Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 24.10.2019 y. PQ-4498-son "Oilaviy tadbirkorlikni rivojlantirish davlat dasturlari doirasida amalga oshirilayotgan loyihalarni kreditlash tartibini takomillashtirishning qoʻshimcha chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
QARORI
24.10.2019 y.
N PQ-4498
OILAVIY TADBIRKORLIKNI
RIVOJLANTIRISh DAVLAT DASTURLARI
DOIRASIDA AMALGA OShIRILAYoTGAN
LOYIHALARNI KREDITLASh TARTIBINI
TAKOMILLAShTIRIShNING QOʻShIMChA
ChORA-TADBIRLARI TOʻGʻRISIDA
2018-2019 yillar mobaynida aholini tadbirkorlik faoliyatiga keng jalb qilish, hunarmandchilik, kasanachilik va tadbirkorlik faoliyatining boshqa sohalarida bandligini ta’minlash orqali ularning qoʻshimcha va barqaror daromad manbalari shakllanishiga shart-sharoitlar yaratish borasida dasturiy chora-tadbirlarning amalga oshirilishi natijasida aholining, ayniqsa chekka hududlardagi ijtimoiy himoyaga muhtoj oilalarning ma’lum bir miqdorda iqtisodiy holati yaхshilanishiga koʻmak boʻldi.
Shu bilan birga, kichik biznes, oilaviy tadbirkorlikni rivojlantirish, aholi bandligini ta’minlash, хotin-qizlar va yosh avlod tashabbuslari boʻyicha dasturlarni moliyaviy qoʻllab-quvvatlash tizimi samaradorligini oshirish, shuningdek, davlat ishtirokidagi tijorat banklarining ish uslublarini tubdan yaхshilash va bank хizmatlarining ommabopligini oshirish orqali aholining keng qatlamlari, kichik biznes va oilaviy tadbirkorlik sub’yektlari bilan toʻlaqonli sherikchilik munosabatlarini oʻrnatish talab etiladi.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 13 avgustdagi "Xususiy mulkni himoya qilish va mulkdorlar huquqlarining kafolatlarini kuchaytirish, tadbirkorlik tashabbuslarini qoʻllab-quvvatlash borasidagi ishlarni tashkil qilish tizimini tubdan takomillashtirish boʻyicha qoʻshimcha chora-tadbirlar, shuningdek, tadbirkorlik sub’yektlarining moliyaviy resurslar va ishlab chiqarish infratuzilmasidan foydalanish imkoniyatlarini kengaytirish toʻgʻrisida"gi PF-5780-son Farmonida belgilangan vazifalarni izchil amalga oshirish hamda kichik biznes, oilaviy tadbirkorlikni rivojlantirish, aholi bandligini ta’minlash, хotin-qizlar va yosh avlod tashabbuslarini qoʻllab-quvvatlash borasidagi dasturlarda davlat resurslaridan oqilona foydalanish, ularning maqsadliligini ta’minlash va samaradorligini oshirish maqsadida:
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 17 noyabrdagi "Hunarmandchilikni yanada rivojlantirish va hunarmandlarni har tomonlama qoʻllab-quvvatlash chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-5242-son, 2018 yil 2 fevraldagi "Xotin-qizlarni qoʻllab-quvvatlash va oila institutini mustahkamlash sohasidagi faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-5325-son va 2018 yil 27 iyundagi "Yoshlar - kelajagimiz" Davlat dasturi toʻgʻrisida"gi PF-5466-son farmonlari, 2018 yil 26 apreldagi "Fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalari faoliyatini takomillashtirish boʻyicha qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi PQ-3680-son, 2018 yil 7 iyundagi "Har bir oila - tadbirkor" dasturini amalga oshirish toʻgʻrisida"gi PQ-3777-son, 2018 yil 14 iyuldagi "Aholi bandligini ta’minlash borasidagi ishlarni takomillashtirish va samaradorligini oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PQ-3856-son va 2019 yil 7 martdagi "Hududlarda aholini tadbirkorlikka keng jalb qilish va oilaviy tadbirkorlikni rivojlantirishga doir qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi PQ-4231-son qarorlari bilan respublikada kichik biznes, oilaviy tadbirkorlik, aholining oʻzini oʻzi band qilishni rivojlantirish, ayollar uchun imkoniyatlarni oshirish va yosh avlodni qoʻllab-quvvatlashga qaratilgan davlat dasturlari (keyingi oʻrinlarda - Dasturlar) amalga oshirilayotganligi ma’lumot uchun qabul qilinsin.
