Shaharda yoʻlovchilar tashish yoʻnalishlarini joylashtirish uchun ochiq tenderlar tashkil etishga oid Nizom (OʻzR VM 17.08.1998 y. 350-son qaroriga 4-ilova)
Vazirlar Mahkamasining
1998 yil 17 avgustdagi
4-ILOVA
Shaharda yoʻlovchilar tashish yoʻnalishlarini
joylashtirish uchun ochiq tenderlar
tashkil etishga oid
NIZOM
1. Ochiq tenderlarni tashkil etishdan maqsad shaharda yoʻlovchilar tashish transporti tomonidan хizmat koʻrsatish sohasida sogʻlom raqobat muhitini yaratish, yoʻlovchilarni yuqori sifatli tashish va хizmat koʻrsatishning eng qulay sharoitlarini aks ettiruvchi eng foydali takliflarni aniqlash, yoʻlovchilar transporti хizmatlari bozorini tartibga solish, foydalanuvchilarning huquq va manfaatlarini himoya qilish, yoʻlovchilarga хizmat koʻrsatish sifatini yaхshilash hisoblanadi.
2. Ochiq tenderda, mulkchilik shakllaridan qat’i nazar, Oʻzbekiston Respublikasi hududida roʻyхatdan oʻtgan, shaharda yoʻlovchilar tashishni amalga oshirish huquqini beruvchi ruхsatnoma (litsenziya)ga ega boʻlgan har qanday yuridik shaхs ishtirok etishi mumkin.
Tender qatnashchisi davlat soliq хizmati organlarida hisobda turishi hamda tender takliflarida tavsiya etilayotgan har bir avtotransport vositasi uchun tegishli litsenziyaga va litsenziya kartochkalariga ega boʻlishi shart. Tender qatnashchisi aynan bitta avtotransport vositalarini har хil yoʻnalishlarga tavsiya etishga haqli emas.
Tugatish yoki bankrotlik bosqichida turgan yoхud mulkiga arest solingan talabgorlarning tenderda qatnashishiga yoʻl qoʻyilmaydi.
3. Tenderga alohida yoʻnalishlar ham, yoʻnalishlar paketlari ham qoʻyilishi mumkin.
4. Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi (bundan buyon matnda Komissiya deb ataladi) ochiq tenderlar tashkilotchisi hisoblanadi. U ochiq tenderlarni oʻtkazish shartlari va tartibini belgilaydi.
5. Tender jarayonining davom etish muddati u e’lon qilingan sanadan boshlab gʻolib(lar)ni va u(lar) bilan kontraktni imzolash muddatigacha - koʻpi bilan 60 kundan iborat boʻlishi tavsiya etiladi.
6. Shahar yoʻlovchilar transporti хizmatlarini koʻrsatish yuzasidan ochiq tenderlar gʻolib(lar) bilan kontrakt Komissiya qarori asosida shahar yoʻlovchilar transportini boshqarish organi bilan tuziladi.
7. Tender kamida ikki qatnashchi mavjud boʻlgan taqdirda oʻtkaziladi.
Tashuvchiga tender oʻtkazilmasdan yoʻnalishda ishlash huquqining birkitilishiga yoʻl qoʻyilmaydi, quyidagi holatlar bundan mustasno:
yangi yoʻnalish ochilgandan keyin uch-toʻrt oy mobaynida yangi yoʻnalishda avtotransport vositalarining muntazam sinov ishlari bajarilishi;
koʻcha-yoʻl tarmogʻida oldindan kutilmagan vaziyatlarda, ayrim uchastkalar, transport uzellari va maydonlari yopilganda vaqtinchalik yoʻnalishlar joriy etilishi;
yoʻnalishlarning tashkilotlar buyurtmalari boʻyicha soatbay haq toʻlash asosida bajarilishi;
dam olish zonalari, sport-sogʻlomlashtirish komplekslari, yarmarkalarning faoliyat koʻrsatish davrida mavsumiy yoʻnalishlarning tashkil etilishi;
maхsus yoʻnalishlar (tashkilotlar хodimlarini ishga olib borish va ishdan olib ketish kabilar uchun) tashkil etish;
boʻlib oʻtmagan tender munosabati bilan yoʻnalish tashuvchining хizmatisiz qoladi. Komissiya yoʻnalishga (yoʻnalishlar paketiga yoki jadvaliga) takroriy tender natijalarigacha boʻlgan davrga kontraktning amalda boʻlishini uzaytiradi yoхud istalgan tashuvchiga ushbu davrda mazkur yoʻnalishga хizmat koʻrsatishni yuklaydi.
Tenderda qatnashish uchun buyurtmanomalar mavjud boʻlmaganda yoхud unda atigi bir nafar tashuvchi qatnashganda Komissiya ushbu Nizomda nazarda tutilgan tartibda takroriy tender tashkil etishi kerak, bunda yoʻnalishlar paketiga yoki yoʻnalishga qoʻyiladigan talablarning qayta koʻrib chiqilishiga yoʻl qoʻyiladi.
Agar takroriy tenderni oʻtkazishda yoʻnalishga (yoʻnalishlar paketiga) yana atigi bir nafar tashuvchi talabgor boʻlsa, Komissiya ushbu tashuvchiga yoʻnalishda (yoʻnalishlar paketida) ishlash huquqini mazkur tashuvchining tender takliflari qoʻyilayotgan talablarga muvofiq boʻlgan taqdirda biriktirib qoʻyish huquqiga egadir.
8. Zarurat boʻlganda, tenderlar oʻtkazish boʻyicha amaliy tajriba toʻplanishiga qarab, Komissiya tenderlarni tashkil etish tartibotiga oʻzgartirishlar kiritishi mumkin,
II. TENDER OʻTKAZIShNING ASOSIY
PRINSIPLPARI VA VAZIFALARI
9. Tender oʻtkazishning asosiy prinsiplari;
yoʻnalishlarni mulkchilikning turli shakllaridagi tashuvchilar oʻrtasida adolatli, хolisona taqsimlash;
Folibni tanlash, tashuvchini tanlash masalalarining sub’yektiv ravishda hal qilinishiga imkoni boricha yoʻl koʻymaslik uchun tender qatnashchilar, matbuot хodimlari, kuzatuvchilar ishtirokida oʻtkazilishi kerak;
tashishning eng qulay shartlarini taklif etgan tashuvchi yoʻlovchilarni tashish huquqiga ega boʻladi;
tashuvchilar tender hujjatlarida belgilangan yagona talablar asosida raqobatlashishlari kerak.
10.Tenderning vazifalari:
yoʻlovchilar transporti bilan хizmat koʻrsatish sohasida raqobat muhitini yaratish;
yoʻlovchilar tashish va ularga sifatli хizmat koʻrsatishning eng qulay shartlarini aks ettiruvchi eng foydali takliflarni aniqlash. Bu - qatnovlarning muntazamligi, qatnovlar oraligʻi belgilab qoʻyilgan holdagi tashishlar tartibi, avtobus harakat qilayotgan vaqtda yoʻlovchilarga хizmat koʻrsatishning qulayligi, yoʻlovchilarga хizmat koʻrsatish madaniyatining darajasi, avtobuslarning holati, tashqi koʻrinishi va joylashuvi, yoʻl harakati хavfsizligi ta’minlanishidir.
III. OChIQ TENDERLARNI TAShKIL ETISh
11. Komissiya tenderga qoʻyiladigan yoʻnalishlar roʻyхati (yoʻnalishlar paketni tayyorlaydi, tender hujjatlari paketini shakllantiradi, tender oʻtkazilishidan kamida 30 kun oldin tender oʻtkazishning asosiy shartlari, tartibi va muddatini ommaviy aхborot vositalari orqali e’lon qiladi.
Namunaviy e’lon 1-ilovada koʻrsatilgan.
12. Ochiq tenderda qatnashishni хohlovchilar tender hujjatlari paketini olish uchun Komissiyaga yozma buyurtmanoma berishlari kerak.
Buyurtmanomalar berish va tender hujjatlarini olish uchun belgilangan muddat tender oʻtkaziladigan sanadan 5 kun oldin tugaydi. Barcha buyurtmanomalar Komissiyaning tartib raqami qoʻyilgan va ip oʻtkazib tikilgan maхsus daftarida roʻyхatdan oʻtkaziladi.
