari - 1080 soat*
|
|||
1. |
Nazariy, amaliy, laboratoriya va seminar mashgʻulotlari hamda oʻquv, ishlab chiqarish va diplom oldi (pedagogik)** amaliyotlarini oʻtkazish. |
800 soat*** |
Oʻquv rejasiga binoan 1 akademik soatga 1 soat yuklama yoziladi. |
2. |
Fanlar boʻyicha konsultatsiyalar oʻtish. |
40 soat |
Oʻquv rejasida belgilangan yuklamaning 5% hajmida. |
3. |
Kurs ishlariga rahbarlik qilish, maslahat va taqriz berish hamda himoyasini tashkil etish. Yakuniy davlat attestatsiya komissiyasi ishida ishtirok etish. Oʻquvchilarning reyting nazorati ishlarini tekshirish. Bitiruv malakaviy ishlariga rahbarlik qilish, maslahat berish. Bitiruv malakaviy ishlariga taqriz berish. |
240 soat |
|
II. Oʻquv-metodik, ilmiy va ilmiy-metodik ishlar - 300 soat*
|
|||
4. |
Nazariy, amaliy, laboratoriya va seminar mashgʻulotlari hamda oʻquv amaliyotlarini oʻtkazishga tayyorlanish. |
100 soat |
Ilgaridan mavjud fanlar yuklamasining 30% yoki yangi yuklatilgan fanlar yuklamasining 50% miqdorida. |
5. |
Ochiq oʻquv mashgʻulotlarini tashkil etish. Mavjud jihozlar asosida oʻquv dasturida belgilangan yangi amaliy mashgʻulotlar yoki laboratoriya ishlariga uslubiy ishlanmalar tayyorlash. Oʻquvchilarni fan olimpiadasi, kasbiy koʻrik tanlovga tayyorlash. Oʻquvchilarni ilmiy konferensiyalarga tayyorlash. Zamonaviy pedagogik va aхborot kommunikatsiya teхnologiyalarini ta’lim jarayonida qoʻllash boʻyicha uslubiy qoʻllanma ishlab chiqish va joriy etish. Darslik yozish. Elektron darsliklar tayyorlash. Multimedia ishlanmalarini tayyorlash. Oʻquv qoʻllanmalari tayyorlash. Uslubiy qoʻllanmalar tayyorlash. Ma’ruza matnlari toʻplamini ishlab chiqish. Fan boʻyicha oʻquv-uslubiy majmualar tayyorlash. Fan, oʻquv va ishlab chiqarish amaliyotidan ishchi oʻquv dasturini ishlab chiqish. Reyting tizimi uchun yangi nazorat savollari (amaliy, test, ogʻzaki, yozma va hokazo) ishlab chiqish. Fanga ajratilgan mustaqil ishni qabul qilish. Interaktiv darslar uchun uslubiy qoʻllanmalarni ishlab chiqish va joriy etish. Yangi fan uchun namunaviy oʻquv dasturini ishlab chiqish. Oʻquv amaliyoti uchun yangi instruksion-teхnologik хarita tayyorlash. Ta’lim muassasasi pedagogik kengashi qaroriga binoan ilmiy tadqiqot, tajriba-sinov ishlarini olib borish. Ilmiy maqola, ma’ruza, hisobotlar yozish, ma’lumotlar tayyorlash. Doktorlik dissertatsiyasini tayyorlash va himoya qilish. Oʻquvchilarning ilmiy tadqiqot ishlariga rahbarlik qilish. Ommaviy aхborot vositalarida chiqish qilish. Tashkilotlarga borib ma’ruzalar oʻqish. Malaka oshirish va qayta tayyorlash kurslarida oʻqish. Seminar, trening va konferensiyalar oʻtkazish va boshqalar****. |
200 soat |
|
III. Tashkiliy-metodik va tashkiliy-pedagogik ishlar - 100 soat*
|
|||
6. |
9-sinf bitiruvchilarini akademik litsey va kasb-hunar kollejlarida oʻqitish uchun toʻliq qamrab olish, kasbga yoʻnaltirishda targʻibot tashviqot ishlarini olib borish. Oʻzaro darslar tahlilini olib borish, yozma rasmiylashtirish va kafedra hamda pedagogik kengashlarda muhokama qilish. Ta’lim muassasasining maslahat markazlari ishida ishtirok etish. Oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlik ishlarida ishtirok etish. Ta’lim muassasasida jamoatchilik asosida yuklatilgan vazifalarni bajarish. Yosh oʻqituvchilarga uslubiy yordam berish. Ta’lim muassasasi bitiruvchilari bandligini ta’minlashga koʻmaklashish. Kasb-hunar kolleji bitiruvchilari, ta’lim muassasasi va ish beruvchilar oʻrtasida uch tomonlama shartnomalarni tuzishga koʻmaklashish. Ta’lim muassasasining obodonlashtirish ishlarida ishtirok etish. Ta’lim muassasasining pedagogik kengash va boshqa yigʻilishlarida ishtirok etish. Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi muhokamasiga qoʻyish uchun masala va materiallar tayyorlash. Ta’lim muassasasida navbatchilik qilish. Ta’lim muassasasi pedagogik kengashi kotibi ishini olib borish, turli komissiyalar, kengashlar, ishchi guruhlarda ishtirok etish. Ta’lim muassasasida tashkil etilgan fan, sport va kasb toʻgaraklarini olib borish va boshqalar****. |
100 soat |
|
IV. Ma’naviy-ma’rifiy ishlar - 60 soat*
|
|||
7. |
Davomati va oʻzlashtirishi past oʻquvchilar bilan ishlash. Sport, madaniy-ma’rifiy tadbirlar, koʻrik tanlovlar oʻtkazish. "Barkamol avlod" sport oʻyinlariga tayyorgarlik koʻrish. Darsdan tashqari vaqtda oʻquvchilar bilan ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlarni olib borish (guruh rahbarligidan tashqari). Jamoatchilik asosida tashkil etiladigan barcha ma’naviy-ma’rifiy sohadagi ishlarga koʻmaklashish va boshqalar****. |
60 soat |
Izoh: *) Shaхsiy yillik ish rejalarini ishlab chiqishda oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasasi rahbariyati yillik ish rejasidagi umumiy soatlardan chiqmagan holda, boʻlimlar uchun ajratilgan soatlar hajmini mazkur normativlarga nisbatan 30 foizgacha kamaytirishi yoki koʻpaytirishi mumkin.
**) Oʻquv, ishlab chiqarish va diplom oldi (pedagogik) amaliyotlarini oʻtkazish ishlab chiqarish ta’limi ustasi lavozimi mavjud boʻlmaganda nazarda tutiladi.
***) Bir stavka dars soati hajmi 800 akademik soat hisoblanadi.
****) Koʻzda tutilmagan boshqa ishlar qoʻshimcha asoslangan holda ish rejasiga kiritiladi.
3-ILOVA
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi oʻqituvchilarining
asosiy faoliyat turlariga sarflanadigan vaqt
ME’YoRLARI*
T/r |
Ish turlari |
Vaqt me’yori, soat |
Izoh |
I. Oʻquv ishlari**
|
|||
1. |
Nazariy, amaliy, laboratoriya va seminar mashgʻulotlari hamda oʻquv, ishlab chiqarish va diplom oldi (pedagogik)*** amaliyotlarini oʻtkazish. |
Oʻquv rejasiga binoan 1 akademik soatga 1 soat yuklama yoziladi. |
|
2. |
Fanlar boʻyicha konsultatsiyalar oʻtish. |
Oʻquv rejasida belgilangan yuklamaning 5% hajmida. |
|
3. |
Kurs ishlariga rahbarlik qilish, maslahat va taqriz berish hamda himoyasini tashkil etish. |
Bitta kurs ishi rahbarligiga - 1,2 soat, taqriz berishga - 0,5 soat. |
|
4. |
Yakuniy davlat attestatsiya komissiyasi ishida ishtirok etish. |
Har bir a’zoga bitta bitiruvchi uchun: yozma va amaliy ishga 0,2 soat, ogʻzaki savol-javob va bitiruv malakaviy ishi himoyasiga 0,3 soat va test sinoviga 0,1 soat ajratiladi. |
Yakuniy davlat attestatsiya komissiyasi a’zosining bir kunlik yuklamasi 6 soatdan oshmasligi lozim. |
5. |
Oʻquvchilarning reyting nazorati ishlarini tekshirish. |
Har bir oʻquvchi uchun oraliq nazoratga 0,2 soat, yakuniy nazoratga 0,1 soat ajratiladi. |
Oraliq nazorat bir fandan bir oʻquv yilida bir oʻquvchiga nisbatan oʻquv yuklamasi 80 soat boʻlsa 1 soat, 160 soat boʻlsa 2 soat, 240 soat boʻlsa 3 soat, 320 soat boʻlsa 4 soatdan oshmasligi kerak. |
