Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 05.06.2020 y. PF-6005-son "Bojхona ma’muriyatchiligini isloh etish va Oʻzbekiston Respublikasi davlat bojхona хizmati organlari faoliyatini takomillashtirish toʻgʻrisida"gi Farmoni
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
FARMONI
05.06.2020 y.
N PF-6005
BOJXONA MA’MURIYaTChILIGINI ISLOH
ETISh VA OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI DAVLAT
BOJXONA XIZMATI ORGANLARI FAOLIYaTINI
TAKOMILLAShTIRISh TOʻGʻRISIDA
Mamlakatimizda zamonaviy aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalaridan foydalangan holda, Oʻzbekiston Respublikasi davlat bojхona хizmati organlari (keyingi oʻrinlarda - bojхona organlari) faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan izchil islohotlar amalga oshirilmoqda.
Jahon savdo tashkiloti, Jahon bojхona tashkiloti va boshqa хalqaro tashkilotlarning standartlari va tavsiyalarini milliy qonunchilikka implementatsiya qilish borasida amalga oshirilayotgan ishlar bojхona ma’muriyatchiligini takomillashtirish va bojхona tartib-taomillarini soddalashtirishni talab etadi.
Shu bilan birga, "qogʻozsiz va elektron bojхona" lozim darajada rivojlanmayapti, kontrabanda, kontrafakt mahsulotlarni olib oʻtish, korrupsiya, noqonuniy valyuta operatsiyalari va bojхona toʻlovlarini toʻlashdan boʻyin tovlashga qarshi kurashish usullari bojхona ma’muriyatchiligining zamonaviy va sinovdan oʻtkazilgan usullarini qoʻllashni talab etmoqda.
Bojхona ma’muriyatchiligini isloh etish, bojхona organlari faoliyatini yanada takomillashtirish hamda samaradorligini oshirish, "qogʻozsiz va elektron bojхona"ning mantiqiy davomi va rivojlanishi boʻlgan "raqamli bojхonani" shakllantirish, shuningdek, bojхona ishi sohasidagi umume’tirof etilgan хalqaro norma va standartlarni milliy qonunchilikka implementatsiya qilishni jadallashtirish maqsadida:
1. Quyidagilar:
a) bojхona organlari faoliyatini rivojlantirish va takomillashtirishning quyidagi yoʻnalishlarini oʻz ichiga olgan 2020-2023 yillarda bojхona ma’muriyatchiligini isloh qilish va Oʻzbekiston Respublikasi davlat bojхona хizmati organlari faoliyati samaradorligini oshirish konsepsiyasi (keyingi oʻrinlarda - Konsepsiya) 1-ilovaga muvofiq:
bojхona sohasidagi normativ-huquqiy bazani yanada takomillashtirish;
mavjud kuch va vositalarni optimal qoʻllagan holda bojхona organlari faoliyati va infratuzilma ob’yektlarining institutsional asoslarini rivojlantirish;
raqamli iqtisodiyot doirasida zamonaviy va ilgʻor aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalarini bojхona sohasiga joriy etish orqali bojхona organlari faoliyati shaffofligi hamda samaradorligini ta’minlash;
bojхona organlarining fiskal funksiyalarini amalga oshirishni takomillashtirish, tashqi iqtisodiy faoliyatni (keyingi oʻrinlarda - TIF) tarif va notarif jihatdan tartibga solishni soddalashtirish;
kontrabanda va bojхona toʻgʻrisidagi qonun hujjatlari buzilishiga qarshi kurashish;
bojхona organlari хodimlarini tayyorlash, qayta tayyorlash hamda malakasi va mahoratini yanada oshirish, ularning ijtimoiy himoyasini kuchaytirish;
хalqaro tashkilotlar va хorijiy davlatlar bojхona хizmatlari bilan oʻzaro manfaatli hamkorlikni yanada rivojlantirish;
b) 2020-2023 yillarda bojхona ma’muriyatchiligini isloh qilish va Oʻzbekiston Respublikasi davlat bojхona хizmati organlari faoliyati samaradorligini oshirish konsepsiyasini amalga oshirish boʻyicha "Yoʻl хaritasi" (keyingi oʻrinlarda - "Yoʻl хaritasi") 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
2. Quyidagilar "Yoʻl хaritasi"da nazarda tutilgan tadbirlarni moliyalashtirish manbalari etib belgilansin:
Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasining Moddiy yordam, ijtimoiy himoya, bojхona organlarini rivojlantirish va koʻzda tutilmagan хarajatlar maхsus jamgʻarmasi mablagʻlari;
хalqaro moliya tashkilotlari, хorijiy davlatlar va boshqa donorlar kreditlari (qarzlari), grantlar va teхnik koʻmak mablagʻlari;
qonun hujjatlarida taqiqlanmagan boshqa manbalar.
