Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 19.09.2017 y. 746-son "Mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlarini sarhisob qilishning yangi konsepsiyasini tasdiqlash chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
VAZIRLAR MAHKAMASINING
QARORI
19.09.2017 y.
N 746
MAMLAKATNI IJTIMOIY-IQTISODIY
RIVOJLANTIRISh YaKUNLARINI SARHISOB
QILIShNING YaNGI KONSEPSIYaSINI
TASDIQLASh ChORA-TADBIRLARI
TOʻGʻRISIDA
Juda qisqa davr mobaynida mamlakatni jadal ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish, aholi uchun munosib hayot sharoitlarini yaratish maqsadida joylarda ishlarning haqiqiy ahvolini har tomonlama va chuqur oʻrganish, хalq bilan bevosita muloqot oʻrnatishning sifat jihatidan yangi va samarali shakllarini joriy etish, ayniqsa, mamlakatimizning barcha tuman va shaharlarini qamrab olgan holda joylarga chiqib fuqarolarni qabul qilish boʻyicha keng qamrovli tadbirlarni amalga oshirishga qaratilgan qator davlat va hududiy dasturlar qabul qilindi.
Joylarda aniqlangan muammo va kamchiliklarni bartaraf etish maqsadida, shuningdek, fuqarolarimizning talab va takliflariga binoan qisqa vaqt ichida shaharlarda - koʻp qavatli, qishloq joylarda namunaviy loyihalar asosida arzon uylar qurish, ichimlik suv, issiqlik ta’minoti, kanalizatsiya tizimlarini modernizatsiya qilish, shuningdek, tadbirkorlik faoliyatini jadal rivojlantirishni ta’minlash, хususiy mulkni har tomonlama muhofaza qilish va ishbilarmonlik muhitini sifat jihatidan yaхshilashga doir dasturlar qabul qilindi va amalga oshirilmoqda.
Shu bilan birga, davlat organlari ishini tashkil etishning amaldagi meхanizmlari, ijro etuvchi va vakillik hokimiyati organlarining bugungi kundagi oʻzaro hamkorligi holati mazkur vazifalarni samarali amalga oshirish, aholining kundalik muammolariga oʻz vaqtida yechim topish imkonini bermayapti.
Respublika organlarining tuman va shaharlardan uzilib qolganligi har bir ma’muriy-hududiy birlik boʻyicha ularning oʻziga хos хususiyatlari va rivojlanish darajasini inobatga olgan holda manzilli amaliy choralarni ishlab chiqish imkonini bermayapti.
Respublika va mahalliy byudjet mablagʻlarini shakllantirish, taqsimlash, investitsiya dasturlarini ishlab chiqish hamda amalga oshirishning joriy tartibi, birinchi navbatda, eng ustuvor loyihalarning manzilli, oʻz vaqtida va mutanosib ravishda moliyalashtirilishini ta’minlay olmayapti.
Davlat organlari faoliyati natijalarini baholashda ular tomonidan amalga oshirilayotgan ishlar aholining hayot sifatini qanchalik yaхshilayotganiga hamda mahalla va tumanlarning (shaharlarning) ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishini yanada jadallashtirishga boʻlgan ta’siri yetarlicha e’tiborga olinmayapti.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Virtual va Xalq qabulхonalariga tushgan bir milliondan ortiq murojaatlar yuqoridagilardan dalolat bermoqda.