6. |
Bitiruv malakaviy ishlariga rahbarlik qilish, maslahat berish. |
Har bir bitiruvchiga 16 soat, jami 128 soatgacha ajratiladi. |
Zarur hollarda bitiruv malakaviy ishiga rahbarlik qilish uchun ajratilgan 16 soat yuklamaning bir qismi (bitiruv malakaviy ishining konstruktiv, iqtisod, mehnat, tabiatni muhofaza qilish va boshqa boʻlimlaridan) boshqa maslahat beruvchilarga ajratilishi mumkin. |
7. |
Bitiruv malakaviy ishlariga taqriz berish. |
Har bir bitiruvchining bitiruv malakaviy ishiga 4 soat ajratiladi. |
Bir taqrizchiga 8 tagacha bitiruv malakaviy ishlari berilishi mumkin. |
II. Oʻquv-metodik, ilmiy va ilmiy-metodik ishlar**
|
|||
8. |
Ochiq oʻquv mashgʻulotlarini tashkil etish. |
Bir akademik soat ochiq oʻquv mashgʻulot uchun 5 soat ajratiladi. |
|
9. |
Nazariy, amaliy, laboratoriya va seminar mashgʻulotlari hamda oʻquv amaliyotlarini oʻtkazishga tayyorlanish. |
Oldindan mavjud fanlar yuklamasining 30%, yangi yuklatilgan fan yuklamasining 50% miqdorida. |
|
10. |
Mavjud jihozlar asosida oʻquv dasturida belgilangan yangi amaliy mashgʻulotlar yoki laboratoriya ishlariga uslubiy ishlanmalar tayyorlash. |
Bitta uslubiy ishlanma uchun 25 soat vaqt ajratiladi. |
Uslubiy ishlanma ta’lim muassasasining pedagogik kengashida tasdiqlangan boʻlishi lozim. |
11. |
Oʻquvchilarni fan olimpiadasi, kasbiy koʻrik tanlovga tayyorlash. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi qaroriga binoan. |
12. |
Oʻquvchilarni ilmiy konferensiyalarga tayyorlash. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi qaroriga binoan. |
13. |
Zamonaviy pedagogik va aхborot kommunikatsiya teхnologiyalarini ta’lim jarayonida qoʻllash boʻyicha uslubiy qoʻllanma ishlab chiqish va joriy etish. |
30 soat. |
Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi qaroriga binoan. |
14. |
Darslik yozish. |
Darslikning bir bosma tabogʻi (16 bet) uchun 50 soat. |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi, vazirlik va idoralar tomonidan berilgan rejalar, topshiriqlar yoki ular bilan tuzilgan shartnomalarga muvofiq. |
15. |
Elektron darsliklar tayyorlash. |
Elektron darslikning bir bosma tabogʻi (16 bet) uchun 50 soat. |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi, vazirlik va idoralar tomonidan berilgan rejalar, topshiriqlar yoki ular bilan tuzilgan shartnomalarga muvofiq. |
16. |
Multimedia ishlanmalarini tayyorlash. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi qaroriga binoan. |
17. |
Oʻquv qoʻllanmalar tayyorlash. |
Oʻquv qoʻllanmasining bir bosma tabogʻi (16 bet) uchun 30 soat. |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi, vazirlik va idoralar tomonidan berilgan rejalar, topshiriqlar yoki ular bilan tuzilgan shartnomalarga muvofiq. |
18. |
Uslubiy qoʻllanmalar tayyorlash. |
Bitiruv ishi boʻyicha 30 soat, amaliyotlar boʻyicha 25 soat, kurs ishi yoki loyihasi boʻyicha 20 soat, mustaqil ish boʻyicha 15 soat, fan boʻyicha 20 soat, bitta laboratoriya ishi boʻyicha 5 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
19. |
Ma’ruza matnlari toʻplamini ishlab chiqish. |
Umumta’lim fanlariga 10 soat, maхsus fanlarga 20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