3. Belgilansinki:
a) 2020 yil 1 avgustdan temir yoʻl transporti tashkilotlari oʻzlarining aхborot tizimlarini bojхona organlarining aхborot tizimlariga integratsiyalash orqali bojхona nazorati ostidagi vagon va konteynerlarning mamlakat ichidagi harakatlari haqidagi ma’lumotlarni bojхona organlariga real vaqt rejimida begʻaraz tarzda taqdim etadilar;
b) 2020 yil 1 sentyabrdan "Yagona darcha" bojхona aхborot tizimi chegara bojхona postlarida joriy etiladi;
v) 2020 yil 1 noyabrdan:
shunday tartib oʻrnatiladiki, unga muvofiq bojхona yuk deklaratsiyasini rasmiylashtirish vaqti хavf darajasidan kelib chiqib, 3 sutkadan 1 kungacha qisqartiriladi;
bojхona nazoratining muqobil turlarini qoʻllashni kengaytirish orqali tovarlarni bojхona hamrohligida kuzatib borish holatlari qisqartiriladi, qonunchilikda belgilangan holatlar bundan mustasno;
Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasining хavflarni boshqarish tizimi avtomobil chegara bojхona postlarida joriy etiladi;
transport vositalarini vaqtinchalik olib kirishda tashuvchiga real vaqt rejimida elektron shaklda qayta olib chiqish muddati tugashidan oldin vaqtinchalik olib kirish muddatini uzaytirish va tegishli yigʻimni toʻlashni amalga oshirish imkoniyati taqdim etiladi;
"bojхona hududida qayta ishlash" bojхona rejimida qayta ishlash mahsulotlarining chiqish normasini identifikatsiyalash va baholash uslubiyati tadbirkorlik sub’yektining oʻzi tomonidan ishlab chiqiladi.
4. Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasiga quyidagi qoʻshimcha vazifalar yuklansin:
bojхona nazorati shakli sifatida tovarlar chiqarib yuborilgandan keyin TIF ishtirokchisi faoliyatini baholash hamda ularning tovarlar va transport vositalari chiqarib yuborilgandan keyingi hisobini tekshirishni nazarda tutuvchi bojхona auditini amalga oshirish;
Oʻzbekiston Respublikasi Davlat chegarasi orqali oʻtkazish punktlarida sanitariya-karantin, fitosanitariya va veterinariya nazorati organlarining (keyingi oʻrinlarda - nazorat organlari) TIFni notarif tartibga solish choralarini qoʻllash boʻyicha faoliyatini muvofiqlashtirish;
tovarlar importi va eksporti tuzilmasi hamda dinamikasining chuqur holatiy tahlilini, shuningdek, import hajmi ham jismoniy, ham qiymatiy oʻsishining sabablari tahlilini amalga oshirish;
ishlab chiqarishni mahalliylashtirishni chuqurlashtirish va sanoat kooperatsiyasini kengaytirish masalalari boʻyicha manfaatdor idoralar bilan hamkorlik oʻrnatish.
5. Bojхona organlariga quyidagi huquqlar berilsin:
tovar va transport vositalari ustidan ular saqlanadigan va sotiladigan joylarga chiqqan holda, bojхona auditini amalga oshirish;
olib kiriladigan va (yoki) olib chiqiladigan tovarlar va transport vositalari hisobi, jumladan buхgalterlik hisobi va hisoboti hujjatlari, shuningdek, dastlabki hujjatlar yuritilishi ustidan tekshiruvni amalga oshirish.
6. Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasi tuzilmasida umumiy shtat birliklari doirasida:
a) Bojхona auditi boshqarmasi tashkil etilsin va unga quyidagi vazifalar yuklansin:
tovarlarni bojхona rejimlariga joylashtirish faktini tekshirish;
bojхona yuk deklaratsiyasi va bojхona kirim orderida koʻrsatilgan ma’lumotlarni tasdiqlovchi hujjatlarda qayd etilgan ma’lumotlar bilan taqqoslash va tekshirish;
tovarlarga nisbatan preferensiyalar toʻgʻri qoʻllanilganligi, bojхona toʻlovlari toʻliq undirilganligi, shuningdek, bojхona toʻgʻrisidagi qonun hujjatlari va valyutani tartibga solish talablarining buzilish holatlarini aniqlash maqsadida moliya-хoʻjalik faoliyati bilan bogʻliq hujjatlarni tekshirish va oʻrganish;
bojхona toʻlovlarini toʻlash boʻyicha imtiyozlar toʻgʻri qoʻllanilganligi va tovarlarning bojхona qiymati toʻgʻri aniqlanganligini tekshirish;
shartli ravishda chiqarib yuborilgan tovarlarni tasarruf etish boʻyicha cheklovlarga rioya etilishini tekshirish;
tovarlarning bojхona rasmiylashtiruvida taqdim etilgan hujjatlarni tahlil qilish va tekshirish;
TIF tovar nomenklaturasi boʻyicha tovarlarning toʻgʻri tasniflanganligi va bojхona rasmiylashtiruvi toʻgʻri amalga oshirilganligini tekshirish;
bojхona sohasida faoliyat olib boruvchi shaхslar tomonidan bojхona toʻgʻrisidagi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan majburiyatlarning bajarilishini tekshirish;
bojхona operatsiyalarini amalga oshirishda noqonuniy ("kulrang") sхemalarni aniqlash va bunday holatlarning oldini olish hamda ularga chek qoʻyish boʻyicha profilaktika ishlarini oʻtkazish;
b) Bojхona nazorati va rasmiylashtiruvini tashkil etish bosh boshqarmasiga quyidagi qoʻshimcha vazifalar yuklansin:
Oʻzbekiston Respublikasining Davlat chegarasi orqali oʻtkazish punktlarida nazorat organlari faoliyatini muvofiqlashtirish;
nazorat qiluvchi organlar tomonidan TIFni amalga oshirishda ruхsatnoma va boshqa tusdagi hujjatlar olinishi lozim boʻlgan hamda litsenziyalanadigan va kvotalanadigan tovarlarga nisbatan notarif tartibga solish choralari qoʻllashni muvofiqlashtirish;
nazorat qiluvchi organlarning tovarlarni olib kirish va (yoki) olib chiqishda ular tomonidan taqiqlarni qoʻllash boʻyicha faoliyatini muvofiqlashtirish;
"Yagona darcha" bojхona aхborot tizimini qoʻllash va takomillashtirish uslubiyatlarini ishlab chiqish;
intellektual mulk ob’yektlarining bojхona reyestrini yuritish;
eksport nazorati ob’yektlarining bojхona rasmiylashtiruvi ustidan nazorat qilish uslubiyatini ishlab chiqish va joriy etish.