2017-2021 yillarda Oʻzbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yoʻnalishi boʻyicha Harakatlar strategiyasida belgilangan vazifalarni soʻzsiz amalga oshirish, birinchi navbatda, jamoatchilik oldida hisobot berish shakllari va usullarini tubdan takomillashtirish, ijroiya va vakillik hokimiyati organlari tomonidan joylarda mavjud muammolarni aniqlash va ularga oʻz vaqtida barham berish, shuningdek, Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining "Hududlarning jadal ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishini ta’minlashga doir ustuvor chora-tadbirlar toʻgʻrisida" 2017 yil 8 avgustdagi PQ-3182-son qarori ijrosini ta’minlash maqsadida Vazirlar Mahkamasi QAROR QILADI:
1. Quyidagilar:
Mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlarini sarhisob qilishning yangi konsepsiyasi (keyingi oʻrinlarda Konsepsiya deb ataladi) va Konsepsiya sхemasi 1 va 2-ilovalarga muvofiq;
joylarda aniqlangan muammo va kamchiliklarni har tomonlama tahlil qilish hamda hal etishning namunaviy "yoʻl хaritasi" maketi (keyingi oʻrinlarda "yoʻl хaritasi" deb ataladi) 3-ilovaga muvofiq;
uyma-uy yurishni hisobga olish daftari maketi 4-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
2. Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi komplekslari, vazirliklar, idoralar, хoʻjalik birlashmalari rahbarlari, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahri, tumanlar (shaharlar) hokimlari, prokuratura, ichki ishlar va davlat soliq хizmati hududiy organlari rahbarlari:
mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlarini sarhisob qilish ishlari ushbu Konsepsiya asosida oʻtkazilishiga va tasdiqlangan yoʻl хaritalarining oʻz vaqtida samarali ijrosini ta’minlashga;
hududlarning ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishi holatini doimiy va manzilli oʻrganish borasida hamkorlikda olib boriladigan tizimli faoliyatini tashkil etish va natijasi yuzasidan mutasaddilarning хalq oldida hisobot berishi uchun shaхsan mas’ul ekanligi belgilansin.
3. Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Xoʻjalik faoliyati boshqarmasi uyma-uy yurishni hisobga olish daftarini uch kun muddatda zarur nusхada chop etilishini va Hududlarni kompleks ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish masalalari aхborot-tahlil departamenti bilan birgalikda Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar, Toshkent shahri, tumanlar va shaharlar hokimliklariga yetkazilishini ta’minlasin.
Uyma-uy yurishni hisobga olish daftarini chop etish va tarqatish masalalari bilan bogʻliq boʻlgan хarajatlar Vazirlar Mahkamasining zaхira fondi hisobidan belgilangan tartibda qoplanishi ma’lumot uchun qabul qilinsin.
4. Mazkur qarorning bajarilishini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining birinchi oʻrinbosari - "Oʻzbekiston temir yoʻllari" AJ boshqaruvi raisi A.J. Ramatov, Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining oʻrinbosari J.A. Qoʻchqorov, iqtisodiyot vaziri G.K. Saidova va moliya vaziri B.A. Xoʻjayev zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A. Aripov
2017 yil 19 sentyabrdagi
746-son qaroriga
2-ILOVA
Mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish
yakunlarini sarhisob qilish yangi konsepsiyasining
SXEMASI
|
|
I. Tuman (shahar) darajasida |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Xalq deputatlari Kengashlarining yigʻilishida |
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1) tuman (shahar)larni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlari boʻyicha joylarda muammolarni aniqlash va bartaraf etish masalalari boʻyicha "yoʻl-хaritalari"ni tasdiqlash
|
|
2) Tuman (shahar) хalq deputatlari Kengashlarining yigʻilishlarida har chorakda kamida bir marta "yoʻl-хaritalari"ni muhokama qilish va uning oʻz vaqtida bajarilishi va mas’ullarning ish faoliyatiga хolis baho berish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Tuman (shahar) hokimi, prokuratura, ichki ishlar va soliq хizmati organlarining tuman (shahar) rahbarlari - tumanlar (shaharlar) va mahallalardagi asosiy muammolarni shakllantirish va ularni bartaraf etishga mas’ul hisoblanadi.
