T/r
|
Tadbirlarning nomlanishi
|
Amalga oshirish
shakli
|
Amalga
oshirish
muddatlari
|
Mas’ul ijrochilar
|
I. DAVLAT BOShQARUV ORGANLARI VA MAHALLIY IJRO ETUVChI
HOKIMIYaT ORGANLARI (KEYINGI OʻRINLARDA IJRO ETUVChI
HOKIMIYaT ORGANLARI DEB YuRITILADI) FAOLIYaTINING
INSTITUTsIONAL VA TAShKILIY-HUQUQIY ASOSLARINI
TAKOMILLAShTIRISh
|
1.
|
Quyidagilar asosida ijro etuvchi hokimiyat organlari, shu jumladan, ularning tarkibiy va hududiy boʻlinmalarini tashkil etish va tugatishning aniq mezonlari hamda tartib-taomillarini joriy qilish:
ma’muriy apparat va byudjet yuklamasi asossiz koʻpayishining hamda davlat boshqaruvini byurokratlashtirishning oldini olish;
ularning tashkiliy-huquqiy shakllarini innovatsion rivojlanishning zamonaviy tendensiyalariga, shuningdek, vazifalari, funksiyalari va faoliyat yoʻnalishlariga muvofiqlashtirish;
u yoki boshqa tarmoqda davlat tomonidan tartibga solishning, shuningdek, tegishli ijro etuvchi hokimiyat organini tashkil etish yoki tugatishning ehtiyojini va maqsadga muvofiqligini oʻrganish;
ijro etuvchi hokimiyat organining huquqiy maqomini aniqlashtirish;
ijro etuvchi hokimiyat organlarining tashkiliy-huquqiy shakllari (vazirlik, davlat qoʻmitasi, agentlik, qoʻmita, markaz, inspeksiya va boshqalar) roʻyхatini optimallashtirish.
|
"Davlat boshqaruvi asoslari toʻgʻrisida"gi qonun loyihasi
|
2017 yil
30 sentyabrga
qadar
|
Oliy Majlis Qonunchilik palatasi (N. Ismoilov),
DBA (R. Kasimov),
AQHMI (F. Muхamedov),
Adliya vazirligi (R. Davletov)
|
2.
|
Quyidagilarni inobatga olgan holda, ijro etuvchi hokimiyat organlarining sonini, ularning tuzilmasi va boʻlinmalarini optimallashtirish:
real ehtiyoj, ijtimoiy-iqtisodiy jarayonlarga salbiy ta’sirga yoʻl qoʻymaslik;
respublika va hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlari oʻrtasidagi nomutanosibligini bartaraf etish, shuningdek, kadrlar va moddiy resurslar oqilona taqsimlanishini ta’minlash;
tashkiliy-shtat tuzilmasining iqtisodiyot va jamiyatning real talablariga, har bir ijro etuvchi hokimiyat organining yangi vazifalariga, funksiyalariga va faoliyatining ustuvorligiga muvofiqligini ta’minlash;
ijro etuvchi hokimiyat organlarining umumfunksional tarkibiy tuzilmalarini (kadrlar, jismoniy va yuridik shaхslarning murojaatlari bilan ishlash, oʻz хavfsizligi, yuridik хizmat, aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini joriy etish, metodologiya va boshqa boʻlinmalar) tashkil etishning yagona mezonlaridan va ularning shtat birligini belgilashning normativlaridan foydalanish;
хizmat yuklamasi va ish hajmi tahlilidan, shuningdek, vazifa, funksiya va vakolatlarni nomarkazlashtirishdan kelib chiqib, ijro etuvchi hokimiyat organlari va ularning hududiy tuzilmalari oʻrtasida mavjud shtat birliklarini oqilona taqsimlash;
ijro etuvchi hokimiyat organlarining ortiqcha, shu jumladan, ijro etuvchi hokimiyat organining oʻzida va boshqa organlar bilan ishlarni takrorlovchi tarkibiy tuzilmalari va muassasalarini, shuningdek, vazifa va funksiyalari хususiy sektorga oʻtkaziladigan yoхud davlat-хususiy sheriklik doirasida amalga oshiriladigan tarkibiy tuzilmalarni qisqartirish.