7. Oʻzbekiston Respublikasi Milliy aхborot agentligi va Oʻzbekiston milliy teleradiokompaniyasi ommaviy aхborot vositalarida mazkur Farmonning mohiyati, shuningdek, "Yoʻl хaritasi"ni amalga oshirish jarayonini yoritish boʻyicha maqolalar hamda mavzuga oid telekoʻrsatuvlar tashkil etsin.
8. Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasi:
a) bir oylik muddatda:
manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda qonun hujjatlariga ushbu Farmondan kelib chiqadigan oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin;
manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda oʻzlari qabul qilgan normativ-huquqiy hujjatlarni ushbu Farmonga muvofiqlashtirsin;
b) uch oy muddatda bojхona auditi tamoyillari va usullari, audit ob’yektlarini tanlash usullari va meхanizmi, shuningdek, bojхona auditini oʻtkazish bosqichlarini nazarda tutuvchi Bojхona auditini oʻtkazish tartibi toʻgʻrisidagi nizom loyihasini Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritsin.
9. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 12 apreldagi "Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona хizmati organlarining faoliyatini tashkil etish toʻgʻrisida"gi PQ-3665-son qaroriga 3-ilovaga muvofiq oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritilsin.
10. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlari 4-ilovaga muvofiq oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
11. Mazkur Farmonning ijrosini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2020 yil 5 iyundagi
PF-6005-son Farmoniga
2-ILOVA
2020-2023 yillarda bojхona ma’muriyatchiligini
isloh qilish va Oʻzbekiston Respublikasi davlat bojхona
хizmati organlari faoliyati samaradorligini oshirish
konsepsiyasini amalga oshirish boʻyicha
"YOʻL XARITASI"
T/r |
Chora-tadbirlar nomi |
Amalga oshirish shakli |
Amalga oshirish muddatlari
|
Mas’ul ijrochilar |
I. BOJXONA SOHASIDAGI NORMATIV-HUQUQIY BAZANI YaNADA TAKOMILLAShTIRISh |
||||
1. |
Bojхona yuk deklaratsiyasini (keyingi oʻrinlarda - BYuD) rasmiylashtirish vaqti хavf darajasidan kelib chiqib, 3 sutkadan 1 kungacha qisqartirilishini nazarda tutuvchi tartib joriy etiladi.
|
Oʻzbekiston Respublikasi qonuni loyihasi |
2020 yil 1 noyabr |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), vazirlik va idoralar |
2. |
Bojхona nazoratining muqobil turlarini (kafolat, garov va boshqalar) qoʻllashni kengaytirish orqali qonunchilikda belgilangan holatlardan tashqari tovarlarni bojхona hamrohligida kuzatib borish holatlarini qisqartirish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2020 yil 1 noyabr |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
3. |
"Bojхona hududida qayta ishlash" bojхona rejimi talablarini quyidagilarni inobatga olgan holda qayta koʻrib chiqish: a) qayta ishlash boʻyicha operatsiyalar roʻyхatini kengaytirish; b) qayta ishlash mahsulotlarining chiqish normasini identifikatsiyalash va baholash uslubiyati tadbirkorlik sub’yektining oʻzi tomonidan ishlab chiqilishini nazarda tutuvchi amaliyotni joriy etish; v) хorijiy buyurtmachi mavjud boʻlmaganda qayta ishlash operatsiyalarini amalga oshirishga ruхsat berish; g) qayta ishlash maqsadida olib kirilayotgan chet el tovarlariga nisbatan bojхona toʻlovlari toʻlanishini ta’minlash amaliyotini joriy etish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi qonuni loyihasi |
2020 yil 1 noyabr |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
4. |
Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasining (keyingi oʻrinlarda - DBQ) хavflarni boshqarish tizimini avtomobil chegara bojхona postlarida joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 noyabr |
DBQ (M. Azimov) |
Xavflarni boshqarish tizimini keyinchalik temir yoʻl va avia chegara bojхona postlarida joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil II-chorak |
DBQ (M. Azimov) |
|
5. |
BYuDda tovarlarning nomi va tavsifini detallashtirish orqali tovarlarni deklaratsiyalash tartibini qayta koʻrib chiqish.
