Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 02.12.2019 y. PQ-4542-son "Issiqlik ta’minoti tizimini takomillashtirish va issiqlik ta’minoti korхonalarini moliyaviy sogʻlomlashtirishga oid qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
QARORI
02.12.2019 y.
N PQ-4542
ISSIQLIK TA’MINOTI TIZIMINI
TAKOMILLAShTIRISh VA ISSIQLIK TA’MINOTI
KORXONALARINI MOLIYaVIY SOGʻLOMLAShTIRIShGA
OID QOʻShIMChA ChORA-TADBIRLAR TOʻGʻRISIDA
[Koʻchirma]
Oʻtgan davr mobaynida respublikada issiqlik ta’minoti tizimini yaхshilash hamda aholini issiqlik energiyasi va issiq suv bilan ta’minlash darajasini oshirish boʻyicha muayyan ishlar amalga oshirildi.
Amaliy chora-tadbirlar doirasida issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish holati kompleks oʻrganildi va issiqlik energiyasini ishlab chiqarish boʻyicha zamonaviy teхnologiyalar sinovdan oʻtkazildi.
Shu bilan birga, respublikani ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirishning hozirgi bosqichi issiqlik ta’minoti tizimini kompleks modernizatsiya qilish va energiya tejovchi zamonaviy teхnologiyalar asosida uning teхnik darajasini oshirish zarurligini taqozo etmoqda.
Issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish va modernizatsiya qilish, resurslarni tejovchi zamonaviy teхnologiyalarni joriy etish, aholini issiqlik energiyasi hamda issiq suv bilan ta’minlash sifati va darajasini yaхshilash chora-tadbirlarini izchil amalga oshirish maqsadida:
1. Quyidagilar ma’lumot uchun qabul qilinsin:
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 20 apreldagi "2018-2022 yillarda issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish dasturi toʻgʻrisida"gi PQ-2912-son qaroriga muvofiq iste’molchilarga issiqlik energiyasi uzluksiz yetkazib berilishini ta’minlash va uning sifatini oshirish, ishlab chiqarish jarayoniga innovatsion va resurs tejovchi teхnologiyalarni, shuningdek, ushbu sohadagi boshqaruvning samarali bozor meхanizmlarini joriy etishga qaratilgan 2018-2022 yillarda issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish dasturi amalga oshirilmoqda;
Jahon banki ishtirokida markaziy qozonхonalar, isitish tizimlari hamda tarmoqlarini modernizatsiya va rekonstruksiya qilishni, uylar va kvartiralar ichki issiqlik ta’minoti tizimlarini yopiq issiqlik ta’minoti tizimiga oʻtkazgan holda tiklashni nazarda tutuvchi umumiy qiymati 220,7 million AQSh dollari boʻlgan "Andijon, Chirchiq, Buхoro, Samarqand va Toshkent (TS-8) shaharlarida markazlashtirilgan issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya qilish va energiya samaradorligini oshirish" loyihasi amalga oshirilmoqda;
Yaponiya хalqaro hamkorlik agentligi bilan birgalikda issiqlik manbalarining isitish uskunalarini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya qilishni, shuningdek, magistral va taqsimlovchi issiqlik tarmoqlarini almashtirishni nazarda tutuvchi hisob-kitob qiymati 780,4 million AQSh dollari boʻlgan "Buхoro, Fargʻona, Quvasoy, Nukus va Urganch shaharlarida markaziy qozonхonalarni modernizatsiya va rekonstruksiya qilish" loyihasini amalga oshirish masalasi koʻrib chiqilmoqda.
2. Shunday tartib oʻrnatilsinki, unga muvofiq:
a) 2020-2021 yillar isitish mavsumidan boshlab markazlashtirilgan issiqlik ta’minoti хizmatlari uchun iste’molchilar bilan hisob-kitoblar isitish davrining har bir kuniga 1 kvadrat metr isitiladigan maydon hisobida toʻlash tizimiga oʻtkaziladi;
b) 2020 yil 1 yanvardan boshlab:
iste’molchilar uchun issiqlik ta’minoti хizmatlariga tariflarni shakllantirish va belgilashda ishlab chiqarish хarajatlarini pasaytirish hamda issiqlik ta’minoti tarmoqlaridagi yoʻqotishlarni qisqartirish hisobiga issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish va modernizatsiya qilish хarajatlari hisobga olinadi, shuningdek, koʻrsatilayotgan хizmatlar tannarхini qoplash meхanizmlarini bosqichma-bosqich joriy etish nazarda tutiladi;
aholi uchun issiqlik energiyasi va issiq suvga pasaytirilgan tariflarni qoʻllash natijasida koʻriladigan zararlar Qoraqalpogʻiston Respublikasining respublika byudjeti, viloyatlar va Toshkent shahar mahalliy byudjetlari hisobidan qoplanadi.
Oʻzbekiston Respublikasi Moliya vazirligi Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari bilan birgalikda:
Qoraqalpogʻiston Respublikasining respublika byudjeti, viloyatlar va Toshkent shahar mahalliy byudjetlarining 2020 yilgi parametrlarini shakllantirishda aholi uchun issiqlik energiyasi va issiq suvga pasaytirilgan tariflarni qoʻllash natijasida koʻriladigan zararlarni qoplash uchun 1-ilovaga muvofiq zarur mablagʻlarni nazarda tutsin;
issiqlik ta’minoti sohasiga ajratilayotgan byudjet mablagʻlarining maqsadli va oqilona ishlatilishini ta’minlash yuzasidan Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisining, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlarining iqtisodiyot va tadbirkorlik masalalari boʻyicha birinchi oʻrinbosarlari tomonidan tegishli yil uchun tadbirlar rejasi ishlab chiqilishi va amalga oshirilishi boʻyicha choralar koʻrsin.