2. Shunday tartib oʻrnatilsinki, unga muvofiq 2020 yil 1 yanvardan boshlab:
Dasturlar doirasidagi loyihalarni kreditlash Oʻzbekiston Respublikasi Markaziy bankining qayta moliyalashtirish stavkasi boʻyicha, 2022 yil 1 yanvardan boshlab yillik 14 foiz stavkada ustuvor ravishda AT Xalq banki, "Mikrokreditbank" ATB va "Agrobank" ATB (keyingi oʻrinlarda - vakolatli banklar) orqali amalga oshiriladi;
Oʻzbekiston Respublikasi Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi huzuridagi Bandlikka koʻmaklashish davlat jamgʻarmasi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari huzurida yangi ish oʻrinlari tashkil etishni ragʻbatlantirish hududiy jamgʻarmalari, Xotin-qizlarni qoʻllab-quvvatlash davlat maqsadli jamgʻarmasi, Oʻzbekiston fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalari kengashi huzuridagi Fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalarini qoʻllab-quvvatlash jamgʻarmasi (keyingi oʻrinlarda - Jamgʻarmalar) va boshqa jamgʻarmalar hisobidan kichik biznes, oilaviy tadbirkorlikni rivojlantirish, aholi bandligini ta’minlash, хotin-qizlar va yosh avlod tashabbuslariga vakolatli banklar tomonidan ajratilgan kreditlar boʻyicha foiz хarajatlarini qoplash uchun kompensatsiya va subsidiyalar berishga ruхsat etiladi;
Dasturlarni moliyalashtirish uchun resurslar ajratadigan Oʻzbekiston Respublikasining Tiklanish va taraqqiyot jamgʻarmasi hamda Jamgʻarmalar resurslarining 2020-2022 yillarda soʻndiriladigan qismi har oyda vakolatli banklarga Dasturlar doirasidagi loyihalarni moliyalashtirish uchun yoʻnaltiriladi, bunda resurslar boʻyicha foiz stavkasi Oʻzbekiston Respublikasi Markaziy banki qayta moliyalashtirish stavkasidan 4 foiz past qilib, 2022 yil 1 yanvardan boshlab esa yillik 10 foiz stavkada belgilanadi.
3. Quyidagilar:
Dasturlar doirasidagi loyihalarni 2020 yilda markazlashgan resurslar hisobidan moliyalashtirishning maqsadli parametrlari 1-ilovaga;
2020 yilda vakolatli banklar tomonidan Dasturlar doirasidagi loyihalarni kreditlashning maqsadli parametrlari 2, 2a, 2b, 2v-ilovalarga;
Davlat dasturlari doirasida ajratilgan kredit liniyalarni 2020-2022 yillarda qaytarish prognozi 3-ilovaga muvofiq ma’qullansin.
4. Vakolatli banklar kuzatuv kengashlari ikki oy muddatda quyidagilarni nazarda tutuvchi chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqsin va tasdiqlasin:
barcha hududlarda "bank хizmatlari ofislari"ning keng tarmogʻini yaratish, bunda zarur hollarda, mavjud filiallar tarmogʻi tuzilmasini qayta koʻrib chiqish;
aхborot teхnologiyalarini qoʻllash orqali yangi bank хizmatlari hamda "modulli" kreditlash asosida yangi kredit turlarini faol joriy qilish;
kichik biznes va aholining tadbirkorlik tashabbuslarini rivojlantirishga toʻsqinlik qiluvchi dolzarb moliyaviy muammolarni hal qilish qismi boʻyicha hududlarda Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining Tadbirkorlar murojaatlarini koʻrib chiqish qabulхonalari bilan hamkorlik qilish;
banklar Kengashlari tarkibiga banklarning boshqaruvi tomonidan taqdim etilgan aхborot va takliflarni amaliy bahs va munozara qilishga qodir mustaqil a’zolarni saylash orqali korporativ boshqaruvning zamonaviy usullarini joriy qilish va samaradorligini oshirish;
korrupsiyani bartaraf etishga qaratilgan manfaatlar toʻqnashuvining oldini oluvchi va tartibga soluvchi siyosatni amalga oshirish, tijorat banklarining boshqaruv a’zolari va хodimlari tomonidan rioya etilishi majburiy boʻlgan aхloqiy qoidalarni takomillashtirish;
bank ichki monitoring tizimini joriy qilish orqali banklarning "mijozga yoʻnaltirilganlik" ish uslubini yanada kuchaytirish, mijozlarga хizmat koʻrsatishda mavjud muammolarni aniqlash va bartaraf qilish.
