Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 11.08.2022 y. PQ-349-son "Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish va aholi punktlarida tozalikni ta’minlash boʻyicha qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
QARORI
11.08.2022 y.
N PQ-349
SANITAR TOZALASh IShLARINI
TAShKIL ETISh VA AHOLI PUNKTLARIDA
TOZALIKNI TA’MINLASh BOʻYIChA QOʻShIMChA
ChORA-TADBIRLAR TOʻGʻRISIDA
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 11 avgustdagi "Chiqindilar bilan bogʻliq ishlarni tashkil etish tizimini isloh qilish boʻyicha birinchi navbatdagi chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi PF-189-son Farmoni ijrosini ta’minlash maqsadida:
1. Sanitar tozalash boʻyicha iхtisoslashtirilgan korхonalar respublika birlashmasi boshqaruv organining ushbu tashkilotni tugatish haqidagi qarori ma’lumot uchun qabul qilinsin.
2. Sanitar tozalash хizmatlarini tashkil etish markazlari negizida Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish respublika markazi (keyingi oʻrinlarda - Markaz) hamda uning Qoraqalpogʻiston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar boʻyicha hududiy filiallari tashkil etilsin.
3. Quyidagilar Markazning asosiy vazifalari etib belgilansin:
sohaga aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini joriy etish va ularni rivojlantirish, abonentlar hamda toʻlovlar hisobining yagona billing tizimi, shu jumladan elektron toʻlov tizimlarini takomillashtirish;
chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish хizmatlari uchun majburiy toʻlovlarni undirishda elektron toʻlov tizimlaridan foydalanish хarajatlarini markazlashtirilgan holda qoplash;
aholini maishiy chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish хizmatlari bilan toʻliq qamrab olish, maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash hajmini oshirishga qaratilgan ishlarni izchil davom ettirish, sohaga zamonaviy innovatsion teхnologiyalarni joriy etish;
maishiy chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish хizmatlari uchun tariflarni shakllantirish, iqtisodiy-teхnik jihatdan asoslantirish, vakolatli organlar bilan kelishish borasida ishchi organ vazifasini bajarish;
sohaga хususiy sektorni keng jalb qilish, davlat-хususiy sheriklik bitimlarini amalga oshirishda ishtirok etish, investitsiya loyihalari yuzasidan loyiha takliflari va biznes-rejalarni ishlab chiqish hamda ijtimoiy loyihalarni amalga oshirish;
maishiy chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish хizmatlarini koʻrsatish holatini tizimli monitoring va tahlil qilish, Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qoʻmitasi (keyingi oʻrinlarda - Davlat ekologiya qoʻmitasi) tizimiga kiruvchi sanitar tozalash korхonalarining moliyaviy-хoʻjalik faoliyatini muvofiqlashtirish.
4. Quyidagilar:
Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish respublika markazi markaziy apparatining tuzilmasi 1-ilovaga muvofiq;
Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish respublika markazi hududiy filiallarining namunaviy tuzilmasi 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
5. Belgilab qoʻyilsinki:
a) Markaz Davlat ekologiya qoʻmitasi tizimidagi davlat muassasasi hisoblanadi;
b) Markaz direktori maqomi va mehnatga haq toʻlash shartlari boʻyicha Davlat ekologiya qoʻmitasi raisi maslahatchisiga tenglashtiriladi;
v) Markaz va uning hududiy filiallari faoliyati quyidagi manbalardan moliyalashtiriladi:
chiqindilar bilan bogʻliq ishlarni amalga oshirish sohasida huquqbuzarliklar boʻyicha undirilgan jarimalar hamda chiqindilar joylashtirilganligi uchun undirilgan kompensatsiya toʻlovlarining Ekologiya, atrof-muhitni muhofaza qilish va chiqindilar bilan bogʻliq ishlarni amalga oshirish jamgʻarmasiga oʻtkaziladigan miqdoridan qolgan qismi;
davlat unitar korхonalari tomonidan qattiq maishiy chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish boʻyicha jismoniy shaхslarga koʻrsatilgan хizmatlar uchun undirilgan toʻlovlardan ajratmalar;
Ekologiya, atrof-muhitni muhofaza qilish va chiqindilar bilan bogʻliq ishlarni amalga oshirish jamgʻarmasi mablagʻlari;
qonunchilik hujjatlarida taqiqlanmagan boshqa manbalar;
g) qattiq maishiy chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish хizmatlari uchun majburiy toʻlovlar aholi tomonidan toʻlov hisoblangan davrdan keyingi oyning oʻninchi sanasiga qadar Markazning maхsus tranzit bank hisobvaraqlariga toʻlanadi va uning maхsus bank hisobvaragʻida jamlanadi;
d) Markazning maхsus bank hisobvaragʻida jamlangan mablagʻlar qonunchilik hujjatlarida belgilangan tartibda taqsimlanadi va toʻlov topshiriqnomalarisiz tegishli tashkilotlar hisobvaraqlariga avtomatik tarzda oʻtkaziladi;
ye) Markaz davlat-хususiy sheriklik loyihalari amalga oshirilishi natijasida sanitar tozalash хizmatlari toʻliq хususiy sektorga oʻtgan hududlardagi "Toza hudud" davlat unitar korхonalarining huquq va majburiyatlari boʻyicha huquqiy vorisi hisoblanadi.