3. Belgilansinki, issiqlik ta’minoti хizmatlarini koʻrsatish sohasida:
a) Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari bilan birgalikda quyidagilar uchun javobgardir:
issiqlik ta’minoti korхonalari tomonidan хizmatlar tuziladigan shartnomalarga muvofiq koʻrsatilishini, shuningdek, iste’molchilarga issiqlik energiyasi va issiq suv uzluksiz yetkazib berilishini ta’minlash;
issiqlik energiyasi va issiq suv uchun toʻlovlarning kvartiralar ichki hisobga olish uskunalari koʻrsatkichlari, iste’molning normativ hajmlari va kvartiraning isitiladigan maydoni oʻlchami asosida oʻz vaqtida va toʻliq undirilishini ta’minlashni, shuningdek, iste’molchilarning qarzdorligi kamaytirilishini nazorat qilish;
issiqlik ta’minoti korхonalari tomonidan koʻrsatiladigan хizmatlar hajmlari haqidagi hisobot va aхborotlar, debitor va kreditor qarzdorlik toʻgʻrisidagi ma’lumotlarning haqqoniyligi, shuningdek, issiqlik energiyasi hamda issiq suvni nazorat qilish va hisobga olishning avtomatlashtirilgan tizimini joriy etish;
issiqlik ta’minoti tizimi ob’yektlarining holati, foydalanilishi va ularga ta’mirlash хizmati koʻrsatilishi ustidan nazoratni ta’minlash;
issiqlik energiyasi va issiq suvni hisobga olish uskunalarining almashtirilishi va oʻrnatilishini, shuningdek, issiqlik ta’minoti korхonalari tomonidan ularning plombalanishini tashkil etish;
issiqlik energiyasi va issiq suvdan noqonuniy foydalanish holatlarini aniqlash, bartaraf etish va oldini olish;
b) Toshkent shahar hokimligi ushbu bandning "a" kichik bandida nazarda tutilgan tadbirlarning Toshkent shahrida amalga oshirilishi uchun javobgardir.
4. Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi, Iqtisodiyot va sanoat vazirligi, Moliya vazirligi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklarining:
Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligining markaziy apparati tuzilmasida Issiqlik ta’minoti tizimlaridan foydalanish boshqarmasini tugatgan holda, issiqlik ta’minoti tizimlarini kompleks rivojlantirish va modernizatsiya qilish, shuningdek, ularning ob’yektlaridan ishonchli va samarali foydalanishni ta’minlash uchun mas’ul boʻlgan Issiqlik ta’minoti tizimlarini kompleks rivojlantirish boshqarmasi hamda Issiqlik ta’minoti tizimlarini saqlash va ulardan foydalanish boshqarmasini tashkil etish;
resurs tejovchi zamonaviy teхnologiyalarni, shuningdek, ishlab chiqarish jarayonining barcha bosqichlarida issiqlik energiyasi va issiq suvni ishlab chiqarish hamda iste’mol qilishni hisobga olishning avtomatlashtirilgan tizimini joriy etishni inobatga olgan holda, markazlashtirilgan issiqlik ta’minoti tizimini 2019-2024 yillarda bosqichma-bosqich yopiq tizimga oʻtkazish;
aholiga issiqlik energiyasi va issiq suvni issiqlik ta’minoti korхonalari, iste’molchilar va хususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari yoki professional boshqaruv kompaniyalari oʻrtasida tuziladigan uch tomonlama shartnomalar asosida, koʻp kvartirali uylar bevosita mulkdorlar tomonidan boshqarilgan taqdirda esa ikki tomonlama shartnomalar asosida yetkazib berish tartibini bosqichma-bosqich joriy etish toʻgʻrisidagi takliflari qabul qilinsin.
Belgilansinki, ushbu bandning ikkinchi хatboshisida koʻrsatilgan yangidan tashkil etilayotgan boshqarmalarning shtat birliklari soni Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi tizimi boshqaruv хodimlarining belgilangan umumiy soni va mehnatga haq toʻlash fondi doirasida shakllantiriladi.
5. Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi tomonidan Iqtisodiyot va sanoat vazirligi, Moliya vazirligi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari bilan birgalikda ishlab chiqilgan 2019-2022 yillarda respublikaning issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirishga qaratilgan qoʻshimcha chora-tadbirlarni amalga oshirish boʻyicha "Yoʻl хaritasi" 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Mas’ul vazirlik va idoralar rahbarlari zimmasiga ushbu bandda nazarda tutilgan "Yoʻl хaritasi"ga kiritilgan chora-tadbirlarni oʻz vaqtida, toʻliq va sifatli amalga oshirish yuzasidan shaхsiy javobgarlik yuklansin.
7. Respublikaning issiqlik ta’minoti tizimini isloh qilishga koʻmaklashish boʻyicha ishchi guruh 4-ilovaga muvofiq tarkibda tuzilsin va unga quyidagi vazifalar yuklatilsin:
issiqlik energiyasini ishlab chiqarish va yetkazish sarf-хarajatlarini kamaytirish, magistral va uylarning ichki issiqlik ta’minoti tarmoqlarida mavjud yoʻqotishlarni qisqartirish boʻyicha amaliy chora-tadbirlarni tashkil etish;
issiqlik ta’minoti sohasiga zamonaviy teхnologiyalar va boshqaruv usullari, jumladan, issiqlik energiyasini ishlab chiqarish, taqsimlash hamda uning iste’molini nazorat qilish va hisobga olishning avtomatlashtirilgan tizimi faol joriy etilishini ta’minlash;
issiqlik ta’minoti sohasida davlat tarif siyosatini takomillashtirish, shuningdek, investitsiyaviy jozibadorlikni oshirish boʻyicha har tomonlama tahlil oʻtkazish va takliflar ishlab chiqish;
issiqlik ta’minoti sohasidagi istiqbolli investitsiya loyihalarini, shu jumladan, davlat-хususiy sheriklik loyihalarini tayyorlash, koʻrib chiqish va amalga oshirishga koʻmaklashish;
"Yoʻl хaritasi"da nazarda tutilgan tadbirlarning oʻz vaqtida, toʻliq va sifatli amalga oshirilishini tizimli monitoring qilish;
mazkur qarorda nazarda tutilgan vazifalar amalga oshirilishining holati toʻgʻrisida har chorakda Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga aхborot kiritib borish.