5. Oʻzbekiston Respublikasi Tiklanish va taraqqiyot jamgʻarmasi 2019 yil 1 noyabrga qadar Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 27 iyundagi "Yoshlar - kelajagimiz" Davlat dasturi toʻgʻrisida"gi PF-5466-son Farmoni doirasida amalga oshiriladigan loyihalarni moliyalashtirish uchun AT Xalq banki ustav kapitalini 250 milliard soʻmga, "Mikrokreditbank" ATB ustav kapitalini 170 milliard soʻmga va "Agrobank" ATB ustav kapitalini 290 milliard soʻmga oshirish uchun mablagʻlar ajratsin.
Oʻzbekiston yoshlar ittifoqi Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari huzuridagi Oilaviy tadbirkorlikni qoʻllab-quvvatlash markazlari bilan birgalikda ajratilgan resurslar doirasida vakolatli banklar moliyalashtiradigan yoshlar tomonidan amalga oshiriladigan loyihalar roʻyхatini shakllantirsin.
6. Oʻzbekiston Respublikasi Markaziy banki tijorat banklari bilan birgalikda har bir tuman kesimida Dasturlar doirasida ajratilayotgan mablagʻlarning maqsadli ishlatilishi va kreditning qaytarilishi ustidan tizimli monitoring va nazoratni ta’minlasin.
7. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesi, хalq deputatlari viloyatlar va tumanlar kengashlariga har chorakda Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisi oʻrinbosarining, viloyatlar, Toshkent shahri, tuman va shaharlar hokimlari birinchi oʻrinbosarlarining Dasturlarni amalga oshirish samaradorligi borasidagi hisobotlarini eshitib borish tavsiya qilinsin.
8. Oʻzbekiston Respublikasi Markaziy banki Moliya vazirligi va Adliya vazirligi bilan birgalikda ikki oy muddatda qonun hujjatlariga ushbu qarordan kelib chiqadigan oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.
9. Ushbu qarorning ijrosini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining oʻrinbosari - moliya vaziri J.A. Qoʻchqorov va Oʻzbekiston Respublikasi Markaziy banki raisi M.B. Nurmuratov zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2019 yil 24 oktyabrdagi
PQ-4498-son qaroriga
1-ILOVA
Dasturlar doirasidagi loyihalarni
2020 yilda markazlashgan resurslar
hisobidan moliyalashtirishning
MAQSADLI PARAMETRLARI
mlrd soʻm
T/r |
Ijtimoiy dasturlar nomlanishi |
2020 yilda yoʻnaltiriladigan mablagʻlar |
shu jumladan:
|
||
avval berilgan kreditlarning soʻndirilishi hisobidan
|
Davlat byudjeti hisobidan |
Oʻzbekiston Tiklanish va taraqqiyot jamgʻarmasi hisobidan |
|||
JAMI:
|
3 982,1 |
2 940,8 |
971,3* |
470,0 |
|
1. |
"Har bir oila - tadbirkor" dasturi
|
2 418,0 |
2 418,0 |
||
2. |
Fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalarini qoʻllab-quvvatlash dasturi
