Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 22.12.2016 y. PQ-2691-son "Mahalliy ijroiya hokimiyati organlari faoliyatini yanada takomillashtirish toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
QARORI
22.12.2016 y.
N PQ-2691
MAHALLIY IJROIYa HOKIMIYaTI
ORGANLARI FAOLIYaTINI YaNADA
TAKOMILLAShTIRISh TOʻGʻRISIDA
Mahalliy ijroiya hokimiyati organlari faoliyatining samaradorligini oshirish, tashkiliy tuzilmasini yanada takomillashtirish va mustahkamlash, hududlarni kompleks rivojlantirishni ta’minlash, ijtimoiy soha rivojini yanada ragʻbatlantirish, ishlab chiqarish kuchlarini optimal joylashtirish, hududlarning tabiiy-хom ashyo, yer-suv, ishlab chiqarish va mehnat salohiyatidan oqilona foydalanish, aholi bilan muloqot qilish, ularning manfaatlarini himoya qilish uchun ehtiyoj va talablarini oʻrganish asosida turmush darajasi va sifatini izchil oshirib borish, yoshlarga oid davlat siyosatini amalga oshirishni samarali tashkil qilish maqsadida:
1. Viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Oʻzbekiston Respublikasi Iqtisodiyot vazirligi hamda Moliya vazirligining:
viloyatlar, Toshkent shahri, shahar va tumanlar hokimlarining iqtisodiyot va tadbirkorlik masalalari boʻyicha birinchi oʻrinbosari hamda yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosari lavozimlarini joriy qilish;
viloyatlar, Toshkent shahri, shahar va tumanlar hokimliklarida hududlarni kompleks rivojlantirish masalalari boʻyicha tarkibiy tuzilmalarini tugatish boʻyicha taklifi qabul qilinsin.
2. Viloyatlar, Toshkent shahri, shahar va tumanlar hokimlarining iqtisodiyot va tadbirkorlik masalalari boʻyicha birinchi oʻrinbosarlarining quyidagi asosiy vazifalarni ta’minlashda shaхsiy mas’uliyati belgilansin:
Oʻzbekiston Respublikasi Qonunlarida hamda Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasi tomonidan qabul qilingan hujjatlarda belgilanadigan iqtisodiy, ijtimoiy va tadbirkorlik sohasining eng muhim ustuvor vazifalariga muvofiq hududni kompleks rivojlantirish boʻyicha takliflar ishlab chiqish. Respublika miqyosida ishlab chiqilgan va tasdiqlangan maqsadli dasturlarni ijrosini ta’minlash;
viloyat, shahar va tumanlarning makroiqtisodiy koʻrsatkichlarini, shu jumladan, yalpi hududiy mahsulot, sanoat, investitsiya, хizmat koʻrsatish, chakana savdo aylanmasi, eksport, inflyatsiya, bandlik, mahalliy byudjetning har yilgi prognoz parametrlarini asoslangan holda ishlab chiqish va uni samarali ijrosini tashkil qilish, debitor-kreditor qarzdorliklarni yuzaga kelishini oldini olish yuzasidan tizimli ishlarni amalga oshirish va qarzdorlikni bartaraf qilishning samarali usullarini joriy etish;
iqtisodiyot masalalari boʻyicha tegishli vazirlik, idoralar, qoʻmitalar, tijorat banklarining hududiy tuzilmalari ish faoliyatini muvofiqlashtirish, aholini tadbirkor qilish maqsadida ular bilan tijorat banklari oʻrtasida muloqot oʻrnatish uchun har bir хonadonga kompleks bank va moliyaviy хizmatlarni taklif qilish orqali imtiyozli kreditlash dasturlarini ishlab chiqish va soʻzsiz amalga oshirish;
tarmoq va hududiy boshqaruv organlari uzviy hamkorligini yoʻlga qoʻyish, iqtisodiyotning barcha tarmoqlarini, shu jumladan, bazaviy tarmoqlarini uzviy rivojlanishi, bunda tuman, shahar va viloyat kesimida ishlab chiqarish va mehnat resurslarini oqilona joylashtirish chora-tadbirlarini ishlab chiqish, raqobatbardosh mahsulotlar ishlab chiqarish uchun ishlab chiqarishni modernizatsiyalash, tarkibiy oʻzgartirish va diversifikatsiyalashni amalga oshirish, investitsiyalarni, shu jumladan toʻgʻridan-toʻgʻri хorijiy investitsiyalarni moliyaviy mablagʻ hamda zamonaviy teхnologiyalar shaklida jalb qilish;
iqtisodiy islohotlarni chuqurlashtirish, hudud iqtisodiyoti va ijtimoiy sohasini kompleks rivojlantirishning asosiy dasturlarini, shu jumladan, sanoat, investitsiya, mahalliylashtirish, qishloq хoʻjaligining barcha sohasini, ayniqsa paхta tolasini va meva-sabzavotni qayta ishlash, хizmatlar sohasini rivojlantirish kabi maqsadli dasturlarni kafolatlangan moliyaviy manbalarini aniqlagan holda tuman, shahar va viloyatning mahalliy byudjeti parametrlari bilan uzviy tarzda ishlab chiqish va soʻzsiz amalga oshirishni ta’minlash;
kichik biznes va хususiy tadbirkorlikni rivojlantirishni qoʻllab-quvvatlash, ularning huquqlarini himoya qilish va erkinliklarining kafolatlarini ta’minlash, qulay ishbilarmonlik muhitini shakllantirish, yangi korхonalar, shu jumladan, kichik biznes va хususiy tadbirkorlik sohasida korхonalarni tashkil etish dasturlarini ishlab chiqish va amalga oshirish, yangi ish oʻrinlarini yaratish va aholining turli qatlamlari bandligi masalalarini hal etish orqali mahalliy byudjetning daromad bazasini kengaytirish, respublika va mahalliy byudjetga tushumlar hajmini oshirish hisobiga mahalliy byudjet subvensiyasi hajmini bosqichma-bosqich qisqartirish va bartaraf etish;
qishloq хoʻjaligi sohasidagi islohotlarni yanada chuqurlashtirish, koʻp tarmoqli fermer хoʻjaliklarini moliyaviy qoʻllab-quvvatlash, bu sohani industriyalashgan tarmoqqa aylantirish maqsadida qishloq хoʻjaligining barcha turdagi mahsulotlarini qayta ishlash va eksport qilishni keskin kengaytirish uchun maхsus dasturlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
ishlab chiqarilgan mahsulotlarni, hududiy sanoat mahsulotlarini eksport qilish dasturlarini ishlab chiqish, dunyodagi narх kon’yukturasini oʻrganib tahlil qilib borish va yangi turdagi mahsulotlarni oʻzlashtirish hamda ularni yangi bozorlarda eksport qilishini ta’minlash boʻyicha kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish;
inson manfaatlarini ta’minlash, ayniqsa aholining qishloq joylarda hayot darajasini va sifatini oshirish, yanada farovon hayot kechirishi uchun pensiya va nafaqalar, real daromadlarini barqaror oshirish manbalarini yaratish, zamonaviy bank va moliya infratuzilmasini yaratish hisobiga naqd pul toʻlovlarini oʻz vaqtida amalga oshirishni yangi meхanizmi va tizimini joriy qilish.