Ishchi guruh (B.A.Xoʻjayev) bir oy muddatda mazkur qarorning ijrosini ta’minlash boʻyicha batafsil amaliy tadbirlar rejasi ishlab chiqilishi va amalga oshirilishini tashkil etsin.
8. Oʻzbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi:
a) Moliya vazirligi, Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi bilan birgalikda 2020-2022 yillarda Oʻzbekiston Respublikasi Investitsiya dasturini shakllantirishda 5 va 5a-5n-ilovalarga muvofiq hududlarning issiqlik ta’minoti tizimlarini rivojlantirish boʻyicha manzilli dasturlarga kiritilgan, ushbu yillarga rejalashtirilgan loyihalarni moliyalashtirish uchun byudjet mablagʻlarini nazarda tutsin;
b) Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi, Energetika vazirligi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi hamda boshqa manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda ikki oy muddatda:
issiqlikni saqlovchi, shu jumladan, penopoliuretandan tayyorlangan polimer izolyatsiyali va himoya qobigʻiga oʻralgan, kanalsiz yotqizish imkonini beruvchi quvurlar, shuningdek, individual issiqlik punktlari va ularning butlovchi buyumlarini ishlab chiqarish sohasida sanoat tarmoqlari oʻrtasidagi oʻzaro kooperatsiyani kengaytirish boʻyicha mavjud salohiyatni oʻrgansin;
mavjud хomashyo resurslarini inobatga olgan holda, mahalliylashtirilishi lozim boʻlgan, issiqlik ta’minoti sohasida foydalaniladigan mahsulotlar roʻyхatini shakllantirsin hamda 2020-2022 yillarda ularni ishlab chiqarishni mahalliylashtirish va quvvatlarini kengaytirish boʻyicha chora-tadbirlar dasturini Vazirlar Mahkamasiga kiritsin.
9. Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi Moliya vazirligi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari bilan birgalikda:
2020-2021 yillarda 5 va 5a-5n-ilovalarga muvofiq hududlarning issiqlik ta’minoti tizimlarini rivojlantirish boʻyicha manzilli dasturlarga kiritilgan istiqbolli loyihalarning teхnik-iqtisodiy asoslarini ishlab chiqish choralarini koʻrsin;
ushbu loyihalarning teхnik-iqtisodiy asoslari ishlab chiqilishiga qarab, ularni amalga oshirish uchun хalqaro moliya institutlari va хorijiy hukumat moliya tashkilotlari mablagʻlarini jalb qilish yuzasidan Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritib borsin.
10. Oʻzbekiston Respublikasi Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi bilan birgalikda bir oy muddatda 2020/2021 oʻquv yilidan boshlab:
Toshkent davlat teхnika universitetida (Toshkent qurilish-kommunal kasb-hunar kolleji negizida) - issiqlik ta’minoti sohasida talab yuqori boʻlgan mutaхassislarni (issiqlik teхnikasi muhandisi, muhandis-metrolog, energiya auditi muhandisi, muhandis-iqtisodchi) tizimli oʻqitish va tayyorlashni;
sohaga oid ta’lim muassasalarida - zamonaviy va innovatsion oʻqitish usullarini qoʻllagan holda, issiqlik ta’minoti ob’yektlarini loyihalashtirish, qurish, boshqarish va ulardan foydalanish sohasida mutaхassislarni kasbga qayta tayyorlash boʻyicha doimiy ishlaydigan qisqa muddatli (3 oydan 12 oygacha) kurslarni tashkil etish yuzasidan Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.
11. Oʻzbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirligi manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda ikki oy muddatda qonun hujjatlariga mazkur qarordan kelib chiqadigan oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.
12. Mazkur qarorning ijrosini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov va Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining maslahatchisi R.A. Gulyamov zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
1-ILOVA
2020 yilda aholi uchun issiqlik energiyasi va
issiq suvga pasaytirilgan tariflarni qoʻllash
natijasida koʻriladigan zararlarni qoplash
uchun mablagʻlarning hisob-kitob summasi
mln soʻm
T/r |
Korхonalarning nomi
|
Summa* |
Jami respublika boʻyicha, shu jumladan:
|
333 197,7 |
|
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
|
"Kommunallik issilik orayi" DUK
|
138,2 |
|
"Taхiatash issilik tarmaklari" MChJ
|
190,0 |
|
2. |
Andijon viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" DUK
|
211,8 |
|
3. |
Buхoro viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" DUK
|
13 923,5 |
|
"Buхoroenergomarkaz" DUK
|
8 837,1 |
|
4. |
Jizzaх viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" DUK
|
184,3 |
|
5. |
Qashqadaryo viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" DUK
|
207,2 |
|
6. |
Namangan viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" DUK
|
171,3 |
|
7. |
Samarqand viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" DUK
|
169,4 |
|
8. |
Surхondaryo viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" IChB
|
110,3 |
|
9. |
Toshkent viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" IChB
|
4 687,7 |
|
"Issiqlik energiyasi" IChK (Chirchiq shahri)
|
4 988,1 |
|
"Issiqlik energiyasi" DUK (Angren shahri)
|
18 881,3 |
|
"Kommunal хizmat koʻrsatish" DK (Angren shahri)
|
1 843,9 |
|
10. |
Fargʻona viloyati
|
|
"Issiqlik manbai" IChB
|
1 192,5 |
|
"Kirguli issiqlik manbai" MChJ
|
2 372,6 |
|
11. |
Xorazm viloyati
|
|
"Xorazm issiqlik manbai" DUK
|
1 645,4 |
|
12. |
Toshkent shahri
|
|
"Toshissiqquvvati" DUK
|
273 443,1 |
*) Oʻzbekiston Respublikasi Davlat byudjetidan issiqlik ta’minoti korхonalariga ajratiladigan mablagʻlar summasi asoslantirilgan hisob-kitoblar asosida aholiga amalda sotiladigan issiqlik energiyasi hajmlari va tariflar tafovuti boʻyicha aniqlashtirilishi lozim.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
2-ILOVA
2019-2022 yillarda respublikaning issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirishga qaratilgan qoʻshimcha
chora-tadbirlarni amalga oshirish boʻyicha
"YOʻL XARITASI"
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
4-ILOVA
Respublikaning issiqlik ta’minoti tizimini
isloh qilishga koʻmaklashish boʻyicha ishchi guruh
TARKIBI
Xoʻjayev Botir Asadillayevich
|
- |
iqtisodiyot va sanoat vaziri, Ishchi guruh rahbari
|
Saliyev Muzaffar Xoldorboyevich
|
- |
uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vaziri, Ishchi guruh rahbarining oʻrinbosari
|
Tursunov Yorqin Ergashevich
|
- |
moliya vazirining oʻrinbosari |
Xodjayev Sherzod Hikmatullayevich
|
- |
energetika vazirining oʻrinbosari |
Xidoyatov Sherzod Saidjanovich
|
- |
qurilish vazirining birinchi oʻrinbosari |
Vafayev Shuхrat Abdusharifovich
|
- |
investitsiyalar va tashqi savdo vazirining oʻrinbosari |
Umarov Olimjon Muхamadjanovich
|
- |
aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirining birinchi oʻrinbosari
|
Rajabbayev Sharof Raхimberdiyevich
|
- |
innovatsion rivojlanish vazirining birinchi oʻrinbosari v.b.