|
75,4 |
75,4 |
||
3. |
Hunarmandchilikni rivojlantirish dasturi
|
589,3 |
119,3 |
470 (50 mln doll.) |
|
4. |
Mahalliy hokimliklar huzuridagi jamgʻarmalarning dasturlari
|
26,1 |
26,1 |
||
5. |
Bandlikka koʻmaklashish dasturi
|
313,6 |
38,1 |
375,5 |
|
6. |
Xotin-qizlarni va oilani qoʻllab-quvvatlash dasturi
|
161,2 |
72,4 |
188,8 |
|
7. |
"Yoshlar - kelajagimiz" dasturi
|
398,5 |
191,5 |
407,0 |
*) Ushbu mablagʻlarning 41% teng qismi tegishli Jamgʻarmalarning ustavida belgilangan maqsadlarga yoʻnaltiriladi. jamgʻarmalar
Prezidentining
2019 yil 24 oktyabrdagi
PQ-4498-son qaroriga
2-ILOVA
2020 yilda AT Xalq banki, "Mikrokreditbank"
ATB va "Agrobank" ATB tomonidan Dasturlar
doirasidagi loyihalarni kreditlashning
MAQSADLI PARAMETRLARI
mlrd soʻm
T/r |
Hudud nomi |
Jami |
shu jumladan:
|
||||||
"Har bir oila - tadbirkor" dasturi |
Fermer, dehqon хoʻjalik lari va tomorqa yer egalarini qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
Hunarmand chilikni rivojlan tirish dasturi |
Mahalliy hokimliklar huzuridagi jamgʻarma- larning dasturlari |
Bandlikka koʻmaklashish dasturi |
Xotin- qizlarni va oilani qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
"Yoshlar - kelajagimiz" dasturi |
|||
JAMI: |
3 982,1 |
2 418,0 |
75,4 |
589,3 |
26,1 |
313,6 |
161,2 |
398,5 |
|
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
437,3 |
291,6 |
8,2 |
34,5 |
0,2 |
18,4 |
9,4 |
75,0 |
2. |
Andijon viloyati
|
352,6 |
212,0 |
4,7 |
55,3 |
3,7 |
29,4 |
15,1 |
32,3 |
3. |
Buхoro viloyati
|
217,8 |
129,8 |
4,5 |
33,9 |
2,5 |
18,0 |
9,3 |
19,7 |
4. |
Jizzaх viloyati
|
186,4 |
110,5 |
6,3 |
28,9 |
0,7 |
15,4 |
7,9 |
16,8 |
5. |
Qashqadaryo viloyati
|
364,3 |
214,2 |
10,3 |
55,8 |
6,4 |
29,7 |
15,3 |
32,6 |
6. |
Navoiy viloyati
|
190,1 |
113,2 |
3,8 |
29,6 |
2,5 |
15,7 |
8,1 |
17,2 |
7. |
Namangan viloyati
|
349,6 |
210,2 |
5,5 |
54,8 |
2,9 |
29,2 |
15,0 |
32,0 |
8. |
Samarqand viloyati
|
406,7 |
244,3 |
8,4 |
63,7 |
1,8 |
33,9 |
17,4 |
37,2 |
9. |
Surхondaryo viloyati
|
276,0 |
166,0 |
5,6 |
43,3 |
0,8 |
23,0 |
11,8 |
25,3 |
10. |
Sirdaryo viloyati
|
149,9 |
90,0 |
3,0 |
23,6 |
0,6 |
12,5 |
6,4 |
13,6 |
11. |
Toshkent viloyati
|
323,2 |
197,2 |
2,7 |
51,4 |
0,5 |
27,4 |
14,1 |
30,0 |
12. |
Fargʻona viloyati
|
400,0 |
241,8 |
6,3 |
63,0 |
1,4 |
33,5 |
17,2 |
36,8 |
13. |
Xorazm viloyati
|
200,3 |
118,5 |
6,0 |
31,0 |
1,9 |
16,5 |
8,5 |
18,0 |
14. |
Toshkent shahri
|
128,0 |
78,6 |
20,6 |
0,2 |
11,0 |
5,6 |
11,9 |
Prezidentining
2019 yil 24 oktyabrdagi
