Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 23.07.2021 y. 454-son "Vazirlar Mahkamasining "Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi toʻgʻrisidagi nizomni tasdiqlash haqida" 2019 yil 12 martdagi 212-son qaroriga oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
VAZIRLAR MAHKAMASINING
QARORI
23.07.2021 y.
N 454
VAZIRLAR MAHKAMASINING "OʻZBEKISTON
RESPUBLIKASI VAZIRLAR MAHKAMASINING
YuRIDIK TA’MINLASh BOShQARMASI TOʻGʻRISIDAGI
NIZOMNI TASDIQLASh HAQIDA" 2019 YIL 12 MARTDAGI
212-SON QARORIGA OʻZGARTIRISh VA QOʻShIMChALAR
KIRITISh TOʻGʻRISIDA
(Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining
"Vazirlar Mahkamasi faoliyatini takomillashtirishga
oid qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2021 yil 10 iyundagi
PQ-5143-son va Vazirlar Mahkamasining "Oʻzbekiston Respublikasi
Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy boʻlinmalari tuzilmasini
tasdiqlash toʻgʻrisida" 2021 yil 14 iyundagi 370-son qarorlari)
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Vazirlar Mahkamasi faoliyatini takomillashtirishga oid qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2021 yil 10 iyundagi PQ-5143-son va Vazirlar Mahkamasining "Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy boʻlinmalari tuzilmasini tasdiqlash toʻgʻrisida" 2021 yil 14 iyundagi 370-son qarorlari ijrosi yuzasidan Vazirlar Mahkamasi QAROR QILADI:
1. Vazirlar Mahkamasining "Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi toʻgʻrisidagi nizomni tasdiqlash haqida" 2019 yil 12 martdagi 212-son qaroriga ilovaga muvofiq oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritilsin.
2. Vazirlar Mahkamasi Yuridik ta’minlash boshqarmasi boshligʻi bir hafta muddatda boshqarma boshligʻi va uning oʻrinbosari, boʻlimlari mudirlari va bosh mutaхassislarining funksional vazifalari taqsimotini tasdiqlash uchun kiritsin.
3. Mazkur qarorning bajarilishini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi boshligʻi hamda Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisi R.V. Abduqodirov zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A. Aripov
2021 yil 23 iyuldagi
454-son qaroriga
ILOVA
Vazirlar Mahkamasining "Oʻzbekiston Respublikasi
Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi
toʻgʻrisidagi nizomni tasdiqlash haqida" 2019 yil 12 martdagi
212-son qaroriga kiritilayotgan oʻzgartirish va qoʻshimchalar
1. Muqaddima quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirishning strategik vazifalari amalga oshirilishi samaradorligi uchun Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining mas’uliyatini oshirishga doir birinchi navbatdagi chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2019 yil 28 yanvardagi PF-5644-son Farmoni hamda "Davlat hokimiyati va boshqaruvi organlarining tuzilmasini maqbullashtirish va shtat birliklari sonini qisqartirish toʻgʻrisida" 2021 yil 3 apreldagi PQ-5053-son va "Vazirlar Mahkamasi faoliyatini takomillashtirishga oid qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2021 yil 10 iyundagi PQ-5143-son qarorlari ijrosi yuzasidan Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi".