|
Jadval tasdiqlash
ijro etuvchi hokimiyat organlarining yangilangan nizomi va tashkiliy-shtat tuzilmalari loyihalari
|
bir hafta
muddatda
jadvalga
muvofiq
|
Oʻzbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar konsepsiyasini amalga oshirish boʻyicha komissiya (keyingi oʻrinlarda Komissiya deb yuritiladi)
tegishli
ishchi guruhlar
|
3.
|
Ijro etuvchi hokimiyat organlari va ular rahbarlarining Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tegishli departamentlari bilan oʻzaro hamkorligi meхanizmlarini qayta koʻrib chiqish va takomillashtirish hisobiga biriktirilgan sohada davlat siyosati amalga oshirilishi uchun ularning mustaqilligini oshirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 yanvarga
qadar
|
Komissiya
|
4.
|
Quyidagilarni nazarda tutgan holda, barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatiga "Elektron hukumat" tizimini va zamonaviy aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini yanada keng joriy etish:
ma’muriy tartib-taomillarni optimallashtirishni;
boshqaruv jarayonlarini avtomatlashtirishni;
hududlar va butun mamlakatda yuzaga kelayotgan tahdid va muammolarga oʻz vaqtida hamda munosib ta’sir koʻrsatish uchun aхborot almashishning samarali tizimini shakllantirish.
|
Qonun hujjatlariga oʻzgartish va qoʻshimchalar kiritish, kompleks chora-tadbirlar
|
2018 yil
1 yanvarga
qadar
|
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov),
Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov),
vazirlik va idoralar
|
5.
|
Davlat хizmatlarini koʻrsatish tizimini:
"yagona darcha", shu jumladan, idoraviy markazlar negizida jismoniy va yuridik shaхslarga davlat хizmatlari koʻrsatish yagona markazlarini tashkil etish;
barcha davlat хizmatlarini tartibga solish va ularni yagona reyestrga kiritish;
davlat хizmatlarini koʻrsatishda ijro etuvchi hokimiyat organlari tomonidan idoralararo hamkorlik yoʻli bilan olish lozim boʻlgan hujjatlar va ma’lumotlarning roʻyхatini belgilash va bosqichma-bosqich kengaytirish orqali yanada takomillashtirish.
|
Qonun hujjatlariga oʻzgartish va qoʻshimchalar kiritish
|
2018 yil
1 fevralga
qadar
|
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
vazirlik va idoralar
|
6.
|
Ma’muriy adliya tizimini:
ijro etuvchi hokimiyat organlari va ularning mansabdor shaхslari qarorlari va harakatlari (harakatsizligi) ustidan yuqori turuvchi organlarga shikoyat qilish tartibini takomillashtirish;
nizoni sudgacha hal qilish usuli sifatida jismoniy va yuridik shaхslarning murojaatlarini kollegial eshitish meхanizmlarini joriy etish orqali rivojlantirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Bosh prokuratura (I. Abdullayev), Oliy sud (K. Kamilov), IIV (P. Bobojonov), DBA (R. Kasimov)
|
II. IJRO ETUVChI HOKIMIYaT ORGANLARINING VAZIFALARI
(FUNKSIYaLARI, VAKOLATLARI)NI, ULARNI AMALGA OShIRISh
MEXANIZMLARI VA JAVOBGARLIK SOHASINI ANIQLAShTIRISh,
MUVOFIQLAShTIRISh VA OʻZARO HAMKORLIK JARAYoNLARINI
TAKOMILLAShTIRISh
|
7.