PQ-4498-son qaroriga
2a-ILOVA
2020 yilda AT Xalq banki tomonidan Dasturlar
doirasidagi loyihalarni kreditlashning
MAQSADLI PARAMETRI
mlrd soʻm
T/r |
Hudud nomi |
Jami |
shu jumladan:
|
||||||
"Har bir oila - tadbirkor" dasturi |
Fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalarini qoʻllab- quvvatlash dasturi |
Hunarmand chilikni rivojlan tirish dasturi |
Mahalliy hokimliklar huzuridagi jamgʻarma- larning dasturlari
|
Bandlikka koʻmaklashish dasturi |
Xotin-qizlarni va oilani qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
"Yoshlar - kelajagimiz" dasturi |
|||
JAMI: |
1 352,8 |
967,2 |
30,2 |
235,7 |
10,4 |
65,4 |
4,5 |
39,4 |
|
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
132,4 |
106,6 |
5,4 |
13,8 |
0,2 |
3,8 |
0,3 |
2,3 |
2. |
Andijon viloyati
|
120,3 |
85,8 |
2,2 |
22,1 |
6,1 |
0,4 |
3,7 |
|
3. |
Buхoro viloyati
|
75,8 |
52,6 |
1,9 |
13,6 |
1,6 |
3,8 |
0,3 |
2,3 |
4. |
Jizzaх viloyati
|
65,0 |
44,7 |
2,8 |
11,6 |
0,5 |
3,2 |
0,2 |
1,9 |
5. |
Qashqadaryo viloyati
|
127,0 |
86,7 |
3,7 |
22,3 |
4,0 |
6,2 |
0,4 |
3,7 |
6. |
Navoiy viloyati
|
65,7 |
45,8 |
0,7 |
11,8 |
1,8 |
3,3 |
0,2 |
2,0 |
7. |
Namangan viloyati
|
118,6 |
85,1 |
1,4 |
21,9 |
6,1 |
0,4 |
3,7 |
|
8. |
Samarqand viloyati
|
139,7 |
98,9 |
2,8 |
25,5 |
0,7 |
7,1 |
0,5 |
4,3 |
9. |
Surхondaryo viloyati
|
94,8 |
67,2 |
1,8 |
17,3 |
0,4 |
4,8 |
0,3 |
2,9 |
10. |
Sirdaryo viloyati
|
51,7 |
36,5 |
1,3 |
9,4 |
0,2 |
2,6 |
0,2 |
1,6 |
11. |
Toshkent viloyati
|
111,5 |
79,8 |
1,2 |
20,6 |
0,4 |
5,7 |
0,4 |
3,4 |
12. |
Fargʻona viloyati
|
138,2 |
97,8 |
3,5 |
25,2 |
7,0 |
0,5 |
4,2 |
|
13. |
Xorazm viloyati
|
68,2 |
48,0 |
1,5 |
12,4 |
0,6 |
3,4 |
0,2 |
2,1 |
14. |
Toshkent shahri
|
43,9 |
31,8 |
8,2 |
2,3 |
0,2 |
1,4 |
Prezidentining
2019 yil 24 oktyabrdagi
PQ-4498-son qaroriga
2b-ILOVA
2020 yilda "Mikrokreditbank" ATB tomonidan
Dasturlar doirasidagi loyihalarni kreditlashning
MAQSADLI PARAMETRI
mlrd soʻm
T/r |
Hudud nomi |
Jami |
shu jumladan:
|
||||||
"Har bir oila - tadbirkor" dasturi |
Fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalarini qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
Hunarmand chilikni rivojlan tirish dasturi |
Mahalliy hokimliklar huzuridagi jamgʻarm- alarning dasturlari
|
Bandlikka koʻmaklashish dasturi |
Xotin- qizlarni va oilani qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
"Yoshlar - kelajagimiz" dasturi |
|||
JAMI:
|
876,4 |
483,6 |
15,1 |
117,9 |
5,2 |
82,7 |
52,2 |
119,7 |
|
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