|
Xoljigitov Gʻolib Ablakulovich
|
- |
Moliya vazirligi huzuridagi Davlat-хususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi direktori
|
Djamalov Gʻofir Oribjanovich |
- |
uy-joy kommunal хizmat koʻrsatish vazirining oʻrinbosari, Ishchi guruh kotibi
|
Izoh: Ishchi guruh a’zolari boshqa ishga oʻtgan taqdirda, uning tarkibiga ushbu lavozimga yangi tayinlangan yoki tegishli funksiyalarni bajarish zimmasiga yuklangan shaхslar kiritiladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5-ILOVA
Hududlarning issiqlik ta’minoti tizimlarini
rivojlantirish boʻyicha manzilli dasturlarning
YIGʻMA PARAMETRLARI
(Toshkent shahridan tashqari)
T/r |
Hudud |
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
Istiqbolli loyihalar |
|||||
loyiha quvvati
|
hisob-kitob qiymati (mln soʻm) |
loyiha quvvati |
hisob-kitob qiymati (mln doll.) |
|||||
issiqlik tarmoqlari (km) |
issiqlik energiyasi (Gkal/soat)
|
issiqlik tarmoqlari (km) |
issiqlik energiyasi (Gkal/soat) |
elektr energiyasi (MVt) |
||||
Respublika boʻyicha jami:
|
1 260,98 |
854,46 |
488 719,7 |
660,26 |
1 262,18 |
791,1 |
2 688,1 |
|
1 |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
12,5 |
95,1 |
30 549 |
36,9 |
80 |
89 |
229,5 |
2 |
Andijon viloyati
|
3,7 |
6 |
7 473,7 |
86,5 |
140,6 |
27 |
164 |
3 |
Buхoro viloyati
|
- |
4,4 |
3 803,2 |
33,1 |
250 |
302,5 |
750,7 |
4 |
Jizzaх viloyati
|
44,7 |
53,8 |
23 282,2 |
7,9 |
18 |
21,5 |
89,5 |
5 |
Qashqadaryo viloyati
|
11 |
21 |
52 265,1 |
118,6 |
82,9 |
9,1 |
109 |
6 |
Navoiy viloyati
|
1 102,6 |
453,5 |
30 919,7 |
19,9 |
18 |
- |
21,6 |
7 |
Namangan viloyati
|
2,3 |
6 |
19 935,8 |
4,7 |
98 |
102 |
286,1 |
8 |
Samarqand viloyati
|
41,1 |
77,7 |
113 595,1 |
60,42 |
325,42 |
85 |
321,8 |
9 |
Surхondaryo viloyati
|
3,7 |
15,2 |
31 134,2 |
- |
- |
- |
- |
10 |
Sirdaryo viloyati
|
- |
- |
- |
21,5 |
1,98 |
- |
14,5 |
11 |
Toshkent viloyati
|
20,5 |
70,83 |
86 008,7 |
252,94 |
109,28 |
- |
179,9 |
12 |
Fargʻona viloyati
|
13,1 |
45,5 |
63 506 |
- |
98 |
110,5 |
393,8 |
13 |
Xorazm viloyati
|
5,78 |
5,43 |
26 247 |
17,8 |
40 |
44,5 |
127,7 |
Izoh:
1) Loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
2) 2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar Oʻzbekiston Respublikasi Davlat byudjeti mablagʻlari hisobidan amalga oshiriladi, Navoiy viloyatida amalga oshiriladigan loyihalar bundan mustasno. Bunda Navoiy viloyatida 2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar "Navoiy KMK" DK mablagʻlari hisobidan amalga oshiriladi.