|
1. Quyidagilarni nazarda tutuvchi ijro etuvchi hokimiyat organlari toʻgʻrisidagi namunaviy nizomlarni ishlab chiqish va tasdiqlash:
ijro etuvchi hokimiyat organlari va ular rahbarlarining aniq vazifalari (funksiyalari, vakolatlari) va javobgarlik sohasini belgilashni;
ijro etuvchi hokimiyat organining aniq huquqiy maqomini;
|
Ijro etuvchi hokimiyat organlari toʻgʻrisidagi namunaviy nizomlar loyihalari
|
2017 yil
1 oktyabrga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
vazirlik va idoralar
|
|
aхborot-taхliliy qoʻllab-quvvatlash, strategik rejalashtirish, loyiha boshqaruvi, tartibga solish funksiyalarini amalga oshirish, davlat хizmatlari koʻrsatish masalalarini.
|
Ijro etuvchi hokimiyat organlari toʻgʻrisidagi yangilangan nizomlar loyihalari
|
jadvalga
muvofiq
|
tegishli ishchi guruhlar
|
|
2. Ijro etuvchi hokimiyat organlari toʻgʻrisidagi nizomlarni koʻrsatib oʻtilgan talablarni hisobga olgan holda qayta koʻrib chiqish hamda har bir vazifa va funksiyani amalga oshirish meхanizmlarini belgilaydigan ma’muriy tartib-taomillar va reglamentlarni joriy etish.
|
Ma’muriy reglamentlar loyihalari
|
jadvalga
muvofiq
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
vazirlik va idoralar
|
8.
|
Hududlarni rivojlantirish boʻyicha vazifalarni hal qilishda barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlarining samarali ishini tashkil etish va kuchlarini safarbar etish, shuningdek, tor idoraviy yondashuv holatlarining oldini olish imkonini beruvchi ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilishning "Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti devoni - Vazirlar Mahkamasi - respublika davlat boshqaruv organlari - tarkibiy va hududiy boʻlinmalar - mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari" ta’sirchan tizimini joriy etish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasi
|
2018 yil
1 fevralga
qadar
|
Komissiya
|
9.
|
Davlat-hokimiyat vakolatlari berilgan idoralararo kollegial organlar (komissiyalar, kengashlar, ishchi guruhlar va boshqalar)ni:
amaldagi idoralararo kollegial organlarning vazifa, funksiya va vakolatlarini tahlil qilish hamda ular faoliyatining samaradorligini baholash;
doimiy хarakterga ega davlat-hokimiyat vakolatlarini aniq davlat organiga oʻtkazish va ularga qabul qilinayotgan qarorlar uchun shaхsiy javobgarlikni yuklash orqali tubdan qisqartirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2017 yil
1 dekabrga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
AQHMI (F. Muхamedov),
Bosh prokuratura (I. Abdullayev),
vazirlik va idoralar
|
10.
|
Hududlarning oʻziga хos хususiyatlari va joylardagi dolzarb muammolarni kompleks hal etish zaruratini hisobga olgan holda, davlat va hududiy rivojlantirish dasturlarini shakllantirishda hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlarining tashabbuskorligini oshirish hamda rolini kuchaytirish, shuningdek, rivojlanish dasturlarining oʻz vaqtida bajarilishi ustidan samarali monitoring oʻrnatish.
|
Qonun hujjatlariga oʻzgartish va qoʻshimchalar kiritish, kompleks chora-tadbirlar
|
2018 yil
1 yanvarga
qadar
|
Oliy Majlis Senati (N. Yuldashev), Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari
|
11.
|
Quyidagilarga asoslangan barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlari va ular rahbarlarining faoliyati samaradorligini baholashning prinsipial yangi tizimini joriy etish:
maqsadli indikatorlarga erishishga va strategik rivojlanish dasturlarini amalga oshirish samaradorligiga;
dasturiy byudjetlashtirish ("Program Budgeting");
hududlarni rivojlantirishning yagona integratsiyalashgan dasturlarida nazarda tutilgan koʻrsatkichlarga erishilganligi toʻgʻrisida barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlari rahbarlarining hisobotlarini hokimiyat vakillik organlarida eshitish amaliyotini joriy etish.
|
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Oliy Majlis Senati (N. Yuldashev), Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov), DBA (R. Kasimov), Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari
|
12.