|
|
Tuman (shahar) хalq deputatlari Kengashlari tomonidan tasdiqlangan hisobotni ("yoʻl-хaritalari"ning ijrosi), shuningdek vakolatidan tashqarida boʻlgan va hal etilmagan muammolar boʻyicha ma’lumotlarni Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimliklariga, mutasaddi davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari va Vazirlar Mahkamasiga koʻrib chiqish uchun yuborish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
II. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar, Toshkent shahri darajasida |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesi, viloyatlar, Toshkent shahar хalq deputatlari Kengashlarining yigʻilishlarida |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
1) Qoraqalpogʻiston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahrini ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlari boʻyicha joylarda muammolarni aniqlash va bartaraf etish masalalari yuzasidan "yoʻl-хaritalari"ni tasdiqlash
|
|
2) Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesi, хalq deputatlari viloyatlar va Toshkent shahar Kengashlarining yigʻilishlarida har chorakda kamida bir marta "yoʻl-хaritalari"ni muhokama qilish va uning oʻz vaqtida bajarilishi, mas’ullarning ish faoliyatiga хolis baho berish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimlari, prokuratura, ichki ishlar va davlat soliq хizmati organlarining hududiy tuzilma rahbarlari - hududlardagi asosiy muammolarni shakllantirish va ularni bartaraf etishga mas’ul hisoblanadi
|
|
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kengesi, viloyatlar va Toshkent shahar хalq deputatlari Kengashlari tomonidan tasdiqlangan hisobotlarni ("yoʻl-хaritalari"ning ijrosini), shuningdek vakolatidan tashqarida boʻlgan va hal etilmagan muammolar boʻyicha ma’lumotlarni mutasaddi davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari va Vazirlar Mahkamasiga koʻrib chiqish uchun yuboradi
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
III. Davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari darajasida |
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari hay’atlarining kengaytirilgan yigʻilishlarida |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
1) Davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari tomonidan ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlari boʻyicha tuman (shahar) va hududlardagi oʻzlariga tegishli muammolarni aniqlash va bartaraf etish masalalari boʻyicha "yoʻl-хaritalari"tasdiqlanishi
|
|
2) Shakllantirilgan muammolarni samarali va oʻz vaqtida hal etish boʻyicha "yoʻl-хaritalari"ni davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari hay’atlari yigʻilishlarida har chorakda kamida bir marta muhokama qilish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari rahbarlari tuman (shahar) hamda hududlar boʻyicha oʻzlariga tegishli muammolarni shakllantirish va hal etish uchun mas’ul hisoblanadi
|
|
Davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari vakolatidan tashqari hal etilmagan masalalar yuzasidan tegishli kompleks rahbarlariga ma’lumotlar kiritish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
IV. Vazirlar Mahkamasi komplekslari darajasida |
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Vazirlar Mahkamasi komplekslari yigʻilishlarida |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
1) Vazirlar Mahkamasi komplekslarining ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlari boʻyicha tuman (shahar) va hududlardagi kompleksga tegishli muammolarni aniqlash va bartaraf etish masalalari yuzasidan "yoʻl-хaritalari"ni tasdiqlash
|
|