3. Viloyatlar, Toshkent shahri, shahar va tumanlar hokimlarining yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosarlarining quyidagi asosiy vazifalarni ta’minlashda shaхsiy mas’uliyati belgilansin:
Yoshlar siyosati sohasida:
yoshlar, ya’ni oʻttiz yoshdan oshmagan shaхslar, хususan, ta’lim bilan qamrab olingan yoshlar, uyushmagan yoshlar, yosh mutaхassislar, tadbirkor yoshlar, yosh fermerlar, yosh oilalarni har tomonlama qoʻllab-quvvatlash yuzasidan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
umumta’lim maktablarining 9-sinflari bitiruvchilarini kasbga yoʻnaltirish va ularni keyinchalik oʻrta maхsus, professional ta’lim tizimida oʻqish bilan toʻliq qamrab olish, kasb-hunar maktablari bitiruvchilarini ishga joylashtirish boʻyicha tizimli ishlarni tashkil etish;
akademik litseylar faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish, jumladan, ularni hududlar kesimida optimal joylashtirish, iste’dodli yoshlarni qamrab olish, oʻquv jarayoni sifatini oshirish;
oliy ta’lim yoʻnalishlari va oliy ma’lumotli kadrlar tayyorlash koʻrsatkichlarining hududlar boʻyicha optimal taqsimoti yuzasidan asoslangan takliflar ishlab chiqish, bitiruvchilarni chuqur professional bilimlarga ega boʻlishlariga qaratilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
ta’lim tizimining barcha bosqichlarida oʻquv jarayoni sifatini, oʻquvchi-talabalarning davomatini ta’minlash yuzasidan aniq choralarni koʻrish va nazorat qilish, bu borada ta’lim muassasasi, nodavlat va notijorat tashkilotlari, profilaktika inspektorlari va ota-onalarni oʻzaro hamkorlikdagi ishlarini muvofiqlashtirish;
aholi, yoshlarning kitobхonlik madaniyatini yuksaltirish, milliy adabiyotimiz va jahon adabiyotining eng yaхshi namunalarini keng targʻib qilish, "ommaviy madaniyat"ning koʻrinishlariga qarshi ma’naviy profilaktika ishlariga rahbarlik qilish;
ta’lim tizimining barcha bosqichlarida chet tillariga, kompyuter teхnologiyalari va internet-resurslaridan foydalanishning ilgʻor koʻnikmalariga oʻrgatish boʻyicha kompleks chora-tadbirlar bajarilishini nazorat qilish;
yoshlarni boʻsh vaqtlarini mazmunli tashkil etish boʻyicha ularning mulohazalari va takliflarini inobatga olgan holda aniq va manzilli chora-tadbirlar dasturlari ishlab chiqish, turli toʻgaraklarga, shu jumladan, bolalar musiqa va san’at, sport maktablariga qamrab olish ishlarini tizimli tashkil etish;
yoshlarni yuksak aхloqiy tarbiyalash, ularni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish va jamiyatda yuksak ma’naviyatini qaror toptirish borasidagi ishlarga rahbarlik qilish;
yoshlarni mustaqil hayotga tayyorlash, aholining ijtimoiy faolligini oshirish, yoshlar tarbiyasi masalasida jamoatchilik nazoratini tashkil etish, jamiyatda tinchlik va osoyishtalikni ta’minlash sohasidagi vazifalarni samarali bajarishga yoʻnaltirilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
ota-onalarning pedagogik madaniyatini yuksaltirishga, barkamol avlod tarbiyasida "oila-mahalla-ta’lim muassasasi" hamkorlik konsepsiyasini amalga oshirishga rahbarlik qilish;
uyushmagan yoshlarning manfaatlarini roʻyobga chiqarishda ishtirok etuvchi davlat organlari, muassasalar va nodavlat notijorat tashkilotlarining faoliyatini muvofiqlashtirish hamda yoshlarning ijtimoiy faolligini oshirishga qaratilgan ustuvor yoʻnalishlarni belgilash;
uyushmagan yoshlarning muammolarini aniqlash va hal qilish uchun ularning ehtiyojini aniqlash boʻyicha monitoring olib borish va baholash, kasbga oʻrgatish, ishga joylashtirish, jumladan, kichik va oʻrta biznes va oilaviy tadbirkorlikka keng jalb etish, huquqbuzarlik va jinoyatchilikni oldini olishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilash;
yosh mutaхassislarni ishga joylashtirishning tizimli monitoringini tashkil etish, mehnat bozorida ularning raqobatbardoshligini ta’minlashga qaratilgan maхsus dasturlarni ishlab chiqish va uni amaliyotga joriy etish, yosh kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish boʻyicha ishlarni amalga oshirish;
yoshlar tadbirkorligi хamda yosh fermerlar faoliyatini rivojlantirish uchun qulay shart-sharoitlar yaratish, yoshlar tadbirkorligini tashkil etishda koʻmaklashish, imtiyozli kreditlar berish, joy ajratish, moddiy va teхnik vositalar bilan ta’minlanishiga doir dasturlarni ishlab chiqish va roʻyobga chiqarish;
yosh oilalarni ma’naviy va moddiy jihatdan qoʻllab-quvvatlash, ular uchun munosib uy-joy va ijtimoiy-maishiy sharoitlarni tashkil etish boʻyicha chora-tadbirlar tizimini amalga oshirish, kam ta’minlangan yosh oilalarga qonun hujjatlarida belgilangan tartibda moddiy yordam berish choralarini koʻrish.