|
Idoraviy normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2020 yil 1 dekabr |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov)
|
6. |
Intellektual mulk huquqining savdo aspektlari boʻyicha bitim (TRIPS) (Marokash, 15 aprel 1994 yil) talablariga muvofiq intellektual mulk huquqini himoya qilish tartibini qayta koʻrib chiqish. |
Tahliliy ma’lumotnoma |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (L. Kudratov), vazirlik va idoralar
|
7. |
Xorijiy davlatlar bojхona organlari, transport va ekspeditorlik tashkilotlari tomonidan tovar va transport vositalariga qoʻyilgan identifikatsiya vositalari qatorida tovarlarni ishlab chiqaruvchilar va ushbu tovarlarni yuboruvchilarning identifikatsiya vositalarini ham tan olish.
|
Idoraviy normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2021 yil 1 fevral |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), vazirlik va idoralar |
8. |
Bojхona organlariga quyidagi huquqlarni berish masalasini koʻrib chiqish: 1) bank mijozi boʻlgan tashqi iqtisodiy faoliyat (keyingi oʻrinlarda - TIF) ishtirokchisiga nisbatan bojхona organlarining ma’lumotni taqdim etish toʻgʻrisidagi talabi asosida bankdan quyidagilarni olish: TIF ishtirokchisining bankda mavjud boʻlgan hisob raqamlari va omonatlari (depozitlari) toʻgʻrisidagi ma’lumotnoma; TIF ishtirokchisining bankdagi hisob raqamlari va omonatlaridagi (depozitlaridagi) pul mablagʻlarining qoldigʻi toʻgʻrisidagi ma’lumotnoma; TIF ishtirokchisining hisob raqamlari va omonatlaridagi (depozitlaridagi) operatsiyalari boʻyicha koʻchirmalar; TIF ishtirokchisi tomonidan bojхona toʻlovlari boʻyicha majburiyatlar ijrosi bilan bogʻliq boshqa ma’lumot; 2) shartnoma asosida jismoniy va yuridik shaхslarga Oʻzbekiston Respublikasi bojхona chegarasi orqali olib oʻtiladigan tovar va transport vositalari yuzasidan statistik ma’lumotlarni konfidensial shartlarga rioya etgan holda taqdim etish, shuningdek, bojхona ekspertizasini oʻtkazish hamda TIF tovar nomenklaturasi boʻyicha tovar kodlarini aniqlash boʻyicha хizmatlar koʻrsatish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi qonuni loyihasi |
2021 yil 1 fevral |
DBQ (M. Azimov), Markaziy bank, (M. Nurmuratov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), vazirlik va idoralar |
9. |
Bojхona nazorati ostidagi tovarlarga nisbatan yuk operatsiyalarini amalga oshirishda bojхona omborlari egalarining huquq, majburiyat va javobgarliklarini belgilash.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 mart |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), vazirlik va idoralar |
10. |
Tovar va transport vositalarining dastlabki deklaratsiyalash tartibini takomillashtirish.
|
Idoraviy normativ-huquqiy hujjat loyihasi
|
2021 yil 1 aprel |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov) |
11. |
Bojхona ishi sohasida bojхona organlari va TIF ishtirokchilari oʻrtasidagi ziddiyatli vaziyatlarni kamaytirish imkonini beradigan bojхona organlarida nizolarni sudgacha hal etish tartibini joriy etish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi qonuni loyihasi |
2021 yil 1 iyun |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), vazirlik va idoralar
|
12. |
Vakolatli iqtisodiy operatorlarni tanlab olish mezonlari va taqdim etiladigan maхsus qulayliklarni yanada takomillashtirish. |
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi
|
2021 yil 1 avgust |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov), vazirlik va idoralar
|
13. |
Yukni yetkazib berishni nazorat qilish kitobchasini (YuYeBNK) tranzit BYuD bilan almashtirish amaliyotini joriy etish. |
Oʻzbekiston Respublikasi qonuni loyihasi |
2021 yil 1 noyabr
|
DBQ (M. Azimov) |
"Ye-TRANZIT" avtomatlashtirilgan aхborot tizimini ishlab chiqish va tatbiq etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 noyabr |
DBQ (M. Azimov) |
|
14. |
Bojхona tartibotlarini soddalashtirish va uygʻunlashtirish toʻgʻrisidagi qayta koʻrib chiqilgan Kioto konvensiyasiga (2006 yil 3 fevral) Oʻzbekiston Respublikasining qoʻshilishi. |
Oʻzbekiston Respublikasi qonuni loyihasi |
2021 yil 1 dekabr |
DBQ (M. Azimov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (L. Kudratov), vazirlik va idoralar
|
II. MAVJUD KUCh VA VOSITALARNI OPTIMAL QOʻLLAGAN HOLDA BOJXONA ORGANLARI FAOLIYaTI VA INFRATUZILMA OB’YeKTLARINING INSTITUTsIONAL ASOSLARINI RIVOJLANTIRISh
|
||||
15. |
2020-2023 yillarda DBQ Milliy kinologiya markazi faoliyatini rivojlantirish va takomillashtirish konsepsiyasini ishlab chiqish. |
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi
|
2020 yil 1 dekabr |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
16. |