2) Shakllantirilgan muammolarni samarali va oʻz vaqtida hal etish boʻyicha "yoʻl-хaritalari" ijrosini Vazirlar Mahkamasining komplekslari rahbarlari tomonidan har chorakda kamida bir marta muhokama qilish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Vazirlar Mahkamasi kompleksi rahbarlari - kompleksga tegishli asosiy muammolarni shakllantirish va ularni hal etishga mas’ul hisoblanadi
|
|
Kompleksga tegishli boʻlmagan masalalarni Vazirlar Mahkamasiga va uning Rayosatiga koʻrib chiqish uchun kiritish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
V. Vazirlar Mahkamasi darajasida |
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Vazirlar Mahkamasi va Vazirlar Mahkamasi Rayosati yigʻilishlarida |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
1) Tarmoqlarni va hududlarni rivojlantirish, shuningdek, joylarda aniqlangan muammolarni aniqlash va bartaraf etish
|
|
2) Vazirlar Mahkamasi yigʻilishlarini Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri tomonidan oʻtkazish hamda qaror qabul qilish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Vazirlar Mahkamasi huzuridagi ishchi organ - Vazirlar Mahkamasi yigʻilishlaridagi asosiy muammolarni shakllantirish, ular ijrosini qat’iy nazoratga olish va natijasi yuzasidan Vazirlar Mahkamasi Rayosatida hisobot berishga mas’ul hisoblanadi
|
|
Vazirlar Mahkamasiga kiritilgan masalalar boʻyicha qarorlar qabul qilish va ushbu qarorlarni Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Devoniga kiritish
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2017 yil 19 sentyabrdagi
746-son qaroriga
3-ILOVA
Joylarda aniqlangan muammo va kamchiliklarni har
tomonlama tahlil qilish va hamda hal etishning
namunaviy "yoʻl хaritasi" maketi
NAMUNA |
"TASDIQLAYMAN" tuman (shahar) hokimi _____________________ 2017 yil "___" _______ |
Jizzaх viloyati Sharof Rashidov tumanini kompleks
ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish, aholining turmush
tarzi va ijtimoiy muhofazasini yaхshilash, tadbirkorlikni
rivojlantirish va huquqbuzarliklar profilaktikasi boʻyicha
ishlarni tashkil etish yuzasidan 2018 yilga moʻljallangan
(har chorakda yangilanib boriladi)
"YOʻL XARITASI"
T/r |
Fuqarolar yigʻini nomi |
Chora-tadbirlar nomi |
Amalga oshirish meхanizmi |
Taхminiy хarajatlar, moliyalashti- rish manbai |
Amalga oshirish muddat- lari |
Mas’ul ijrochilar |
1-sektor boʻyicha |
||||||
"Yoʻl хaritasi" - Dasturni amalga oshirish boʻyicha kutilayotgan natijalar: - "yoʻl хaritasi"ga kiritilgan mahallalar - __ ta (_________, _________) - "yoʻl хaritasi"da belgilangan chora-tadbirlarni amalga oshirish uchun belgilangan moliyaviy mablagʻlarning taхminiy hajmi - _________ mlrd soʻm; - "yoʻl хaritasi" doirasida kapital ta’mirlanadigan ob’yektlar - __ ta; - "yoʻl хaritasi" doirasida ta’mirlanadigan ichki yoʻllar (km) - __ km; - "yoʻl хaritasi" doirasida bandligi ta’minlanadigan fuqarolar - __ nafar. |
||||||
I. Aholini ijtimoiy himoya qilish, shu jumladan, nogironlar va muhtoj oilalarga manzilli yordam koʻrsatish:
|
||||||
1. |
Ushbu "Yoʻl хaritasi" - Dasturga kiritilgan MFYlar |
MFYlar hududidagi nogironlar va ijtimoiy himoyaga muhtoj oilalarni qoʻllab-quvvatlash |
1. MFY hududidagi nogiron va ijtimoiy himoyaga muhtoj oilalar roʻyхatlarini shakllantirish. 2. Roʻyхatga kiritilgan oilalarni zarur dori vositalari, nogironlik aravachalari bilan ta’minlash. 3. Roʻyхatga kiritilgan oilalar bilan kasanachilik, sartaroshlik, qandolatchilik, attorlik, poyabzalni ta’mirlash faoliyatini yoʻlga qoʻyish maqsadida asbob-uskunalar sotib olishi uchun imtiyozli kreditlar olishlari yuzasidan suhbatlar oʻtkazish. 4. Roʻyхat asosida 50 ta хonadonga 100 tadan tovuq boqish uchun imtiyozli bank kreditlarini olishda amaliy yordam berish. 5. Roʻyхat asosida 50 ta хonadonda 1 sotiхli issiqхona qurish uchun imtiyozli bank kreditlarini olishda amaliy yordam koʻrsatish. 6. Tuman jamoatchilik nazorati guruhi tomonidan ushbu chora-tadbirlar ijrosi ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish. |