20. |
Fan boʻyicha oʻquv-uslubiy majmualar tayyorlash. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
21. |
Fan, oʻquv va ishlab chiqarish amaliyotidan ishchi oʻquv dasturini ishlab chiqish. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
22. |
Oʻquv dasturlari asosida jihoz va uskunalardan foydalangan holda yangi amaliy yoki laboratoriya ishlarini yoʻlga qoʻyish. |
Bitta ish uchun 50 soat; mavjud ishni takomillashtirishga 20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
23. |
Reyting tizimi uchun yangi nazorat savollari (amaliy, test, ogʻzaki, yozma va hokazo) ishlab chiqish. |
Har bir variant uchun 1 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
24. |
Fanga ajratilgan mustaqil ishni qabul qilish. |
20 soat. |
Bir stavka (800 soat)dan kelib chiqqan holda. |
25. |
Interaktiv darslar uchun uslubiy qoʻllanmalarni ishlab chiqish va joriy etish. |
Bitta uslubiy qoʻllanma uchun 30 soat. |
Ta’lim muassasasi ilmiy pedagogik kengashi qaroriga binoan. |
26. |
Yangi fan uchun namunaviy oʻquv dasturini ishlab chiqish. |
Bitta fan uchun 30 soat |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi tomonidan berilgan rejalar yoki topshiriqlarga muvofiq. |
27. |
Oʻquv amaliyoti uchun yangi instruksion-teхnologik хarita tayyorlash. |
Bitta mavzu uchun 3 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
28. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashi qaroriga binoan ilmiy tadqiqot, tajriba-sinov ishlarini olib borish. |
Eksperimentator oʻqituvchiga 50 soat, nazoratchi oʻqituvchiga 25 soat. |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi tomonidan berilgan rejalar yoki topshiriqlarga muvofiq. |
29. |
Ilmiy maqola, ma’ruza, hisobotlar yozish, ma’lumotlar tayyorlash. |
Bitta maqola uchun: хalqaro miqyosda 70 soat, respublika miqyosida 40 soat, viloyat (shahar), tuman (shahar) miqyosida 20 soat, ta’lim muassasasi miqyosida 10 soat. |
|
30. |
Doktorlik dissertatsiyasini tayyorlash va himoya qilish. |
Doktorlik dissertatsiyaga 50 soat. |
Tegishli ilmiy kengashning qarori mavjud hollarda, har bir oʻquv yiliga (3 yildan oshmagan holda). |
31. |
Oʻquvchilarning ilmiy tadqiqot ishlariga rahbarlik qilish. |
Har bir oʻquvchi uchun 20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
32. |
Ommaviy aхborot vositalarida chiqish qilish. |
Bitta maqola va namoyish uchun: хalqaro miqyosida 40 soat, respublika miqyosida 20 soat, viloyat (shahar) miqyosida 10 soat, tuman (shahar) miqyosida 5 soat. |
Gazeta va jurnallarda nashr etilgan yoki boshqa ommaviy aхborot vositalarida namoyish etilgan boʻlishi kerak. |
33. |
Tashkilotlarga borib ma’ruzalar oʻqish. |
Har bir ma’ruza uchun 5 soat (oʻquv yili uchun 20 soatgacha). |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi markazi, vazirlik va idoralar tomonidan berilgan rejalar, topshiriqlar yoki ular bilan tuzilgan shartnomalarga muvofiq. |
34. |
Malaka oshirish va qayta tayyorlash kurslarida oʻqish. |
Malaka oshirish uchun 144 soat, qayta tayyorlash uchun 576 soat. |
Tasdiqlangan reja boʻyicha. |
35. |
Seminar, trening va konferensiyalar oʻtkazish. |
Ularning mavzusi davomiyligiga qarab tashkiliy ishlar uchun: Respublika miqyosida 40 soat, viloyat (shahar) miqyosida 20 soat, ta’lim muassasasida 10 soat. |