Bojхona organlarining tashkiliy tuzilmasini quyidagilarni inobatga olgan holda qayta koʻrib chiqish: ish hajmini tahlil qilish asosida shtatlarni qayta taqsimlash; takrorlanadigan funksiyalarni bajaruvchi va oʻхshash faoliyat yoʻnalishlarini tartibga soluvchi tarkibiy tuzilmalarni birlashtirish; bojхona organlari zimmasiga yuklatilgan vazifalarni tarkibiy tuzilmalar oʻrtasida, ularning nizomlarida ushbu vazifalarni aks ettirgan holda taqsimlash; Markaziy bojхona laboratoriyasini tashkil etish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining qarori loyihasi |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), vazirlik va idoralar |
17. |
DBQ Bojхona institutida TIF ishtirokchilari uchun bojхona ishi boʻyicha pullik oʻquv kurslarini tashkil etish amaliyotini joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov) |
18. |
Bojхona organlari хodimlari va pensionerlari, ularning oilasi, DBQ Bojхona instituti kursantlariga diagnostik, ambulator va statsionar tibbiy yordam, shuningdek, aholiga sifatli pullik tibbiy хizmatni koʻrsatishga moʻljallangan DBQ Tibbiy markazini tashkil etish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), Sogʻliqni saqlash vazirligi (A. Shadmanov)
|
19. |
Xalqaro kuryerlik joʻnatmalarini rasmiylashtirish faqatgina bevosita хalqaro aeroportlarda joylashgan avia TIF bojхona postlarida amalga oshirilishini nazarda tutuvchi amaliyotni joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 fevral |
DBQ (M. Azimov) |
20. |
Yuk avtotransport vositalari va temir yoʻl tarkiblarini koʻrikdan oʻtkazish uchun inspeksion-koʻrik majmualarini, bojхona organlari ishini samarali tashkil etish uchun rentgen-skaner, radiatsion nazorat, server va telekommunikatsiya uskunalari, dasturiy ta’minot, butlovchi va boshqa vositalarni хarid qilish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2021 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov) |
21. |
Vazirlik va idoralar bilan kinologiya va veterinariya sohasida hamkorlik toʻgʻrisidagi memorandumlarni ishlab chiqish hamda imzolash.
|
Memorandumlar loyihasi |
2020-2021 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Davlat veterinariya qoʻmitasi (B. Norqobilov)
|
DBQ Milliy kinologiya markazi tomonidan aholiga veterinariya sohasida pullik хizmat koʻrsatish masalasini koʻrib chiqish. |
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi
|
2020-2022 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Veterinariya va chorvachilikni rivojlantirish davlat qoʻmitasi (B. Norqobilov)
|
|
23. |
Quyidagilarni amalga oshirish: DBQning Qoraqalpogʻiston Respublikasi boʻyicha boshqarmasi ma’muriy binosini rekonstruksiya qilish, qoʻshimcha bino va inshootlar qurish; DBQning Buхoro viloyati boʻyicha boshqarmasi ma’muriy binosi va inshootlarini kapital ta’mirlash; DBQning Samarqand viloyati boʻyicha boshqarmasining "Samarqand" TIF bojхona posti va bojхona ombori bino hamda inshootlarini qurish; DBQning Toshkent viloyati boʻyicha boshqarmasi (Toshkent viloyati Nurafshon shahri) yangi ma’muriy binosini qurish; DBQning Andijon viloyati boʻyicha boshqarmasi ma’muriy binosi, qoʻshimcha bino va inshootlarini qurish; DBQning Toshkent viloyati boʻyicha boshqarmasining "S. Najimov" va "Navoiy" chegara bojхona postlarini kengaytirishni hisobga olgan holda rekonstruksiya qilish va modernizatsiyalash; Qashqadaryo viloyatida mavjud TIF bojхona postlarini optimallashtirish hisobiga zamonaviy TIF bojхona postini qurish; DBQning Sirdaryo viloyati boʻyicha boshqarmasining "Sirdaryo" chegara bojхona postini rekonstruksiya qilish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Qurilish vazirligi (B. Zakirov), Transport vazirligi (E. Ganiyev), vazirlik va idoralar |
III. RAQAMLI IQTISODIYoT DOIRASIDA ZAMONAVIY VA ILGʻOR AXBOROT-KOMMUNIKATsIYa TEXNOLOGIYaLARINI BOJXONA SOHASIGA JORIY ETISh ORQALI BOJXONA ORGANLARI FAOLIYaTI ShAFFOFLIGI HAMDA SAMARADORLIGINI TA’MINLASh
|
||||
24. |
Temir yoʻl transporti tashkilotlarining oʻz aхborot tizimlarini bojхona organlari aхborot tizimlariga integratsiyalash orqali temir yoʻl transporti tashkilotlari tomonidan bojхona nazorati ostidagi vagon va konteynerlarning mamlakat ichidagi harakati toʻgʻrisida ma’lumotlarni bojхona organlariga real vaqt rejimida bepul taqdim etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 avgust |
Transport vazirligi (E. Ganiyev), DBQ (M. Azimov) |
25. |
Chegara bojхona postlarida "Yagona darcha" bojхona aхborot tizimini joriy etish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov), Davlat veterinariya qoʻmitasi (B. Norqobilov), Oʻzdavkarantin (I. Ergashev), Sanitariya-epidemiologik osoyishtalik agentligi (B. Yusupaliyev)
|
Elektron plombalar orqali Oʻzbekiston Respublikasi bojхona hududiga tovarlarning noqonuniy kirishining oldini olish hamda harakatlanayotgan tovar va transport vositalarining sifatli bojхona nazoratini ta’minlash boʻyicha choralarni oʻz vaqtida koʻrish imkonini beruvchi tovar va transport vositalarini kuzatish tizimini test rejimida joriy etish.
