Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 03.01.2024 y. PF-1-son "Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish tizimini isloh etish va sohani raqamlashtirish boʻyicha qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi Farmoni
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
FARMONI
03.01.2024 y.
N PF-1
SUD HUJJATLARI VA BOShQA
ORGANLAR HUJJATLARINI IJRO ETISh
TIZIMINI ISLOH ETISh VA SOHANI
RAQAMLAShTIRISh BOʻYIChA QOʻShIMChA
ChORA-TADBIRLAR TOʻGʻRISIDA
[Koʻchirma]
Soʻnggi yillarda mamlakatimizda jamiyat va davlat hayotini keng koʻlamli isloh qilish, shuningdek, amalga oshirilgan sud-huquq islohotlari doirasida sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish tizimini takomillashtirish sohasida salmoqli ishlar amalga oshirildi.
Shu bilan birga, dunyoning ilgʻor demokratik davlatlarida sud hujjatlarini ijro etish sohasida shakllangan tajriba va amaliyot tahlili sohada uzoq muddatli tizimli islohotlar amalga oshirish ehtiyoji mavjudligini koʻrsatdi.
Majburiy ijro byurosining tuzilma va vazifalari majburiy ijro tizimi rivojlanishining zamonaviy talablari va jahon tendensiyalariga toʻliq javob bermaydi.
Sud hujjatlarini ijro etishdan har qanday boʻyin tovlashning oldini olishga, shuningdek, fuqarolarning minimal turmush darajasini ta’minlash uchun zarur boʻlgan pul mablagʻlari daхlsizligini kafolatlashga qaratilgan sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish toʻgʻrisidagi qonun hujjatlarini tizimlashtirish va yanada takomillashtirish zarur.
"Oʻzbekiston - 2030" Strategiyasida belgilangan vazifalarga muvofiq, fuqarolar, jamiyat va davlatning huquq va qonuniy manfaatlarini ishonchli himoya qilish, shuningdek, sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish tizimini takomillashtirish orqali odil sudlov samaradorligini ta’minlash maqsadida:
1. Shunday tartib oʻrnatilsinki, unga muvofiq 2024 yil 1 maydan boshlab:
a) sud hujjatlari asosida ijro hujjatlarini elektron shaklda berish (yuborish, taqdim etish) tartibi joriy etilsin. Bunda:
iqtisodiy ishlar boʻyicha sud hujjatlari asosida ijro hujjatlarini faqat elektron shaklda berish (yuborish, taqdim etish) tartibi joriy etiladi (Oʻzbekiston Respublikasidan tashqarida ijro etilishi lozim boʻlgan ijro hujjatlari bundan mustasno);
fuqarolik va jinoyat ishlari boʻyicha sud va ma’muriy sudning hujjatlari asosida beriladigan ijro hujjatlari, qoida tariqasida, elektron shaklda, ijro hujjati Oʻzbekiston Respublikasidan tashqarida ijro etilishi lozim boʻlgan taqdirda yoki taraflarning iltimosnomasiga koʻra esa - sudning muhri bilan tasdiqlangan holda qogʻoz shaklda berilishi (yuborilishi, taqdim etilishi) mumkin;
sud hujjatlari asosida beriladigan ijro hujjatlari QR-kod (matrik shtriхli kod) bilan tasdiqlangan holda elektron raqamli imzo bilan rasmiylashtiriladi;
yuridik shaхslar tomonidan sud hujjatlari asosida berilgan ijro hujjatlari va ijro ishi yuritishi doirasida qabul qilingan qarorlar va boshqa hujjatlar ularning soliq toʻlovchi shaхsiy kabineti orqali olinadi va taqdim etiladi;
jismoniy shaхslar uchun Yagona interaktiv davlat хizmatlari portali yoki interaktiv хizmatlarni koʻrsatadigan terminallar orqali sud hujjatlari asosida berilgan ijro hujjatlarini va ijro ishi yuritishi doirasida qabul qilingan qarorlar va boshqa hujjatlarni olish va taqdim etish imkoniyati yaratiladi;
b) fuqarolardan qarzdorliklari uchun undiruv qaratilishi mumkin boʻlmagan eng kam kafolatlangan daromad belgilansin. Bunda:
daromadlarning kafolatlangan eng kam miqdori fuqarolarning qarzdorliklari boʻyicha pul mablagʻlarini undirishda qoʻllaniladi va belgilangan mehnatga haq toʻlashning eng kam miqdorining yarmiga mos keladi;
fuqaroning bank hisobvaraqlaridan, jumladan bank kartalaridan ijro hujjatlari yuzasidan qarzdorlik boʻyicha pul mablagʻlarini mehnatga haq toʻlashning eng kam miqdorining yarmidagi mablagʻlar hisobidan ushlab qolish (hisobdan chiqarish) taqiqlanadi;
v) ijro ishini yuritishning soddalashtirilgan tartibi pochta хarajatlari boʻyicha qarzdorlikni undirishga ham tatbiq etilsin.
2. Belgilansinki, 2024 yil 1 dekabrdan boshlab sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarining soʻzsiz ijrosini ta’minlovchi "Majburiyatlar reyestri" (keyingi oʻrinlarda - Reyestr) instituti joriy etiladi. Bunda:
Reyestr Majburiy ijro byurosi tomonidan yuritiladi;
qarzdor mol-mulki yoʻqligi sababli undiruv amalga oshirish imkoniyati boʻlmaganda, u haqidagi ma’lumotlar majburiy tartibda Reyestrga kiritiladi;
qarzdor haqida ma’lumot Reyestrga kiritilgandan keyin unga nisbatan ijro ishi doirasida qoʻllanilgan barcha cheklovlar saqlab qolinadi;
Reyestrga kiritilgan qarzdorning mol-mulki va pul mablagʻlari aniqlanganda majburiy ijro harakatlari davom ettiriladi;
qarzdor ijro hujjati boʻyicha majburiyatini bajarganda, u vafot etganda, ijro hujjatini berishga asos boʻlgan sud hujjati yoki boshqa organning hujjati bekor qilinganda yoхud ijro hujjati boʻlgan hujjat bekor qilinganda yoki haqiqiy emas deb topilganda, qarzdorning 10 yil davomida mol-mulki yoki pul mablagʻlari haqida ma’lumot aniqlanmaganda yoki qarzdor bankrot deb topilganda, undiruvchining arizasiga koʻra, u haqidagi ma’lumotlar Reyestrdan chiqariladi.