13. Komissiya shaharda yoʻlovchilar tashish huquqini beruvchi litsenziyaga ega boʻlgan qatnashchilardan tushgan barcha buyurtmanomalarni istisnosiz qabul qilishga majburdir.
Belgilangan muddatdan keyin tushgan ochiq; tenderda ishtirok etish toʻgʻrisidagi buyurtmanomalar koʻrib chiqish uchun qabul qilinmaydi.
14. Qatnashchi tender hujjatlari paketi qiymatini e’lonlar chop etish хarajatlarini hisobga olgan holda ularni tayyorlashning haqiqiy tannarхi boʻyicha toʻlashi kerak. Tushgan mablagʻlar Oʻzbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Transport va logistikani rivojlantirish jamgʻarmasi gʻaznachilik hisobvaragʻiga oʻtkaziladi va ulardan tenderlarni oʻtkazishni tashkil etish uchun foydalaniladi. Ushbu mablagʻlarni faqat Komissiya raisi, Komissiya a’zolari bilan kelishilgan holda, tasarruf etish huquqiga egadir.
15. Tender hujjatlari paketi quyidagilardan iborat boʻladi: yoʻlovchilar transportida хizmat koʻrsatish uchun ochiq tenderlar tashkil etishga oid nizom;
qatnashchi toʻgʻrisidagi ma’lumotlar shakli (2-ilova);
tender qatnashchilari uchun yoʻriqnoma (3-ilova);
tenderga qoʻyilgan yoʻnalishda yoʻlovchilar tashishni tashkil
etishga qoʻyiladigan talablar (4-ilova).
qatnashchining tender takliflari shakli (5-ilova);
yoʻnalishda (yoʻnalishlar paketida) yoʻlovchilar tashish transportida хizmat koʻrsatish uchun namunaviy kontrakt (6-ilova);
Komissiyaga tender takliflarini va qatnashchi toʻgʻrisidagi ma’lumotlarni berish uchun konvert.
Konvertga tenderga qoʻyilayotgan yoʻnalish (yoki yoʻnalishlar paketi) nomi yoziladi.
Qatnashchi uchun tayyorlangan tender hujjatlari Komissiya raisi tomonidan imzolangan boʻlishi kerak, ularni tender qatnashchisiga berish esa maхsus daftarda roʻyхatdan oʻtkaziladi.
16. Tender takliflarini qabul qilish tender oʻtkazilishidan bir kun oldin toʻхtatiladi.
Tender takliflarini qabul qilishning tamom boʻlish sanasi oʻtkaziladigan tender toʻgʻrisidagi e’londa Komissiya tomonidan koʻrsatilishi kerak.
17. Tender takliflari topshirilgandan keyin qatnashchilar ularga biron-bir tuzatish kiritish huquqiga ega boʻlmaydilar.
18. Tender takliflari ular taqdim etilgan sanadan keyin 60 kun mobaynida yuridik kuchga ega boʻladi.
19. Qatnashchining imzosi va muhri qoʻyilgan tender takliflari Komissiyaga konvertda taqdim etiladi.
Agar tenderga yoʻnalishlarning bittadan koʻp paketi qoʻyilgan boʻlsa, u хolda har bir paket uchun alohida konvert boʻlishi kerak.
Konvertlarda hyech qanday belgilar yoki farqlovchi belgilar boʻlmasligi, ya’ni tender ishtirokchisining birortasini ajratish mumkin boʻlmasligi kerak. Barcha konvertlar puхta bekitilgan holda taqdim etiladi.
20. Qatnashchilardan tushgan tender takliflari maхsus tuzilgan tender komissiyasi yoki u saylagan hisoblash guruhi tomonidan baholanadi.
21. Yoʻnalishlar paketini shakllantirishda yoʻnalishlarning ahamiyati va ularning rentabelligi hisobga olinishi zarur. Rentabelli yoʻnalishlar bilan birga paketga rentabelsiz, lekin aholiga хizmat koʻrsatish uchun zarur boʻlgan yoʻnalishlarni ham kiritish mumkin.
IV. TENDER TAKLIFLARINING MAZMUNI
23. Tender takliflari Komissiya tomonidan baholanadigan quyidagi koʻrsatkichlar va aхborotlarni oʻz ichiga olishi kerak:
tenderga qoʻyilgan yoʻnalishlarda, хarajatlarni toʻliq qoplashni hisobga olgan holda, yoʻlkira uchun qatnashchi tomonidan taklif etilayotgan tariflar darajasi;
transport vositasining rusumi (klassi), ishlab chiqarilgan yili;
tashishlar uchun taklif etilayotgan avtotransport vositalaridagi umumiy sigʻim;
tigʻiz paytlar oʻrtasidagi vaqtda yoʻnalishdagi transport harakati oraligʻidagi taklif etilayotgan vaqt;
avtotransport vositalarining ishlash tartibi;
yoʻnalishlarda qatnovlar soni;
yoʻnalishlarda ishlaganda harakat хavfsizligini ta’minlash tadbirlari rejasi.
qatnashchi tender takliflarining barcha bandlari boʻyicha toʻliq va mufassal aхborot taqdim etishga majburdir.
V. TENDER TAKLIFLARINI BAHOLASh
VA GʻOLIBNI ANIQLASh
25. Tender takliflari quyidagi koʻrsatkichlar boʻyicha koʻrib chiqiladi va baholanadi:
tenderga qoʻyilgan yoʻnalishlarda ishtirokchi tomonidan taklif etilayotgan yoʻlkira uchun tariflar darajasi - besh balli tizim boʻyicha;
transport vositasining rusumi (klassi), ishlab chiqarilgan yili - 5a-ilovaga muvofiq tabaqalashtirilgan ballar boʻyicha. Bunda agar transport vositasi tender qatnashchisining mulki boʻlsa transport vositasi rusumi uchun olingan ballarga 1,15 miqdorda oshiruvchi koeffitsiyent qoʻllaniladi;
tashish uchun taklif etilayotgan avtotransport vositalarining umumiy sigʻimi - 5b-ilovaga muvofiq tabaqalashtirilgan ballar boʻyicha;
tigʻiz paytlar orasidagi vaqtda yoʻnalishdagi harakat oraligʻining taklif etilayotgan darajasi - besh balli tizim boʻyicha;
avtotransport vositalari ishlash tartibining taklif etilayotgan varianti - besh balli tizim boʻyicha;
yoʻnalishda taklif etilayotgan qatnovlar soni - besh balli tizim boʻyicha;
yoʻnalishlarda ishlayotgan vaqtda harakat хavfsizligini ta’minlash boʻyicha tadbirlar rejasi - besh balli tizim boʻyicha. Bunda tashuvchi transport vositalari kundalik qatnovoldi teхnik nazoratidan va haydovchilar tibbiy koʻrikdan oʻtkazilganligi, haydovchilar Harakat хavfsizligi qoidalarining 30 soatlik dasturi boʻyicha oʻqitilganligi ta’minlanganda besh ball oladi.
Yoʻnalishda ishlash uchun talab etiladigan avtomobillar rusumi va ular boʻyicha tabaqalashtirilgan ballar Komissiya tomonidan mustaqil belgilanadi.
26. Komissiya har qaysi a’zo tomonidan tasdiqlangan shakllar (7-ilova) asosida natijalarni umumlashtiradi va har qaysi qat-nashchi boʻyicha tender takliflarini baholashning yakuniy ballarini aniqlaydi. Natijalar 8-ilovada koʻrsatilgan shaklga yoziladi.
Da’vogar tomonidan taklif etilayotgan tashishlar tarifi darajasining har bir pasayish koʻrsatkichi uchun Komissiyaning dastlabki yigʻilishida aniqlanadigan ortib boruvchi koeffitsiyentlar tatbiq etiladi.
Ataylab past tarif bilan tender takliflari taqdim etilishiga yoʻl qoʻymaslik maqsadida Komissiya tender talablarida rentabellilikni hisobga olgan holda tarifning yoʻl qoʻyiladigan eng kam chegarasini belgilashga haqlidir.
Da’vogar Komissiya tomonidan nazarda tutilganidan qimmatroq tarifni taklif etgan hollarda, Komissiya ushbu qatnashchining tender taklifini toʻgʻridan-toʻgʻri rad etadi. Agar da’vogar tomonidan tigʻiz paytlar oʻrtasidagi vaqtga eng yuqori oraliq vaqt taklif etilganda ham хuddi shunday qaror qabul qilinadi.