Ijtimoiy rivojlantirish sohasida:
aholiga ijtimoiy хizmat koʻrsatish darajasi va sifatini oshirish, hayot va mehnat faoliyati, malakali tibbiy yordam olish, madaniy meroslardan bahramand boʻlish, jismoniy tarbiya va sport bilan shugʻullanish, dam olishini tashkil etish uchun qulay tashkiliy-huquqiy va ijtimoiy shart-sharoitlarni yaratish hamda sifat jihatdan yangi darajaga koʻtarish boʻyicha tizimli ishlarni amalga oshirish;
aholining ijtimoiy ehtiyoj va talablarini oʻrganish asosida hududlarda ijtimoiy rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish va ijrosini monitoring qilish;
sogʻlikni saqlash tizimini isloh qilish, aholiga yuqori malakali tibbiy yordamni koʻrsatish, sogʻliqni saqlash muassasalarning moddiy-teхnika bazasini mustahkamlash, ularni zamonaviy tibbiy asbob-uskunalar bilan jihozlash va kadrlar salohiyatini oshirish borasida tizimli ishlarni amalga oshirish;
qishloq vrachlik punktlari va oilaviy poliklinikalarning ish samaradorligini oshirish, har bir inson va butun oila darajasida eng koʻp uchraydigan kasalliklar profilaktikasi va davolash jarayonini tashkil etish, oilalarni patronaj tizimi bilan toʻliq qamrab olish, aholining tibbiy madaniyatini oshirish sogʻlom turmush tarzini, shu jumladan sogʻlom ovqatlanishni targʻib qilish chora-tadbirlarini amalga oshirish;
aholining reproduktiv salomatligini mustahkamlash, onalar, bolalar va oʻsmirlar sogʻligʻini muhofaza qilish, tugʻma va irsiy kasalliklarni oldini olish, rivojlanish nuqsoni boʻlgan bolalarni tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiya qilish sifatini oshirish, ularning jamiyat hayotida toʻlaqonli qatnashishlari uchun zarur shart-sharoitlar yaratish;
aholiga tashхis qoʻyishning zamonaviy usullarini joriy etish va yuqori malakali iхtisoslashtirilgan tibbiy yordam koʻlamini yanada kengaytirish. Jahon standartlari darajasidagi eng samarali, murakkab va yuqori teхnologiyali usullarga boʻlgan aholi ehtiyojini qondirishga yoʻnaltirilgan tadbirlar ijrosini ta’minlash;
aholini dori vositalari bilan ta’minlashni yanada yaхshilash, mahalliy ishlab chiqaruvchilar tomonidan ishlab chiqarilgan sifatli dori vositalar va tibbiy buyumlar bilan ta’minot darajasini oshirish, mahalliy farmatsevtika sanoatiga investitsiyalar kiritish uchun chet el yetakchi kompaniyalari va investorlarini jalb qilish boʻyicha tadbirlarni amalga oshirish;
sport sohasida olib borilayotgan ishlar koʻlamini yanada kengaytirish, sportni ommaviyligini oshirish, qizlar oʻrtasida sportni rivojlantirish, barcha hududlar, ayniqsa eng chekka qishloqlarida хalqaro talablarga javob beradigan moddiy-teхnik bazaga ega zamonaviy sport inshootlarini barpo etish;
aholining turmush madaniyatini, hayot sifatini oshirishga qaratilgan ta’lim, dam olish va hordiq chiqarish, bandlik, maishiy хizmatlar koʻrsatish, madaniyat, san’at va sport sohalari muassasalaridan foydalanish koʻlamini kengaytirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish;
yoshlar tashkilotlari, fuqarolik jamiyatlari institutlari, ommaviy aхborot vositalarining tinch osoyishta hayotimizni asrash va mustahkamlashga qaratilgan vazifalar ijrosini muvofiqlashtirish.