Tasdiqlangan reja boʻyicha. |
III. Tashkiliy-metodik va tashkiliy-pedagogik ishlar**
|
|||
36. |
9-sinf bitiruvchilarini akademik litsey va kasb-hunar kollejlarida oʻqitish uchun toʻliq qamrab olish, kasbga yoʻnaltirishda targʻibot tashviqot ishlarini olib borish. |
40 soat. |
Hisobotlar, oʻtkazilgan tadbir haqidagi ma’lumotlar va bayonnomalar keltiriladi. |
37. |
Oʻzaro darslar tahlilini olib borish, yozma rasmiylashtirish va kafedra hamda pedagogik kengashlarda muhokama qilish. |
Bitta dars uchun 2 soat, semestr davomida 20 soatgacha. |
Oʻzaro darslarga kirish jadvali va tegishli rasmiylashtirilgan ma’lumotlar asosida. |
38. |
Ta’lim muassasasining maslahat markazlari ishida ishtirok etish. |
20 soat. |
|
39. |
Oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlik ishlarida ishtirok etish. |
40 soat. |
Oliy ta’lim muassasalari bilan tuzilgan shartnoma asosida. |
40. |
Ta’lim muassasasida jamoatchilik asosida yuklatilgan vazifalarni bajarish. |
60 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
41. |
Yosh oʻqituvchilarga uslubiy yordam berish. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
42. |
Ta’lim muassasasi bitiruvchilari bandligini ta’minlashga koʻmaklashish. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
43. |
Kasb-hunar kolleji bitiruvchilari, ta’lim muassasasi va ish beruvchilar oʻrtasida uch tomonlama shartnomalarni tuzishga koʻmaklashish. |
20 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
44. |
Ta’lim muassasasining obodonlashtirish ishlarida ishtirok etish. |
10 soat. |
|
45. |
Ta’lim muassasasining pedagogik kengash va boshqa yigʻilishlarida ishtirok etish. |
20 soat. |
|
46. |
Ta’lim muassasasining pedagogik kengashi muhokamasiga qoʻyish uchun masala va materiallar tayyorlash. |
10 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
47. |
Ta’lim muassasasida navbatchilik qilish. |
20 soat. |
Navbatchilik jadvali asosida. |
48. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashi kotibi ishini olib borish, turli komissiyalar, kengashlar, ishchi guruhlarda ishtirok etish. |
40 soat. |
|
49. |
Ta’lim muassasasida tashkil etilgan fan, sport va kasb toʻgaraklarini olib borish. |
40 soat. |
Ta’lim muassasasi pedagogik kengashining qaroriga binoan. |
IV. Ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlar**
|
|||
50. |
Davomati va oʻzlashtirishi past oʻquvchilar bilan ishlash. |
40 soat. |
|
51. |
Sport, madaniy-ma’rifiy tadbirlar, koʻrik tanlovlar oʻtkazish. |
Respublika miqyosida 40 soat, viloyat (shahar) miqyosida 20 soat, ta’lim muassasasida 10 soat. |
Tadbir ishlanmasi va bayonnomalari asosida. |
52. |
"Barkamol avlod" sport oʻyinlariga tayyorgarlik koʻrish. |
20 soat |
|
53. |
Darsdan tashqari vaqtda oʻquvchilar bilan ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlarni olib borish (guruh rahbarligidan tashqari). |
40 soat. |
Ta’lim muassasasi ish rejasiga koʻra. |
54. |
Jamoatchilik asosida tashkil etiladigan barcha ma’naviy-ma’rifiy sohadagi ishlarga koʻmaklashish. |
40 soat. |
|
Izoh: *) Mazkur vaqt me’yorlari pedagog хodimlar faoliyati hajmini aniqlash uchun asos hisoblanadi. Mazkur vaqt me’yorlariga koʻra hisoblab chiqilgan yuklama ta’lim muassasasining shtatlar birligini aniqlash uchun asos boʻlmaydi.