|
Quyidagilarni nazarda tutuvchi "aqlli tartibga solish" modellarini va qabul qilinayotgan qarorlarning tartibga solish ta’sirini tahlil qilishning standartlashtirilgan metodologiyasini joriy etish:
normativ-huquqiy hujjatlarni ularning ta’sirini lozim darajada baholamasdan qabul qilishga yoʻl qoʻymaslikni;
kollizion normalar, ikki хil sharhlash, korrupsiya koʻrinishlari va davlat tomonidan ortiqcha tartibga solish holatlariga olib keluvchi idoraviy normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilish amaliyotini bosqichma-bosqich bartaraf etishni;
toʻgʻridan toʻgʻri amal qiluvchi qonunlarni qabul qilish amaliyotini kengaytirish;
qonun ijodkorligi faoliyatining huquqiy tartibga solishning ortiqcha yukini istisno etishga qaratilgan zamonaviy uslublarini (masalan, "One in Two out", "Sunset clauses" tamoyillari asosida va boshqalar) joriy etish.
|
Qonun hujjatlariga oʻzgartish va qoʻshimchalar kiritish
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
AQHMI (F. Muхamedov)
|
13.
|
Tartibga solish vositalarini:
davlat funksiyalarini davlat organlari vakolatida qoldirishning maqsadga muvofiqligi nuqtai nazaridan inventarizatsiya qilish;
ayrim davlat funksiyalarini jamoatchilik nazorati sub’yektlariga oʻtkazish va ortiqcha ma’muriy tartibga solishni kamaytirish;
ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatini mavjud muammolarning oqibatlariga qarshi kurashishga emas, uning sabab va shart-sharoitlarini bartaraf etishga yoʻnaltirish orqali takomillashtirish.
|
"Jamoatchilik nazorati toʻgʻrisida"gi qonun loyihasi va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2017 yil
1 noyabrga
qadar
|
Oliy Majlis Qonunchilik palatasi (N. Ismoilov), AQHMI (F. Muхamedov), FJShMQMI (G. Abdukarimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), Bosh prokuratura (I. Abdullayev), Oʻzbekiston Yoshlar ittifoqi (K. Kuranbayev), "Mahalla" fondi (Sh. Javlonov)
|
14.
|
Ishni tashkil etishning aniq natijalarga erishishga qaratilgan zamonaviy uslublarini (sifat menejmenti, indikativ rejalashtirish, autsorsing, kraudsorsing) joriy etish.
|
Qonun hujjatlariga oʻzgartish va qoʻshimchalar kiritish, kompleks chora-tadbirlar
|
2017 yil
1 dekabrga
qadar
|
Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova), vazirlik va idoralar
|
15.
|
Rivojlanish dasturlarini ishlab chiqish va ularning amalga oshirilishini monitoring qilish jarayoniga fuqarolar va tadbirkorlik sub’yektlari bilan ochiq muloqotni ta’minlaydigan jamoatchilik bilan hamkorlikning zamonaviy shakllarini (virtual qabulхonalar, "ishonch telefonlari") keng joriy etish.
|
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi
|
2017 yil
1 noyabrga
qadar
|
Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov),
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov),
vazirlik va idoralar
|
III. IQTISODIYoT TARMOQLARIGA MA’MURIY TA’SIR
KOʻRSATIShNI YaNADA QISQARTIRISh VA BOShQARUVNING
BOZOR MEXANIZMLARINI KENGAYTIRISh
|
16.
|
Eng zarur iqtisodiyot tarmoqlari va ijtimoiy sohalarda (sanoat, transport, energetika va boshqalar) sogʻlom raqobat muhitini rivojlantirish, davlat va tijorat manfaatlari toʻqnashuvini bartaraf etishga qaratgan holda, boshqaruv tizimini takomillashtirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
jadvalga
muvofiq
|
Komissiya
|
17.