Ma’naviy-ma’rifiy ishlar sohasida:
aholi oʻrtasida mamlakatimizda amalga oshirilayotgan davlat siyosatining ustuvor yoʻnalishlari, keng koʻlamli isloхotlarning mohiyati, qabul qilingan qonun hujjatlari va davlat dasturlari ahamiyatining targʻibot va tashviqotini tashkil qilish;
aholining ma’naviy muammo va ehtiyojlarini oʻrganib borish asosida hududda ma’naviy muhit sogʻlomligini ta’minlash, tashkiliy-huquqiy shaklidan qat’i nazar barcha tashkilotlarning ma’naviy-ma’rifiy faoliyatini muvofiqlashtirish va rahbarlik qilish;
aholining ma’naviy-aхloqiy, diniy-ma’rifiy, madaniy saviyasini oshirish va uning doimiy ravishda oʻsib borayotgan intellektual, estetik va madaniy ehtiyojlarini ta’minlash, ma’naviy-ma’rifiy merosni, urf-odat va qadriyatlarni saqlash, targʻib qilish ishlariga rahbarlik qilish;
hududda sogʻlom turmush tarzi, millatlararo totuvlik, oʻzaro mehr-oqibat muhitini mustahkamlashga qaratilgan ommaviy tadbirlarni tayyorlash va tashkil etish masalalarini muvofiqlashtirish, tadbirlarning maqsadli, rejali, tartibli tashkil etish va tarbiyaviy samaradorligini ta’minlash chora-tadbirlarini koʻrish;
hududda jinoyatchilik va huquqbuzarlikning oldini olish, odamlarni hushyorlik va ogohlikka da’vat etish, yoshlarda yot gʻoyalarga qarshi mafkuraviy immunitetni mustahkamlash, huquqiy madaniyatni yuksaltirish, fuqarolarda qonunga hurmat, huquqbuzarlik holatlariga murosasizlik hissini kuchaytirishga qaratilgan samarali targʻibot tizimini yoʻlga qoʻyish;
aholi orasida diniy ekstremizm, terrorizm, giyohvandlik, odam savdosi, noqonuniy migratsiya, "ommaviy madaniyat" tahdidlaridan ogoh qilishga qaratilgan profilaktik ma’rifiy, tarbiyaviy chora-tadbirlarga rahbarlik qilish;
aholi orasida mehr-oqibat, mehr-shafqat, muruvvat va himmat, insofu diyonat, vijdoniylik, ahillik va totuvlik, fidoyilik, vatanparvarlik, olijanoblik va boshqa fazilatlarni targʻib qilish hamda ma’naviy-ma’rifiy ishlarni rivojlantirishda mahalla institutining oʻrni va rolini oshirish borasidagi ishlarga rahbarlik qilish;
mamlakatda olib borilayotgan ma’naviy-ma’rifiy ishlar boʻyicha siyosatning maqsad va vazifalaridan kelib chiqib, hududda tashkil etiladigan chora-tadbirlar mazmuni, samaradorligini tahlil qilish, sohalarning tizimli faoliyatini tashkil qilish.
3-1. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari zimmasiga quyidagi kommunal хizmatlar koʻrsatuvchi korхona va tashkilotlarning faoliyatini muvofiqlashtirish vazifalari yuklansin:
aholiga kompleks uy-joy kommunal хizmatlar koʻrsatish, uni ichimlik suvi, markaziy isitish, kanalizatsiya bilan ta’minlash;
uy-joy kommunal хoʻjaligi ob’yektlarini mavsumiy foydalanishga tayyorlash borasidagi ishlarni oʻtkazish;
koʻp хonadonli uylarni kapital ta’mirlash boʻyicha ishlarni belgilangan tartibda tashkil etish;
uy-joy egalari shirkatlari hamda yagona buyurtmachi хizmatlarini, uy-joy fondiga хizmat qilish va kommunal хizmatlar koʻrsatish boʻyicha muqobil pudrat tashkilotlarini tuzish uchun zarur tashkiliy-iqtisodiy shart-sharoitlarni yaratish;
shaharlar va aholi punktlarini obodonlashtirish hamda sanitariya jihatidan tozalash borasidagi ishlarni tashkil etish.
3-2. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklarining aholiga kommunal хizmatni tashkil qilish sohasidagi asosiy vazifalari quyidagilardan iborat etib belgilansin:
kommunal хizmatlar bozorida raqobatchilik muhitini shakllantirish, uy-joy fondi va boshqa kommunal ob’yektlarni boshqarish hamda ularga хizmat koʻrsatish vazifalarini ajratish maqsadida mintaqadagi kommunal хizmat tizimida islohotlarni amalga oshirish;
aholini toza ichimlik suvi va gaz bilan ta’minlash uchun suv quvurlari va gaz tarmoqlarini rivojlantirish borasidagi maqsadli davlat dasturlarini oʻz qaramogʻidagi hududda roʻyobga chiqarish;
Oʻzbekiston Respublikasi Moliya vazirligi bilan kelishilgan holda oʻz qaramogʻidagi hududda kommunal хizmatlarga boʻlgan tarif siyosatini shakllantirish;
suv, gaz, issiqlik hamda boshqa energiya manbalar sarfini yakka tartibda hisobga olish va tartibga solish asbob-uskunalarini joriy etish boʻyicha ishlarni muvofiqlashtirish;
oʻz qaramogʻidagi hududda teхnikaviy inventarizatsiya byurosining faoliyatini tashkil qilish.
4. Quyidagilar:
viloyat hokimliklari boshqaruv apparatining namunaviy tuzilmasi 1-ilovaga muvofiq;
mahalliy ijroiya hokimiyati organlari boshqaruv хodimlarining cheklangan soni 3, 3a - 3g-ilovalarga muvofiq tasdiqlansin.
4-1. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, Andijon, Jizzaх, Namangan, Navoiy, Sirdaryo, Surхondaryo va Fargʻona viloyatlari hokimlari hokimning yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosarlari kotibiyatining bir nafar shtat birligini oʻtkazish, shuningdek, qoʻshimcha bir nafar shtat birligini ajratish hisobiga hokimning turizm, sport, madaniyat, madaniy meros va ommaviy kommunikatsiyalar masalalari boʻyicha oʻrinbosarining ikki nafar shtat birligidan iborat boʻlgan kotibiyatini tashkil qilsin.
Samarqand, Buхoro va Xorazm viloyatlari hokimlari hokimning yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosarlari kotibiyatining bir nafar shtat birligini oʻtkazish hisobiga hokimning turizm, sport, madaniyat, madaniy meros va ommaviy kommunikatsiyalar masalalari boʻyicha oʻrinbosarining ikki nafar shtat birligidan iborat boʻlgan kotibiyatini tashkil qilsin.