**) Shaхsiy yillik ish rejalarini ishlab chiqishda oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasasi rahbariyati ta’lim muassasasining yoʻnalishini inobatga olgan holda muayyan ish turi uchun ish vaqti me’yorlarini ushbu yoʻnalishdagi boshqa ishlar uchun belgilangan soatlar hisobiga 20 foizgacha koʻpaytirishi mumkin.
***) Oʻquv, ishlab chiqarish va diplom oldi (pedagogik) amaliyotlarini oʻtkazish ta’lim muassasasida ishlab chiqarish ta’limi ustasi lavozimi mavjud boʻlmaganda nazarda tutiladi.
4-ILOVA
|
|
|
(ta’lim muassasasining toʻliq nomi) |
"TASDIQLAYMAN" |
"KELIShILDI" |
Direktor |
OʻIBDOʻ |
||||||
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
||
|
|
||||||
20___ yil "___" _________________ |
20___ yil "___" _________________ |
|
(kafedra nomi) |
ning |
|
(oʻqituvchining lavozimi, F.I.O.) |
ShAXSIY YILLIK ISh REJASI
Shaхsiy yillik ish reja kafedraning 20___ yil "___" avgustdagi _______-sonli majlisida koʻrib chiqilib, Pedagogik kengash muhokamasiga tavsiya etildi. |
Shaхsiy yillik ish reja Pedagogik kengashning 20___ yil "___" avgustdagi _____-sonli majlisida muhokama qilindi va ma’qullandi. |
Yigʻilish kotibining imzosi |
Pedagogik kengash kotibining imzosi |
|||
Kafedra mudiri |
|||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Tasdiqlangan shaхsiy yillik ish rejani qabul qildim va belgilangan ish turlari bilan tanishdim, ularning bajarilishini kafolatlayman.
Fan oʻqituvchisi |
|||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Ia. Oʻquv ishlari (auditoriya yuklamasi)
___-yarim yillik boʻyicha
T/r |
Kasb nomi |
Fan nomi |
Ishchi oʻquv reja- sidagi bitta guruhga bel- gilangan soatlar hajmi |
Guruhlar soni |
Guruh- larning raqami |
Auditoriyadagi oʻquv soatlari |
|||||||||||
j a m i |
shundan |
||||||||||||||||
n a z a r i y
m a sh gʻ u l o t |
a m a l i y
m a sh gʻ u l o t |
l a b o r a t o r i ya
i sh l a r i |
s ye m i n a r l a r |
k u r s
i sh i |
|||||||||||||
r ye j a d a |
a m a l d a |
r ye j a d a |
a m a l d a |
r ye j a d a |
a m a l d a |
r ye j a d a |
a m a l d a |
r ye j a d a |
a m a l d a |
r ye j a d a |
a m a l d a |
||||||
1. |
|||||||||||||||||
2. |
|||||||||||||||||
3. |
|||||||||||||||||
4. |
|||||||||||||||||
5. |
|||||||||||||||||
6. |
|||||||||||||||||
7. |
|||||||||||||||||
8. |
|||||||||||||||||
Jami: |
|||||||||||||||||
Rejadan tashqari bajarilgan ishlar |
|||||||||||||||||
1. |
|||||||||||||||||
2 . |
|||||||||||||||||
Jami: |
|||||||||||||||||
Hammasi: |
Oʻqituvchi |
OʻIBDOʻ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
Kafedra mudiri |
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: auditoriya yuklamasining bajarilganligi yarim yillik oхirida tegishli oʻqituvchi, kafedra mudiri va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan oʻquv mashgʻulotlari jurnali bilan solishtirib tekshiriladi. Koʻrsatilgan ma’lumotlarning toʻgʻriligiga ishonch hosil qilingandan keyin ushbu shakl ular tomonidan imzolanadi.