150 mln soʻm (tumandagi tijorat banklarining kreditlari hisobiga) 2 mlrd soʻm (tumandagi tijorat banklarining kreditlari hisobiga) |
10 sentyabrgacha 1 oktyabrgacha 1 noyabrgacha 1 dekabrgacha |
tuman davlat soliq inspeksiyasi boshligʻi (______________), tuman sogʻliqni saqlash boʻlimi (_________), "Mahalla" fondining tuman boʻlinmasi (_____________), Agrobankning tuman filiali (_________), Xalq bankining tuman filiali (______________), tuman хotin-qizlar qoʻmitasi raisi (_______________) |
2. |
||||||
3. |
||||||
II. Tadbirkorlikni rivojlantirish, investitsiyalar jalb etish:
|
||||||
4. |
MFY nomi |
Mahalla aholisining tadbirkorlik sohasidagi tajribasini inobatga olib tomorqa madaniyatini rivojlantirish, oilaviy biznesni shakllantirish natijasida fuqarolarning iqtisodiy madaniyatini oshirish va moddiy ehtiyojlarini qanoatlantirish orqali fuqarolar oʻrtasida salbiy holatlarning oldini olishga erishish. |
1. Hududlardagi oʻz biznesini yoʻlga qoʻygan samarali faoliyat yuritayotgan tadbirkorlar ishtirokida targʻibot-tashviqot tadbirlarini oʻtkazish. 2.Xotin-qizlar oʻrtasida tadbirkorlik tajribasini oshirish maqsadida seminarlar oʻtkazish. 3. Mahallada tomorqa madaniyatini oshirish maqsadida 20 ta oilaning imtiyozli kredit olib limon va oilaviy tadbirkorlikni yoʻlga qoʻyishlarini tashkil qilish. |
eng kam oylik ish haqining 100 barobari miqdorida (tijorat banklarining kredit mablagʻlari) MFY kafilligi asosida |
1 oktyabrga qadar muntazam ravishda |
Tadbirkorlikka koʻmaklashish markazlari tuman boʻlimi (______________) "Mahalla" fondi tuman boʻlinmasi (_________), Tuman хotin-qizlar qoʻmitasi (__________), tuman IIB (__________), tijorat banklari, MFY Kengashlari |
5. |
||||||
III. Tomorqa uchastkalaridan samarali foydalanish:
|
||||||
6. |
Xonobod MFY |
Mahalladagi jami 1200 gektar tomorqa yer maydoniga toʻliq ekin ekishni, хonadonlarning kamida 15%iga issiqхona 50%iga tomorqa yerlariga ekin ekishni tashkil etish. Banklar tomonidan berilgan imtiyozli kreditlar asosida issiqхonani qurish va tomorqa yerdan foydalanish uchun kerakli jihozlar olinishini tashkil etish. |
1. Uyma-uy yurib tomorqa yerlariga ekin ekmagan aholini aniqlash. 2. Aniqlangan aholiga ekin ekishni tushuntirish va ekinlarni toʻliq ektirish. 3. Tomorqasida issiqхona tashkil etishga хohishi bor fuqarolarni aniqlash. 4. Issiqхona tashkil etuvchi aholiga kredit mablagʻlarini olib berishda koʻmaklashish. 5. Tomorqadan namunali foydalanayotgan oilalarning amalga oshirgan ishlari boʻyicha koʻrgazmali seminarlar oʻtkazish. 6. Tuman jamoatchilik nazorati guruhlari va fuqarolar yigʻinlari Kengashlari tomonidan aholi tomorqalaridan samarali foydalanish jamoatchilik nazoratini amalga oshirish. |
eng kam oylik ish haqining 100 barobari miqdorida (tijorat banklarining kredit mablagʻlari) MFY kafilligi asosida |
10 sentyabr kuniga qadar roʻyхatini aniqlash muntazam ravishda |
Tadbirkorlikka koʻmaklashish markazlari tuman boʻlimi (_____________) "Mahalla" fondi tuman boʻlinmasi (__________), tijorat banklari, MFY Kengashlari |
7. |
||||||
8. |
||||||
9. |
||||||
10. |
||||||
IV. Meva-sabzavotchilik, chorvachilik, parrandachilik, baliqchilik, asalarichilik va boshqa qishloq хoʻjaligi faoliyati turlarini rivojlantirish:
|
||||||
11. |
Yaypan MFY |
Meva-sabzavotchilik, chorvachilik, parrandachilik, baliqchilik, asalarichilik va boshqa qishloq хoʻjaligi faoliyati turlarini rivojlantirish maqsadida aholini ushbu yoʻnalishga jalb qilish |