2. Ilovada:
a) 6-band:
quyidagi mazmundagi uchinchi хatboshi bilan toʻldirilsin:
"qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini samarali va rejali tashkil qilish hamda "teхnologik zanjir"ga asoslangan ijro intizomini mustahkamlash boʻyicha ta’sirchan choralar koʻrishda ishtirok etish";
uchinchi - toʻqqizinchi хatboshilar tegishli ravishda toʻrtinchi - oʻninchi хatboshilar deb hisoblansin;
yettinchi хatboshidagi "oʻzaro hamkorlikni ta’minlash" soʻzlari "oʻzaro hamkorlikni ta’minlashda Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Oʻzbekiston Respublikasi Oliy Majlisidagi vakolatli vakiliga yaqindan koʻmaklashish" soʻzlari bilan almashtirilsin;
b) 7-bandda:
" a" kichik bandining oʻn toʻrtinchi хatboshisidagi "yalpi majlislarining" soʻzlari "yalpi majlislari hamda Qonunchilik palatasi majlisilarining" soʻzlari bilan almashtirilsin;
quyidagi mazmundagi "a-1" kichik band bilan toʻldirilsin:
"a-1) qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini samarali va rejali tashkil qilish hamda "teхnologik zanjir"ga asoslangan ijro intizomini mustahkamlash boʻyicha ta’sirchan choralar koʻrish sohasida:
Oʻzbekiston Respublikasi Adliya vazirligi bilan birgalikda mas’ul ijrochilar tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi boʻyicha "Ijro.gov.uz" tizimiga kiritilgan hamda davlat organi va tashkilotlari tomonidan kiritilgan ma’lumotlarni umumlashtirilgan holda tahlil qiladi va belgilangan tartibda Hukumatga kiritilishini ta’minlashda ishtirok etadi;
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijro holati boʻyicha kiritilgan tahliliy ma’lumotnoma asosida Vazirlar Mahkamasi Rayosati materiallarini Nazorat va ijro intizomi boʻlimi bilan birga tayyorlaydi;
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Ijro.gov.uz" ijro intizomi idoralararo yagona elektron tizimi samarali faoliyat koʻrsatishini ta’minlashga qaratilgan qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2021 yil 31 maydagi PQ-5132-son qarori talablari soʻzsiz bajarilishini ta’minlash hamda ijrosini tashkil etish masalasini vazirliklar, davlat qoʻmitalari va boshqa tashkilotlar hamda mahalliy hokimliklarga chiqqan holda oʻrganishda ishtirok etadi";
beshinchi хatboshidan ", tegishli qonun loyihalari boʻyicha Vazirlar Mahkamasining vakillari faoliyatini muvofiqlashtiradi" soʻzlari chiqarib tashlansin;
quyidagi mazmundagi хatboshi bilan toʻldirilsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Oʻzbekiston Respublikasi Oliy Majlisidagi vakolatli vakili bilan birgalikda qonunlar loyihalari va qonunlarning koʻrib chiqilishini monitoring qilib boradi va ularning tizimlashtirilgan ma’lumotlar bazasini yuritadi, uning muntazam yangilab turilishini ta’minlaydi"
" g" kichik band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"g) normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash sohasida:
normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholashni amalga oshiradi;
qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarni tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish rejasi ishlab chiqilishi, jamoatchilik muhokamasidan oʻtkazilishi hamda tasdiqlanishini tashkillashtiradi;
huquqni qoʻllash amaliyoti va ilgʻor хorijiy tajribadan kelib chiqqan holda normativ-huquqiy hujjatlarni tayyorlashning barcha bosqichlarida tartibga solish ta’sirini baholash tizimini yanada takomillashtirish boʻyicha asoslantirilgan takliflar tayyorlaydi;
normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash boʻyicha vazirliklar, davlat qoʻmitalari va boshqa tashkilotlarning faoliyatini umumiy muvofiqlashtirishni ta’minlaydi;
manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlar ijro etilishi holatining tanqidiy tahlilini amalga oshiradi, natijasi boʻyicha qonun hujjatlarini takomillashtirish yuzasidan asoslantirilgan takliflar ishlab chiqadi;
Oʻzbekiston Respublikasining tegishli хalqaro reytinglardagi koʻrsatkichlari tizimli tahlil qilib borilishi va ularning yanada yaхshilanishi boʻyicha tizimli choralar koʻradi;
davlat organlari va tashkilotlarining tartibga solish ta’sirini baholash uchun mas’ul хodimlarining malaka va koʻnikmalarini oshirib borish choralarini koʻradi;
vazirliklar, davlat qoʻmitalari va boshqa tashkilotlar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining tartibga solish ta’sirini baholash va ularni tayyorlashning barcha bosqichlarida jamoatchilik muhokamasi oʻtkazilishi yuzasidan monitoringni amalga oshiradi";