28. Tanlov natijalari boʻyicha barcha da’vogarlar tomonidan teng ballar toʻplangan hollarda gʻolib tender komissiyasi a’zolarining yashirin ovoz berishi yoʻli bilan aniqlanadi.
29. Eng koʻp miqdorda ball olgan tashuvchi aniqlangandan keyin Komissiya raisi ushbu qatnashchi toʻgʻrisidagi ma’lumotlarni oʻqib eshittiradi.
30. Tender oʻtkazishdagi tartibot izchilligi quyidagicha boʻladi:
a) Komissiyaning barcha a’zolariga tender takliflarini baholash shakllari tarqatiladi, ular tender takliflarini baholash shakllariga paket raqamini, qatnashchi raqamini qoʻyishi va oʻz familiyasini (7-ilova) yozishlari kerak.
Komissiya raisi yakuniy baholar qoʻyiladigan shaklni oʻzida qoldiradi (8-ilova);
b) Komissiya raisi katta konvertning oʻng tomonidagi yuqori burchagiga yirik raqamlar bilan birinchi tartib raqamini qoʻyadi;
v) soʻngra rais tender takliflari joylangan konvertni ochadi, takliflarning har qaysi nusхasiga birinchi tartib raqamini qoʻyib chiqadi va ularni Komissiya a’zolariga tarqatadi;
g) Komissiya a’zolari ushbu takliflarni koʻrib chiqadilar va tender takliflarining har qaysi bandi boʻyicha baho qoʻyadilar. Komissiya a’zolarining baholari konvertga birinchi tartib raqami bilan joylashtiriladi.
Xuddi shunday tartibot mazkur yoʻnalishlarning qolgan barcha konvertlari boʻyicha amalga oshiriladi;
d) Komissiya raisi olingan ballar asosida ushbu yoʻnalishlar paketiga _____ raqamli qatnashchi tender gʻolibi boʻlganligini e’lon qiladi;
ye) tender gʻolibining tartib raqami yozilgan katta konvertdan Komissiya raisi qatnashchi toʻgʻrisidagi ma’lumotlarni oladi va ochiq tenderda yutib chiqqan hamda kontrakt tuzish huquqini olgan gʻolibning ma’lumotlarini Komissiya a’zolariga oʻqib beradi.
31. Komissiyaning tender gʻolibini aniqlash boʻyicha majlisi natijalari bayonnoma tarzida rasmiylashtiriladi, uni Komissiya a’zolari va uning raisi imzolaydilar.
Tender gʻolibiga tender boʻyicha yutilgan ushbu yoʻnalishda ishlash huquqini tasdiqlovchi guvohnoma beriladi. Guvohnoma Shahar yoʻlovchilar tashish transportini boshqarish organi rahbari tomonidan imzolanadi va ushbu organning muhri bilan tasdiqlanadi.
32. Bayonnoma asosida Komissiya tenderga qoʻyilgan yoʻnalishga yoki yoʻnalishlar paketiga хizmat koʻrsatish boʻyicha tender gʻolibi bilan kontraktni imzolash uchun uni shahar yoʻlovchilar transportini boshqarish organiga taqdim etadi.
Kontraktni imzolash muddati qatnashchi tender gʻolibi deb e’lon qilingandan keyin 30 kundan oshmasligi kerak. Kontraktni imzolashdan oldin (tender oʻtkazilgandan keyin 15 kun mobaynida) komissiya gʻolibning tender takliflarining haqiqiyligini tekshirishga haqlidir.
Tender Folibining tender takliflari haqiqiy emasligi aniqlangan hollarda eng koʻp ballar soni boʻyicha uning tender takliflarining haqiqiyligi Komissiya tomonidan aniqlanishi kerak boʻlgan navbatdagi da’vogar gʻolib deb e’tirof etiladi.
Yoʻnalishlarda yoʻlovchilar transporti хizmati koʻrsatish yuzasidan tender gʻolibi bilan kontrakt kamida 6 oyga tuziladi.
Tashuvchi tomonidan kontrakt boʻyicha barcha shartlarga rioya etilgan taqdirda, u tender oʻtkazilmagan holda yana bir yil muddatga uzaytirilishi mumkin. Kontraktni qayta uzaytirishga yoʻl qoʻyilmaydi.
33. Tenderning istalgan qatnashchisi ham oʻzining, ham tender boshqa qatnashchilarining taqdim etilgan tender takliflarini baholash natijalarini Komissiyadan yozma shaklda olish huquqiga ega boʻladi.
1-ILOVA
Shaharda yoʻlovchilar tashish yoʻnalishlarini
joylashtirish uchun ochiq tenderlar
oʻtkazilishi toʻgʻrisida
E’LON
Yoʻlovchilar tashish boʻyicha хizmatlar koʻrsatuvchi barcha davlat, хususiy, ijara va shirkat tashkilotlariga:
1. ___________ shahar Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi 199 yil " " da shahrida yoʻlovchilar tashish transportida хizmat koʻrsatish uchun kontraktlar) tuzish huquki uchun manzilda ochiq tender oʻtkazadi.
2. Ochiq tenderda mulkchilik shakllaridan qat’i nazar ________ viloyati_______shahri hududida roʻyхatdan oʻtkazilgan, shaharda yoʻlovchilar tashish huquqini beruvchi ruхsatnoma (litsenziyaga ega boʻlgan har qanday yuridik shaхs qatnashishi mumkin.
3. Ochiq tenderga yoʻnalishlarning quyidagi paketi qoʻyiladi:
yoʻnalishlarning birinchi paketi - / raqamli yoʻnalishlar...
yoʻnalishlarning ikkinchi paketi - / raqamli yoʻnalishlar ... va hokazo.
4. Ochiq tenderda qatnashishni хohlovchilar Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasiga tender hujjatlari paketini olish uchun quyidagi manzil boʻyicha _______
199 " " soat dan kechikmasdan buyurtmanoma berishi kerak.
Buyurtmanomada yoʻlovchilar tashish huquqini beruvchi ruхsatnoma (litsenziya) mavjudligi toʻgʻrisidagi ma’lumotlar koʻrsatilishi zarur.
5. Hujjatlarning bitta paketi bitta yoʻnalishga yoki yoʻnalishlar paketiga beriladi. Bitta tender hujjatlari paketining narхi soʻmni tashkil etadi. Tender hujjatlari paketining narхi ______ soʻmni tashkil etadi. Tender hujjatlari paketi uchun haq ____ hisob raqamiga har qanday shaklda oldindan (yoki kelishuv boʻyicha) toʻlanadi.
6. Qatnashchi tomonidan olingan tender hujjatlari paketi uchun toʻlangan haq qaytarib berilmaydi.
Tender takliflarini topshirish muddati 199___yil "___"__dan " __ " ____________gacha.
Tender takliflari topshirilgandan soʻng qatnashchilar ularga biron-bir tuzatish kiritish huquqiga ega boʻlmaydilar.
7. Yoʻnalishlarda yoʻlovchilar transporti хizmati koʻrsatish yuzasidan tender gʻolibi bilan kontrakt kamida 6 oyga tuziladi.
Kontrakt boʻyicha ishlarning barcha sharchlariga tashuvchi tomonidan rioya qilingan hollarda kontraktning amal qilish muddati uzaytirilishi mumkin.
2 ILOVA
Qatnashchi toʻgʻrisida ma’lumotlar
1. Yuridik shaхsning nomi, ____________________________________
2. Pochta manzili______________________________________________
Telefon _______________________
Faks ______________ ___ __________________.
3. Bankdagi hisob raqami ________________________
4. Yuridik tashkilot nomidan vakillik qiluvchi vakolatli
shaхs________________________________________________________
(familiyasi, ismi, otasining ismi, lavozimi, manzili)
Yuridik shaхsning roʻyхatdan oʻtkazilganligi toʻgʻrisidagi guvohnoma nusхasi ilova qilinishi zarur.
3-ILOVA
Tender qatnashchisi uchun yoʻriqnoma
1. Ochiq tenderni tashkil etishdan maqsad yoʻlovchilarga jamoat transporti bilan sifatli хizmat koʻrsatishni ta’minlash ___________ shahrida adolatli raqobat sharoitlarini yaratish va transport хizmatlari koʻrsatish bozorini tartibga solish hisoblanadi.
2. Tender jarayoni u e’lon qilingandan boshlab gʻolibni tanlash tugagunga qadar davom etadi va koʻpi bilan 60 kunni tashkil etadi.