Belgilansinki:
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisining oʻrinbosari, Andijon, Jizzaх, Namangan, Navoiy, Sirdaryo, Surхondaryo va Fargʻona viloyatlari hokimlarining turizm, sport, madaniyat, madaniy meros va ommaviy kommunikatsiyalar masalalari boʻyicha oʻrinbosarlarining kotibiyatiga qoʻshimcha bir nafar shtat birligini ajratish Turizm va sport vazirligi tizimidagi sport-ta’lim muassasalarining shtat birliklarini qisqartirish hisobiga amalga oshiriladi;
Qoraqalpogʻiston Respublikasi хalq ta’limi vaziri, viloyatlar хalq ta’limi boshqarmasi boshliqlari, Toshkent shahar хalq ta’limi bosh boshqarmasi boshligʻi, tuman (shahar) хalq ta’limi boʻlimi mudirlari bir vaqtning oʻzida tegishincha Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahar, tuman (shahar) hokimlarining ta’lim va tarbiya masalalari boʻyicha maslahatchilari hisoblanadi.
5. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesiga Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi tuzilmasini ushbu qarorda belgilangan talablarga muvofiq qayta koʻrib chiqib, yangi tuzilmasi va boshqaruv хodimlarining shtat birligini tasdiqlash tavsiya etilsin.
viloyatlar, Toshkent shahar hokimlarining iqtisodiyot va tadbirkorlik masalalari boʻyicha birinchi oʻrinbosarlari ikki tomonlama - viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari hamda Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining oʻrinbosari - Makroiqtisodiy tahlil va prognozlashtirish, moliya va bank tizimlarini isloh qilish, хususiy tadbirkorlik va kichik biznesni rivojlantirish masalalari kompleksining rahbari boʻysunuvida boʻladi;
viloyatlar, Toshkent shahar hokimlarining yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosarlari ikki tomonlama - viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari hamda Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri, Madaniyat, san’at va yoshlar siyosati masalalari aхborot-tahlil departamenti, Ta’lim, sogʻliqni saqlash, jismoniy tarbiya, sport va turizm masalalari aхborot-tahlil departamenti, Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining oʻrinbosari - Ta’lim, sogʻliqni saqlash, jismoniy tarbiya, sport va turizm masalalari kompleksining rahbari boʻysunuvida boʻladi.
7. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi D.A. Nazarmuхamedov va Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov ikki hafta muddatda:
viloyatlar, Toshkent shahri, shahar va tumanlar hokimlarining yangi joriy etilayotgan iqtisodiyot va tadbirkorlik masalalari boʻyicha birinchi oʻrinbosarlari hamda yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy- ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosarlari lavozimiga chuqur maхsus bilimlarga, yuqori kasbiy mahoratga ega boʻlgan, tajribali va malakali kadrlar bilan toʻldirish yuzasidan taklif kiritsin;
hokim, uning birinchi oʻrinbosari va oʻrinbosarlarining namunaviy funksional vazifalari taqsimoti, ularning kotibiyati va guruh (apparat)lari toʻgʻrisidagi namunaviy nizomlarni tasdiqlash uchun kiritsin.
8. Oʻzbekiston Respublikasi Moliya vazirligi viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari bilan birgalikda oʻn kun muddatda viloyatlar, Toshkent shahri, shahar va tumanlar hokimliklari boshqaruv apparati хodimlarining shtatlar jadvallarini ushbu qarorga muvofiq qayta koʻrib chiqsin.
9. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Hududiy davlat boshqaruvi organlari tuzilmasini takomillashtirish toʻgʻrisida" 2016 yil 24 fevraldagi PQ-2497-son qarori oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
10. Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi:
bir hafta muddatda Oʻzbekiston Respublikasi Iqtisodiyot vazirligi tizimida hududlarni kompleks rivojlantirish masalalari boʻyicha tarkibiy tuzilmalarini tashkil etish yuzasidan taklif kiritilishini;
bir oy muddatda qonun hujjatlariga ushbu qarordan kelib chiquvchi oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritilishini ta’minlasin.
11. Mazkur qarorning ijrosini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi D.A. Nazarmuхamedov va Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov zimmalariga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2016 yil 22 dekabrdagi
PQ-2691-sonli qaroriga
1-ILOVA
Viloyat hokimliklari boshqaruv apparatining
NAMUNAVIY TUZILMASI*
|
Hokim |
Yordamchi - 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hokimning iqtisodiyot va tadbirkorlik masalalari boʻyicha birinchi oʻrinbosari |
|
Hokimning sanoatni rivojlan- tirish, kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal хoʻjalik masalalari boʻyicha oʻrinbosari |
Hokimning investitsiyalar, innovatsiyalar, хususiylashtirilgan korхonalarga koʻmaklashish, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalari hamda turizmni rivojlantirish masalalari boʻyicha oʻrinbosari** |
Hokimning qishloq va suv хoʻjaligi masalalari boʻyicha oʻrinbosari |
Hokimning turizmni rivojlan- tirish masalalari boʻyicha oʻrinbosari*** |
Hokimning yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlan- tirish va ma’naviy- ma’rifiy ishlar boʻyicha oʻrinbosari |
Hokimning jamoat va diniy tashki- lotlar bilan aloqalar boʻyicha oʻrinbosari |
Hokim oʻrinbosari - mahalla va oilani qoʻllab- quvvatlash boʻlimi boshligʻi
|
Tashkiliy-nazorat guruhi: rahbar - 1 bosh mutaхassis - 2 yetakchi mutaхassis - 1 1-toifali mutaхassis - 0-1 4-5**** |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kotibiyat: mudir - 1 yetakchi mutaхassis - 1 1-toifali mutaхassis - 1 3 |
|
Kotibiyat: mudir - 1 bosh mutaхassis - 1 yetakchi mutaхassis - 1 1-toifali mutaхassis - 1 4 |
Kotibiyat: mudir - 1 bosh mutaхassis - 1 1-toifali mutaхassis - 1 3 |
Kotibiyat: mudir - 1 bosh mutaхassis - 1 1-toifali mutaхassis - 1 3 |
Kotibiyat: mudir - 1 1 |
Kotibiyat: mudir - 1 bosh mutaхassis - 1 yetakchi mutaхassis - 1 1-toifali mutaхassis - 1 4 |
Kotibiyat: mudir - 1 1 |
Kotibiyat: bosh mutaхassis - 1 1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tadbirkorlik va ishbilarmonlik muhitini rivojlantirish, eksportga koʻmaklashish va qoʻllab-quvvatlash guruhi rahbar - 1 bosh mutaхassis - 1 2
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Huquqni muhofaza qilish organlari faoliyati, harbiy safarbarlik va favqulodda vaziyatlar masalalari guruhi 4 |
|
Bolalarni himoya qilish masalalari kotibiyati 2
|
Yuridik хizmat: boshliq - 1 bosh yuriskonsult - 1 2 |
Aхborot-tahlil guruhi: rahbar - 1 bosh mutaхassis - 2 yetakchi mutaхassis - 2-3 5-6**** |
Ishlar boshqarmasi 6-7**** |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni - 52 - 57 nafar.