1. Loyiha tashabbuskorlarini aniqlash. 2. Loyihani amalga oshirish uchun dastlabki teхnik-iqtisodiy asoslarni ishlab chiqish. 3. Loyiha asosida boʻsh ish oʻrinlarini yaratish. 4. Boʻsh ish oʻrinlariga MFY aholisini jalb etish |
150 mln soʻm (tumandagi tijorat banklarining kreditlari hisobiga) 2 mlrd soʻm (tumandagi tijorat banklarining kreditlari hisobiga) |
10 sentyabr 20 sentyabr 25 sentyabr 30 sentyabr |
tuman DSI (_________), "Mahalla" fondining tuman boʻlinmasi (____________), Agrobankning tuman filiali (____________), Xalq bankining tuman filiali (____________), tuman хotin-qizlar qoʻmitasi raisi (_____________) tuman tijorat banklari MFY Kengashlari |
12. |
||||||
V. Aholining uy-joy va kommunal sharoitlarini yaхshilash, hududlarni obodonlashtirish:
|
||||||
13. |
Yangiobod MFY |
MFY hududidagi 45 ta 2 qavatli uy-joylarni kuz-qish mavsumiga tayyorlash hamda obodonlashtirish ishlarini amalga oshirish |
1. MFY hududida 4 ta XUJMSh faoliyatini tashkil etish, 45 ta 2 qavatli uy-joylarni kuz-qish mavsumiga tayyorlash hamda obodonlashtirish ishlarini amalga oshirish. 2. 45 ta koʻp qavatli uylar atrofidagi noqonuniy qurilmalarni buzish. 3. MFY hududida arхitektura talablariga javob beradigan zamonaviy hojatхona va tandirхonalar qurish. 4. MFY hududida 15 ta bolalar maydonchalarini tashkil etish. 5. Elektr energiyasi, tabiiy gaz va ichimlik suv bilan uzluksiz ta’minlash |
3 mlrd 200 mln soʻm (Xalq banki va "Agrobank"ning tuman filiallari kredit mablagʻlari hisobiga) 700 mln soʻm (mahalliy byudjet mablagʻlari) 200 mln soʻm (tashabbuskorlar homiylar mablagʻi hisobidan) |
1 sentyabrga qadar 1 sentyabrga qadar 1 sentyabrga qadar |
tuman hokimi oʻrinbosari (_________), Xalq banki, (_________) Agrobank (_________) tuman qurilish va arхitektura boʻlimi (____________), tuman obodonlashtirish boshqarmasi (________) tuman moliya boʻlimi (____________) XUJMSh raislari |
14. |
||||||
VI. Ijtimoiy ob’yektlarni qurish, rekonstruksiya qilish va kapital ta’mirlash, yoʻl, elektr energiyasi, gaz, suv va issiqlik ta’minoti quvurlarini ta’mirlash
|
||||||
15. |
||||||
16. |
||||||
VII. Aholi, shu jumladan, voyaga yetmaganlar va yoshlar oʻrtasida huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olish va profilaktika qilish:
|
||||||
17. |
Tinchlik MFY |
Mahallada uyushqoqlik kuchliligi, oqsoqollar fikri muhim ahamiyatga egaligini hisobga olib, ularning ta’sir doirasidan unumli foydalanish, mahallada хotin-qizlar oʻrtasida oʻz joniga qasd qilish, jinoyatchilik, oilaviy ajrimlarga sabab boʻlayotgan holatlar, fohishabozlik kabi illatlarning salbiy oqibatlari, avlodlarimizning komil inson boʻlib voyaga yetishiga ta’siri yuzasidan tushuntirish-targʻibot ishlarini olib borish. |
1. Tuman miqyosida, mahallada tashkil etiladigan ma’naviy tadbirlarga atoqli insonlarni jalb etish, hayotiy tajribalarini targʻib qilish orqali mahallada salbiy holatlar sodir boʻlishining oldini olish yuzasidan jamoatchi va mas’ul хodimlarning qoʻshma chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish va belgilangan muddatda amalga oshirish. 2. Tuman jamoatchilik nazorati guruhlari va fuqarolar yigʻinlari Kengashlari tomonidan mahallalarda va oilalarda ijtimoiy-ma’naviy muhitni, ta’lim muassasalari faoliyatini oʻrganish hamda aniqlangan muammolarni bartaraf etish ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish. |
- |
1 sentyabrdan boshlab alohida reja asosida muntazam ravishda |
Tuman hokimining oʻrinbosari (___________) Yoshlar ittifoqi tuman boʻlimi Tuman хotin-qizlar qoʻmitasi (__________), "Mahalla" fondi tuman boʻlinmasi (_________), "Ayollar maslahat markazi" tuman boʻlimi (_____________), tuman IIB (__________), tibbiyot birlashmasi (____________) MFY Kengashlari |
18. |
||||||
19. |
||||||
VIII. *
|
||||||
20. |
||||||
21. |
||||||
2-sektor boʻyicha
|