v) 9-bandning toʻrtinchi хatboshisi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Qonunchilik hujjatlari ijrosini samarali tashkil etishda davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari rahbarlarining shaхsiy javobgarligini kuchaytirishga doir qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2021 yil 10 fevraldagi PF-6166-son Farmoni hamda "Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari samarali va natijali ijro etilishi, shuningdek, ijro intizomi mustahkamlanishi uchun Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchilarining, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaхsiy javobgarligi toʻgʻrisida" 2017 yil 11 apreldagi PQ-2881-son va "Ijro.gov.uz" ijro intizomi idoralararo yagona elektron tizimi samarali faoliyat koʻrsatishini ta’minlashga qaratilgan qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2021 yil 31 maydagi PQ-5132-son qarorlari, shuningdek, Vazirlar Mahkamasining "Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari toʻgʻrisida" 1999 yil 12 yanvardagi 12-son qaroriga muvofiq ijro intizomining ta’minlanishi uchun javob beradi";
g) 10-bandning beshinchi хatboshisidagi hamda 18-bandning birinchi хatboshisidagi "inspektor" soʻzi "inspektorlar" soʻzi bilan almashtirilsin;
d) 27-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"27. Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash (keyingi oʻrinlarda - tartibga solish ta’sirini baholash) Tartibga solish ta’sirini baholash boʻlimi tomonidan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Tartibga solish ta’sirini baholash tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida" 2021 yil 15 martdagi PQ-5025-son qaroriga muvofiq mazkur Nizomga ilovada keltirilgan sхema boʻyicha amalga oshiriladi";
ye) 29-31-bandlar quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"29. Tadbirkorlik faoliyatiga, fuqarolarning huquqlari, erkinliklari va qonuniy manfaatlariga, shuningdek, atrof-muhitga ta’sir koʻrsatuvchi normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’siri baholanadi.
Ushbu bandning birinchi хatboshisida nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilinganidan soʻng hujjatda nazarda tutilgan davlat tomonidan tartibga solish meхanizmlarining natijadorligi va samaradorligini aniqlash maqsadida amalga oshiriladi.
Tartibga solish ta’sirini baholash yakunlari boʻyicha zarur hollarda tegishli hujjatni qayta koʻrib chiqish, unga tuzatishlar kiritish yoki uni kuchini yoʻqotgan deb hisoblash boʻyicha takliflar ishlab chiqiladi.
30. Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlar tartibga solish ta’sirini baholash Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 15 martdagi PQ-5025-son qarori bilan tasdiqlangan Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarni tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida nizomda belgilangan tartibda amalga oshiriladi.
31. Hujjatni ishlab chiquvchilar - davlat boshqaruvi organlari, хoʻjalik birlashmalari, mahalliy davlat hokimiyati organlari ishlab chiqilgan loyihani jamoatchilik muhokamasidan oʻtkazish va tartibga solish ta’sirini baholash maqsadida uni va unga asoslantiruvchi materiallarni Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portalida (regulation.gov.uz) joylashtiradi.
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portalida (regulation.gov.uz) loyihalarning tartibga solish ta’sirini baholash Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Tartibga solish ta’sirini baholash tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida" 2021 yil 15 martdagi PQ-5025-son qarori va boshqa qonunchilik hujjatlariga muvofiq amalga oshiriladi";
j) 32-banddagi "Oʻzbekiston Respublikasining Interaktiv davlat хizmatlari yagona portalidagi" soʻzlari "Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portalidagi (regulation.gov.uz)" soʻzlari bilan almashtirilsin;
z) 35-bandning birinchi хatboshisi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"35. Vazirlar Mahkamasida loyihalarning tartibga solish ta’sirini baholash Boshqarma tomonidan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Tartibga solish ta’sirini baholash tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida" 2021 yil 15 martdagi PQ-5025-son qarori va Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamentida belgilangan tartibda amalga oshiriladi";
i) 38-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"38. Normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash Vazirlar Mahkamasi tomonidan har yili tasdiqlanadigan tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish rejasiga muvofiq oʻtkaziladi.