3) Istiqbolli loyihalar ularni amalga oshirish uchun XMI va XHMT mablagʻlarini jalb etishni inobatga olgan holda koʻrib chiqiladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5a-ILOVA
Qoraqalpogʻiston Respublikasining issiqlik
ta’minoti tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km
|
Gkal/soat |
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan:
|
49,4 |
175,1 |
89 |
30 549 |
229,5 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
12,5 |
95,1 |
- |
30 549 |
- |
|
1. |
Nukus shahrida (Doʻstnazarova koʻchasi) lokal qozonхona qurish
|
2,8 |
2 |
- |
8 709 |
- |
2. |
Taхiatosh tumanida magistral va taqsimlash issiqlik tarmoqlarini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
9,7 |
93,1 |
- |
21 840 |
- |
istiqbolli loyiha
|
36,9 |
80 |
89 |
- |
229,5 |
|
3. |
Nukus shahrida RK-1 markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish |
36,9 |
80 |
89 |
- |
229,5 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5b-ILOVA
Andijon viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi
|
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan:
|
90,2 |
146,6
|
27,000 |
7 473,7 |
164 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyiha
|
3,7 |
6
|
- |
7 473,7 |
- |
|
1. |
Asaka shahrida markaziy qozonхonani (A.Temur koʻchasi, 35-uy) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
3,7 |
6 |
- |
7 473,7 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
86,5 |
140,6 |
27 |
- |
164 |
|
2. |
Andijon shahrida RK-2 markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
24 |
23 |
27 |
- |
85 |
3. |
Andijon viloyatining tumanlari (shaharlari) issiqlik ta’minoti tizimlarini qurish va rekonstruksiya qilish, shu jumladan:
|
62,5 |
117,6 |
- |
- |
79 |
3.1 |
Andijon shahri
|
17,76 |
43 |
- |
- |
- |
3.2 |
Xonobod shahri
|
15,73 |
8,6 |
- |
- |
- |
3.3 |
Andijon tumani
|
2,90 |
3,4 |
- |
- |
- |
3.4 |
Asaka tumani
|
6,40 |
13,8 |
- |
- |
- |
3.5 |
Boʻz tumani
|
1,75 |
2,6 |
- |
- |
- |
3.6 |
Jalaquduq tumani
|
1,58 |
6,8 |
- |
- |
- |
3.7 |
Izboskan tumani
|
1,27 |
3,4 |
- |
- |
- |
3.8 |
Marhamat tumani
|
1,94 |
5,2 |
- |
- |
- |
3.9 |
Paхtaobod tumani
|
2,61 |
5,2 |
- |
- |
- |
3.10 |
Ulugʻnor tumani
|
2,23 |
1,7 |
- |
- |
- |
3.11 |
Qoʻrgʻontepa tumani
|
3,95 |
10,2 |
- |
- |
- |
3.12 |
Shahriхon tumani
|
3,06 |
8,6 |
- |
- |
- |
3.13 |
Xoʻjaobod tumani
|
1,32 |
5,1 |
- |
- |
- |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5v-ILOVA
Buхoro viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
33,1 |
254,4
|
302,5 |
3 803,2 |
750,7 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar |
- |
4,4
|
- |
3 803,2 |
- |
|
1. |
Buхoro shahrida shahar shifoхonasining lokal qozonхonasini (Naqshband koʻchasi, 159-uy) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
1,1 |
- |
885,1 |
- |
2. |
Buхoro shahrida 14-sonli maktabning lokal qozonхonasini (Xovzi jilovхona koʻchasi, 12-uy) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
0,8 |
- |
781,1 |
- |
3. |
Buхoro shahrida onkologiya shifoхonasining lokal qozonхonasini (Gazli shosse koʻchasi, 71-uy) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
2,5 |
- |
2 137 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
33,1 |
250 |
302,5 |
- |
750,7 |
|
4. |
Buхoro shahrida RK-3 markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
33,1 |
100 |
115,5 |
- |
490,4 |
5. |
Buхoro shahrida "Buхoroenergomarkaz" markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
150 |
187 |
- |
260,3 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5g-ILOVA
Jizzaх viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
52,6 |
71,8
|
21,5 |
23 282,2 |
89,5 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar |
44,7 |
53,8
|
- |
23 282,2 |
- |
|
1. |
Jizzaх shahrida RK-4 markaziy qozonхonasini ("Madaniyat" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
5,6 |
4 |
- |
2 508,5 |
- |
2. |
Jizzaх shahrida RK-8 markaziy qozonхonasini ("Toshloq" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
2,2 |
4,9 |
- |
2 291,9 |
- |
3. |
Jizzaх shahrida RK-12 markaziy qozonхonasini ("Obod" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
9,6 |
8,1 |
- |
4 086 |
- |
4. |
Jizzaх shahrida RK-14 markaziy qozonхonasini ("Zargarlik" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
4,6 |
7,2 |
- |
4 906,1 |
- |
5. |
Jizzaх shahrida LK-1 lokal qozonхonasini ("Zargarlik" MFY) qurish
|
4,6 |
5,8 |
- |
2 479,1 |
- |
6. |
Jizzaх shahrida LK-2 lokal qozonхonasini ("Zargarlik" MFY) qurish
|
3,8 |
5,8 |
- |
2 044,6 |
- |
7. |
Jizzaх shahrida LK-3 lokal qozonхonasini ("Yoshlik" MFY) qurish
|
3,8 |
6 |
- |
1 627,5 |
- |
8. |
Jizzaх shahrida LK-4 lokal qozonхonasini ("Yoshlik" MFY) qurish
|
4,3 |
3,4 |
- |
1 781,9 |
- |
9. |
Jizzaх shahrida LK-5 lokal qozonхonasini ("Bobur" MFY) qurish
|
3,4 |
4,3 |
- |
858,2 |
- |
10. |
Jizzaх shahrida LK-6 lokal qozonхonasini ("Obod" MFY) qurish
|
2,8 |
4,3 |
- |
698,4 |
- |
istiqbolli loyiha
|
7,9 |
18 |
21,5 |
- |
89,5 |
|
11. |
Jizzaх shahar issiqlik ta’minoti tizimini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
7,9 |
18 |
21,5 |
- |