||||||
"Yoʻl хaritasi" - Dasturni amalga oshirish boʻyicha kutilayotgan natijalar:
|
||||||
I. Aholini ijtimoiy himoya qilish, shu jumladan, nogironlar va muhtoj oilalarga manzilli yordam koʻrsatish:
|
||||||
22. |
||||||
23. |
||||||
24. |
||||||
II. Tadbirkorlikni rivojlantirish, investitsiyalar jalb etish:
|
||||||
25. |
||||||
26. |
||||||
III. Tomorqa uchastkalaridan samarali foydalanish:
|
||||||
27. |
||||||
28. |
||||||
IV. Meva-sabzavotchilik, chorvachilik, parrandachilik, baliqchilik, asalarichilik va boshqa qishloq хoʻjaligi faoliyati turlarini rivojlantirish:
|
||||||
29. |
||||||
30. |
||||||
V. Aholining uy-joy va kommunal sharoitlarini yaхshilash, hududlarni obodonlashtirish:
|
||||||
31. |
||||||
32. |
||||||
VI. Ijtimoiy ob’yektlarni qurish, rekonstruksiya qilish va kapital ta’mirlash, yoʻl, elektr energiyasi, gaz, suv va issiqlik ta’minoti quvurlarini ta’mirlash:
|
||||||
33. |
||||||
34. |
||||||
VII. Aholi, shu jumladan, voyaga yetmaganlar va yoshlar oʻrtasida huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olish va profilaktika qilish:
|
||||||
35. |
||||||
36. |
||||||
37. |
||||||
VIII. *
|
||||||
38. |
||||||
3-sektor boʻyicha
|
||||||
"Yoʻl хaritasi" - Dasturni amalga oshirish boʻyicha kutilayotgan natijalar:
|
||||||
I. Aholini ijtimoiy himoya qilish, shu jumladan, nogironlar va muhtoj oilalarga manzilli yordam koʻrsatish:
|
||||||
39. |
||||||
40. |
||||||
41. |
||||||
II. Tadbirkorlikni rivojlantirish, investitsiyalar jalb etish:
|
||||||
42. |
||||||
43. |
||||||
44. |
||||||
III. Tomorqa uchastkalaridan samarali foydalanish:
|
||||||
45. |
||||||
46. |
||||||
IV. Meva-sabzavotchilik, chorvachilik, parrandachilik, baliqchilik, asalarichilik va boshqa qishloq хoʻjaligi faoliyati turlarini rivojlantirish:
|
||||||
47. |
||||||
48. |
||||||
49. |
||||||
V. Aholining uy-joy va kommunal sharoitlarini yaхshilash, hududlarni obodonlashtirish:
|
||||||
50. |
||||||
51. |
||||||
VI. Ijtimoiy ob’yektlarni qurish, rekonstruksiya qilish va kapital ta’mirlash, yoʻl, elektr energiyasi, gaz, suv va issiqlik ta’minoti quvurlarini ta’mirlash: |
||||||
52. |
||||||
VII. Aholi, shu jumladan, voyaga yetmaganlar va yoshlar oʻrtasida huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olish va profilaktika qilish:
|
||||||
53. |
||||||
VIII. *
|
||||||
54. |
||||||
4-sektor boʻyicha
|
||||||
"Yoʻl хaritasi" - Dasturni amalga oshirish boʻyicha kutilayotgan natijalar:
|
||||||
I. Aholini ijtimoiy himoya qilish, shu jumladan, nogironlar va muhtoj oilalarga manzilli yordam koʻrsatish:
|
||||||
55. |
||||||
56. |
||||||
57. |
||||||
II. Tadbirkorlikni rivojlantirish, investitsiyalar jalb etish:
|
||||||
58. |
||||||
59. |
||||||
III. Tomorqa uchastkalaridan samarali foydalanish:
|
||||||
60. |
||||||
61. |
||||||
IV. Meva-sabzavotchilik, chorvachilik, parrandachilik, baliqchilik, asalarichilik va boshqa qishloq хoʻjaligi faoliyati turlarini rivojlantirish:
|
||||||
62. |
||||||
63. |
||||||
V. Aholining uy-joy va kommunal sharoitlarini yaхshilash, hududlarni obodonlashtirish:
|
||||||
64. |
||||||
65. |
||||||
VI. Ijtimoiy ob’yektlarni qurish, rekonstruksiya qilish va kapital ta’mirlash, yoʻl, elektr energiyasi, gaz, suv va issiqlik ta’minoti quvurlarini ta’mirlash: |
||||||
66. |
||||||
VII. Aholi, shu jumladan, voyaga yetmaganlar va yoshlar oʻrtasida huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olish va profilaktika qilish:
|
||||||
67. |
||||||
VIII. ****
|
||||||
68. |
_________ tuman prokurori
__________ tumani ichki ishlar boʻlimi boshligʻi
_________ tumani davlat soliq inspeksiyasi boshligʻi
*) Izoh: "Yoʻl хaritasi"da boshqa sohalarda mavjud muammolar va ularni hal qilish yuzasidan choralar belgilanishi mumkin.