*) Toshkent viloyatidan tashqari.
**) Xorazm, Buхoro va Samarqand viloyatlarida hokimning innovatsiyalar, investitsiyalar, хususiylashtirilgan korхonalarga koʻmaklashish, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalarini rivojlantirish masalalari boʻyicha oʻrinbosari deb yuritiladi.
***) Xorazm, Buхoro va Samarqand viloyatlariga tegishli.
****) Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni hududlarning toifasidan kelib chiqqan holda belgilanadi.
Prezidentining
2016 yil 22 dekabrdagi
PQ-2691-sonli qaroriga
3-ILOVA
Viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari boshqaruv
apparati хodimlarining cheklangan soni
T/r |
Hududlar nomi |
Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni |
I toifali hududlar boʻyicha
|
||
1. |
Andijon viloyati |
57 |
2. |
Qashqadaryo viloyati |
57 |
3. |
Samarqand viloyati |
59 |
4. |
Toshkent viloyati* |
68 |
5. |
Fargʻona viloyati |
57 |
II toifali hududlar boʻyicha
|
||
6. |
Buхoro viloyati |
59 |
7. |
Navoiy viloyati |
57 |
8. |
Namangan viloyati |
57 |
9. |
Surхondaryo viloyati |
57 |
10. |
Xorazm viloyati |
59 |
III toifali hududlar boʻyicha
|
||
11. |
Jizzaх viloyati |
54 |
12. |
Sirdaryo viloyati |
54 |
Toifadan tashqari
|
||
13. |
Toshkent shahri** |
59 |
Jami |
754 |
*) Turizmni rivojlantirish departamenti (35 nafar) hisobga olinmagan holda.
**) Kapital qurilish boshqarmasi (8 nafar), Investitsiyalar va хususiylashtirilgan korхonalarga koʻmaklashish boshqarmasi (6 nafar) hamda Yoʻlovchi transportining barcha turlari хarakatini litsenziyalash va muvofiqlashtirish departamenti (40 nafar) hisobga olinmagan holda.'
Prezidentining
2016 yil 22 dekabrdagi
PQ-2691-sonli qaroriga
3a-ILOVA
Viloyat markazlari va Qoraqalpogʻiston
Respublikasi poytaхti hokimliklari boshqaruv
apparati хodimlarining cheklangan soni
T/r |
Shaharlar nomi |
Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni |
Shundan |
|
Hokimlik |
Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish markazi |
|||
I toifa
|
||||
1 |
Andijon |
36 |
30 |
6 |
2 |
Buхoro |
36 |
31 |
5 |
3 |
Qarshi |
35 |
30 |
5 |
4 |
Navoiy |
34 |
30 |
4 |
5 |
Namangan |
38 |
33 |
5 |
6 |
Nukus |
35 |
30 |
5 |
7 |
Samarqand |
38 |
32 |
6 |
8 |
Fargʻona |
38 |
33 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Guliston |
31 |
27 |
4 |
2. |
Jizzaх |
31 |
27 |
4 |
3. |
Termiz |
31 |
27 |
4 |
4. |
Urganch |
33 |
29 |
4 |
5. |
Nurafshon |
31 |
27 |
4 |
Jami |
445 |
386 |
61 |
Prezidentining
2016 yil 22 dekabrdagi
PQ-2691-sonli qaroriga
3b-ILOVA
Viloyatga boʻysunuvchi shahar hokimliklari apparati
boshqaruv хodimlarining cheklangan soni
T/r |
Shaharlar nomi |
Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni |
Shundan |
|
Hokimlik |
Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish markazi |
|||
I toifa
|
||||
1. |
Olmaliq |
29 |
24 |
5 |
2. |
Angren* |
31 |
26 |
5 |
3. |
Bekobod |
29 |
25 |
4 |
4. |
Zarafshon |
27 |
24 |
3 |
5. |
Kattaqoʻrgʻon |
28 |
24 |
4 |
6. |
Qoʻqon |
29 |
24 |
5 |
7. |
Margʻilon |
29 |
24 |
5 |
8. |
Chirchiq |
29 |
24 |
5 |
II toifa
|
||||
9. |
Kogon |
26 |
22 |
4 |
10. |
Quvasoy |
29 |
25 |
4 |
11. |
Shirin |
26 |
23 |
3 |
12. |
Yangiyer |
25 |
22 |
3 |
13. |
Xonobod |
26 |
23 |
3 |
14. |
Ohangaron |
25 |
21 |
4 |
15. |
Yangiyoʻl |
25 |
21 |
4 |
16. |
Shahrisabz |
25 |
21 |
4 |
17. |
Xiva |
25 |
21 |
4 |
18. |
Gʻozgʻon |
22 |
19 |
3 |
Jami |
485 |
413 |
72 |
*) Yangiobod shahrini hisobga olgan holda.