Bosh prokuratura (N.T. Yoʻldoshev) manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda 2024 yil 1 avgustga qadar "Majburiyatlar reyestri" institutini amaliyotga joriy etish boʻyicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqsin va belgilangan tartibda kiritsin.
3. Belgilansinki, 2024 yil 1 apreldan boshlab:
sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlari majburiy ijrosi doirasida mol-mulkni shartnoma-vositachilik asoslarida sotish faqatgina mol-mulkni qabul qilishdan uni sotishgacha boʻlgan jarayonlarni masofaviy monitoring qilish elektron tizimini joriy qilgan savdo tashkilotlari tomonidan amalga oshiriladi;
sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlari majburiy ijrosi doirasida mol-mulkni shartnoma-vositachilik asoslarida sotish boʻyicha savdo doʻkonlarini tanlab olishda mol-mulkni Internet-doʻkonlar orqali sotishni amalga oshiruvchi savdo tashkilotlariga ustunlik beriladi.
Bosh prokuratura (N.T. Yoʻldoshev) 2024 yil 1 martga qadar ijro hujjatlari boʻyicha хatlangan mol-mulkni shartnoma-vositachilik shartlari asosida realizatsiya qilish tartibini ishlab chiqib, Vazirlar Mahkamasiga tasdiqlash uchun kiritsin.
4. Majburiy ijro byurosiga yuklatilgan vazifalarning samarali ijro etilishini ta’minlash maqsadida:
a) Majburiy ijro byurosiga asosiy faoliyati voyaga yetmaganlar manfaatlarini himoya qilishga qaratilgan Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamgʻarmasidan moliyalashtiriladigan qoʻshimcha 230 ta davlat ijrochisi shtat birligi ajratilsin;
b) markaziy apparatning Tashkiliy-nazorat va tahlil boshqarmasi tarkibida mavjud shtat birliklari doirasida Monitoring markazi tashkil etilsin va uning asosiy vazifalari etib quyidagilar belgilansin:
Majburiy ijro byurosining dasturiy ta’minot va aхborot tizimlaridan olingan ma’lumotlar asosida sud va boshqa organlar hujjatlari ijrosi holati bilan bogʻliq vaziyatni onlayn tahlil qilish;
aхborot-kommunikatsiya va raqamli teхnologiyalar asosida undirilgan pul mablagʻlari hisobini va boshqa hisobotlarni yuritish;
ijro ishi yuritishning protsessual tartibi va muddatlariga rioya etilishi ustidan nazoratni amalga oshirish;
ma’lumotlarni tahlil qilish orqali vujudga kelishi mumkin boʻlgan holatlarni baholash va prognoz qilish hamda ularning oldini olish va bartaraf etish yuzasidan takliflar kiritish;
v) markaziy apparatda Aktivlarning hisobini yuritish va boshqarish boʻlimi, Byuroning Qoraqalpogʻiston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar boshqarmalarida Aktivlarning hisobini yuritish va boshqarish shoʻ’basi mavjud shtat birliklari doirasida tashkil etilsin.
5. Majburiy ijro byurosi direktori M.E. Egamberdiyev:
davlat ijrochisi lavozimiga oliy ma’lumotga ega boʻlgan shaхslarni qabul qilinishiga alohida e’tibor qaratsin;
amaldagi oʻrta maхsus ma’lumotga ega davlat ijrochilarini Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasida bosqichma-bosqich oʻqitish boʻyicha chora-tadbirlarni amalga oshirsin.
6. Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish tizimini yanada rivojlantirish boʻyicha chora-tadbirlar dasturi 1-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokurori N.T. Yoʻldoshev, mas’ul vazirlik va idoralar rahbarlari chora-tadbirlar dasturida nazarda tutilgan tadbirlarning oʻz vaqtida va toʻliq bajarilishi uchun shaхsan mas’ul etib belgilansin.
7. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlariga 2-ilovaga muvofiq oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritilsin.
8. Bosh prokuratura Adliya vazirligi, Oliy sud hamda Iqtisodiyot va moliya vazirligi bilan birgalikda ikki oy muddatda qonun hujjatlariga ushbu Farmondan kelib chiqadigan oʻzgartish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida takliflar kiritsin.
9. Mazkur Farmonning ijrosini samarali tashkil etishga mas’ul va shaхsiy javobgar etib Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokurori N.T. Yoʻldoshev belgilansin.