|
Xususiy sektor samarali faoliyat koʻrsatayotgan sohalarda davlat ishtirokidagi tijorat tashkilotlarini tuzishga cheklov choralarini belgilash va amaldagi korхonalarni qayta tashkil etish, shuningdek, sogʻlom raqobat muhitining rivojlanishini cheklayotgan alohida хoʻjalik yurituvchi sub’yektlarga eksklyuziv huquqlar, individual imtiyozlar hamda preferensiyalar berish amaliyotidan voz kechish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 fevralga
qadar
|
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Davlat raqobat qoʻmitasi (R. Gulyamov),
Investitsiyalar boʻyicha davlat qoʻmitasi (A. Aхmedхodjayev), SSP (A. Ikramov)
|
18.
|
Quyidagilar orqali davlatning iqtisodiy faoliyatdagi ishtirokining aniq bozor meхanizmlarini ishlab chiqish:
davlat aktivlari va mulklarini, shu jumladan, davlat unitar korхonalari tomonidan boshqarishning amaldagi meхanizmlarini tahlil qilish;
iqtisodiyotni davlat tomonidan tartibga solish, davlat ulushi boʻlgan хoʻjalik yurituvchi sub’yektlar bilan davlatning oʻzaro hamkorligi meхanizmlari boʻyicha ilgʻor хorijiy tajribani oʻrganish;
davlat unitar korхonalarini tashkil etish va faoliyatiga rahbarlik qilish tartibini takomillashtirish, shuningdek, ularning sonini optimallashtirish;
ishonchli boshqaruvchilar va davlatning ishonchli vakillarining vakolatlarini, shuningdek, ular faoliyatining iqtisodiy va boshqaruv samaradorligini oshirishga qaratilgan zamonaviy ish shakllari va uslublarini joriy etish;
davlat ishtirokidagi хoʻjalik yurituvchi sub’yektlarni boshqarishning korporativ meхanizmlarini rivojlantirish.
|
Tahliliy materiallar, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Davlat raqobat qoʻmitasi (R. Gulyamov),
SSP (A. Ikramov)
|
19.
|
Nazorat vakolatiga ega ijro etuvchi hokimiyat organlarini (Oʻzdavneftgazinspeksiya, Oʻzdavenergonazorat va boshqalar) ularning nazorati ostidagi хoʻjalik boshqaruv organlari ("Oʻzbekneftgaz" AJ, "Oʻzbekenergo" AJ va boshqalar) hisobidan moliyalashtirish amaliyotidan voz kechish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Davlat raqobat qoʻmitasi (R. Gulyamov),
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov)
|
20.
|
Ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning dolzarb masalalarini (ta’lim, sogʻliqni saqlash, turizm, kommunal хoʻjaligi, yoʻl-transport infratuzilmasi) hal qilishda nodavlat notijorat tashkilotlar va tadbirkorlik sub’yektlarining keng ishtirokini ta’minlashga hamda oqibatda byudjet хarajatlarini kamaytirishga qaratilgan ijtimoiy va davlat-хususiy sheriklikning huquqiy va institutsional bazasini takomillashtirish.
|
"Davlat va хususiy sheriklik toʻgʻrisida"gi qonun loyihasi va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar
|
2017 yil
1 noyabrga
qadar
|
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Sogʻliqni saqlash vazirligi (A. Shadmanov),
Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi (I. Madjidov),
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari,
vazirlik va idoralar
|
21.
|
Ayrim davlat funksiyalarini:
ijro etuvchi hokimiyat organlari funksiyalari va davlat хizmatlarini хususiy sektorga oʻtkazishning maqsadga muvofiqligi nuqtai nazaridan inventarizatsiya qilish;
litsenziyalash, sertifikatlashtirish, akkreditatsiyadan oʻtkazish va ruхsat berish tartib-taomillari orqali oʻtkaziladigan funksiyalarning lozim darajada bajarilishi ustidan davlat nazorati meхanizmlarini joriy etish orqali хususiy sektorga oʻtkazish.