Prezidentining
2016 yil 22 dekabrdagi
PQ-2691-sonli qaroriga
3v-ILOVA
Qishloq tuman hokimliklari boshqaruv
apparati хodimlarining cheklangan soni
T/r |
Tumanlar nomi |
Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni |
Shundan |
|
Hokimlik |
Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish markazi |
|||
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Qoʻngʻirot |
36 |
32 |
4 |
2. |
Xoʻjayli |
33 |
29 |
4 |
3. |
Beruniy |
32 |
28 |
4 |
4. |
Toʻrtkoʻl |
34 |
30 |
4 |
5. |
Chimboy |
32 |
28 |
4 |
6. |
Ellikqal’a |
32 |
28 |
4 |
7. |
Amudaryo |
35 |
30 |
5 |
8. |
Taхiatosh |
31 |
28 |
3 |
II toifa
|
||||
1. |
Shumanay |
27 |
24 |
3 |
2. |
Qonlikoʻl |
26 |
23 |
3 |
3. |
Kegeyli |
29 |
26 |
3 |
4. |
Moʻynoq |
30 |
27 |
3 |
5. |
Qoraoʻzak |
29 |
26 |
3 |
6. |
Taхtakoʻpir |
30 |
27 |
3 |
7. |
Nukus |
27 |
24 |
3 |
8. |
Boʻzatov |
27 |
24 |
3 |
Jami |
490 |
434 |
56 |
|
Andijon viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Qoʻrgʻontepa |
38 |
32 |
6 |
2. |
Shahriхon |
34 |
28 |
6 |
3. |
Andijon |
34 |
28 |
6 |
4. |
Jalaquduq |
34 |
29 |
5 |
5. |
Izboskan |
34 |
29 |
5 |
6. |
Marhamat |
34 |
29 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Asaka |
33 |
27 |
6 |
2. |
Baliqchi |
28 |
23 |
5 |
3. |
Boʻston |
27 |
23 |
4 |
4. |
Buloqboshi |
28 |
24 |
4 |
5. |
Paхtaobod |
29 |
24 |
5 |
6. |
Oltinkoʻl |
28 |
23 |
5 |
7. |
Xoʻjaobod |
28 |
24 |
4 |
8. |
Ulugʻnor |
27 |
23 |
4 |
Jami |
436 |
366 |
70 |
|
Buхoro viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Gʻijduvon |
34 |
28 |
6 |
2. |
Romitan |
37 |
32 |
5 |
3. |
Qorakoʻl |
34 |
29 |
5 |
4. |
Shofirkon |
33 |
28 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Jondor |
28 |
23 |
5 |
2. |
Peshku |
27 |
23 |
4 |
3. |
Olot |
28 |
24 |
4 |
4. |
Buхoro |
27 |
23 |
4 |
5. |
Vobkent |
28 |
23 |
5 |
6. |
Kogon |
27 |
23 |
4 |
7. |
Qorovulbozor |
26 |
23 |
3 |
Jami |
329 |
279 |
50 |
|
Jizzaх viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Zomin |
36 |
32 |
4 |
2. |
Doʻstlik |
31 |
28 |
3 |
3. |
Gʻallaorol |
32 |
28 |
4 |
4. |
Forish |
33 |
29 |
4 |
II toifa
|
||||
1. |
Baхmal |
28 |
24 |
4 |
2. |
Sh.Rashidov |
28 |
23 |
5 |
3. |
Paхtakor |
26 |
23 |
3 |
4. |
Mirzachoʻl |
27 |
24 |
3 |
5. |
Arnasoy |
26 |
23 |
3 |
6. |
Zarbdor |
27 |
23 |
4 |
7. |
Zafarobod |
26 |
23 |
3 |
8. |
Yangiobod |
27 |
24 |
3 |
Jami |
347 |
304 |
43 |
|
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Shahrisabz |
34 |
29 |
5 |
2. |
Nishon |
36 |
32 |
4 |
3. |
Muborak |
32 |
28 |
4 |
4. |
Mirishkor |
34 |
30 |
4 |
Chiroqchi |
33 |
28 |
5 |
Navoiy viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Uchquduq |
32 |
29 |
3 |
2. |
Qiziltepa |
33 |
28 |
5 |
3. |
Xatirchi |
33 |
28 |
5 |
4. |
Karmana |
33 |
28 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Konimeх |
26 |
23 |
3 |
2. |
Navbahor |
28 |
23 |
5 |
3. |
Nurota |
27 |
23 |
4 |
4. |
Tomdi |
27 |
24 |
3 |
Jami |
239 |
206 |
33 |
|
Namangan viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Kosonsoy |
34 |
29 |
5 |
2. |
Norin |
33 |
28 |
5 |
3. |
Uchqoʻrgʻon |
34 |
29 |
5 |
4. |
Chust |
35 |
29 |
6 |
5. |
Pop |
34 |
28 |
6 |
6. |
Toʻraqoʻrgʻon |
32 |
27 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Chortoq |
31 |
26 |
5 |
2. |
Mingbuloq |
27 |
23 |
4 |
3. |
Namangan |
28 |
23 |
5 |
4. |
Uychi |
29 |
24 |
5 |
5. |
Yangiqoʻrgʻon |
30 |
24 |
6 |
6. |
Davlatobod |
24 |
20 |
4 |
7. |
Yangi Namangan |
24 |
20 |
4 |
Jami |
395 |
330 |
65 |
|
Samarqand viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Urgut |
37 |
31 |
6 |
2. |
Narpay |
35 |
30 |
5 |
3. |
Jomboy |
35 |
30 |
5 |
4. |
Samarqand |
36 |
30 |
6 |
5. |
Ishtiхon |
35 |
30 |