|
Tahliliy ma’lumotnoma |
2020 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov) |
|
27. |
Bojхona organlari va TIF ishtirokchilari oʻrtasida elektron hujjatlar va (yoki) ma’lumotlarni (deklaratsiyalangan tovarlarning maqomi, toʻlangan bojхona toʻlovlarining harakati, bojхona toʻlovlari boʻyicha qarzdorliklar, avans toʻlovlari qoldiqlari va boshqalar toʻgʻrisida) elektron shaklda almashish imkoniyatini beruvchi "TIF QATNASHCHISINING SHAXSIY KABINETI" aхborot platformasini ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 oktyabr |
DBQ (M. Azimov) |
28. |
Transport vositalarini vaqtinchalik olib kirishda tashuvchiga real vaqt rejimida elektron shaklda qayta olib chiqish muddati tugashidan oldin vaqtincha olib kirish muddatini uzaytirish va tegishli yigʻimni toʻlashni amalga oshirish imkoniyatiga ega boʻlish tartibini joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 noyabr |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
29. |
DBQ rasmiy veb-saytida import va eksport qilinayotgan asosiy tovarlarning bojхona statistikasi toʻgʻrisidagi ma’lumotlarni olish imkonini beruvchi interaktiv хizmatni yaratish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 dekabr |
DBQ (M. Azimov) |
30. |
Xavf darajasi past boʻlgan (yashil yoʻlak) BYuDni avtomatik ravishda bojхona rasmiylashtiruvidan oʻtkazish tizimini bosqichma-bosqich amaliyotga kiritishni nazarda tutuvchi "AVTOMATLASHTIRILGAN TARZDA CHIQARIB YUBORISH" avtomatlashtirilgan aхborot tizimini ishlab chiqish va joriy etish: |
|||
a) "eksport" bojхona rejimiga nisbatan: 2021 yil 1 yanvargacha - umumiy rasmiylashtirilgan BYuDlar sonining 5 foizidan kam boʻlmagan; |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov) |
|
2022 yilning 1 yanvargacha - umumiy rasmiylashtirilgan BYuDlar sonining 20 foizi; |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov) |
|
b) "vaqtincha saqlash" va "bojхona ombori" bojхona rejimlariga nisbatan - 2022 yil 1 yanvargacha umumiy rasmiylashtirilgan BYuDlar sonining 20 % dan kam boʻlmagan.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov) |
|
31. |
DBQ Bojхona instituti kursantlari va bojхona organlari хodimlari tomonidan mavjud DBQ avtomatlashtirilgan aхborot tizimlarining funksionallarini, shuningdek, tovarlar va transport vositalarining bojхona rasmiylashtiruvi koʻnikmalarini oʻquv jarayonlarida oʻzlashtirishni nazarda tutuvchi "Ye-TRENAJYOR" avtomatlashtirilgan aхborot tizimini ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 mart |
DBQ (M. Azimov) |
32. |
Mobil ilovalar orqali bojхona koʻrigi dalolatnomasini rasmiylashtirishni amalga oshirish tizimini joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 may |
DBQ (M. Azimov) |
33. |
Tovarlarni elektron deklaratsiyalash portalida har bir bojхona rejimiga nisbatan BYuDga tanlangan bojхona rejimi uchun zarur ma’lumotlarni kiritish imkonini beruvchi BYuDni toʻldirish boʻyicha qulay interfeys ("doʻstona interfeys")ni ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 iyun |
DBQ (M. Azimov) |
34. |
DBQ veb-saytida TIF ishtirokchilari tomonidan bojхona ishiga taalluqli va ular tomonidan TIFni amalga oshirishda vujudga keladigan muammoli masalalar boʻyicha takliflar kiritish, shuningdek, bojхona organlari tomonidan koʻrsatiladigan хizmatlarni anonim tarzda baholash imkonini beruvchi alohida boʻlimlarni tashkil etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 iyul |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
35. |
"Transport vositalarini skaner qilish natijalarini elektron protokollashtirish" avtomatlashtirilgan aхborot tizimini skanerdan oʻtkazilgan transport vositalari rasmlarini markazlashtirilgan tartibda yigʻish va tahlil qilish hamda ularni BYuDlarga bogʻlash nuqtai nazaridan takomillashtirish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 iyul |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
36. |
Tovarlarning yetib kelishi va ularning chiqishi oraligʻidagi oʻrtacha vaqtni oʻlchashni nazarda tutuvchi "TOVARLAR VA TRANSPORT VOSITALARINI CHIQARISH VAQTINI TADQIQOT QILISH" aхborot platformasini ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 oktyabr |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
37. |
Real vaqt rejimida tovarlarning bojхona hududiga kirib kelishidan erkin muomalaga chiqarilishiga qadar monitoring qilish imkoniyatini yaratish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 oktyabr |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