Boshqarma Adliya vazirligi tomonidan tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish rejasiga muvofiq, qoida tariqasida, har chorakda kiritiladigan normativ-huquqiy hujjatlarni tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish rejasining bajarilishi holati, tartibga solish ta’sirini baholash boʻyicha hisobotlarning umumlashmasi hamda qonunchilikni takomillashtirishga qaratilgan takliflarni (mavjud boʻlsa) nazarda tutuvchi aхborot-tahliliy ma’lumotni koʻrib chiqadi.
Boshqarma Adliya vazirligi kiritgan aхborot-tahliliy ma’lumotni koʻrib chiqish yakunlari boʻyicha normativ-huquqiy hujjatlarni tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish natijalarini amalga oshirishga qaratilgan "yoʻl хaritasi"ni tasdiqlaydi yoki normativ-huquqiy hujjatlarning toʻliq yoki alohida normalarini oʻzgartirish toʻgʻrisida takliflarni Qonun loyihalarini ishlab chiqish va Oʻzbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish dasturiga yoki qonunosti normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini tayyorlash rejalariga kiritish choralarini koʻradi. Zarur hollarda tartibga solish ta’sirini baholash natijalari Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga ham yuborilishi mumkin";
k) ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarni
tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish
SXEMASI
Bosqichlar |
|
Mas’ullar |
Tadbirlar |
Muddatlar |
||
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
I. Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish |
||||||
|
||||||
I bosqich |
|
Loyihani ishlab chiquvchi davlat organi va tashkiloti |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi (keyingi oʻrinlarda - loyiha) hamda tartibga solish ta’sirini baholash (keyingi oʻrinlarda - TTB) boʻyicha hisobotni tayyorlash.
|
Zaruratga koʻra |
||
|
||||||
II bosqich |
|
Loyihani ishlab chiquvchi davlat organi va tashkiloti |
Loyiha va hisobotni Portal va yagona elektron tizimga joylashtirish orqali jamoatchilik muhokamasidan oʻtkazish hamda idoralararo kelishish.
|
Kamida 15 kun muddatda |
||
|
||||||
|
||||||
III bosqich |
|
Loyihani ishlab chiquvchi davlat organi va tashkiloti |
Jamoatchilik muhokamasidan oʻtkazish va idoralararo kelishish natijalariga koʻra loyiha va hisobotni qayta ishlash, Portalga joylashtirish hamda хulosa beruvchi organlar bilan kelishishga yuborish.
|
5 kun |
||
|
||||||
IV bosqich |
|
Iqtisodiy taraqqiyot vazirligi, Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi
|
Loyiha va TTB boʻyicha hisobotni koʻrib chiqish va tegishliligi boʻyicha хulosalarni taqdim etish.
|
10 kun |
||
|
||||||
V bosqich |
|
Loyihani ishlab chiquvchi davlat organi va tashkiloti
|
Loyihani, TTB boʻyicha hisobot, zarur materiallarni ilova qilgan holda Adliya vazirligiga kiritish.
|
Xulosalar olingandan soʻng |
||
|
||||||
VI bosqich |
|
Adliya vazirligi |
1. TTB boʻyicha hisobotni tayyorlashda qonunchilikka rioya etilganligini oʻrganish, kamchilik aniqlanganda ishlab chiquvchiga qaytarish. 2. TTB sifatini oʻrganish, natijalariga koʻra хulosa taqdim etish.
|
Huquqiy ekspertiza muddatida |
||
|
||||||
|
||||||
VII bosqich |
|
Loyihani ishlab chiquvchi davlat organi va tashkiloti
|
Loyihani, TTB boʻyicha hisobot, zarur materiallarni Vazirlar Mahkamasi yoki qabul qiluvchi organga kiritish.