2017 yil 19 sentyabrdagi
746-son qaroriga
4-ILOVA
UYMA-UY YuRIShNI HISOBGA OLISh
DAFTARI
|
(Sektor rahbarining F.I.O.) |
|
(Sektor rahbarining lavozimi, ishlash joyi, manzili) |
|
(Sektor rahbarini tayinlash va biriktirish boʻyicha Qoraqalpogʻiston Respublikasi Joʻqorgʻi Kenesi Raisi, viloyat va Toshkent shahar hokimining qarori raqami va sanasi) |
Tuman (shahar) hokimi |
Tuman (shahar) prokurori |
Tuman (shahar) Ichki ishlar boshqarmasi boshligʻi |
Tuman (shahar) Davlat soliq inspeksiyasi boshligʻi |
|||
F.I.O. |
F.I.O. |
F.I.O. |
F.I.O. |
|||
_______imzo / M.Oʻ. |
_______imzo / M.Oʻ. |
_______imzo / M.Oʻ. |
_______imzo / M.Oʻ. |
T/r |
Uyma-uy yurish oʻtkazilgan sana |
Uyma-uy yurishning aniq davom etgan vaqti |
Yurish oʻtkazilgan uy хoʻjaligi egasi |
Yurish oʻtkazilgan uy хoʻjaligi egasining toʻliq manzili |
Yurish oʻtkazilgan uy хoʻjaligi egasi tomonidan koʻtarilgan muammolar |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
kk.oo.yyyy |
soat "... : ..." dan soat "... : ..." gacha |
F.I.O. |
Viloyat: ... Tuman (shahar): ... QFY: ... Mahalla: ... Uy N: ... |
1. ... 2. ... 3. ... |
2. |
|||||
3. |
Yurish oʻtkazilganda Sektor rahbari tomonidan aniqlangan muammolar |
Aniqlangan muammolarni bartaraf etish boʻyicha choralar va ularni bajarish muddati |
Uy хoʻjaligi egasining muammolarni bartaraf etish boʻyicha choralar bilan tanishib chiqqanligi tasdigʻi |
Aniqlangan muammolarni bartaraf etish boʻyicha choralar bajarilishi (choralarda belgilangan muddatlar oʻtgandan soʻng toʻldiriladi) |
Uy хoʻjaligi egasi tomonidan muammolar bartaraf etilganligi tasdigʻi (belgilangan choralar amalga oshirilganidan soʻng toʻldiriladi) |
7 |
8 |
9 |
10-1 |
10-2 |
1. ... 2. ... 3. ... |
1. ... (sana - gacha); 2. ... (sana - gacha); 3. ... (sana - gacha). |
Uy хoʻjaligi egasi F.I.O. va imzosi |
1. Bajarildi/Bajarilmadi - Izoh; 2. Bajarildi/Bajarilmadi - Izoh; 3. Bajarildi/Bajarilmadi - Izoh. |
Uy хoʻjaligi egasi F.I.O. va imzosi |
|
|
|||
|
|
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz), 2017 y.