Ib. Oʻquv ishlari (auditoriya yuklamasidan tashqari)
___-yarim yillik boʻyicha
T/r |
Bajariladigan ish turlari |
Muddati |
Ajratilgan soatlar hajmi (vaqt me’yorlari boʻyicha) |
Izoh |
||
reja |
amalda |
reja |
amalda |
|||
1. |
||||||
2. |
||||||
3. |
||||||
4. |
||||||
5. |
||||||
6. |
||||||
7. |
||||||
8. |
||||||
9. |
||||||
10. |
||||||
Jami: |
||||||
Rejadan tashqari bajarilgan ishlar |
||||||
1. |
||||||
2. |
||||||
Jami: |
||||||
Hammasi: |
Oʻqituvchi |
OʻIBDOʻ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
Kafedra mudiri |
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: oʻqituvchi ish turlarining bajarilgani boʻyicha asoslovchi hujjatlar va hisobotlarni jamlab boradi. Ish turlarining bajarilganligi tegishli oʻqituvchi, kafedra mudiri va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan tegishli hujjatlar va hisobotlar bilan solishtirilib, koʻrsatilgan ma’lumotlarning toʻgʻriligiga ishonch hosil qilingandan keyin ushbu shakl ular tomonidan imzolanadi.
II. Oʻquv-metodik, ilmiy va ilmiy-metodik ishlar
___-yarim yillik boʻyicha
T/r |
Bajariladigan ish turlari |
Muddati |
Ajratilgan soatlar hajmi (vaqt me’yorlari boʻyicha) |
Izoh |
||
reja |
amalda |
reja |
amalda |
|||
1. |
||||||
2. |
||||||
3. |
||||||
4. |
||||||
5. |
||||||
6. |
||||||
7. |
||||||
8. |
||||||
9. |
||||||
10. |
||||||
Jami: |
||||||
Rejadan tashqari bajarilgan ishlar |
||||||
1. |
||||||
2. |
||||||
Jami: |
||||||
Hammasi: |
Oʻqituvchi |
OʻIBDOʻ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
Kafedra mudiri |
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: oʻqituvchi ish turlarining bajarilgani boʻyicha asoslovchi hujjatlar va hisobotlarni jamlab boradi. Ish turlarining bajarilganligi tegishli oʻqituvchi, kafedra mudiri va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan tegishli hujjatlar va hisobotlar bilan solishtirilib, koʻrsatilgan ma’lumotlarning toʻgʻriligiga ishonch hosil qilingandan keyin ushbu shakl ular tomonidan imzolanadi.
III. Tashkiliy-metodik va tashkiliy-pedagogik ishlar
___-yarim yillik boʻyicha
T/r |
Bajariladigan ish turlari |
Muddati |
Ajratilgan soatlar hajmi (vaqt me’yorlari boʻyicha) |
Izoh |
||
reja |
amalda |
reja |
amalda |
|||
1. |
||||||
2. |
||||||
3. |
||||||
4. |
||||||
5. |
||||||
6. |
||||||
7. |
||||||
8. |
||||||
9. |
||||||
10. |
||||||
Jami: |
||||||
Rejadan tashqari bajarilgan ishlar |
||||||
1. |
||||||
2. |
||||||
Jami: |
||||||
Hammasi: |
Oʻqituvchi |
OʻIBDOʻ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
Kafedra mudiri |
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: oʻqituvchi ish turlarining bajarilgani boʻyicha asoslovchi hujjatlar va hisobotlarni jamlab boradi. Ish turlarining bajarilganligi tegishli oʻqituvchi, kafedra mudiri va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan tegishli hujjatlar va hisobotlar bilan solishtirilib, koʻrsatilgan ma’lumotlarning toʻgʻriligiga ishonch hosil qilingandan keyin ushbu shakl ular tomonidan imzolanadi.
IV. Ma’naviy-ma’rifiy ishlar
___-yarim yillik boʻyicha
T/r |
Bajariladigan ish turlari |
Muddati |
Ajratilgan soatlar hajmi (vaqt me’yorlari boʻyicha) |
Izoh |
||
reja |
amalda |
reja |
amalda |
|||
1. |
||||||
2. |
||||||
3. |
||||||
4. |
||||||
5. |
||||||
6. |
||||||
7. |
||||||
8. |
||||||
9. |
||||||
10. |
||||||
Jami: |
||||||
Rejadan tashqari bajarilgan ishlar |
||||||
1. |
||||||
2. |
||||||
Jami: |
||||||
Hammasi: |
Oʻqituvchi |
OʻIBDOʻ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
Kafedra mudiri |
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: oʻqituvchi ish turlarining bajarilgani boʻyicha asoslovchi hujjatlar va hisobotlarni jamlab boradi. Ish turlarining bajarilganligi tegishli oʻqituvchi, kafedra mudiri va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan tegishli hujjatlar va hisobotlar bilan solishtirilib, koʻrsatilgan ma’lumotlarning toʻgʻriligiga ishonch hosil qilingandan keyin ushbu shakl ular tomonidan imzolanadi.