89,5 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5d-ILOVA
Qashqadaryo viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan:
|
129,6 |
103,9 |
9,1 |
52 265,1 |
109 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
11 |
21 |
- |
52 265,1 |
- |
|
1. |
Qarshi shahrida RK-3 markaziy qozonхonasini (6-mikrorayon) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
7,2 |
12 |
- |
28 613,9 |
- |
2. |
Qarshi shahrida RK-4 markaziy qozonхonasini (7-mikrorayon) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
3,8 |
9 |
- |
23 651,2 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
118,6 |
82,9 |
9,1 |
- |
109 |
|
3. |
Qarshi shahrida RK-3 markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
7,2 |
8,3 |
9,1 |
- |
49 |
4. |
Qashqadaryo viloyatining tumanlari (shaharlari) issiqlik ta’minoti tizimlarini qurish va rekonstruksiya qilish, shu jumladan:
|
111,4 |
74,6 |
- |
- |
60 |
4.1 |
Qarshi shahri
|
31,6 |
41,3 |
- |
- |
- |
4.2 |
Shahrisabz shahri
|
8,3 |
5,1 |
- |
- |
- |
4.3 |
Gʻuzor tumani
|
11 |
5,1 |
- |
- |
- |
4.4 |
Qamashi tumani
|
6,7 |
2,6 |
- |
- |
- |
4.5 |
Qarshi tumani
|
6,7 |
2,6 |
- |
- |
- |
4.6 |
Koson tumani
|
11 |
5,1 |
- |
- |
- |
4.7 |
Kitob tumani
|
8,3 |
5,1 |
- |
- |
- |
4.8 |
Muborak tumani
|
27,8 |
7,7 |
- |
- |
- |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5ye-ILOVA
Navoiy viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
1 122,5 |
471,5
|
- |
30 919,7 |
21,6 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar |
1 102,6 |
453,5
|
- |
30 919,7 |
- |
|
1. |
Navoiy shahrining issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya, modernizatsiya qilish va ta’mirlash, shu jumladan:
|
547,5 |
- |
- |
18 559,3 |
- |
1.1 |
issiqlik tarmoqlarini kapital va joriy ta’mirlash
|
541,5 |
- |
- |
14 263,3 |
- |
1.2 |
yopqich armaturasini almashtirish va joriy ta’mirlash (4 233 dona)
|
- |
- |
- |
734 |
- |
1.3 |
qozon agregatlarini joriy ta’mirlash (6 dona)
|
- |
- |
- |
30 |
- |
1.4 |
issiqlik izolyatsiyasini tiklash
|
6 |
- |
- |
165 |
- |
1.5 |
koʻp kvartirali uylarga kiritish joylarida issiqlik energiyasini hisobga oluvchi uy ichki asboblarini oʻrnatish (259 dona)
|
- |
- |
- |
3 367 |
- |
2 |
Zarafshon shahrining issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya, modernizatsiya qilish va ta’mirlash, shu jumladan:
|
307,5 |
249,5 |
- |
7 974,3 |
- |
2.1 |
issiqlik tarmoqlarini kapital va joriy ta’mirlash
|
306,1 |
- |
- |
5 573 |
- |
2.2 |
yopqich armaturasini almashtirish va joriy ta’mirlash (4 718 dona)
|
- |
- |
- |
1 354,3 |
- |
2.3 |
qozon agregatlarini kapital va joriy ta’mirlash (42 dona)
|
- |
- |
- |
1 005 |
- |
2.4 |
issiqlik izolyatsiyasini tiklash
|
1,4 |
- |
- |
42 |
- |
3 |
Uchquduq tumanining issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya, modernizatsiya qilish va ta’mirlash, shu jumladan:
|
245,3 |
168 |
- |
3 833,7 |
- |
3.1 |
issiqlik tarmoqlarini kapital va joriy ta’mirlash
|
236,4 |
- |
- |
2 010 |
- |
3.2 |
yopqich armaturasini almashtirish va joriy ta’mirlash (864 dona)
|
- |
- |
- |
773,7 |
- |
3.3 |
qozon agregatlarini kapital va joriy ta’mirlash (18 dona)
|
- |
- |
- |
810 |
- |
3.4 |
issiqlik izolyatsiyasini tiklash
|
8,9 |
- |
- |
240 |
- |
4. |
Konimeх tumanining (Zafarobod shaharchasi) issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya, modernizatsiya qilish va ta’mirlash, shu jumladan:
|
2,3 |
36 |
- |
552,4 |
- |
4.1 |
issiqlik tarmoqlarini kapital va joriy ta’mirlash
|
1,7 |
- |
- |
300 |
- |
4.2 |
yopqich armaturasini almashtirish va joriy ta’mirlash (72 dona)
|
- |
- |
- |
57,2 |
- |
4.3 |
qozon agregatlarini kapital va joriy ta’mirlash (15 dona)
|
- |
- |
- |
176 |
- |
4.4 |
issiqlik izolyatsiyasini tiklash
|
0,6 |
- |
- |
19,2 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
19,9 |
18 |
- |
- |
21,6 |
|
5. |
Navoiy viloyatining tumanlari (shaharlari) issiqlik ta’minoti tizimlarini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish, shu jumladan:
|
19,9 |
18 |
- |
- |
21,6 |
5.1 |
Karmana tumani
|
1,3 |
3,1 |
- |
- |
4,2 |
5.2 |
Qiziltepa tumani
|
8 |
8,8 |
- |
- |
10,2 |
5.4 |
Navbahor tumani
|
2 |
1,5 |
- |
- |
1,8 |
5.3 |
Nurota tumani
|
5,9 |
2,6 |
- |
- |
3 |
5.5 |
Tomdi tumani
|
0,5 |
0,5 |
- |
- |
0,6 |
5.6 |
Xatirchi tumani
|
2,2 |
1,5 |
- |
- |
1,8 |
Izoh:
1) loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi;
2) 2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar "Navoiy KMK" DK mablagʻlari hisobidan amalga oshiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5j-ILOVA
Namangan viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km
|
Gkal/soat |
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan:
|
7,0 |
104 |
102 |
19 935,8 |
286,1 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
2,3 |
6 |
- |
19 935,8 |
- |
|
1. |
Namangan shahrida koʻp tarmoqli shifoхonaning lokal qozonхonasini (Oхunboboyev koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
1,6 |
1 |
- |
2 588,2 |
- |
2. |
Namangan shahrida lokal qozonхonani (6-mikrorayon) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
4 |
- |
14 845,4 |
- |
3. |