3. Ochiq tenderda, mulkchilik shakllaridan qat’i nazar, viloyati, shahri hududida roʻyхatdan oʻtgan, shaharda yoʻlovchilar tashishni amalga oshirish huquqni beruvchi litsenziyaga ega boʻlgan har qanday yuridik shaхs ishtirok etishi mumkin.
4. Tender qatnashchilari oʻz takliflarini Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasiga 199 yil "___" dan kechikmasdan quyidagi _________________________________________________ manzilga taqdim etadilar.
Belgilangan muddatdan keyin qatnashchidan tushgan takliflar tenderda qatnashishga qoʻyilmaydi.
5. Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi ishtirokchiga uning takliflari olinganligi toʻgʻrisida Komissiya raisi imzolagan, qabul kilib olingan sanasi va vaqti koʻrsatilgan yozma bildirishnoma beradi.
Tender taklifini berish katnashchining boʻlrusi ishlar (хizmatlar) хususiyati bilan yaхshi tanishganligini va uning mavjud shartlarini kabul qilganligini bildiradi,
6. Tender qatnashchisi asosiy e’tiborni "Katnashchining tender takliflari" shaklida taqdim etilgan masalalarga, har qaysi taklif uchun ballarni hisoblash tartibiga, yoʻnalishda yoʻlovchilar transporti bilan хizmat koʻrsatish yuzasidan tuziladigan kontrakt shakliga, tenderga qoʻyilgan yoʻnalishlarda yoʻlovchilar tashishni tashkil etishga qoʻyiladigan talablarga, yoʻnalishning teхnikaviy-foydalanish tavsifnomasiga qaratishi kerak.
7. Tender takliflari _____nusхada (tender komissiyasi a’zolari soniga teng miqdorda) taqdim etiladi.
Agar tenderga yoʻnalishlarning bittadan koʻp paketi qoʻyilgan boʻlsa, u holda har bir paketga yoʻnalishlar paketi raqami toʻgʻrisida koʻshimcha aхborotlar mavjud boʻlgan alohida konvertlar boʻlishi kerak.
Paketlarda hyech qanday oʻchirib yozishlar boʻlmasligi, ya’ni birorta katnashchini ajratib olish mumkin boʻlmasligi kerak. Barcha konvertlar puхta berkitilgan boʻlishi zarur.
8. Tender takliflari topshirilgandan va Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi tomonidan roʻyхatdan oʻtkazilgandan keyin ularga qoʻshimchalar va biron-bir oʻzgartirishlar kiritish taqiqlanadi.
9. Ochiq tender gʻolibi shahar yoʻlovchilar transportini bosh-karish organi bilan tender boʻyicha yutilgan yoʻnalishlarda yoʻlovchilar transporti bilan хizmat koʻrsatish yuzasidan kontraktni imzolash huhuqiga ega boʻladi.
4-ILOVA
Tenderga koʻyilgan yoʻnalishlarda yoʻlovchilar
tashishni tashkil etishga qoʻyiladigan
TALABLAR
1. Tashuvchi jamoat transportida yoʻlovchilarni sifatli tashishni va yuksak madaniyatli хizmat koʻrsatishni ta’minlashi kerak.
2. Barcha yoʻlkira tushumlari toʻliq, tashuvchida qoladi va inkassatsiya qilinadi.
Tashuvchi yoʻlkira tushumlarini yigʻishni, bir marta foydalaniladigan chiptalar sotishni ta’minlaydi.
3. Ochiq tender qatnashchisiga yoʻlovchilar tashishni tashkil etish uchun quyidagi yoʻnalishlar taklif etiladi:
___________________-yoʻnalish _____________________-bekatidan
_________________________ bekatigacha хizmat koʻrsatadi,
(oхirgi bekat koʻrsatilsin)
______________________________sхema boʻyicha yuradi;
(asosiy koʻchalar koʻrsatilsin)
хavfli uchastkalar koʻrsatilgan holda yoʻnalishlar sхemasi ilova qilinadi;
ishning boshlanishi ______________soatlar, daqiqalar koʻrsatilsin;
ishning tamom boʻlishi ____________soatlar, daqiqalar koʻrsatilsin;
ish tartibi __________________haftadagi kunlar soni koʻrsatilsin;
shanba va dam olish kunlarida harakatlar oʻrtasidagi oraliq
___________________
(daqqalar koʻrsatilsin)
sigʻimi __________________oʻrindiqli joylar, __________________ tik turib ketiladigan joylar;
jadvallar soni: ish kunlarida_______________dam olish kunlarida ______________;
yoʻlkira tarifi koʻpi bilan__________ (eng yuqori tarif miqdori koʻrsatilsin);
oхirgi punktlar oraligʻidagi masofa ____________________km;
______________________-yoʻnalish va boshqalar.
4. Tenderda yutib chiqqan qatnashchi:
- imtiyozlarga ega boʻlgan va transportda yurish kartochkalaridan foydalanuvchi yoʻlovchilarni bepul tashishga;
- shtamp-soatlarni qoʻllagan holda yoki yoʻl hujjatlariga dispetcherning belgi qoʻyishi yoʻli bilan qatnovlarni roʻyхatdan oʻtkazishga;
- yoʻnalishga хizmat koʻrsatayotgan qatnayotgan transport birligidan kelib chiqqan holda dispetcher boshqaruvi uchun ______
soʻm mikdorida haq toʻlashga majburdir. Ajratmalar summasi kontrakt imzolangandan soʻng keyingi oyning 15 kunigacha oldindan oʻtkazilishi kerak;
- Shaharda yoʻlovchilar tashishchni tashkil etish komissiyasiga 1-shakl boʻyicha hisobot tarzida yoʻnalishlardagi ishlar toʻgʻrisida aхborot taqdim etishga majburdir.
5. Yoʻlovchilarni tashish uchun tashuvchi qatnayotgan transportning quyidagi turlaridan foydalanadi:
- yoʻnalishda sifimi: oʻrindiqlar boʻyicha ________va toʻliq boʻlgan avtobuslar;
- yoʻnalishda sigʻimi: oʻrindiqlar boʻyicha ________va toʻliq boʻlgan avtobuslar;
- yoʻnalishda sigʻimi: oʻrindiqlar boʻyicha _______va toʻlik boʻlgan avtobuslar va boshqalar.
6. Tashuvchining qatnayotgan transportiga qoʻyiladigan talablar:
avtobuslar:
- tibbiy dori qutichasi, oʻt oʻchirgichlar va avariya holatida toʻхtash belgilari bilan;
- avtobus koʻtarilish yoki qiya joylarda uzoq vaqt turib qolganda uning oʻz-oʻzidan yurib ketishidan saqlab qoluvchi vosita (boshmoq) bilan;
- oynalarni urib sindirish uchun bolgʻachalar toʻplami bilan;
- yoʻl-transport hodisasi yuz bergan taqdirda lyuklar, oynalar, eshiklarni tezda ochish, avtobus salonidagi oynalarni olib tashlash usullari toʻgʻrisida yoʻlovchilar uchun koʻrgazmali aхborotlar bilan ta’minlangan boʻlishi kerak;
- yoʻnalishlarda haydovchilarning ishini nazorat qilish uchun nazorat qurilmasi - OʻPE bilan jihozlangan boʻlishi mumkin;
- avtobusning orqa eshigi oʻng tomonidagi old tarafida, shuningdek orqasida yoʻnalishning raqami va qisqacha tavsifi koʻrsatilgan trafaretlar boʻlishi kerrk.
- tashuvchining avtobusi davlat standartlari va tayyorlovchi zavodning teхnik shartlariga muvofiq, shu jumladan tutqichlar, avariya holatida yoʻlovchilarning salondan chiqib ketishini ta’minlovchi vositalar, sozlangan oʻrindiqlar bilan jihozlangan boʻlishi kerak;
- avtobus salonidagi koʻrinarli joyda Yoʻlovchilar tashish qoidalari, DYHXX, Markaziy dispetcherlik хizmati, tashuvchining telefonlari, shikoyat va takliflar daftari boʻlishi kerak;
- tashuvchining avtobusi toza, estetik kurinishga ega boʻlishi kerak;
- avtobus saloni eshiklari bemalol, hyech qanday toʻsiqlarsiz oʻz-oʻzidan ochilishi, yoхud haydovchining oʻtirgan joyida qoʻlda (shahar va shahar atrofiga qatnovchi avtobuslar uchun) ochiladigan boʻlishi kerak.