Shaхsiy yillik ish rejasining
bajarilishini qayd etish
JADVALI
Vaqti |
Baja- rilishi |
Jami (audi- toriya va pedago- gik) yuklama, soat |
Jami audi- toriya yukla- masi, soat |
Pedagogik yuklama, soat |
||||
jami peda- gogik yuklama |
shu jumladan: |
|||||||
oʻquv ishlari boʻyicha (audi- toriya yuklama- sidan tashqari) |
oʻquv- metodik, ilmiy va ilmiy- metodik ishlar boʻyicha |
tashkiliy- metodik va tashkiliy- pedagogik ishlar boʻyicha |
ma’naviy- ma’rifiy ishlar boʻyicha |
|||||
1-yarim yillik |
reja |
|||||||
amalda |
||||||||
2-yarim yillik |
reja |
|||||||
amalda |
||||||||
Yillik jami: |
reja |
|||||||
amalda |
||||||||
Farqi (-;+) |
||||||||
Farqi (%) |
Oʻqituvchi |
OʻIBDOʻ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
Kafedra mudiri |
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: oʻqituvchi ish turlarining bajarilgani boʻyicha asoslovchi hujjatlar va hisobotlarni jamlab boradi. Ish turlarining bajarilganligi tegishli oʻqituvchi, kafedra mudiri va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan oʻquv mashgʻulotlari jurnali, boshqa tegishli hujjatlar va hisobotlar bilan solishtirilib, koʻrsatilgan ma’lumotlarning toʻgʻriligiga ishonch hosil qilingandan keyin ushbu shakl ular tomonidan toʻldiriladi va imzolanadi.
|
"TASDIQLAYMAN"
|
|||
|
direktori |
|||
|
(ta’lim muassasasining nomi) |
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
||
|
|
|||
|
20___ yil "___" _______________ |
Oʻrta maхsus, kasb-hunar ta’limi muassasasi
oʻqituvchilarining shaхsiy yillik ish
rejalari bajarilishini qayd etish
JADVALI
T/r |
Oʻqituvchilarning F.I.O. |
Jami yuklama, soat |
Jami auditoriya yuklamasi, soat |
Pedagogik yuklama, soat |
|||||||||||
jami pedagogik yuklama |
shundan: |
||||||||||||||
oʻquv ishlari boʻyicha (auditoriya yuklama- sidan tashqari) |
oʻquv- metodik, ilmiy va ilmiy- metodik ishlar boʻyicha |
tashkiliy- metodik va tashkiliy- pedagogik ishlar boʻyicha |
ma’naviy- ma’rifiy ishlar boʻyicha |
||||||||||||
r ye j a |
a m a l d a |
r ye j a |
a m a l d a |
r ye j a |
a m a l d a |
r ye j a |
a m a l d a |
r ye j a |
a m a l d a |
r ye j a |
a m a l d a |
r ye j a |
a m a l d a |
||
1. |
|||||||||||||||
2. |
|||||||||||||||
3. |
|||||||||||||||
Jami: |
Kafedra mudiri |
OʻIBDOʻ |
|||||||
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
(imzo) |
(F.I.O.) |
||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
||||||
|
20___ yil "___" _________________ |
|||||||
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
||||||
|
||||||||
|
(imzo) |
(F.I.O.) |
Izoh: kafedra mudirlari va oʻquv ishlari boʻyicha direktor oʻrinbosari tomonidan shaхsiy yillik ish rejalarining bajarilganligi tekshirilgandan keyin, ushbu shakl ular tomonidan toʻldiriladi va imzolanadi.
"Oʻzbekiston Respublikasi qonun hujjatlari toʻplami",
2015 yil 28 sentyabr, 38-son, 505-modda