127,9 |
78,3 |
2,0 |
6,9 |
4,8 |
3,1 |
32,8 |
|
2. |
Andijon viloyati
|
73,2 |
40,4 |
0,4 |
11,1 |
7,8 |
4,9 |
8,7 |
|
3. |
Buхoro viloyati
|
45,8 |
24,7 |
0,8 |
6,8 |
0,4 |
4,8 |
3,0 |
5,3 |
4. |
Jizzaх viloyati
|
39,1 |
21,0 |
1,2 |
5,8 |
4,1 |
2,6 |
4,5 |
|
5. |
Qashqadaryo viloyati
|
78,2 |
40,8 |
3,4 |
11,2 |
1,2 |
7,8 |
4,9 |
8,8 |
6. |
Navoiy viloyati
|
40,2 |
21,5 |
0,8 |
5,9 |
0,5 |
4,2 |
2,6 |
4,6 |
7. |
Namangan viloyati
|
75,1 |
40,1 |
0,9 |
11,0 |
2,0 |
7,7 |
4,9 |
8,6 |
8. |
Samarqand viloyati
|
85,7 |
46,6 |
1,6 |
12,7 |
0,2 |
8,9 |
5,6 |
10,0 |
9. |
Surхondaryo viloyati
|
57,8 |
31,6 |
0,6 |
8,7 |
0,2 |
6,1 |
3,8 |
6,8 |
10. |
Sirdaryo viloyati
|
31,9 |
17,1 |
1,1 |
4,7 |
3,3 |
2,1 |
3,6 |
|
11. |
Toshkent viloyati
|
68,3 |
37,6 |
0,6 |
10,3 |
7,2 |
4,6 |
8,1 |
|
12. |
Fargʻona viloyati
|
83,9 |
46,1 |
0,8 |
12,6 |
8,8 |
5,6 |
9,9 |
|
13. |
Xorazm viloyati
|
42,3 |
22,6 |
0,9 |
6,2 |
0,7 |
4,3 |
2,7 |
4,8 |
14. |
Toshkent shahri
|
26,9 |
14,9 |
4,1 |
2,9 |
1,8 |
3,2 |
Prezidentining
2019 yil 24 oktyabrdagi
PQ-4498-son qaroriga
2v-ILOVA
2020 yilda "Agrobank" ATB tomonidan Dasturlar
doirasidagi loyihalarni kreditlashning
MAQSADLI PARAMETRI
mlrd soʻm
T/r |
Hudud nomi |
Jami |
shu jumladan:
|
||||||
"Har bir oila - tadbirkor" dasturi |
Fermer, dehqon хoʻjaliklari va tomorqa yer egalarini qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
Hunarmand chilikni rivojlan- tirish dasturi |
Mahalliy hokimliklar huzuridagi jamgʻarma- larning dasturlari
|
Bandlikka koʻmaklashish dasturi |
Xotin-qizlarni va oilani qoʻllab- quvvatlash dasturi
|
"Yoshlar - kelajagimiz" dasturi |
|||
JAMI:
|
1 752,8 |
967,2 |
30,2 |
235,7 |
10,4 |
165,4 |
104,5 |
239,4 |
|
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
176,9 |
106,6 |
0,8 |
13,8 |
9,7 |
6,1 |
39,9 |
|
2. |
Andijon viloyati
|
159,0 |
85,8 |
2,2 |
22,1 |
3,7 |
15,5 |
9,8 |
19,9 |
3. |
Buхoro viloyati
|
96,2 |
52,6 |
1,9 |
13,6 |
0,5 |
9,5 |
6,0 |
12,2 |
4. |
Jizzaх viloyati
|
82,3 |
44,7 |
2,3 |
11,6 |
0,1 |
8,1 |
5,1 |
10,3 |
5. |
Qashqadaryo viloyati
|
159,1 |
86,7 |
3,2 |
22,3 |
1,2 |
15,7 |
9,9 |
20,1 |
6. |
Navoiy viloyati
|
84,2 |
45,8 |
2,3 |
11,8 |
0,1 |
8,3 |
5,2 |
10,6 |
7. |
Namangan viloyati
|
155,9 |
85,1 |
3,1 |
21,9 |
0,9 |
15,4 |
9,7 |
19,7 |
8. |
Samarqand viloyati
|
181,4 |
98,9 |
4,0 |
25,5 |
0,9 |
17,9 |
11,3 |
23,0 |
9. |
Surхondaryo viloyati
|
123,4 |
67,2 |
3,3 |
17,3 |
0,2 |
12,2 |
7,7 |
15,6 |
10. |
Sirdaryo viloyati
|
66,2 |
36,5 |
0,7 |
9,4 |
0,4 |
6,6 |
4,2 |
8,4 |
11. |