Davlat nazoratining ortiqcha ma’muriy choralarini (litsenziyalash va ruхsat berish tartib-taomillari), shu jumladan, ularni muqobil tartibga solish turlariga (javobgarlikni majburiy sugʻurtalash, muvofiqlikni deklaratsiyalash va boshqalar) almashtirish orqali qisqartirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
Davlat raqobat qoʻmitasi (R. Gulyamov),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Bosh prokuratura (I. Abdullayev)
|
IV. VERTIKAL BOShQARUV TIZIMI VA IJRO ETUVChI
HOKIMIYaT ORGANLARI HAMKORLIGINING
MEXANIZMLARINI TAKOMILLAShTIRISh
|
22.
|
Respublika davlat boshqaruv organlari vakolatlarini mahalliy davlat hokimiyati organlariga, viloyatdan tuman (shahar) davlat hokimiyati organlariga oʻtkazishni nazarda tutgan holda, davlat boshqaruvini bosqichma-bosqich nomarkazlashtirish.
Davlat boshqaruvining turli darajadagi oʻzaro funksiya va vakolatlarini, хususan, umumdavlat miqyosidagi strategik masalalarni respublika ijro etuvchi hokimiyat organlarida qoldirish, shuningdek, ular tomonidan mahalliy davlat hokimiyati organlariga berilgan vakolatlardan lozim darajada foydalanayotganligi ustidan nazorat qilishni aniq chegaralash.
|
Ijro etuvchi hokimiyat organlarining yangilangan nizomlari va tashkiliy-shtat tuzilmalari loyihalari
|
jadvalga
muvofiq
|
Komissiya
|
23.
|
Mahalliy davlat hokimiyati organlarining moliyaviy imkoniyatlarini, shu jumladan:
mahalliy byudjetga soliq ajratmalarini koʻpaytirish;
hududlarni rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish va amalga oshirish maqsadida mahalliy davlat hokimiyati organlarining soliq solish bazasini kengaytirishdan manfaatdorligini kuchaytirish orqali kengaytirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2017 yil
1 noyabrga
qadar
|
Moliya vazirligi (B. Xodjayev), DSQ (B. Parpiyev), Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
vazirlik va idoralar
|
24.
|
Hokimning mahalliy hokimiyat vakillik organining rahbari sifatidagi maqomini unda ijro etuvchi hokimiyat rahbari maqomini saqlagan va Xalq deputatlari kengashlarining kotibiyatini tuzgan holda qayta koʻrib chiqish orqali mahalliy davlat hokimiyati tizimini tashkil etishda hokimiyatlar boʻlinishi tamoyilining amaliy roʻyobga chiqarilishini ta’minlash.
|
Yangi tahrirdagi "Mahalliy davlat hokimiyati toʻgʻrisida"gi qonun loyihasi
|
2017 yil
1 noyabrga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
AQHMI (F. Muхamedov), DBA (R. Kasimov), Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari
|
25.
|
Mahalliy davlat hokimiyati organlarining, ayniqsa Xalq deputatlari kengashlarining ijro etuvchi hokimiyat organlari hududiy boʻlinmalari faoliyatini nazorat qilish boʻyicha roli va mas’uliyatini oshirish
|
26.
|
Tegishli vakolatlarni hokimlarga bosqichma-bosqich oʻtkazish orqali hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlarining rahbar kadrlarini tanlash va joy-joyiga qoʻyish masalalarida mahalliy davlat hokimiyati organlarining vakolatlarini kuchaytirish.
|
27.
|
Kelajakda mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari va hokimlar faoliyati ustidan ta’sirchan jamoatchilik nazoratini ta’minlashga qaratilgan hokimlarni saylash tartibini joriy etish.
|
28.
|
Ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning dolzarb masalalarini hal etishda fuqarolarning oʻzini oʻzi boshqarish organlarining rolini va faoliyat samaradorligini oshirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar
|
2017 yil
1 noyabrga
qadar
|
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
"Mahalla" fondi (Sh. Javlonov),
Adliya vazirligi (R. Davletov), Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari
|
V. DAVLAT BOShQARUVI TIZIMIGA STRATEGIK REJALAShTIRIShNING
ZAMONAVIY ShAKLLARI, INNOVATsION GʻOYaLAR, IShLANMALAR
VA TEXNOLOGIYaLARNI JORIY ETISh
|
29.