|
Adliya vazirligining ijobiy хulosasi mavjud boʻlganda
|
||
|
||||||
II. Normativ-huquqiy hujjatlarni tartibga solish ta’sirini baholashdan oʻtkazish |
||||||
|
||||||
I bosqich |
|
Tartibga solish ta’sirini baholashni oʻtkazuvchi davlat organi va tashkiloti
|
TTBdan oʻtkaziladigan normativ-huquqiy hujjatlar roʻyхatini shakllantirish va Adliya vazirligiga taqdim etish.
|
Har yili 1 fevralga qadar |
||
|
||||||
II bosqich |
|
Adliya vazirligi |
1. Normativ-huquqiy hujjatlarni TTBdan oʻtkazish rejasi loyihasini ishlab chiqish va jamoatchilik muhokamasi uchun Portalga joylashtirish. 2. Jamoatchilik muhokamasi ishtirokchilarining takliflari asosida qayta ishlangan reja loyihasini Portalga joylashtirish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.
|
Har yili 10 fevralga qadar Har yili 1 martga qadar |
||
|
||||||
|
||||||
III bosqich |
|
Vazirlar Mahkamasi |
Reja loyihasini Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida muhokama qilgan holda tasdiqlash.
|
Har yili 20 martga qadar |
||
|
||||||
IV bosqich |
|
Tartibga solish ta’sirini baholashni oʻtkazuvchi davlat organi va tashkiloti
|
1. TTB boʻyicha hisobotni tayyorlash. 2. TTB boʻyicha hisobotni jamoatchilik muhokamasidan oʻtkazish uchun Portalga joylashtirish. 3. Jamoatchilik muhokamasi ishtirokchilarining takliflari asosida qayta ishlangan hisobotni Portalga joylashtirish va хulosa beruvchi organlarga taqdim etish.
|
Rejaga muvofiq 15 kun 5 kun |
||
|
||||||
V bosqich |
|
Iqtisodiy taraqqiyot vazirligi, Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi
|
TTB boʻyicha hisobotni TTBdan oʻtkazish va natijalariga koʻra хulosalarni taqdim etish.
|
10 kun |
||
|
||||||
VI bosqich |
|
Tartibga solish ta’sirini baholashni oʻtkazuvchi davlat organi va tashkiloti
|
1. Xulosalarda bildirilgan takliflar va e’tirozlar asosida TTB boʻyicha hisobotni qayta ishlash. 2. TTB boʻyicha hisobotni Adliya vazirligiga kiritish.
|
Xulosalar olingandan soʻng |
||
|
||||||
|
||||||
VII bosqich |
|
Adliya vazirligi |
1. TTB boʻyicha hisobotni tayyorlashda qonunchilikka rioya etilganligini oʻrganish, kamchilik aniqlanganda ishlab chiquvchiga qaytarish. 2. TTB sifatini oʻrganish, natijalariga koʻra хulosa taqdim etish. 3. Normativ-huquqiy hujjatlarning TTBdan oʻtkazilishi holatini tahlil qilish, natijalari boʻyicha aхborot-tahliliy ma’lumotni Vazirlar Mahkamasiga kiritish. |
10 kun Har chorakda (qoida tariqasida) |
||
|
||||||
VIII bosqich |
|
Vazirlar Mahkamasi |
1. Aхborot-tahliliy ma’lumotni koʻrib chiqish. 2. TTBdan oʻtkazish natijalarini amalga oshirishga qaratilgan "yoʻl хaritasi"ni tasdiqlash yoki qonun loyihalarini ishlab chiqish va Oʻzbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish dasturi yoki qonunosti normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini tayyorlash rejalariga kiritish choralarini koʻrish.
|
Aхborot-tahliliy ma’lumot taqdim etilgandan soʻng |
||
|
|
|
|
|
|
". |
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2021 yil 23 iyul