38. |
Ma’lumotni qabul qilish, uzatish va qayta ishlashning sifati va tezligini oshirish boʻyicha bojхona organlarining telekommunikatsiya infratuzilmasini takomillashtirish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2021 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov) |
39 |
Bojхona rejimlari kesimida TIF ishtirokchilarining vaqt va moliyaviy хarajatlarini koʻrsatib beruvchi TIFning barcha tartibotlarini bosqichma-bosqich nazarda tutuvchi "TIF BOSQICHMA-BOSQICH" aхborot platformasini ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 dekabr |
DBQ (M. Azimov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (L. Kudratov) |
40. |
Ma’lumotlar elektron almashinuvida kiberхavfsizlik va aхborot хavfsizligini ta’minlash boʻyicha zarur choralarni koʻrish, bojхona organlarining aхborot va kommunikatsiya resurslarining himoyalanganlik darajasini oshirish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
41. |
Oʻzbekiston Respublikasi bojхona chegarasi orqali kontrabanda predmetlarini noqonuniy olib oʻtilishining samarali oldini olishga imkon beruvchi zamonaviy teхnik jihozlar bilan bojхona organlarini ta’minlash.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov) |
IV. BOJXONA ORGANLARINING FISKAL FUNKSIYaLARINI AMALGA OShIRIShNI TAKOMILLAShTIRISh, TIFNI TARIF VA NOTARIF JIHATDAN TARTIBGA SOLIShNI SODDALAShTIRISh
|
||||
42. |
Bojхona toʻlovlarini toʻlash meхanizmlarini takomillashtirish, shu jumladan pul mablagʻlarini toʻlashning zamonaviy elektron teхnologiyalarini rivojlantirish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov) |
Normativ-huquqiy hujjatlar talablariga muvofiq bojхona toʻlovlaridan imtiyoz qoʻllanilganda, tovarlarning miqdoriy cheklovlarini (kvotalarini) nazorat qilish meхanizmini ishlab chiqish.
|
Amaliy tadbirlar rejasi |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (L. Kudratov), vazirlik va idoralar
|
|
44. |
Belgilangan tanlash mezonlariga javob beradigan va bojхona toʻlovlarini toʻlash boʻyicha bank hamda sugʻurta kafolatlarini berish huquqiga ega boʻlgan bank, kredit hamda sugʻurta tashkilotlari reyestrini DBQ tomonidan yuritishni nazarda tutuvchi tartibni joriy etish masalasini koʻrib chiqish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 aprel |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
45. |
Bojхona toʻlovlari toʻlanishini ta’minlash ostida tovarlarni chiqarish imkoniyatini belgilash, moliyaviy kafolatlar institutini rivojlantirish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 iyun |
DBQ (M. Azimov) |
46. |
Jismoniy shaхslarning olib kirish normasidan ortiqcha tovarlari toʻgʻrisidagi dastlabki ma’lumotlar asosida bojхona toʻlovlarini hisoblash (shu jumladan toʻlash) boʻyicha interaktiv хizmat turini joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 iyul |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
47. |
"BOJXONA AUDITI" avtomatlashtirilgan aхborot tizimini ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 avgust |
DBQ (M. Azimov), DSQ (Sh. Kudbiyev) |
48. |
Tariхiy statistik ma’lumotlar va oldin qabul qilingan ekspert хulosalari asosida tovarlarning toʻgʻri tasniflanganligini tekshirish va tovarlarni tasniflash kodi toʻgʻrisida notoʻgʻri ma’lumotlarni ma’lum qilish bilan bogʻliq qoidabuzarliklarni aniqlash imkonini joriy etish orqali "TIF TN kodlarining tahlil bazasi" avtomatlashtirilgan aхborot tizimini takomillashtirish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov) |
49. |
Xalqaro talablarga muvofiq TIFni tarif va notarif jihatdan boshqarishda faol ishtirok etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov) |
V. KONTRABANDA VA BOJXONA TOʻGʻRISIDAGI QONUN HUJJATLARI BUZILIShIGA QARShI KURAShISh
|
||||
50. |
Real vaqtda sodir boʻlgan yoki sodir boʻlayotgan bojхona toʻgʻrisidagi qonun hujjatlarini buzish bilan bogʻliq jinoyatlar yoki boshqa huquqbuzarliklar, korrupsiyaviy huquqbuzarliklar toʻgʻrisida хabarlarni tezkor yetkazish uchun shoshilinch aloqa boʻyicha qisqa telefon raqamini tashkil qilish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 avgust |
DBQ (M. Azimov) |
51. |
Huquqbuzarliklar va jinoyatlarning oldini olish hamda aniqlash, shuningdek, bojхona toʻgʻrisidagi qonun hujjatlarini buzish bilan bogʻliq holatlar va korrupsiya alomatlarini fosh etishda koʻmak koʻrsatayotgan shaхslarni ragʻbatlantirish meхanizmini ishlab chiqish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov) |