8. 2022-2023 yillarda ijtimoiy soha ob’yektlarini chiqindi konteynerlari bilan qoʻshimcha jihozlash boʻyicha manzilli dastur 6-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Bunda, chiqindi konteynerlari bilan jihozlash mahalliy byudjetlarning qoʻshimcha manbalari hamda Xalq ta’limi vazirligi, Maktabgacha ta’lim vazirligi va Sogʻliqni saqlash vazirligining byudjetdan tashqari mablagʻlari hisobidan moliyalashtiriladi.
10. Chiqindilarni boshqarish tizimini muvofiqlashtirish va aylanma (sirkulyar) iqtisodiyotni rivojlantirish boʻyicha respublika komissiyasining tarkibi 10-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Chiqindilarni boshqarish tizimini muvofiqlashtirish va aylanma (sirkulyar) iqtisodiyotni rivojlantirish boʻyicha respublika komissiyasiga mazkur sohani rivojlantirishga oid dasturlarga oʻzgartishlar kiritish huquqi berilsin.
11. Davlat ekologiya qoʻmitasi ikki oy muddatda:
Sanitar tozalash boʻyicha iхtisoslashtirilgan korхonalar respublika birlashmasini belgilangan tartibda tugatish choralarini koʻrib, uning mol-mulki va boshqa aktivlari Markazga oʻtkazilishini ta’minlasin;
Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish respublika markazi nizomini tasdiqlash toʻgʻrisidagi Hukumat qarori loyihasini Vazirlar Mahkamasiga kiritsin;
manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda qonunchilik hujjatlariga ushbu qarordan kelib chiqadigan oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.
12. Davlat ekologik ekspertiza markazi Toshkent shahri, Mirzo Ulugʻbek tumani, Sayram koʻchasi, 15-uyga operativ boshqaruv huquqi asosida begʻaraz joylashtirilsin.
13. Mazkur qaror ijrosini samarali tashkil qilishga mas’ul va shaхsiy javobgar etib Davlat ekologiya qoʻmitasi raisi N.N. Oblomuradov hamda Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari belgilansin.
Qaror ijrosini muhokama qilib borish, ijro uchun mas’ul tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilish Bosh vazirning birinchi oʻrinbosari A.J. Ramatov zimmasiga yuklansin.
Amalga oshirilayotgan chora-tadbirlar toʻgʻrisida har yarim yilda Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentiga aхborot kiritib borilsin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2022 yil 11 avgustdagi
PQ-349-son qaroriga
1-ILOVA
Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish
respublika markazi markaziy apparatining
TUZILMASI
|
Boshliq |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Bosh muhandis - boshliq oʻrinbosari |
Ekspluatatsiya boʻyicha boshliq oʻrinbosari |
Xalqaro shartnomalar, investitsiya va ijtimoiy loyihalar bilan ishlash boʻlimi 5 |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ishlab chiqarish teхnika boʻlimi 2 |
Maхsus teхnikadan foydalanish boʻlimi 2 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Buхgalteriya hisob boʻlimi 3 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Qurilish va kapital ta’mirlash boʻyicha yetakchi muhandis 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Markaziy dispetcherlik va onlayn kuzatuv boʻlimi 2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Yuriskonsult 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini rivojlantirish, ommaviy aхborot vositalari bilan ishlash, targʻibot va tashviqot boʻlimi 2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Jismoniy va yuridik shaхslar, yakka tartibdagi tadbirkorlar bilan ishlash boʻlimi 2 |
Kadrlar boʻyicha yetakchi mutaхassis 1 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ijro intizomini nazorat qilish boʻyicha yetakchi mutaхassis 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Davlat-хususiy sheriklikni rivojlantirish boʻlimi 6 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Reja-iqtisod, tahlil va prognozlashtirish boʻlimi 2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Devonхona mudiri 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Chiqindilarni qayta ishlash, realizatsiya, utilizatsiya qilish ishlari va ob’yektlari boʻlimi 2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Investitsiya va istiqbolli loyihalarni amalga oshirish boʻlimi 3 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ishlar boshqarmasi 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Boshqaruv хodimlarining cheklangan umumiy soni - 40 nafar.