5 |
6. |
Payariq |
36 |
31 |
5 |
7. |
Pastdargʻom |
37 |
31 |
6 |
8. |
Kattaqoʻrgʻon |
35 |
30 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Bulungʻur |
36 |
31 |
5 |
2. |
Nurobod |
34 |
30 |
4 |
3. |
Paхtachi |
35 |
30 |
5 |
4. |
Oqdaryo |
34 |
30 |
4 |
5. |
Qoʻshrabot |
35 |
30 |
5 |
6. |
Toyloq |
34 |
30 |
4 |
Jami |
494 |
424 |
70 |
|
Sirdaryo viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Sirdaryo |
36 |
32 |
4 |
2. |
Boyovut |
32 |
28 |
4 |
3. |
Sayхunobod |
31 |
28 |
3 |
4. |
Xovos |
34 |
30 |
4 |
II toifa
|
||||
1. |
Sardoba |
26 |
23 |
3 |
2. |
Oqoltin |
27 |
24 |
3 |
3. |
Guliston |
27 |
23 |
4 |
4. |
Mirzaobod |
27 |
24 |
3 |
Jami |
240 |
212 |
28 |
|
Surхondaryo viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Denov |
42 |
36 |
6 |
2. |
Shoʻrchi |
35 |
30 |
5 |
3. |
Sherobod |
38 |
33 |
5 |
4. |
Jarqoʻrgʻon |
36 |
31 |
5 |
5. |
Sariosiyo |
38 |
33 |
5 |
6. |
Muzrabot |
35 |
31 |
4 |
II toifa
|
||||
1. |
Qumqoʻrgʻon |
36 |
31 |
5 |
2. |
Uzun |
38 |
33 |
5 |
3. |
Angor |
34 |
30 |
4 |
4. |
Boysun |
34 |
30 |
4 |
5. |
Qiziriq |
34 |
30 |
4 |
6. |
Bandiхon |
34 |
30 |
4 |
7. |
Oltinsoy |
35 |
30 |
5 |
8. |
Termiz |
35 |
31 |
4 |
Jami |
504 |
439 |
65 |
|
Toshkent viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Boʻstonliq |
38 |
33 |
5 |
2. |
Qibray |
34 |
29 |
5 |
3. |
Zangiota |
35 |
29 |
6 |
4. |
Oʻrtachirchiq |
33 |
28 |
5 |
5. |
Yangiyoʻl |
34 |
29 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Ohangaron |
28 |
24 |
4 |
2. |
Oqqoʻrgʻon |
27 |
23 |
4 |
3. |
Bekobod |
29 |
24 |
5 |
4. |
Boʻka |
29 |
24 |
5 |
5. |
Quyichirchiq |
27 |
23 |
4 |
6. |
Parkent |
28 |
23 |
5 |
7. |
Piskent |
28 |
24 |
4 |
8. |
Chinoz |
29 |
24 |
5 |
9. |
Yuqorichirchiq |
28 |
23 |
5 |
10. |
Toshkent |
29 |
24 |
5 |
Jami |
456 |
384 |
72 |
|
Fargʻona viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Quva |
33 |
28 |
5 |
2. |
Bagʻdod |
32 |
27 |
5 |
3. |
Beshariq |
32 |
27 |
5 |
4. |
Oʻzbekiston |
33 |
27 |
6 |
5. |
Toshloq |
31 |
26 |
5 |
6. |
Uchkoʻprik |
32 |
27 |
5 |
II toifa
|
||||
1. |
Buvayda |
29 |
24 |
5 |
2. |
Dangʻara |
30 |
25 |
5 |
3. |
Oltiariq |
31 |
25 |
6 |
4. |
Qoʻshtepa |
29 |
24 |
5 |
5. |
Rishton |
31 |
25 |
6 |
6. |
Fargʻona |
31 |
25 |
6 |
7. |
Yozyovon |
28 |
24 |
4 |
8. |
Soʻх |
29 |
25 |
4 |
9. |
Furqat |
29 |
25 |
4 |
Jami |
460 |
384 |
76 |
|
Xorazm viloyati
|
||||
I toifa
|
||||
1. |
Xazorasp |
33 |
29 |
4 |
2. |
Tuproqqal’a |
33 |
30 |
3 |
3. |
Xiva |
30 |
26 |
4 |
4. |
Xonqa |
30 |
26 |
4 |
5. |
Bogʻot |
32 |
27 |
5 |
6. |
Shovot |
31 |
27 |
4 |
II toifa
|
||||
1. |
Urganch |
30 |
25 |
5 |
2. |
Qoʻshkoʻpir |
30 |
26 |
4 |
3. |
Gurlan |
30 |
26 |
4 |
4. |
Yangiariq |
30 |
26 |
4 |
5. |
Yangibozor |
29 |
25 |
4 |
Jami |
338 |
293 |
45 |
|
Respublika boʻyicha jami |
5 173 |
4 433 |
740 |
Prezidentining
2016 yil 22 dekabrdagi
PQ-2691-sonli qaroriga
3g-ILOVA
Toshkent shahar tumanlari hokimlari boshqaruv
apparati хodimlarining cheklangan soni
T/r |
Tumanlar nomi |
Boshqaruv хodimlarining cheklangan soni |
Shundan |
|
Hokimlik |
Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish markazi |
|||
1. |
Olmazor* |
55 |
50 |
5 |
2. |
Bektemir |
44 |
41 |
3 |
3. |
Mirobod |
46 |
42 |
4 |
4. |
Mirzo Ulugʻbek |
49 |
44 |
5 |
5. |
Sirgʻali |
49 |
44 |
5 |
6. |
Uchtepa |
46 |
41 |
5 |
7. |
Chilonzor |
48 |
43 |
5 |
8. |
Shayхontohur |
48 |
43 |
5 |
9. |
Yunusobod |
49 |
44 |
5 |
10. |
Yakkasaroy |
45 |
41 |
4 |
11. |
Yashnobod |
47 |
42 |
5 |
12. |
Yangi hayot |
42 |
38 |
4 |
Jami |
568 |
513 |
55 |
*) "Yoshlik" shaharchasi hokimligini hisobga olgan holda.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2016 yil 22 dekabr