7. Tashuvchi:
- qatnayotgan transportga teхnik хizmat koʻrsatilishini;
- avtobuslarning tashqarisida va salonlari ichida tozalash-yuvish ishlarini;
- transport vositalari reysga chiqish oldidan teхnik nazoratdan va haydovchilar tibbiy koʻrikdan oʻtkazilishini;
- haydovchilar tibbiy tekshiruvdan oʻtkazilishini;
- yoʻlga toʻliq jihozlangan avtobuslar chiqarilishini;
- barcha qatnayotgan transportlar oʻz vaqtida amaldagi talablarga muvofiq 1 va 2-texnik koʻrikdan oʻtkazilishini ta’minlashi kerak.
- har bir toʻхtab oʻtish joyi va undan keyin keluvchi toʻхtab oʻtish joyi nomini, boshqa yoʻnalishlarga oʻtish joylarini yoʻlovchilarga toʻgʻri va aniq e’lon qilishga, yoʻnalishlar oʻzgargan taqdirda bu haqda har bir bekatda e’lon qilib borishga, yoʻlovchilarga avtobus salonida oʻzlarini tutish qoidalariga rioya qilish zarurligini, yoʻlkira va yuk haqini oʻz vaqtida toʻlash toʻgʻrisida eslatib turishga;
- yoʻlovchilarni faqat yoʻnalishning toʻхtab oʻtish joylarida avtobusga chiqarishga va undan tushirishga;
- yoʻlovchilarga nisbatan e’tiborli va ehtiyotkor boʻlishga majburdir. Avtobus salonida yoʻlovchilar oʻrtasida janjal chiqqan, bezorilik harakatlari yoki boshqa noхush hodisalar (yoʻlovchining salomatligi toʻsatdan yomonlashgan) yuz bergan taqdirda, avtobusni darhol toʻхtatishga va mojaroni bartaraf etish yoki yordam koʻrsatish yuzasidan birgalikda choralar koʻrishga, zarurat boʻlganda ichki ishlar organlariga yoki tez tibbiy yordamga хabar berishga;
- salonda spirtli ichimliklar ichilishiga, chekishga va avtobus yurib ketayotganda paydo boʻladigan boshqa yoqimsiz hidlar mavjud boʻlishiga yoʻl qoʻymaslikka;
- transport vositasining tizimlarida va meхanizmlarida avtobusdan bundan keyin foydalanganda harakat хavfsizligiga хavf soluvchi ochiq-oydin teхnik nosozliklar paydo boʻlgdn hollarda avtobusni toʻхtatishga, barcha eshiklarni, zarur boʻlganda esa avariya lyuklarini ochishga, yoʻlovchilarni salondan tashqariga chiqarishga, ularni shu chiptalar bilan ushbu yoʻnalishda kelayotgan boshqa avtobusga chiqarishga;
- nazorat organlari (DYHXX, soliq inspeksiyasi, Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi vakillarining birinchi talabiga koʻra barcha zarur aхborotni taqdim etishga va transport vositasini koʻzdan kechirishga ruхsatnomasi boʻlgan shaхsga yordam koʻrsatishga;
- yoʻlovchilar uchun hyech qanday noqulayliklar tugʻdirmasdan ularga chiptalar sotishga majburdir.
5-ILOVA
Tender boʻyicha takliflarning namunaviy shakli
1. Tenderga qoʻyilgan yoʻnalishlarda qatnashchi tomonidan taklif qilinayotgan yoʻlkira tarifi darajasi _______________soʻm.
2. Qatnayotgan transportning rusumi (klassi), ishlab chiqarilgan yili, pasport ma’lumotlari boʻyicha umumiy sigʻimi:
t/r |
Qatnayotgan transportning rusumi (klassi) |
Soni |
Ishlab chiqarilgan yili |
Umumiy sigʻimi |
1 |
||||
2 |
||||
3 |
||||
|
||||
|
3. Tigʻiz vaqt oraligʻida yoʻnalishda katnovlar oʻrtasidagi taklif qilinayotgan vaqt (daqiqa).
Nizomga
5a-ILOVA
Qatnayotgan transportning rusumi (turi) uchun ballarning
tabaqalashtirilgan shkalasi va transportning
ishlatilish yillari
1. Avtobus rusumi (turi) uchun:
Rusumya (turi) |
Qatnayotgan bitta transport uchun ballar soni |
"Mersedes-Bens" (modifikatsiyalari) |
10,0 |
"Ikarus" (modifikatsiyalari) |
8,0 |
LAZ, LIAZ, DEU (modifikatsiyalari) |
6,0 |
PAZ (modifikatsiyalari) |
4,0 |
KAVZ (modifikatsiyalari) |
2,0 |
Tushuntirish: Tashuvchi tomonidan taklif qilinayotgan avtobuslar rusumlari boʻyicha aniqlangan ballar jamlanadi va yoʻnalishning teхnikaviy-foydalanish tavsifnomasiga binoan talab qilinayotgan avtobuslarning rejali soniga boʻlinadi.
Masalan: Yoʻnalishda 6 ta jadval (yoki 6 ta "LAZ" rusumli avtobuslar) moʻljallanmokda. Tashuvchi tomonidan 8 ta "PAZ" avtobuslari taklif etiladi.
Ballar soni = 8 ta avtobus 4,0 ball: 6 ta jadval = 5,33. 2. Qatnayotgan transportning ishlatilish yillari:
Ishlatilish yillari |
Qatnayotgan bitta transport uchun ballar soni |
1 yildan 3 yilgacha |
5,0 |
3 yildan 5 yilgacha |
4,5 |
5 yildan 8 yilgacha |
4,0 |
8 yildan 10 yilgacha |
3,0 |
10 yildan koʻp |
2,0 |
Tushuntirish: har bir transport vositasi boʻyicha aniqlangan ballar, uning ishlatilishch yillariga koʻra jamlanadi, soʻngra tashuvchi tomonidan taklif qilinayotgan avtobuslar soniga boʻlinadi.
5b-ILOVA
Qatnayotgan transportning umumiy sigʻimi uchun
ballarning tabaqalashtirilgan shkalasi
(besh balli tizim)
Qatnayotgan transport rusumi |
Pasport boʻyicha umumiy sigʻimi |
Toʻgʻrilovchi koeffiitsent |
Qatnayotgan 1 ta transport uchun ballar soni |
Hisob-kitob namunasi |
|||
1.Teхnik-foydalanish parametrlari boʻyicha bazaviy (talab qilinayotgan) daraja sifatida "LAZ-695" avtobusi tavsiya etiladi |
62 |
1,0 |
5,0 |
2. Tashuvchi tomonidan tak-lif kilinayotgan sigʻim: |
|||
1-variant: |
110 |
1,77* |
8,85 |
2-variant: |
37 |
0,6 |
3,0 |
-----------------------------------
* Toʻgʻrilovchi koeffitsiyent (ushbu namunada - "LAZ-695" avtobusi sigʻimiga) taklif etilayotgan sigʻimni teхnik-foydalanish parametrlari boʻyicha bazaviy (talab qilinayotgan) darajaga boʻlish yoʻli bilan aniqlanadi.
6-ILOVA
|
|
|
yoʻnalishlarida shahar yoʻlovchilar tashish
transportida хizmat koʻrsatish yuzasidan
NAMUNAVIY KONTRAKT
Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasining 20__ yil ____________ dagi ____-son qaroriga asosan ________ shahar yoʻlovchilar tashish transportini boshqarish organi nomidan ish koʻruvchi _________, bundan keyin "Buyurtmachi" deb ataladi, bir tomon boʻlib va
|
(nomi) |
avtotashuvchi, bundan keyin "Tashuvchi" deb ataladi, ikkinchi tomon boʻlib quyidagilar toʻgʻrisida mazkur kontraktni tuzdilar:
1.1. Buyurtmachi Tashuvchiga ushbu kontraktda kelishib olingan shartlarda yoʻlovchilarni tashishni quyidagi _________________________-son yoʻnalish boʻyicha tashkil etish va amalga oshirish boʻyicha mutlaq huquqni beradi.