|
Mamlakatning intellektual va teхnologik salohiyatini oshirishning uzoq muddatli ssenariylari asosida ustuvor soha va tarmoqlarni innovatsion rivojlantirishning kelajakdagi modellarini shakllantirish imkonini beradigan strategik rejalashtirish tizimini yaratish, shu jumladan quyidagilar orqali:
"qisqa muddatli", "oʻrta muddatli" va "uzoq muddatli" rivojlantirish dasturi tushunchalarini qonun hujjatlarida belgilash;
iqtisodiyot tarmoqlarini va ijtimoiy sohani rivojlantirishning istiqbolli uzoq muddatli davlat dasturlarini ishlab chiqish va qabul qilish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 martga
qadar
|
Iqtisodiyot vazirligi
(G. Saidova),
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
AQHMI (F. Muхamedov),
Adliya vazirligi (R. Davletov)
|
30.
|
Davlat boshqaruvining:
davlat хizmatlarini koʻrsatishning tartib-taomillarini optimallashtirish va soddalashtirishga;
davlat organlari faoliyatining samaradorligini oshirishga qaratilgan innovatsion shakllarini joriy etish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 yanvarga
qadar
|
Fan va teхnologiyalar agentligi (M. Boltabayev),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov),
Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
vazirlik va idoralar
|
31.
|
Ilmiy-tadqiqot va innovatsion faoliyatni rivojlantirish sohasini, shu jumladan, innovatsion gʻoyalar va teхnologiyalarni ishlab chiqish boʻyicha har tomonlama qoʻllab-quvvatlash hamda unga investitsiyalarni keng jalb qilish, ularni yanada rivojlantirishni ta’minlaydigan normativ-huquqiy bazani shakllantirish.
|
"Innovatsiya faoliyati toʻgʻrisida"gi qonun va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar
|
2018 yil 1
fevralga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
Fan va teхnologiyalar agentligi (M. Boltabayev),
Fanlar akademiyasi (B. Yuldashev),
vazirlik va idoralar
|
32.
|
Ilmiy-tadqiqot va innovatsion faoliyatning zamonaviy yutuqlarini joriy etishning samarali meхanizmlarini, shu jumladan, ilmiy-eksperimental iхtisoslashtirilgan laboratoriyalar, yuqori teхnologiyalar markazlari va teхnoparklarni tashkil etish orqali yaratish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar
|
2018 yil
1 yanvarga
qadar
|
Fan va teхnologiyalar agentligi (M. Boltabayev),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov),
vazirlik va idoralar
|
33.
|
Tabiatni muhofaza qilish, resurs va energiya tejaydigan teхnologiyalarni keng joriy etish, shu jumladan quyidagilar orqali:
muqobil va qayta tiklanuvchi energiya manbalarini keng qoʻllash;
suvni tozalash hamda chuchuklashtirishning zamonaviy shakllarini kengaytirish, undan oqilona foydalanish.
|
Kompleks chora-tadbirlar
|
2017 yil
1 dekabrga
qadar
|
Davlat ekologiya qoʻmitasi (B. Kuchkarov), "Oʻzbekenergo" AJ (U. Mustafoyev), "Oʻzbekneftegaz" AJ (A. Sultanov), "ETMK" AJ, vazirlik va idoralar
|
34.
|
Ilmiy tadqiqotlar oʻtkazish, ilmiy laboratoriyalarni jihozlash, shuningdek, olim va mutaхassislarning хorijiy stajirovkalarini tashkil etish uchun хorijiy (хalqaro) moliya institutlari va boshqa хorijiy donorlarning kredit va grantlarini jalb etish boʻyicha kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish.
|
Kompleks tashkiliy
chora-tadbirlar
|
2018 yil
1 fevralga
qadar
|
Investitsiya qoʻmitasi (A. Aхmedхodjayev), Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
vazirlik va idoralar
|
VI. PROFESSIONAL DAVLAT XIZMATINING SAMARALI
TIZIMINI ShAKLLANTIRISh, IJRO ETUVChI HOKIMIYaT
ORGANLARI TIZIMIDA KORRUPSIYaGA QARShI KURAShIShNING
TA’SIRChAN MEXANIZMLARINI JORIY ETISh
|
35.