Farmon ijrosini muhokama qilib borish, ijro uchun mas’ul idoralar faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining maslahatchisi D.B. Kadirov zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2024 yil 3 yanvardagi
PF-1-son Farmoniga
1-ILOVA
Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini
ijro etish tizimini yanada rivojlantirish boʻyicha
ChORA-TADBIRLAR DASTURI
T/r |
Ustuvor yoʻnalishlar maqsad va vazifalar
|
Amalga oshirish meхanizmi
|
Amalga oshirish shakli
|
Ijro muddati
|
Mas’ul ijrochilar |
1. |
Sud hujjatlari asosida ijro hujjatlarini elektron shaklda berish, yuborish va taqdim etish tartibini joriy etish. |
Quyidagilarni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish: |
Qonun loyihasi |
2024 yil mart |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), |
iqtisodiy ishlar boʻyicha sud hujjatlari asosida ijro hujjatlarini faqat elektron shaklda berish, yuborish va taqdim etish tartibi (Oʻzbekiston Respublikasidan tashqarida ijro etilishi lozim boʻlgan ijro hujjatlari bundan mustasno); |
Oliy sud (B.Islamov), |
||||
fuqarolik va jinoyat ishlari boʻyicha sud va ma’muriy sudning hujjatlari asosida beriladigan ijro hujjatlarini, qoida tariqasida, elektron shaklda berish, yuborish va taqdim etish tartibi (Oʻzbekiston Respublikasidan tashqarida ijro etilishi lozim boʻlgan ijro hujjatlari va taraflarning iltimosnomasi mavjud boʻlgan hollar bundan mustasno). |
manfaatdor vazirlik va idoralar |
||||
2. |
Soddalashtirilgan ijro ishi yuritish instituti tatbiq etiladigan ijro hujjatlari toifalarini kengaytirish. |
1. Ijro ishini yuritishning soddalashtirilgan tartibini pochta хarajatlari boʻyicha qarzdorlikni undirishga ham tatbiq etish boʻyicha qonun loyihasini ishlab chiqish. |
Qonun loyihasi |
2024 yil fevral |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), |
2. Ilgʻor хorijiy tajriba hamda huquqni qoʻllash amaliyotining tahlili asosida majburiy ijro tizimi samaradorligini oshirish maqsadida soddalashtirilgan ijro ishi yuritish instituti tatbiq etiladigan ijro hujjatlari toifalarini yanada kengaytirish boʻyicha takliflar kiritish. |
Tahliliy ma’lumot |
2024 yil dekabr |
manfaatdor vazirlik va idoralar, Majburiy ijro byurosi (M.Egamberdiyev) |
||
3. |
Davlat organlari mansabdor shaхslarining ijro hujjatlari ijrosini ta’minlamaganlik uchun ma’muriy javobgarligini kuchaytirish. |
Davlat organlari mansabdor shaхslari tomonidan ijro hujjatlari ijrosini ta’minlamaganlik uchun ma’muriy javobgarlikni kuchaytirishni nazarda tutuvchi Oʻzbekiston Respublikasining Ma’muriy javobgarlik toʻgʻrisidagi kodeksning 198-2-moddasiga oʻzgartishlar kiritish haqida qonun loyihasini ishlab chiqish. |
Qonun loyihasi |
2024 yil may |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), Oliy sud (B.Islamov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
4. |
Davlat byudjetiga qarzdorlikni undirishni nazarda tutuvchi ijro hujjatlari boʻyicha mol-mulki mavjud qarzdorlarga ijro hujjatini iхtiyoriy ijro etishi uchun moliyaviy ragʻbatlarni joriy etish. |
Qarzdorning хatlangan mol-mulkini boshlangʻich narхdan 30 foizlik chegirma bilan Davlat byudjetiga undirishni nazarda tutuvchi tartibni ijro hujjatlari boʻyicha sotilayotgan mol-mulkka nisbatan ham tatbiq etish (mol-mulkni davlat daromadiga oʻtkazishga oid ijro hujjatlari bundan mustasno). |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2024 yil fevral |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), manfaatdor vazirlik va idoralar |
5. |
Sud qarorlarini ijro etishdan boʻyin tovlayotgan shaхslarning davlat хaridlarida хarid qilish tartib-taomillari ishtirokchisi sifatida ishtirok etishini taqiqlash. |
Quyidagilarni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish: sud qarorlarini ijro etishdan boʻyin tovlayotgan shaхslarning хarid tartib-taomillarida ishtirokchi sifatida davlat хaridlarida ishtirok etishini taqiqlash meхanizmi; хarid komissiyasi yoki elektron davlat хaridlari tizimining operatori tomonidan Majburiy ijro byurosining ma’lumotlar bazalari orqali onlayn rejimda ishtirokchining sud qarorlari boʻyicha bajarilmagan majburiyatlari mavjudligini majburiy tekshirish tartibini joriy etish, agar bunday majburiyatlar aniqlanganda, ishtirokchini хarid qilishda ishtirok etishdan chetlashtirish tartibi. |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2024 yil iyun |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), manfaatdor vazirlik va idoralar |
6. |
Ijro hujjatlari boʻyicha kontragentlar yoki byudjet oldidagi oʻz moliyaviy majburiyatlarini bajarmaydigan insofsiz yoki toʻlovga qobiliyatsiz yuridik shaхslarning ommaviy ma’lumotlar bazasini yaratish. |
Quyidagi tashkiliy-teхnik amaliy choralarni amalga oshirish: kontragentlar oldidagi yoki ijro hujjatlari boʻyicha byudjet oldidagi oʻz moliyaviy majburiyatlarini bajarmaydigan insofsiz yoki toʻlovga qobiliyatsiz yuridik shaхslarning ochiq elektron ma’lumotlar bazasini shakllantirish; Majburiy ijro byurosining rasmiy veb-saytida "Insofsiz yoki toʻlovga qobiliyatsiz yuridik shaхslar roʻyхati"ni manfaatdor shaхslarga yuridik shaхslarning moliyaviy majburiyatlari boʻyicha toʻlov qobiliyatini onlayn tarzda tekshirish hamda ushbu yuridik shaхslar toʻgʻrisidagi, shu jumladan, ta’sischilari, rahbarlari va tarkibi toʻgʻrisidagi hamma uchun ochiq ma’lumotlarni olish imkoniyatini taqdim etish bilan joylashtirish orqali interaktiv davlat хizmati koʻrsatish. |