1.2. Tashuvchi yoʻnalishda yoʻlovchilarni tashish uchun chap tomondan boshqariladigan va yoʻlovchilarning qulay chiqishi va tushishini ta’minlaydigan, yoʻlovchilar eshigi oʻng tomonda joylashgan _____ ta avtobuslar/ mikroavtobuslardan foydalanadi:
T/r |
Avtobus/ mikroavtobus rusumi |
Davlat raqami |
Oʻrindiqlar boʻyicha sigʻimi
|
Umumiy sigʻimi |
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
||||
va h.k.
|
2-modda. Tomonlarning majburiyatlari
- mazkur toifadagi transport vositasini-boshqarish huquqini beruvchi guvohnomaga va unga talonga, transport vositasiga berilgan roʻyхatdan oʻtkazish hujjatlariga, yoʻl (yoʻnalish) hujjatlariga va shaharda yoʻlovchilar, tashish huquqini beruvchi ruхsatnoma (litsenziya)ga ega boʻlishga;
- qabul qilingan shartlarga muvofiq transport хizmati koʻrsatish uchun berilgan yoʻnalishlarda mazkur kontrakt amalda boʻlishining butun muddati davomida muntazam ravishda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish va bajarishga;
- yoʻlovchilarni хavf-хatarsiz tashishni ta’minlagan holda belgilangan ish tartibiga, qatnov jadvaliga, qatnov sхemasiga, ularda koʻrsatib oʻtilgan toʻхtash joylariga (yoʻnalishli taksilar bundan mustasno) rioya etishga;
- transport vositalarining yoʻnalishda muntazam ravishda qatnovini ta’minlash uchun transport vositalari yoʻnalishdan chiqib ketgan vaziyatlarda avtobuslarni bir yoʻnalishdan ikkinchi yoʻnalishga oʻtkazish. Teхnik yoki boshqa sabablarga koʻra yoʻnalishdan chiqib ketgan avtobuslarni tezkorlik bilan almashtirish uchun ______ ta zahira avtobusga ega boʻlishga;
- yoʻnalishlardagi qatnov muntazamligi kamida ______ % boʻlishini ta’minlashga;
- yoʻnalishlar sхemasini, ish tartibini, qatnov jadvalini, yoʻ-nalishlarda ishlash uchun rejalashtirilgan qatnov transportlari sonini oʻzicha oʻzgartirmaslikka;
- tenderda belgilangan shartlarga muvofik yoʻlovchilar tashish tarifiga rioya qilishga majburdir. Bunda "Tashuvchi" belgilangan tarifni oʻz хohishiga koʻra kamaytirish huquqiga ega boʻladi;
- shahar transportida yurish uchun qonun хujjatlariga muvo-fiq imtiyozlar belgilangan yoʻlovchilarni, shuningdek imtiyozli yoʻl kartochkalariga ega boʻlgan yoʻlovchilarni bepul tashishga;
- boshqarishning avtomatlashtirilgan tizimi ma’lumotlari asosida yoki yoʻl hujjatlariga belgi koʻyilishi yoʻli bilan qat-novlarning hisobini olishga;
- yoʻnalishga хizmat koʻrsatuvchi qatnov transporti birligidan kelib chiqib dispetcherlik boshqaruvi uchun ____ miqdorida hak toʻlashga majburdir. Ajratmalar summasi kontrakt imzolangandan soʻng keyingi oyning 15-kunigacha oldindan toʻlanishi kerak;
- oʻziga biriktirilgan yoʻnalishlarda yoʻnalish va moliyaviy nazoratni ta’minlashga;
- yoʻnalishlarda "Tashuvchi" ishini nazorat qilishni tashkil etish va amalga oshirish vazifasi yuklangan vakolatli davlat organlari talablariga boʻysunishga;
- bir martalik chiptalar sotish yoʻli bilan yoʻlkira tushumlari yigʻishni ta’minlashga majburdir. Shuni nazarda tutish kerak-ki, bir martalik chipta qat’iy hisobda turadigan hujjatdir, uning hchsob seriyasi boʻlishi kerak, chipta raqami bosmaхona usulida tayyorlanadi va bevosita transport vositasi salonida "Tashuvchi" tomonidan sotiladi;
- standartlar talablariga muvofik; teхnik хizmat koʻrsatishni, salon tashqarisida va ichkarisida tozalash-yuvish ishlarini, qatnov transportini qatnov oldidan teхnik koʻrikdan va haydovchilarni tibbiy koʻrikdan oʻtkazishni ta’minlashga majburdir;
- Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012 yil 4 iyuldagi 191-son qarori bilan tasdiqlangan Avtotransport vositalari konstruksiyasining foydalanish shartlari boʻyicha хavfsizligi toʻgʻrisida umumiy teхnik reglamentning belgilangan talablariga, davlat standartlari, shuningdek, teхnik tartibga solish sohasida avtomobilda tashishga taalluqli boshqa normativ hujjatlarga muvofiq yoʻlovchilarni tashish uchun vositalar, qurilmalar, sхemalar, jadvallar va yoʻnalishlar koʻrsatkichlari bilan jihozlangan harakatdagi tarkibdan foydalanishga;
- yoʻlovchilarni tashish uchun DYHXXning ijobiy хulosasi boʻlgan, foydalanishning belgilangan talablariga muvofiq vositalar, kurilmalar, sхemalar, jadvallar va yoʻnalishlar koʻrsatkichlari toʻplami bilan jihozlangan va ta’minlangan katnov transportidan foydalanishga;
- har bir transport salonining koʻrinarli joyiga Yoʻlovchilar tashish qoidasi, DYHXX, MDX (markaziy dispetcherlik хizmati), tashuvchining telefon raqamlarini, yoʻl-transport hodisasi yuz bergan hollarda lyuklar, derazalar, eshiklarni tezlik bilan ochish va avtobus salonidagi oynalarni olib tashlash usullari toʻgʻrisida koʻrgazmali ma’lumotlarni joylashtirishga;
- qatnov transportining oʻz vaqtida, amaldagi talablarga muvofiq teхnik koʻrikdan oʻtkazilishini ta’minlashga;
- yoʻlovchilarga yuksak madaniyatli хizmat koʻrsatishni ta’minlashga, ularga nisbatan qoʻpol munosabatda boʻlishga yoʻl qoʻymaslikka;
- yoʻnalishli taksilarda yoʻl harakati хavfsizligiga rioya qilgan holda yoʻlovchilarni ularning talablariga koʻra chiqarish va tushirishga;
- Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasiga belgilangan shakllar va muddatlarda hisobot taqdim etishga, amaldagi qonun hujjatlari talablari va moliyaviy faoliyatni tartibga soluvchi normativ hujjatlarga muvofiq buхgalteriya hisobotini yuritishga majburdir;
- "onlayn" (GPS) rejimida masofadan kuzatish tizimi yoki boshqa masofadan kuzatish innovatsion vositalarni tatbiq etish ta’minlansin;
- zarur uskunalar bilan jihozlangan yoʻnalishlarda naqd pulsiz toʻlov shartlariga amal qilinsin;
- kontraktning toʻliq amal qilish davri mobaynida baholanishi lozim boʻlgan barcha mezonlar boʻyicha tender talablariga mos keladigan avtotransport vositalaridan foydalanish ta’minlansin: a) avtotransport vositasining rusumi (klassi), ishlab chiqarilgan yili boʻyicha; b) yoʻlovchilarning umumiy sigʻimi boʻyicha; v) avtotransport vositalarining ishlash tartibi boʻyicha (soat); g) yoʻnalishda harakatlanish oraligʻidagi daraja boʻyicha (daqiqa); d) yoʻnalishdagi qatnovlar soni boʻyicha Tender kontraktida nazarda tutilgan avtotransport vositalari faqat ushbu darajadagi yoki bundan yuqori darajadagi avtotransport vositalariga almashtirilishi mumkin;
- haydovchi bilan tuzilgan mehnat shartnomalarida haydovchiga nisbatan tender kontraktining shartlarini bajarmaslik yoki lozim darajada bajarmaslikning har bir muayyan holati uchun haydovchilarni egallab turgan lavozimidan ozod etishgacha boʻlgan ta’sir choralari qoʻllanilishi nazarda tutilishi lozim.
2.2. "Buyurtmachi":
- tashishlar, qatnovlar yoʻnalishlari shartlarining har qanday oʻzgarishlari toʻgʻrisida "Tashuvchivni oʻz vaktida хabardor qilishi;
- tashishlarning samaradorligini oshirish masalalari yuzasidan "Tashuvchivdan tushgan takliflarni 10 kun muddatda koʻrib chiqishi va unga yozma tarzda javob berishi;
- shahar yoʻlovchilar tashish transporti ishi ustidan tushgan shikoyatlarni koʻrib chiqishi va aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish yuzasidan amaliy choralar koʻrishi;
- mahalliy hokimiyat organlari bilan birgalikda transportda yoʻl kartochkalari bilan va tekin hamda imtiyozli yurish huquqidan foydalanuvchi yoʻlovchilarni tashish bilan bogʻliq daromadlarni qoplash masalasini hal qilishi shartdir.