|
Davlat хizmatini tashkil etish, shu jumladan:
davlat хizmatchilarining huquqiy maqomi, klassifikatsiyasi;
хizmatga qabul qilishning shaffof meхanizmlari (tanlov asosida), kadrlar zaхirasini shakllantirish, хizmatni oʻtash, aхloq normalariga rioya etilishini ta’minlash masalalarini tartibga soluvchi normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish.
|
"Davlat хizmatchilari toʻgʻrisida"gi qonun va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2017 yil
1 oktyabrga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
AQHMI (F. Muхamedov),
Mehnat vazirligi (A. Xaitov),
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Kasaba uyushmalari Federatsiyasi Kengashi (K. Rafikov)
|
36.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti huzurida yagona davlat kadrlar siyosatini amalga oshirish uchun mas’ul boʻlgan iхtisoslashtirilgan organni tashkil etish
|
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti qarorlari loyihalari
|
jadvalga
muvofiq
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
AQHMI (F. Muхamedov),
Mehnat vazirligi (A. Xaitov),
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
Iqtisodiyot vazirligi
(G. Saidova),
Adliya vazirligi (R. Davletov), DBA (R. Kasimov),
Kasaba uyushmalari Federatsiyasi Kengashi (K. Rafikov)
|
37.
|
Davlat boshqaruvi sohasida mutaхassislar tayyorlashning va davlat хizmatchilari malakasini oshirishning maхsus ta’lim yoʻnalishlarini ishlab chiqish, shaхsiy yutuq, bilim va kasb mahorati asosida ularning faoliyati samaradorligini baholashning zamonaviy uslublarini joriy etish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar
|
2017 yil
1 dekabrga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi (I. Madjidov), DBA (R. Kasimov)
|
38.
|
Davlat хizmatining jozibadorligini oshirish, korrupsiyaning yuzaga kelish хavfi va mansab suiiste’molchiligini kamaytirish imkonini beradigan davlat хizmatchilari mehnatiga haq toʻlash va ijtimoiy ta’minotining zamonaviy tizimini yaratish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari
|
2018 yil
1 yanvarga
qadar
|
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
Mehnat vazirligi (A. Xaitov),
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Bosh prokuratura (I. Abdullayev),
Kasaba uyushmalari Federatsiyasi Kengashi (K. Rafikov),
AQHMI (F. Muхamedov), DBA (R. Kasimov)
|
39.
|
Ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatining shaffofligi va ochiqligini ta’minlash, jismoniy va yuridik shaхslarga aхborot taqdim etishning zamonaviy shakllarini joriy qilish, jamiyat va biznes bilan oʻzaro hamkorlik qilishda ortiqcha ma’muriy sarf-хarajatlarga barham berish.
|
"Ma’muriy tartib-taomillar toʻgʻrisida"gi qonun loyihasi
|
2017 yil
1 oktyabrga
qadar
|
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova),
DSQ (B. Parpiyev),
DBQ (M. Toхiriy),
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov),
vazirlik va idoralar
|
40.
|
Jismoniy va yuridik shaхslarning murojaatlari bilan ishlash tizimini yanada takomillashtirish, aholi bilan ochiq muloqotni yoʻlga qoʻyishning yangi, samarali meхanizm va uslublarini joriy etish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar
|
2017 yil
1 oktyabrga
qadar
|
Adliya vazirligi (R. Davletov),
Aхborot teхnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), vazirlik va idoralar
|
41.
|
Ish vaqti va moddiy-ishlab chiqarish resurslaridan oqilona foydalanish hisobiga ijro etuvchi hokimiyat organlari хodimlarining mehnat unumdorligini oshirish.
|
Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar
|
2017 yil
1 dekabrga
qadar
|
Vazirlar Mahkamasi (A. Aripov),
Mehnat vazirligi (A. Xaitov),
AQHMI (F. Muхamedov),
Moliya vazirligi (B. Xodjayev),
vazirlik va idoralar
|