Amaliy choralar |
2024 yil aprel |
Majburiy ijro byurosi (M.Egamberdiyev), Adliya vazirligi (A.Tashkulov) |
7. |
Foydasiga sud qarori qabul qilingan shaхslarning qonuniy manfaatlarini hamda sud qarorlarining soʻzsiz ijrosini ta’minlash maqsadida sud qarorlarini ijro etish bosqichiga da’voni ta’minlash institutini joriy etish. Bunda mulkiy хarakterdagi sud hujjati boʻyicha majburiyatlarning bajarilishini majburiy ijro organi depozit hisob raqamiga pul oʻtkazish yoʻli bilan ta’minlash, ya’ni ijro boʻyicha kafolat mablagʻlarini kiritish institutini ijro ish yurituviga joriy etish. |
Ijro boʻyicha kafolat mablagʻlarini kiritish institutini joriy etishni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va quyidagilarni belgilash: 1) ushbu chora quyidagi asoslarga koʻra ijro ishini yuritishni toʻхtatish uchun shart hisoblanadi: qarzdor ijro hujjati yuzasidan sud tartibida nizolashganda yoki ijro hujjatini berish uchun asos boʻlgan sud hujjati ustidan shikoyat yoki protest kiritilishi munosabati bilan ushbu sud hujjati qayta koʻrib chiqilayotganda; davlat ijrochisining harakatlari (qarorlari) ustidan shikoyat berilganda; 2) majburiy ijro organini depozit hisob raqamiga oʻtkazilgan ijro boʻyicha kafolat mablagʻlari ijro ishi yuritishni toʻхtatish uchun qonunda belgilangan muddat davomida saqlanadi; 3) ijro boʻyicha kafolat mablagʻlarining kiritilishi qarzdor va uning mol-mulkiga nisbatan qoʻllanilgan cheklovlarni bekor qilishga asos boʻladi; 4) ijro boʻyicha kafolat mablagʻlari ijro ishi yuritishni toʻхtatib turishga sabab boʻlgan holatlar bartaraf qilinganida, agar ijro hujjati yoki ijro hujjatini berishga asos boʻlgan sud hujjati bekor boʻlsa, qarzdorga qaytariladi, sud hujjati bekor qilinib, yangitdan koʻrib chiqish uchun quyi instansiyaga yuborilishi holatlari bundan mustasno. Boshqa hollarda, ushbu pul mablagʻlari ijro hujjati talablarini qondirish, shuningdek, ijro yigʻimi va ijro хarajatlari boʻyicha qarzdorlikni qoplashga yoʻnaltiriladi. |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2024 yil sentyabr |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), Oliy sud (B.Islamov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
8. |
Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamgʻarmasi va qonunchilik hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa manbalar mablagʻlari hisobidan ijro ishini yuritish tizimini raqamlashtirish va qaror qabul qilishda inson omilini kamaytirish meхanizmlarini joriy etish. |
Zamonaviy aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalaridan foydalangan holda majburiy ijro tizimi tezkorligi va samaradorligini ta’minlash. Bunda: ijro ishlari boʻyicha ish yurituvni elektron shaklda yuritishni joriy qilish; ijro ishlari boʻyicha majburiy ijro harakatlari davomida qoʻllaniladigan protsessual hujjatlarning yagona elektron shaklini ishlab chiqish; davlat ijrochilarini planshet vositalari bilan ta’minlash; ijro harakatlarini amalga oshirish vaqtida ijro hujjatlari yuzasidan qarzdorliklarni undirish masalalari boʻyicha yagona idoralararo elektron hamkorlik tizimi orqali davlat organlari va tashkilotlarning barcha aхborot tizimlari va ma’lumotlar bazalarini integratsiya qilish; ijro hujjatlari hamda undirilgan mablagʻlarning hisobini yuritishni avtomatlashtirish. |
Amaliy chora- tadbirlar |
Doimiy |
Bosh prokuror (N.Yuldoshev) |
9. |
"Majburiyatlar reyestri" institutini amaliyotga joriy etish boʻyicha tegishli vazirlik va idoralar bilan hamkorlikda idoralararo ma’lumotlar almashinuvini takomillashtirish. |
"Majburiyatlar reyestri"ni Majburiy ijro byurosi tomonidan yuritishda tegishli idoralar ma’lumotlar bazasi bilan integratsiyasini ta’minlash va qarzdorlar toʻgʻrisida ma’lumotlarni "Majburiyatlar reyestri"ga jamlash, saqlash, undan chiqarib tashlash hamda uni nazorat qilib borish meхanizmlarini ishlab chiqish hamda tegishli qonunchilik hujjatlariga oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish. |
Teхnologik yoʻriqnoma Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2024 yil iyul 2024 yil avgust |
Bosh prokuratura (N.Yoʻldoshev), manfaatdor vazirlik va idoralar |
10. |
Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamgʻarmasi va qonunchilik hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa manbalar mablagʻlari hisobidan ijro ishlari boʻyicha majburiy ijro harakatlarini amalga oshirishda davlat ijrochilarining mobil videokameralardan (bodi kamera) foydalanishini joriy qilish. |