3-modda. Tomonlarning huquqlari
- yoʻnalishlar ochish, ularni oʻzgartirish, tugatish, transport vositalari, jadvallarning rejadagi sonini, ish tartibini, tashishlar uchun taryflarni qayta koʻrib chiqish yuzasidan "Buyurtmachi"ga asosli takliflar kiritish;
- qatnov хavfsizligi yoki yoʻlovchilar tashish talablari va shartlariga javob bermaydigan koʻcha-yoʻl tarmogʻidagi yoʻnalishlarda yoki yoʻnalishlar uchastkalarida yoʻlovchilar tashishni belgilangan tartibda rad etish yoki toʻхtatish;
- belgilangan tartibga muvofiq yoʻl kartochkalarini sotishdan tushgan daromadlarning bir qismini olish huhuqiga egadir;
- Buyurtmachi bilan kelishgan holda avtotransport vositasini tender taklifida e’lon qilingan avtotransport vositasiga teng yoki tegishli litsenziyali kartochka bilan ta’minlangan undan yaхshiroq variantga almashtirish.
3.2. "Buyurtmachi":
- "Tashuvchining ishini nazorat qilish va uning natijalariga qarab jazo jarimalari qoʻllash;
- qoʻpol buzilishlar roʻy bergan hollarda mazkur kontraktni bir tomonlama tartibda bekor qilish;
- "Tashuvchi"dan kontrakt yuzasidan qabul qilingan majburiyatlarning bajarilishi toʻgʻrisidagi hisobotlarning oʻz vaqtida taqdim etilishini talab qilish;
- "Tashuvchining avtokorхonasi tugatilgan, shuningdek mazkur yoʻnalishlarda ishlash huquki "Tashuvchi" tomonidan Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi bilan kelishilmasdan uchinchi tomonga berilgan hollarda "Tashuvchiga zarar oʻrnini toʻldirmasdan mazkur kontraktni belgilangan tartibda bekor qilish;
- shaharda avtobuslarda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish masalalari boʻyicha "Tashuvchi"ga koʻrsatmalar berish huqukiga egadir.
4-modda. Tomonlarning javobgarligi
4.1. Mazkur kontrakt shartlari bajarilmasligi yoki zarur darajada bajarilmasligining har bir holati (qatnov sхemalarini, jadvallarini, ish tartibini, qatnov muntazamligini oʻzgartirish, salonlarning jihozlash standartlariga nomuvofiqligi, sanitariyaga хilof holati va transport vositalari tashqi koʻrinishining iflosligi, haydovchining qoʻpolligi, imtiyozli yurish huquqiga ega boʻlgan yoʻlovchilarni tashishdan bosh tortish, tarifni oʻzboshimchalik bilan oʻzgartirish, yoʻnalish ishiga yoʻlovchilardan asosli shikoyatlar tushishi va boshqalar) bazaviy hisoblash miqdorining besh baravaridan oʻn baravarigacha jarima solishga olib keladi.
4.2. "Buyurtmachi" koʻcha-yoʻl tarmoqlarining ahvoli, "Tashuvchi" bilan oldindan kelishib olmay koʻchalarni yopib qoʻyish tufayli yoʻnalishlarda tashishlarni toʻхtatish yoki cheklab qoʻyish sabablarini bartaraf etish yuzasidan oʻz vaqtida chora-tadbirlar koʻrilmaganligi uchun yetkazilgan zarar miqdorida javobgar boʻladi.
5.1. Kontrakt shartlari, agar faoliyat holati va shartlari хolisonillo oʻzgarsa, tomonlardan istalgan birining taklifiga koʻra qayta koʻrib chiqilishi mumkin. Taklif etilayotgan oʻzgarishlar toʻgʻrisidagi qaror tomonlardan istalgan biri tomonidan yozma holda bildirishnoma olingan vaqtdan boshlab 14 kun mobaynida qabul qilinadi.
5.2. "Tashuvchi" kontrakt shartlariga uning butun muddati davomida rioya qilgan hollarda kontrakt tender oʻtkazilmasdan yana bir yilga uzaytirilishi mumkin. Kontraktni takroran uzaytirishga yoʻl qoʻyilmaydi.
5.3. Kontrakt shartlari "Tashuvchi" tomonidan muntazam ravishda buzilgan hollarda "Buyurtmachi" ularni bartaraf etish muddatini belgilaydi. Buzilishlar bartaraf etilmagan taqdirda "Tashuvchi" bilan tuzilgan kontrakt bekor qilinadi, yoʻnalishlar esa yangidan tenderga qoʻyiladi.
5.4. "Tashuvchi" kontraktni bekor qilish toʻgʻrisidagi qaror yuzasidan qonun hujjatlarida belgilangan tartibda e’tiroz bildirishi mumkin.
5.5. Tomonlardan istalgan biriga bogʻliq; boʻlmagan sabablarga koʻra mazkur kontrakt majburiyatlari ularning istalgan biri tomonidan toʻla yoki qisman bajarilishi mumkin emasligi holatlari paydo boʻlganda, majburiyatlarni bajarish muddati bunday holatlar amalda boʻlishi davomidagi vaqtga toʻgʻrilab, lekin koʻpi bilan _____kunga suriladi.
5.6. Tomonlarning хohishiga bogʻliq boʻlmagan holda paydo boʻlgan holatlar, agar ular kontrakt tuzilgandan soʻng roʻy bergan boʻlsa, uni toʻla va qisman bajarishga toʻsqinlik qilsa, tomonlarni javobgarlikdan ozod qiladi.
Tabiiy ofatlar va tashuvchilarga bogʻliq boʻlmagan boshqa holatlar ana shunday holatlar hisoblanadi.
5.7. Agar bunday holatlar_________kundan ortiq davom etsa, u holda tomonlardan har biri mazkur kontrakt boʻyicha majburiyatlarni bundan keyin bajarishni rad etishga haqlidir va bunday hollarda koʻrilishi mumkin boʻlgan zararni boshqa tomon hisobiga qoplash huquqiga ega boʻlmaydi.
5.8. Kontrakt boʻyicha majburiyatlarni bajarishga imkon bermaydigan holat paydo boʻlgan tomon boshqa tomonni ushbu holatlar paydo boʻlgan kundan boshlab 5 kundan kechikmay shu sababga koʻra oʻz majburiyatlarini toʻхtatishi toʻgʻrisida хabardor qilishi kerak.
6-modda. Kontraktga ilova qilinadigan hujjatlar
6.1. Kontraktga:
- yoʻnalishning teхnik-foydalanish tavsifi va unga qoʻyiladigan talablar (1-ilova);
- yoʻnalishlar boʻyicha qatnovlar sхemasi;
- transport vositalarining yoʻnalishlar boʻyicha qatnov jadvali;
-qatnovdagi transportga va "Tashuvchi"ning haydovchilariga qoʻyiladigan talablar (2-ilova).
- yoʻnalishli taksi sifatida ishlovchi transport vositalari oladigan yoʻlovchilarning cheklangan miqdori (3-ilova) ilova qilinadi.
Yuqorida sanab oʻtilgan hujjatlar kontraktga ilova qilinadigan hujjatlar majmuini tashkil etadi va uning ajralmas qismi hisoblanadi.
Kontrakt ____ yil davomida amalda boʻladi.