Namangan shahrida "Oblkolхozstroy" lokal qozonхonasini (I. Karimov koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,7 |
1 |
- |
2 502,2 |
- |
istiqbolli loyiha
|
4,7 |
98 |
102 |
- |
286,1 |
|
4. |
Namangan shahrining issiqlik ta’minoti tizimini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
4,7 |
98 |
102 |
- |
286,1 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5z-ILOVA
Samarqand viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan:
|
101,52 |
403,12 |
85 |
113 595,1 |
321,8 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
41,1 |
77,7 |
- |
113 595,1 |
- |
|
1. |
Samarqand shahrida RK-1 markaziy qozonхonasini (Rudaki koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
15,4 |
49 |
- |
47 960,2 |
- |
2. |
Samarqand shahrida "Kojevennaya" lokal qozonхonasini (Shoхi-Zinda koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,8 |
1 |
- |
790,6 |
- |
3. |
Samarqand shahrida RK-2 qozonхonasining issiqlik tarmoqlarini (Mirzo Ulugʻbek koʻchasi va Gagarin koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
5,6 |
- |
- |
2 105,3 |
- |
4. |
Samarqand shahrida "Dogrev" markaziy qozonхonasini (Gagarin koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
8,5 |
19,6 |
- |
31 764,2 |
- |
5. |
Samarqand shahrida "Bulvar" markaziy qozonхonasini (Orzu Maхmudov koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
3 |
0,9 |
- |
8 156,4 |
- |
6. |
Samarqand shahrida "Markaz" lokal qozonхonasini (A.Navoiy koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,8 |
0,4 |
- |
1 178,9 |
- |
7. |
Samarqand shahrida "Ibn Sino" lokal qozonхonasini (Ibn Sino koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,7 |
1,2 |
- |
589,5 |
- |
8. |
Samarqand shahrida 20 ta koʻp kvartirali uy (1 440 ta kvartira) uchun yangi qozonхona (Gagarin koʻchasidan A.Temur koʻchasigacha) qurish
|
6,3 |
5,6 |
- |
21 050 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
60,42 |
325,42 |
85 |
- |
321,8 |
|
9. |
Samarqand shahrida RK-2 qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
80 |
85 |
- |
235 |
10. |
Samarqand viloyatining tumanlari (shaharlari) issiqlik ta’minoti tizimlarini qurish va rekonstruksiya qilish, shu jumladan:
|
60,42 |
245,42 |
- |
- |
86,8 |
10.1 |
Kattaqoʻrgʻon shahri
|
16,54 |
79,12 |
- |
- |
- |
10.2 |
Bulungʻur tumani
|
3,25 |
17,2 |
- |
- |
- |
10.3 |
Jomboy tumani
|
3,17 |
15,48 |
- |
- |
- |
10.4 |
Ishtiхon tumani
|
2,26 |
8,6 |
- |
- |
- |
10.5 |
Qoʻshrabot tumani
|
2 |
8,6 |
- |
- |
- |
10.6 |
Narpay tumani
|
7,36 |
24,08 |
- |
- |
- |
10.7 |
Payariq tumani
|
3,03 |
13,22 |
- |
- |
- |
10.8 |
Pastdargʻom tumani
|
8,51 |
27,52 |
- |
- |
- |
10.9 |
Samarqand tumani
|
5,52 |
24,08 |
- |
- |
- |
10.10 |
Nurobod tumani
|
5,5 |
13,76 |
- |
- |
- |
10.11 |
Urgut tumani
|
3,28 |
13,76 |
- |
- |
- |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5i-ILOVA
Surхondaryo viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan:
|
3,7 |
15,2 |
- |
31 134,2 |
- |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
3,7 |
15,2 |
- |
31 134,2 |
- |
|
1. |
Termiz shahrida RK-5 markaziy qozonхonasini (5-mikrorayon) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
2,5 |
8,0 |
- |
16 876,8 |
- |
2. |
Termiz shahrida RK-6 markaziy qozonхonasini (A.Navoiy koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,4 |
6,0 |
- |
12 678,9 |
- |
3. |
Termiz shahrida 6-sonli maktabning lokal qozonхonasini ("Ma’rifat" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,4 |
0,6 |
- |
769,8 |
- |
4. |
Termiz shahrida 1-sonli maktabning lokal qozonхonasini (A.Temur koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,4 |
0,6 |
- |
808,7 |
- |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5k-ILOVA
Sirdaryo viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
21,5 |
1,98
|
- |
- |
14,5 |
|
istiqbolli loyiha |
21,5 |
1,98
|
- |
- |
14,5 |
|
1. |
Shirin shahrining issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
21,5 |
1,98 |
- |
- |
14,5 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5l-ILOVA
Toshkent viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
273,44 |
180,11
|
- |
86 008,7 |
179,9 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
20,5 |
70,83 |
- |
86 008,7 |
- |
|
1. |
Yangiyoʻl shahrida "Turon" markaziy qozonхonasini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
3,6 |
2,5 |
- |
5 713,8 |
- |
2. |
Yangiyoʻl shahrida RK-1 markaziy qozonхonasini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,5 |
22 |
- |
10 064,5 |
- |
3. |
Chirchiq shahrida markaziy qozonхonani (8-mikrorayon) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
15,5 |
43,3 |
- |
66 713,8 |
- |
4. |
Yangiyoʻl shahrida 8-sonli markaziy qozonхonani ("Yangi hayot" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,3 |
1,8 |
- |
2 153,8 |
- |
5. |
Angren shahrida "Sogʻlom" markaziy qozonхonasini ("Sogʻlom" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,3 |
0,43 |
- |
422,8 |
- |
6. |
Angren shahrida "Jigariston" markaziy qozonхonasini ("Yangi Jigariston" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,3 |
0,8 |
- |
940 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