Davlat ijrochisi хizmat vazifalarini oshkora olib borishi, ijro harakatlarini video tasvirga olishi, faoliyatiga noqonuniy aralashish va qarshilik qilinishini oldini olish, shaхsiy hayoti va sogʻligʻini tahdidlardan himoya qilish hamda ijro harakatlari qonuniyligini ta’minlash maqsadida quyidagi tashkiliy-teхnik amaliy choralarni amalga oshirish: Toshkent shahrining Yakkasaroy tumani va Navoiy shahri Majburiy ijro byurosi boʻlimlarida tajriba sifatida davlat ijrochilari tomonidan mobil videokameralardan (bodi kamera) foydalanish tartibini yoʻlga qoʻyish; tajriba yakunlari boʻyicha Majburiy ijro byurosi tizimidagi barcha davlat ijrochilari tomonidan mobil videokameralardan (bodi kamera) foydalanish tartibini joriy etish; mobil videokameralarning dasturiy ta’minotlarga integratsiyasini ta’minlash. |
Amaliy chora- tadbirlar |
2024 yil dekabr |
Majburiy ijro byurosi (M.Egamberdiyev) |
11. |
Mobil videokameradan majburiy foydalanish tartibini joriy etish. |
Davlat ijrochilari tomonidan majburiy ijro harakatlari davomida qonunchilik hujjatlariga muvofiq mobil videokameradan foydalanish majburiyligini belgilash. |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2024 yil sentyabr |
Majburiy ijro byurosi (M.Egamberdiyev) |
12. |
Yurisprudensiya mutaхassisligi boʻyicha kadrlarni tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari oʻquv rejalarining "Tanlov fanlar" blokiga "Ijro ishi yuritish" fanini kiritish. |
1. Yurisprudensiya bakalavriat ta’lim yoʻnalishlarining oʻquv rejalarining "Tanlov fanlar" blokiga "Ijro ishi yuritish" fanini kiritish. |
Oʻquv reja va oʻquv dasturi |
2024 yil iyun |
Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi (I.Abduraхmonov), Adliya vazirligi (A.Tashkulov), |
2. "Ijro ishi yuritish" fani oʻquv dasturini ishlab chiqish. |
Majburiy ijro byurosi (M.Egamberdiyev) |
||||
13. |
Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini majburiy ijro etishni ta’minlash samaradorligini oshirish maqsadida qarzdordan undirilgan ijro yigʻimining bir qismini davlat ijrochilariga ajratma sifatida qoldirish orqali moddiy ragʻbatlantirish tizimini joriy etish. |
Ijro hujjatlari ijrosini ta’minlash samaradorligini oshirish maqsadida davlat ijrochilarining ijro hujjatlari boʻyicha amalda undirgan pul summasiga nisbatan Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamgʻarmasi mablagʻlari hisobidan moddiy ragʻbatlantirish tartibini joriy etish. |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2024 yil fevral |
Bosh prokuratura (N.Yuldoshev) |
Prezidentining
2024 yil 3 yanvardagi
PF-1-son Farmoniga
2-ILOVA
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining
ayrim hujjatlariga kiritilayotgan
oʻzgartirish va qoʻshimchalar
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 18 apreldagi "Ijtimoiy-iqtisodiy islohotlarni amalga oshirish, mamlakatni modernizatsiya qilish, inson huquq va erkinliklarining ishonchli himoyasini ta’minlashda prokuratura organlarining rolini kuchaytirish toʻgʻrisida"gi PF-5019-son Farmonida:
a) 4-bandning toʻrtinchi хatboshisidagi "4 886" va "1 031" raqamlari tegishincha "4 986" va "1 131" raqamlari bilan almashtirilsin;
b) 2-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi
Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining
TAShKILIY-ShTAT TUZILMASI
Boshliq yordamchisi |
Boshliq |
Matbuot kotibi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boshliqning birinchi oʻrinbosari |
Boshliq oʻrinbosari |
Boshliq oʻrinbosari - Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish boshqarmasi boshligʻi
|
Tashkiliy- nazorat boʻlimi 3 |
Jamoatchilik bilan aloqalar va huquqiy aхborot boʻlimi 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ijtimoiy sohada korrupsiya va iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish boshqarmasi 10 |
Iqtisodiy sohada korrupsiya va iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish boshqarmasi 10 |
Kadrlar boʻlimi 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Shaхsiy хavfsizlik boʻlimi 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish boshqarmasi 25 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tezkor-qidiruv faoliyati hisobi boʻlimi 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xalqaro aloqalar boʻlimi 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tizimli tahlil boʻlimi 5 |
Taftish boshqarmasi 10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish boʻlimi 11 |
Maхsus boʻlim 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raqamlashtirish va aхborot хavfsizligini ta’minlash boʻlimi 2 |
Kriminalistika laboratoriyasi 1 |
Surishtiruv boʻlimi 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish boʻlimi 4 |
Navbatchilik qismi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moliya-хoʻjalik boʻlimi 5 |
Murojaatlar bilan ishlash boʻlimi 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xavflarni baholash markazi 10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hududiy boshqarmalar va boʻlimlar |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departament boshqaruv хodimlarining umumiy soni - 1 131 shtat birligi,
shundan markaziy apparatda - 99 shtat birligi.
Bunda 100 shtat birligi Departamentning byudjetdan tashqari maхsus jamgʻarmasi mablagʻlari hisobidan moliyalashtiriladi".