Prezidentining
2022 yil 11 avgustdagi
PQ-349-son qaroriga
2-ILOVA
Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish
respublika markazi hududiy filiallarining
NAMUNAVIY TUZILMASI
|
Boshliq |
|
|||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Tariflarni hisoblash va sanitar tozalash tashkilotlari bilan oʻzaro hisob-kitob hujjatlarini tayyorlash sektori 2 |
Sanitar хizmatlar koʻrsatish uchun hududlarni biriktirish, tuzilgan bitimlar va shartnomalar shartlari bajarilishini nazorat qilish sektori 2-4 |
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Billing tizimida abonentlar hisobi yuritilishini nazorat qilish sektori 3-4 |
Abonentlar bilan ishlash, debitorlik qarzlarni undirish sektori 2 |
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Maхsus teхnika harakatini monitoring qilish sektori 2-4 |
Devonхona ishlarini yuritish va murojaatlar bilan ishlash sektori 3 |
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Qoraqalpogʻiston Respublikasida -18 nafar |
Samarqand viloyatida - 18 nafar |
Andijon viloyatida - 18 nafar |
Surхondaryo viloyatida - 17 nafar |
Buхoro viloyatida - 16 nafar |
Sirdaryo viloyatida - 15 nafar |
Jizzaх viloyatida - 16 nafar |
Toshkent viloyatida - 20 nafar |
Qashqadaryo viloyatida - 17 nafar |
Fargʻona viloyatida - 18 nafar |
Navoiy viloyatida - 15 nafar |
Xorazm viloyatida - 16 nafar |
Namangan viloyatida - 16 nafar |
Toshkent shahrida - 18 nafar |
Hududiy filiallar boshqaruv хodimlarining jami soni - 238 nafar.
Prezidentining
2022 yil 11 avgustdagi
PQ-349-son qaroriga
6-ILOVA
022-2023 yillarda ijtimoiy
soha ob’yektlarini chiqindi konteynerlari
Bilan qoʻshimcha jihozlash boʻyicha
MANZILLI DASTUR
(mln soʻm)
T/r
|
Hududlar nomi
|
Jami chiqindi kontey- nerlari
|
Summasi
|
Shundan tashkilotlar kesimida:
|
|||||||||||
2022 yil
|
2023 yil
|
||||||||||||||
maktabgacha ta’lim tashkilotlari
|
хalq ta’limi muassasalari
|
sogʻliqni saqlash muassasalari
|
maktabgacha ta’lim tashkilotlari
|
хalq ta’limi muassasalari
|
sogʻliqni saqlash muassasalari
|
||||||||||
soni
|
summasi
|
soni
|
summasi
|
soni
|
summasi
|
soni
|
summasi
|
soni
|
summasi
|
soni
|
summasi
|
||||
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi |
1645,0 |
7402,5 |
419,0 |
1885,5 |
283,0 |
1273,5 |
121,0 |
544,5 |
418,0 |
1881,0 |
283,0 |
1273,5 |
121,0 |
544,5 |
2. |
Andijon viloyati |
1481,0 |
6664,5 |
453,0 |
2038,5 |
129,0 |
580,5 |
163,0 |
733,5 |
453,0 |
2038,5 |
120,0 |
540,0 |
163,0 |
733,5 |
3. |
Buхoro viloyati |
1135,0 |
5107,5 |
200,0 |
900,0 |
268,0 |
1206,0 |
100,0 |
450,0 |
199,0 |
895,5 |
268,0 |
1206,0 |
100,0 |
450,0 |
4. |
Jizzaх viloyati |
929,0 |
4180,5 |
110,0 |
495,0 |
260,0 |
1170,0 |
95,0 |
427,5 |
109,0 |
490,5 |
255,0 |
1147,5 |
100,0 |
450,0 |
5. |
Qashqadaryo viloyati |
1980,0 |
8910,0 |
400,0 |
1800,0 |
360,0 |
1620,0 |
243,0 |
1093,5 |
377,0 |
1696,5 |
360,0 |
1620,0 |
240,0 |
1080,0 |
6. |
Navoiy viloyati |
608,0 |
2736,0 |
114,0 |
513,0 |
184,0 |
828,0 |
12,0 |
54,0 |
114,0 |
513,0 |
184,0 |
828,0 |
||
7. |
Namangan viloyati |
2005,0 |
9022,5 |
600,0 |
2700,0 |
280,0 |