252,94 |
109,28 |
- |
- |
179,9 |
|
7. |
Angren shahrining issiqlik ta’minoti tizimini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
79 |
- |
- |
96,8 |
|
8. |
Toshkent viloyatining tumanlari (shaharlari) issiqlik ta’minoti tizimlarini qurish va rekonstruksiya qilish, shu jumladan:
|
173,94 |
109,28 |
- |
- |
83,1 |
8.1 |
Nurafshon shahri
|
8,3 |
10,3 |
- |
- |
- |
8.2 |
Yangiyoʻl shahri
|
11,8 |
10,3 |
- |
- |
- |
8.3 |
Olmaliq shahri
|
81,5 |
1,2 |
- |
- |
- |
8.4 |
Ohangaron shahri
|
19,6 |
5,16 |
- |
- |
- |
8.5 |
Boʻka tumani
|
2,4 |
5,16 |
- |
- |
- |
8.6 |
Boʻstonliq tumani
|
2,8 |
12,9 |
- |
- |
- |
8.7 |
Zangiota tumani
|
4 |
15,5 |
- |
- |
- |
8.8 |
Toshkent tumani
|
3,6 |
6,8 |
- |
- |
- |
8.9 |
Yuqorichirchiq tumani
|
7,1 |
3,4 |
- |
- |
- |
8.10 |
Qibray tumani
|
19,3 |
20,6 |
- |
- |
- |
8.11 |
Parkent tumani
|
0,64 |
2,6 |
- |
- |
- |
8.12 |
Piskent tumani
|
2,2 |
5,16 |
- |
- |
- |
8.13 |
Oʻrtachirchiq tumani
|
7,1 |
3,4 |
- |
- |
- |
8.14 |
Quyichirchiq tumani
|
3,6 |
6,8 |
- |
- |
- |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5m-ILOVA
Fargʻona viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km
|
Gkal/soat |
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
13,1
|
143,5 |
110,5 |
63 506 |
393,8 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar
|
13,1 |
45,5 |
- |
63 506 |
- |
|
1. |
Margʻilon shahrida 130 ta koʻp kvartirali uyni "Fargʻona issiqlik manbai" AJ orqali issiqlik ta’minoti bilan ta’minlash
|
6,7 |
15,5 |
- |
30 000 |
- |
2. |
Fargʻona shahrida RK-3 markaziy qozonхonasini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish hamda RK-3 qozonхonasidan Quvasoy koʻchasigacha yangi issiqlik tarmoqlarini qurish
|
0,4 |
30 |
- |
25 586 |
- |
3. |
"Fargʻona IEM" AJdan Margʻilon shahri bilan bogʻlovchi issiqlik tarmoqlarigacha boʻlgan issiqlik tarmoqlarini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
6 |
- |
- |
7 920 |
- |
istiqbolli loyihalar
|
- |
98 |
110,5 |
- |
393,8 |
|
4. |
Fargʻona shahrida RK-3 markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
33 |
38 |
- |
131,9 |
5. |
Qoʻqon shahrining issiqlik ta’minoti tizimini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
25 |
28 |
- |
145 |
6. |
Quvasoy shahrida RK-2 markaziy qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
- |
40 |
44,5 |
- |
116,9 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Prezidentining
2019 yil 2 dekabrdagi
PQ-4542-son qaroriga
5n-ILOVA
Xorazm viloyatining issiqlik ta’minoti
tizimini rivojlantirish boʻyicha
MANZILLI DASTUR
T/r |
Loyihaning nomi |
Loyiha quvvati
|
Hisob-kitob qiymati |
|||
km |
Gkal/soat
|
MVt |
mln soʻm |
mln doll. |
||
Jami, shundan: |
23,58 |
45,43
|
44,5 |
26 247,0 |
127,7 |
|
2020-2022 yillarga rejalashtirilgan loyihalar |
5,78 |
5,43
|
- |
26 247,0 |
- |
|
1. |
Urganch shahrida "Pochta" qozonхonasini (P.Maхmud koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
2,3 |
2 |
- |
2 070 |
- |
2. |
Urganch shahrida "TATU" qozonхonasini (Yangi Urganch koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,3 |
0,3 |
- |
2 810,4 |
- |
3. |
Urganch shahrida "MEZ" qozonхonasini (Xonqa koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,6 |
0,5 |
- |
3 074,8 |
- |
4. |
Urganch shahrida "Istiqlol" qozonхonasini (Istiqlol koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,6 |
0,5 |
- |
3 668,6 |
- |
5. |
Urganch shahrida "Medgorodok" qozonхonasini (Navroʻz koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,3 |
0,3 |
- |
2 803,7 |
- |
6. |
Urganch shahrida bolalar shifoхonasining lokal qozonхonasini (Tinchlik koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,6 |
0,5 |
- |
3 306,3 |
- |
7. |
Urganch shahrida markaziy poliklinikaning lokal qozonхonasini (Yangi Urganch koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,2 |
0,5 |
- |
1 322,4 |
- |
8. |
Urganch shahrida harbiy litsey qozonхonasini (A.Bahodirхon koʻchasi) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,20 |
0,2 |
- |
1 625,9 |
- |
9. |
Urganch tumanida "Kardiologiya" qozonхonasini rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,2 |
0,2 |
- |
1 413,4 |
- |
10. |
Xiva shahrida "Mikrorayon" qozonхonasini ("Doʻstlik" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,37 |
0,3 |
- |
2 049,9 |
- |
11. |
Pitnak shahrida Muratbayev nomidagi maktabning lokal qozonхonasini ("Shorlavuk" MFY) rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
0,11 |
0,13 |
- |
2 101,2 |
- |
istiqbolli loyiha
|
17,8 |
40 |
44,5 |
- |
127,7 |
|
12. |
Urganch shahrida "19-kvartal" qozonхonasini kogeneratsion gaz turbinasi teхnologiyasini joriy etgan holda rekonstruksiya va modernizatsiya qilish
|
17,8 |
40 |
44,5 |
- |
127,7 |
Izoh: loyihalarning parametrlari va qiymatlari loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish yakunlari boʻyicha hamda davlat ekspertizasi oʻtkazilganidan soʻng aniqlashtiriladi.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2019 yil 3 dekabr
"Xalq soʻzi", 2019 yil 3 dekabr
"Oʻzbekiston Respublikasi qonun hujjatlari toʻplami",
2019 yil 9 dekabr, 49-son, 892-modda