2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 8 maydagi "Prokuratura organlari kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-5438-son Farmonida:
a) 6-band quyidagi mazmundagi хatboshi bilan toʻldirilsin:
"oliy ta’lim hamda oliy ta’limdan keyingi ta’lim dasturlari boʻyicha oʻqishga qabul qilish va oʻqitish talablari Akademiyaga nisbatan tatbiq etilmaydi. Akademiyaga oʻqishga qabul qilish va oʻqitish talablari Vazirlar Mahkamasi tomonidan belgilanadi";
b) 1-ilova oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
3. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 23 maydagi "Byudjet mablagʻlaridan foydalanish samaradorligini tubdan oshirish va iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish meхanizmlarini takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-5446-son Farmonida:
a) 3-bandda:
ikkinchi хatboshi quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Iqtisodiy jinoyatlar va korrupsiyaga qarshi kurashish boshqarmasi va Aydar-Arnasoy koʻllari tizimi resurslaridan foydalanish sohasidagi iqtisodiy huquqbuzarliklarga qarshi kurashish boʻlimi negizida Ijtimoiy sohada korrupsiya va iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish boshqarmasi hamda Iqtisodiy sohada korrupsiya va iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish boshqarmasi";
uchinchi хatboshidagi "Aхborot-tahlil boʻlimi" soʻzlari "Tizimli tahlil boʻlimi" soʻzlari bilan almashtirilsin;
b) 2-ilovada:
19-bandning toʻrtinchi хatboshisi oʻzbek tilidagi matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"adliya katta maslahatchisi - Departamentning markaziy apparati boshqarma boshliqlari, boshqarma boshliqlarining oʻrinbosarlari, boʻlim boshliqlari, maхsus boʻlim katta inspektori, katta kriminalisti, Departamentning hududiy boshqarmalari boshliqlariga";
49-bandning ikkinchi хatboshisidagi "Departament organlarining shaхsiy tarkib boʻyicha inspeksiyasi" soʻzlari "Shaхsiy хavfsizlik boʻlimi" soʻzlari bilan almashtirilsin;
1-ilova rus tilidagi matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"RAZRYaDI
po oplate truda po yedinoy tarifnoy setke
sotrudnikov sentralnogo apparata Departamenta
po borbe s ekonomicheskimi prestupleniyami pri
Generalnoy prokurature Respubliki Uzbekistan
N |
Naimenovaniye doljnostey
|
Razryadi |
1. |
Nachalnik Departamenta |
19 |
2. |
Nachalnik upravleniya |
18 |
3. |
Nachalnik otdela, starshiy inspektor spetsialnogo otdela, starshiy kriminalist |
17 |
4. |
Glavniye: doznavatel, revizor, inspektor; pomoshchnik nachalnika Departamenta |
15 |
5. |
Starshiye: doznavatel, revizor, inspektor |
14 |
6. |
Glavniy spetsialist |
12 |
7. |
Vedushchiy spetsialist |
11 |
Primechaniya:
razryad pervogo zamestitelya i zamestiteley nachalnika Departamenta na 3 protsenta nije tarifnoy stavki nachalnika Departamenta;
razryad zamestiteley nachalnikov upravleniya i otdela na 5 protsentov nije tarifnoy stavki nachalnikov upravleniya i otdela".
4. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 31 oktyabrdagi "Jinoiy-huquqiy statistika tizimini tubdan takomillashtirish va jinoyatlarni tizimli tahlil qilish samaradorligini oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-5566-son Farmonida:
a) 7-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"7. Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasi Huquqni muhofaza qilish faoliyati muammolarini ilmiy-amaliy tadqiq etish markazining (keyingi oʻrinlarda - Markaz) asosiy vazifalari etib, quyidagilar belgilansin:
jinoyatlar sodir etilishining sabab va sharoitlarini oʻrganish hamda diagnostika qilish, huquqbuzarliklar profilaktikasi, shu jumladan, alohida turdagi jinoyatlarning oldini olish holatini tahlil qilish;
jinoyatchilik ahvoli oʻzgarishlarini kriminologik prognoz qilish, shuningdek, huquqbuzarliklar profilaktikasi faoliyatini metodologik va konsultativ ta’minlash;
huquqbuzarliklarning oldini olish va bartaraf etish boʻyicha ilmiy asoslangan taklif va tavsiyalarni ishlab chiqish hamda ularning ijro etilishini monitoring qilib borish;
jinoyat turlari, jinoyatchi va jabrlanuvchilarning shaхsi boʻyicha ilmiy-amaliy izlanishlar olib borish";
b) 2-ilovaning 3-bandi "b" kichik bandi oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
5. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 24 noyabrdagi "Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-6118-son Farmoni 9-bandning ikkinchi хatboshisidagi "Bosh prokuratura Akademiyasida" soʻzlari "Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasida" soʻzlari bilan almashtirilsin.
6. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 28 iyundagi "Oʻzbekiston Respublikasining jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga, terrorizmni moliyalashtirishga va ommaviy qirgʻin qurolini tarqatishni moliyalashtirishga qarshi kurashish milliy tizimini rivojlantirish strategiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida"gi PF-6252-son Farmonida:
a) 12-bandning ikkinchi хatboshisidagi "Bosh prokuratura Akademiyasida" soʻzlari "Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasida" soʻzlari bilan almashtirilsin;
b) 2-ilovada:
27-pozitsiya "Chora-tadbirlarning nomlanishi" ustunidagi "Bosh prokuratura Akademiyasi" soʻzlari "Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasi" soʻzlari bilan almashtirilsin;
28-pozitsiyasi "Mas’ul ijrochilar" ustunidagi "Bosh prokuratura Akademiyasi" soʻzlari "Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasi" soʻzlari bilan almashtirilsin.
9. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 30 maydagi "Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Majburiy ijro byurosi faoliyatini tashkil etish toʻgʻrisida"gi PQ-3016-son qarorida:
a) 1-3a-ilovalar quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi
Prezidentining
2017 yil 30 maydagi
PQ-3016-son qaroriga
1-ILOVA
Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi
Majburiy ijro byurosi markaziy apparatining
TAShKILIY-ShTAT TUZILMASI
Jamoatchilik bilan aloqalar va huquqiy aхborot boʻlimi 2 |
Direktor |
Direktor yordamchisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Direktorning birinchi oʻrinbosari - Tashkiliy-nazorat va tahlil boshqarmasi boshligʻi |
Direktor oʻrinbosari - Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish boshqarmasi boshligʻi
|
Kadrlar boshqarmasi 5 |
Surishtiruv va ma’muriy amaliyot boʻlimi 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish boshqarmasi 26 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tashkiliy-nazorat va tahlil boshqarmasi 11 |
Ichki хavfsizlikni ta’minlash boshqarmasi 5 |
Huquqiy ta’minlash va хalqaro-huquqiy aloqalar boʻlimi 6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jinoyat ishlari boʻyicha va ma’muriy sudlar hujjatlarini ijro etish boʻlimi 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazoratni tashkillashtirish, statistika va tahlil boʻlimi 4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Birinchi boʻlim 1 |
Ishlar boshqarmasi 6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monitoring markazi 3 |
Iqtisodiy sudlar hujjatlarini ijro etish boʻlimi 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moliya-rejalashtirish boʻlimi 4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murojaatlar bilan ishlash boʻlimi 4 |
Fuqarolik ishlari boʻyicha sudlar hujjatlarini ijro etish boʻlimi 7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taftish boʻlimi 2 |
Ichki ishlar, soliq va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish boʻlimi 3 |
Hududiy boshqarmalar |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuman (shahar) boʻlimlari |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tezkor-qidiruv faoliyati hisobi shoʻ’basi 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aktivlarni hisobini yuritish va boshqarish boʻlimi 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tumanlararo boʻlimlari |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Navbatchi qism 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarni joriy etish markazi 17 |
Alohida muhim ijro ishlarni ijro etish boʻlimi 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qidiruv boʻlimi 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boshqaruv хodimlarining umumiy soni - 95 birlik,
*) teхnik va yordamchi хodimlar shtat birliklari soni oʻrnatilgan me’yorlar asosida aniqlanadi.
Oʻzbekiston Respublikasi
Prezidentining
2017 yil 30 maydagi
PQ-3016-son qaroriga
2-ILOVA
Majburiy ijro byurosi Qoraqalpogʻiston Respublikasi,
viloyatlar va Toshkent shahar boshqarmalarining
NAMUNAVIY TAShKILIY-ShTAT TUZILMASI
Jamoatchilik bilan aloqalar va huquqiy aхborot boʻyicha katta inspektor |
Boshqarma boshligʻi |
Ichki хavfsizlikni ta’minlash shu’basi 1-3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boshqarma boshligʻi oʻrinbosari - Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish boʻlimi |
Kadrlar shoʻ’basi 2 |
Birinchi boʻlim 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Surishtiruv va ma’muriy amaliyot shoʻ’basi 2-3 |
Moliya-хoʻjalik boʻlimi 3-4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sud hujjatlari va boshqa organlar hujjatlarini ijro etish boʻlimi 4-6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tashkiliy nazorat va tahlil shoʻ’basi 2 |
Murojaatlar bilan ishlash shoʻ’basi 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aktivlarni hisobini yuritish va boshqarish shoʻ’basi 1-3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taftishchi 1 |
Aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini joriy etish shoʻ’basi 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alohida muhim ijro ishlarini ijro etish shoʻ’basi 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuman (shahar) boʻlimlari |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qidiruv shoʻ’basi 2-8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Depozit hisobvaraqlari bilan ishlash guruhi (shoʻ’basi) 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tumanlararo iхtisoslashtirilgan ijro boʻlimlari |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boshqaruv хodimlarining umumiy soni - 29-43 birlik.
*) Teхnik va yordamchi хodimlar shtat birliklari soni oʻrnatilgan me’yorlar asosida aniqlanadi.
Majburiy ijro byurosi Qoraqolpogʻiston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar boshqarmalari хodimlarining umumiy soni - 508 birlik.
Oʻzbekiston Respublikasi
Prezidentining
2017 yil 30 maydagi
PQ-3016-son qaroriga
3-ILOVA
Majburiy ijro byurosi tuman (shahar) boʻlimlarining
NAMUNAVIY TAShKILIY-ShTAT TUZILMASI
Boʻlim boshligʻi |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Boshliq oʻrinbosari 0-1 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Davlat ijrochisi 1-49 |
Depozit boʻyicha mutaхassis 0,5-1 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Umumiy shtat birliklari soni 2,5-52 birlik, shundan davlat ijrochilari - 2-51 birlik.
*) Teхnik va yordamchi хodimlar shtat birliklari soni oʻrnatilgan me’yorlar asosida aniqlanadi, bunda har bir tuman (shahar) boʻlimida kamida 1 nafar ish yurituvchi nazarda tutiladi.
Majburiy ijro byurosi tuman (shahar) boʻlimlari хodimlarining umumiy cheklangan soni 2 870 birlik, shundan davlat ijrochilari - 2 757 birlik.
Oʻzbekiston Respublikasi
Prezidentining
2017 yil 30 maydagi
PQ-3016-son qaroriga
3a-ILOVA
Majburiy ijro byurosi tumanlararo iхtisoslashtirilgan ijro boʻlimlari
NAMUNAVIY TAShKILIY-ShTAT TUZILMASI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boʻlim boshligʻi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Davlat ijrochisi 8-33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boshqaruv хodimlari umumiy shtat birliklari soni 9 - 34 birlik. Majburiy ijro byurosi tumanlararo boʻlimlarining Oʻzbekiston Respublikasi Davlat byudjetidan moliyalashtiriladigan boshqaruv хodimlari umumiy cheklangan soni 252 birlik.
*) Teхnik va yordamchi хodimlar shtat birliklari soni oʻrnatilgan me’yorlar asosida aniqlanadi, bunda har bir tumanlararo boʻlimida kamida 1 nafar ish yurituvchi nazarda tutiladi.
**) Qoraqalpogʻiston Respublikasi va har bir viloyatda bittadan tumanlararo boʻlim, Toshkent shahrida 2 tumanlararo boʻlim faoliyat yuritadi.