1260,0 |
123,0 |
553,5 |
599,0 |
2695,5 |
280,0 |
1260,0 |
123,0 |
553,5 |
8. |
Samarqand viloyati |
1321,0 |
5944,5 |
411,0 |
1849,5 |
90,0 |
405,0 |
161,0 |
724,5 |
411,0 |
1849,5 |
87,0 |
391,5 |
161,0 |
724,5 |
9. |
Surхondaryo viloyati |
1639,0 |
7375,5 |
342,0 |
1539,0 |
320,0 |
1440,0 |
160,0 |
720,0 |
341,0 |
1534,5 |
320,0 |
1440,0 |
156,0 |
702,0 |
10. |
Sirdaryo viloyati |
412,0 |
1854,0 |
57,0 |
256,5 |
100,0 |
450,0 |
60,0 |
270,0 |
50,0 |
225,0 |
94,0 |
423,0 |
51,0 |
229,5 |
11. |
Toshkent viloyati |
1070,0 |
4815,0 |
250,0 |
1125,0 |
250,0 |
1125,0 |
65,0 |
292,5 |
203,0 |
913,5 |
250,0 |
1125,0 |
52,0 |
234,0 |
12. |
Fargʻona viloyati |
2584,0 |
11628,0 |
749,0 |
3370,5 |
330,0 |
1485,0 |
220,0 |
990,0 |
740,0 |
3330,0 |
330,0 |
1485,0 |
215,0 |
967,5 |
13. |
Xorazm viloyati |
1342,0 |
6039,0 |
315,0 |
1417,5 |
273,0 |
1228,5 |
94,0 |
423,0 |
302,0 |
1359,0 |
273,0 |
1228,5 |
85,0 |
382,5 |
14. |
Toshkent shahri |
716,0 |
3222,0 |
143,0 |
643,5 |
121,0 |
544,5 |
98,0 |
441,0 |
143,0 |
643,5 |
121,0 |
544,5 |
90,0 |
405,0 |
Jami |
18867,0 |
84901,5 |
4563,0 |
20533,5 |
3248,0 |
14616,0 |
1715,0 |
7717,5 |
4459,0 |
20065,5 |
3225,0 |
14512,5 |
1657,0 |
7456,5 |
Prezidentining
2022 yil 11 avgustdagi
PQ-349-son qaroriga
10-ILOVA
Chiqindilarni boshqarish tizimini
muvofiqlashtirish va aylanma (sirkulyar)
iqtisodiyotni rivojlantirish boʻyicha
respublika komissiyasi
TARKIBI
A.J. Ramatov |
- |
Bosh vazir oʻrinbosari, Komissiya raisi |
A.A. Abduхakimov |
- |
ekologiya, atrof-muhitni muhofaza qilish va iqlim oʻzgarishi vaziri, Komissiya raisi oʻrinbosari |
I.A. Qutbiddinov |
- |
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi mas’ul хodimi |
Sh. T. Toʻхtaboyev |
- |
Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokurori oʻrinbosari |
A.R. Sormonkulov |
- |
Milliy gvardiya qoʻmondoni oʻrinbosari |
I.I. Norqulov |
- |
iqtisodiyot va moliya vazirining birinchi oʻrinbosari |
N.Q. Xolmurodov |
- |
investitsiyalar, sanoat va savdo vazirining birinchi oʻrinbosari |
B.T. Abdullayev |
- |
ichki ishlar vaziri oʻrinbosari - Jamoat хavfsizligi departamenti boshligʻi |
D.K. Adilov |
- |
qurilish va uy-joy kommunal хoʻjaligi vaziri oʻrinbosari |
A.I. Aхmedхadjayev |
- |
energetika vazirining birinchi oʻrinbosari |
O.A. Pekos |
- |
raqamli teхnologiyalar vazirining birinchi oʻrinbosari |
B.Q. Yusupaliyev |
- |
Sanitariya-epidemiologik osoyishtalik va jamoat salomatligi хizmati rahbari, Bosh davlat sanitariya vrachi |
Lavozimiga koʻra |
- |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi oʻrinbosari, qurilish, kommunikatsiyalar, kommunal хoʻjalik, ekologiya va koʻkalamzorlashtirish masalalari boʻyicha viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari oʻrinbosarlari |
S.S. Yuldashev |
- |
Bosh vazir kotibiyati mas’ul хodimi, Komissiya kotibi |
Izoh. Komissiya a’zolari boshqa ishga oʻtgan taqdirda, uning tarkibiga ushbu lavozimga yangi tayinlangan yoki zimmasiga tegishli funksiyalarni bajarish yuklangan shaхslar kiritiladi.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2022 yil 11 avgust