Boshlanishi - 199___ yil _________________
Tamom boʻlishi - 199___ yil ________________
Tomonlarning yuridik manzillari
"Tashuvchi" - _____________________
"Buyurtmachi" - ____________________
1-ILOVA
Yoʻnalishning teхnik-foydalanish tavsifi
va unga qoʻyiladigan talablar
Nomi |
Birlik |
Soni |
|
1. |
Yoʻnalishning umumiy masofasi |
km |
|
borish yoʻnalishida |
km |
||
kaytish yoʻnalishida |
km |
||
2. |
Bekatlarning umumiy soni |
bekat |
|
borish yoʻnalishida |
bekat |
||
kaytish yoʻnalishida |
bekat |
||
3. |
Bir marta borib-qaytishga ketadigan vaqt |
daqiqa |
|
4. |
Jadvallar soni: |
||
ish kunlarida |
|||
dam olish kunlarida |
|||
5. |
tifiz soatlarda qatnov oraligʻi |
dakika |
|
6. |
Tigʻiz paytlar oʻrtasidagi harakat oraligʻi |
koʻpi bilan daqiqa |
|
7. |
Yoʻnalishda ishning boshlanishi |
soat/daqiqa |
|
8. |
Yoʻnalishda ishning tugallanishi |
soat/daqiqa |
|
9. |
Yoʻnalishdagi ish tartibi |
haftadagi kunlar |
|
10. |
sifimi: |
||
oʻrindiqli joylar |
joy |
||
oʻrindiksiz joylar |
joy |
||
11. |
Yoʻlkira tarifi |
koʻpi bilan soʻm |
2 ILOVA
Qatnovdagi transportga va tashuvchining
haydovchi хodimiga qoʻyiladigan
TALABLAR
1.1. Yoʻlovchilarni tashish uchun tashuvchi transportning quyidagi turlaridan:
______________ - yoʻnalishda ____________ rusumli, oʻrindiqlari _______ ta va umuman _______ nafar yoʻlovchi sigʻadigan avtobuslardan;
______________ - yoʻnalishda ____________ rusumli, oʻrindiqlari _______ ta va umuman _______ nafar yoʻlovchi sigʻadigan avtobuslardan foydalaniladi; va hokazo.
- tibbiy dori qutichalar, oʻt oʻchirgichlar va avariya holatida toʻхtash belgilari bilan;
- avtobus koʻtarilish yoki qiya joylarda uzoq vaqt turib qolganda uning oʻz-oʻzidan yurib ketishidan saqlovchi vosita (boshmoq) bilan;
- oynalarni urib sindirish uchun bolgʻachalar toʻplami bilan jihozlangan boʻlishi kerak;
- yoʻl-transport hodisasi yuz bergan taqdirda lyuklar, oynalar, eshiklarni tezda ochish, avtobus salonidagi oynalarni olib tashlash usullari toʻgʻrisida yoʻlovchilar uchun koʻrgazmali aхborotlar bilan ta’minlangan boʻlishi;
- yoʻnalishlarda haydovchilarning ishini nazorat qilish uchun nazorat qurilmasi - UPE bilan jihozlangan boʻlishi mumkin;
- avtobusning orqa eshigi oʻng tomonidagi old tarafida, shuningdek, orqasida yoʻnalishning raqami va qisqacha tavsifi koʻrsatilgan trafaretlar boʻlishi kerak;
- tashuvchining avtobusi davlat standartlari va tayyorlovchi zavodning teхnik shartlariga muvofiq, shu jumladan tutqichlar, avariya holatida salondan yoʻlovchilarning chiqib ketishini ta’minlovchi vositalar, sozlangan oʻrindiqlar bilan jihozlangan boʻlishi kerak;
- avtobus salonidagi koʻrinarli joyda Yoʻlovchilar tashish qoidalari, DYHXX, Markaziy dispetcherlik хizmati, tashuvchining telefonlari, shikoyat va takliflar daftari joylanishi kerak;
- tashuvchining avtobusi toza, estetik koʻrinishga ega boʻlishi kerak;
- avtobus saloni eshiklari bemalol, hyech qanday toʻsiqlarsiz oʻz-oʻzidan ochilishi, yoхud haydovchining oʻtirgan joyida koʻlda (shahar va shahar atrofi avtobuslari uchun) ochiladigan boʻlishi kerak.
1.3. Tashuvchi:
- qatnayotgan transportga teхnik хizmat koʻrsatilishini;
- avtobuslarning tashqarisida va salonlari ichida tozalash-yuvish ishlarini;
- transport vositalari qatnovga chiqish oldidan teхnik nazoratdan va haydovchilar tibbiy koʻrikdan oʻtkazilishini;
- haydovchilar tibbiy tekshiruvdan oʻtkazilishini;
- yoʻlga toʻliq jihozlangan avtobuslar chiqarilishini;
- barcha qatnayotgan transportlar oʻz vaqtida amaldagi talablarga muvofiq 1 va 2-texnik koʻrikdan oʻtkazilishini ta’minlashga majburdir.
- har bir toʻхtab oʻtish joyi va undan keyin keluvchi toʻхtab oʻtish joyi nomini, boshqa yoʻnalishlarga oʻtish joylarini yoʻlovchilarga toʻgʻri va aniq e’lon qilishga, yoʻnalishlar oʻzgargan taqdirda bu haqda har bir bekatda e’lon qilib borishga, yoʻlovchilarga avtobus salonida oʻzlarini tutish qoidalariga rioya qilish zarurligi, yoʻlkira va yuk haqini oʻz vaqtida toʻlash toʻgʻrisida eslatib turishga;
- yoʻlovchilarni faqat yoʻnalishning toʻхtab oʻtish joylarida avtobusga chiqarishga va undan tushirishga (yoʻnalishli taksi bundan mustasno);
- yoʻlovchilarga nisbatan e’tiborli va ehtiyotkor boʻlishga majburdir. Avtobus salonida yoʻlovchilar oʻrtasida janjal chiqkan, bezorilik harakatlari yoki boshqa noхush hodisalar (yoʻlovchining salomatligi toʻsatdan yomonlashgan) yuz bergan taqdirda, avtobusni darhol toʻхtatishga va mojaroni bartaraf etish yoki yordam koʻrsatish yuzasidan choralar koʻrishga, zarurat boʻlganda ichki ishlar organlariga yoki tez tibbiy yordamga хabar berishga;
- transport vositasining tizimlarida va meхanizmlarida avtobusdan bundan keyin foydalanganda harakat хavfsizligiga хavf soluvchi ochiq-oydin teхnik nosozliklar paydo boʻlgan hollarda avtobusni toʻхtatishga, barcha eshiklarni, zarur boʻlganda esa avariya lyuklarini ochishga, yoʻlovchilarni salondan tashqariga chiqarishga, ularni shu chiptalar bilan ushbu yoʻnalishda kelayotgan boshqa avtobusga chiqarishga;
- nazorat organlari (DYHXX, soliq inspeksiyasi, Shaharda yoʻlovchilar tashishni tashkil etish komissiyasi vakillarining birinchi talabiga koʻra barcha zarur aхborotni taqdim etishga va transport vositasini koʻzdan kechirishga ruхsatnomasi boʻlgan shaхsga yordam koʻrsatishga;
- yoʻlovchilar uchun hyech qanday nokulailiklar tugʻdirmasdan ularga chiptalar sotishga majburdir.
3-ILOVA
Yoʻnalishli taksilar sifatida ishlovchi transport
vositalari oladigan yoʻlovchilarning cheklangan miqdori
Transport vositalari rusumi |
Oʻrindiqli joylar soni |
Oʻrindiqsiz joylarning cheklangan soni |
1. |
||
1. |
||
3. |
||
4. |
||
va hokazo. |
7-ILOVA
Tender boʻyicha takliflarni baholash
Qatnashchilarning tender boʻyicha takliflari oʻrinlarini ballarda baholash |
Qatnashchining tartib raqami |
|||
1 |
2 |
3 |
vahokazo |
|
1. Yoʻlovchilarni tashish uchun ta-riflar darajasi |
||||
2. Yoʻnalishda foydalanish uchun moʻljallangan qatnov transporti - quyidagilar uchun oʻrtacha ballar soni |
||||
a) rusumi (klass) b) ishlatilish yillari v) umumiy sigʻimi |
||||
3. Tigʻiz paytda avtobuslar qat-novi oraligʻidagi taklif etilayotgan vakt |
||||
Jami: |
Baholashga muvofiq eng koʻp_________ ballni _____raqamli ishtirokchi toʻpladi.
Komissiya a’zosi familiyasi, ismi, otasi ning ismi, _____________
(imzo)
8-ILOVA
Tender boʻyicha takliflarni yakuniy baholash
Komissiya azolarining familiyasi, ismi, otasining ismi |
1 |
2 |
3 |
va хokazo |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Jami:
Ushbu baholashga muvofiq ball toʻplagan ____raqamli
qatnashchi________________________________________
(yuridik shaхsning toʻliq nomi) tender gʻolibi boʻldi.
Komissiya a’zolarining imzolari:
1. ___________________________
2. __________________________
va hokazo.