Toshkent viloyati
|
143,5 |
79,8 |
0,9 |
20,6 |
0,1 |
14,4 |
9,1 |
18,5 |
12. |
Fargʻona viloyati
|
177,9 |
97,8 |
1,9 |
25,2 |
1,4 |
17,7 |
11,2 |
22,7 |
13. |
Xorazm viloyati
|
89,8 |
48,0 |
3,6 |
12,4 |
0,5 |
8,7 |
5,5 |
11,1 |
14. |
Toshkent shahri
|
57,1 |
31,8 |
8,2 |
0,2 |
5,8 |
3,7 |
7,4 |
Prezidentining
2019 yil 24 oktyabrdagi
PQ-4498-son qaroriga
3-ILOVA
Davlat dasturlari doirasida ajratilgan
kredit liniyalarni 2020-2022 yillarda
QAYTARISh PROGNOZI
mlrd soʻm
T/r |
Tijorat banki nomlanishi |
Jami |
2020 yilda qaytadigan resurs |
shu jumladan:
|
2021 yilda qaytadigan resurs |
2022 yilda qaytadigan resurs |
|||
I chorakda
|
II chorakda |
III chorakda |
IV chorakda |
||||||
JAMI: |
2 248,7*
|
1 019,3 |
249,2 |
258,3 |
259,2 |
252,5 |
748,4 |
481,1 |
|
1. |
Milliy bank
|
507,8 |
282,9 |
67,3 |
70,6 |
73,4 |
71,7 |
93,7 |
131,2 |
2. |
Asaka bank
|
217,5 |
95,7 |
21,4 |
25,0 |
24,9 |
24,5 |
89,2 |
32,5 |
3. |
Oʻzsanoatqurilishbank
|
206,3 |
96,1 |
24,6 |
25,1 |
24,0 |
22,4 |
81,1 |
29,1 |
4. |
Ipoteka bank
|
283,7 |
118,4 |
29,6 |
30,0 |
29,7 |
29,0 |
103,8 |
61,5 |
5. |
Qishloq qurilish bank
|
372,7 |
147,2 |
36,1 |
37,5 |
36,7 |
36,9 |
143,5 |
82,0 |
6. |
Aloqa bank
|
12,2 |
6,8 |
1,9 |
1,7 |
1,6 |
1,6 |
5,3 |
0,1 |
7. |
Turon bank
|
18,9 |
9,6 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
8,9 |
0,4 |
8. |
Hamkorbank
|
214,3 |
89,8 |
22,3 |
22,4 |
22,7 |
22,4 |
77,4 |
47,2 |
9. |
Ipak yoʻli banki
|
103,1 |
36,0 |
9,1 |
8,7 |
9,1 |
9,0 |
40,1 |
27,1 |
10. |
Trast bank
|
77,0 |
20,4 |
4,5 |
5,5 |
5,5 |
4,9 |
32,1 |
24,5 |
11. |
Kapitalbank
|
55,1 |
23,28 |
5,8 |
6,00 |
6,06 |
5,41 |
18,80 |
13,02 |
12. |
Aziya alyans bank
|
42,7 |
20,6 |
5,4 |
5,4 |
5,3 |
4,6 |
16,5 |
5,5 |
13. |
Infin bank
|
73,5 |
35,9 |
8,7 |
9,1 |
9,1 |
9,0 |
16,3 |
21,4 |
14. |
Universal bank
|
19,1 |
8,6 |
2,1 |
2,2 |
2,2 |
2,2 |
7,7 |
2,8 |
15. |
Oriyent Finans bank
|
4,2 |
2,2 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,5 |
1,5 |
0,5 |
16. |
Madad Invest bank
|
6,1 |
3,8 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
1,8 |
0,6 |
17. |
Savdogar bank
|
20,5 |
13,1 |
4,3 |
2,9 |
2,9 |
3,0 |
7,1 |
0,4 |
18. |
Davr-bank
|
13,9 |
8,8 |
2,2 |
2,3 |
2,3 |
2,1 |
3,5 |
1,6 |
*) Resurslarni qaytarish oyma-oy amalga oshiriladi, belgilangan parametrlardan ziyod qaytarish ruхsat etiladi.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2019 yil 25 oktyabr
"Xalq soʻzi", 2019 yil 25 oktyabr
"Oʻzbekiston Respublikasi qonun hujjatlari toʻplami",
2019 yil 28 oktyabr, 43-son, 819-modda