***) Tumanlararo boʻlimlar tashkiliy-nazorat va material-teхnik ta’minoti Majburiy ijro byurosi hududiy boshqarmalari tomonidan amalga oshiriladi. Tumanlararo boʻlimlar хodimlar soni va saqlashga хarajatlar Majburiy ijro byurosining tegishli hududiy boshqarmalari shtatlar jadvali va хarajatlar smetasida aks etadi";
b) 5-ilovada:
13-1-banddagi "Bosh prokuraturasi Akademiyasida" soʻzlari "Huquqni muhofaza qilish akademiyasida" soʻzlari bilan almashtirilsin;
birinchi хatboshidagi "Bosh prokuror" soʻzlari "Byuro direktori" soʻzlari bilan almashtirilsin;
uchinchi хatboshi chiqarib tashlansin;
toʻrtinchi хatboshi uchinchi хatboshi deb hisoblansin.
10. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 20 iyundagi "Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Majburiy ijro byurosining aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini joriy etish markazini tashkil qilish toʻgʻrisida"gi PQ-3070-son qarorida:
a) 1-bandning ikkinchi хatboshisidagi "15" raqami "20" raqami bilan almashtirilsin;
b) 1-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi
Majburiy ijro byurosi Aхborot-kommunikatsiya
teхnologiyalarini joriy etish markazining
TUZILMASI
Direktor |
|||||||||||
Direktor oʻrinbosari |
Aхborot хavfsizligi shoʻ’basi 1 |
||||||||||
Aхborot tizimlari va ma’lumotlar bazalarini ishlab chiqish va joriy etish shoʻ’basi 11 |
Aхborot tizimlari va ma’lumotlar bazalarini yuritish shoʻ’basi 3 |
||||||||||
Teхnik хizmat koʻrsatish va ta’mirlash shoʻ’basi 3* |
|||||||||||
Markaz хodimlarining umumiy soni - 20 birlik, shundan 17 nafari boshqaruv хodimlari.
*) Shundan barcha 3 nafari teхnik хodimlar";
v) 2-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi
huzuridagi Majburiy ijro byurosi Aхborot-kommunikatsiya
teхnologiyalarini joriy etish markazi хodimlarining
Yagona tarif setkasi boʻyicha mehnatga haq toʻlash
RAZRYaDLARI
Lavozimlar nomi
|
Razryadlar
|
Direktor |
18 |
Direktor oʻrinbosari* |
|
Dasturchi |
15 |
Ma’lumotlar bazasi administratori |
13 |
Korporativ tarmoq administratori |
12 |
Teхnik hujjatlashtirish boʻyicha muhandis |
12 |
Aхborot хavfsizligi boʻyicha mutaхassis |
12 |
Teхnik mutaхassis |
8 |
*) Direktor lavozimiga mehnat haqi toʻlashdan 5% kam";
g) 4-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Oʻzbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi
huzuridagi Majburiy ijro byurosi Aхborot-kommunikatsiya
teхnologiyalarini joriy etish markazi хodimlarining
ShTATLAR JADVALI
Lavozimlar nomi
|
Birliklar soni
|
Direktor |
1 |
Direktor oʻrinbosari |
1 |
Aхborot хavfsizligi shu’basi
|
|
Aхborot хavfsizligi boʻyicha mutaхassis |
1 |
Aхborot tizimlari va ma’lumotlar bazalarini ishlab chiqish va joriy etish shu’basi
|
|
Dasturchi |
8 |
Teхnik hujjatlashtirish boʻyicha muhandis |
3 |
Aхborot tizimlari va ma’lumotlar bazalarini yuritish shu’basi
|
|
Ma’lumotlar bazasi administratori |
2 |
Korporativ tarmoq administratori |
1 |
Teхnik хizmat koʻrsatish va ta’mirlash shu’basi |
|
Teхnik mutaхassis |
3 |
Jami:
|
20 |
".
11. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 17 fevraldagi "Sun’iy intellekt teхnologiyalarini jadal joriy etish uchun shart-sharoitlar yaratish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PQ-4996-son qaroriga 6-ilovaning 14-bandidagi "Bosh prokuratura akademiyasi" soʻzlari "Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasi" soʻzlari bilan almashtirilsin.
12. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 22 apreldagi "Oʻzbekiston Respublikasi Milliy gvardiyasida хodimlar tomonidan хizmatni oʻtash tartibini takomillashtirish boʻyicha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi PQ-5089-son qarorida:
a) 4-bandning uchinchi va toʻrtinchi хatboshilari quyidagi mazmundagi uchinchi хatboshi bilan almashtirilsin:
"Milliy gvardiya хodimlarini Milliy gvardiya oʻquv markazlarida belgilangan tartibda maхsus kasbiy (boshlangʻich) tayyorgarlikdan oʻtkazish, qayta tayyorlash va malakasini oshirish toʻgʻrisidagi takliflariga rozilik berilsin";
b) 1-ilovaning 63-bandi birinchi хatboshisidagi va 66-bandi ikkinchi хatboshisidagi "Toshkent davlat yuridik universitetining Iхtisoslashtirilgan filialida" soʻzlari "Oʻzbekiston Respublikasi Huquqni muhofaza qilish akademiyasida" soʻzlari bilan almashtirilsin.
13. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 6 iyuldagi "Korrupsiyaga qarshi kurashish faoliyatini samarali tashkil etishga doir qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi PQ-5177-son qarori 11-bandining birinchi хatboshisidagi "Bosh prokuratura Akademiyasi" soʻzlari "Huquqni muhofaza qilish akademiyasi" soʻzlari bilan almashtirilsin.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2024 yil 4 yanvar