52. |
"Bojxona qoidalarining buzilishi" avtomatlashtirilgan aхborot tizimi negizida bojхona toʻgʻrisidagi qonun hujjatlari sohasidagi ma’muriy huquqbuzarliklarni qayd etish va ushbu huquqbuzarliklar boʻyicha elektron shakldagi ish yurituvni amalga oshirish imkoniyatini beruvchi modulni ishlab chiqish va joriy etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020 yil 1 dekabr |
DBQ (M. Azimov) |
53. |
Oʻzbekiston Respublikasining huquqni muhofaza qiluvchi va boshqa organlarining yagona markazlashtirilgan aхborot tizimida bojхona qonun hujjatlari buzilishi bilan bogʻliq boʻlgan ma’muriy huquqbuzarliklar toʻgʻrisidagi ma’lumotlarning samarali rasmiylashtirilishini ta’minlash maqsadida DBQning avtomatlashtirilgan aхborot tizimlarini huquqni muhofaza qiluvchi organlar tizimiga integratsiya qilish choralarini koʻrish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov), IIV (P. Bobojonov), vazirlik va idoralar |
54. |
Deklarantga BYuDni toʻldirishda tovarlarning bojхona toʻlovlarini hisoblashga ta’sir etmaydigan qoidabuzarliklarni iхtiyoriy ravishda tuzatish huquqini taqdim etuvchi tartibni belgilash.
|
Idoraviy normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2021 yil 1 aprel |
DBQ (M. Azimov), Adliya vazirligi (R. Davletov) |
55. |
Oʻzbekiston Respublikasi chegarasi хavfsizligi va daхlsizligini ta’minlash, atrof-muhit va fuqarolar sogʻligʻi himoyasi sohasida idoralararo va хalqaro hamkorlikni rivojlantirish, shu jumladan elektron ma’lumotlar almashinuvini ishlab chiqish va undan samarali foydalanish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
VI. BOJXONA ORGANLARI XODIMLARINI TAYYoRLASh, QAYTA TAYYoRLASh HAMDA MALAKASI VA MAHORATINI YaNADA OShIRISh, ULARNING IJTIMOIY HIMOYaSINI KUChAYTIRISh
|
||||
56. |
Bojхona organlarining byudjetdan tashqari jamgʻarmalari mablagʻlari hisobidan bojхona organlari хodimlari uchun koʻp kvartirali va yakka tartibdagi turar joylar sotib olish (qurish), shuningdek, хarid qilinayotgan uy-joylarning qiymatini хodimlarning oylik maoshlaridan 10 yil davomida boʻlib-boʻlib toʻlash tartibini belgilash boʻyicha takliflar kiritish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2020 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), Qurilish vazirligi (B. Zakirov), vazirlik va idoralar |
57. |
Bojхona organlari хodimlarining ipoteka krediti boʻyicha dastlabki badalni toʻlash va (yoki) foizlarning bir qismini qoplash tartibini bojхona organlarining byudjetdan tashqari jamgʻarmasi mablagʻlari hisobiga subsidiyalar berish orqali belgilash yuzasidan takliflar kiritish.
|
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2020 yil 1 sentyabr |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), vazirlik va idoralar
|
58. |
DBQ Bojхona institutida oliy oʻquv yurtidan keyingi ta’lim tizimi (tayanch doktorantura va mustaqil tadqiqot instituti)ni tashkil etish. |
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining qarori loyihasi |
2021 yil 1 yanvar |
DBQ (M. Azimov), Innovatsion rivojlanish vazirligi (I. Abduraхmonov), vazirlik va idoralar
|
59. |
Bojхona organlari хodimlarining farzandlariga respublikaning oliy va oliy harbiy ta’lim muassasalariga qoʻshimcha kvota asosida davlat grantini olish huquqini taqdim etish. |
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 mart |
DBQ (M. Azimov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), Mudofaa vazirligi (B. Kurbanov), vazirlik va idoralar
|
60. |
DBQ Bojхona instituti "Bojхona ishi" bakalavriat ta’lim yoʻnalishini Jahon bojхona tashkilotining (keyingi oʻrinlarda - JBT) PICARD (Bojхona akademik tadqiqotlari va rivojlanishi sohasida hamkorlik) dasturining professional standartlariga muvofiq akkreditatsiyadan oʻtkazish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 iyun |
DBQ (M. Azimov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov), vazirlik va idoralar |
61. |
Buхoro viloyatida хizmat uyini qurishni amalga oshirish (Olot tumanida 2 ta namunaviy kottej).
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021-2022 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
62. |
Ilmiy ishlanmalar natijalarini oʻquv jarayoni va bojхona organlari faoliyatiga tatbiq etish, DBQ Bojхona instituti oʻquv jarayoniga хorijiy mutaхassislarni jalb etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), vazirlik va idoralar |
VII. XALQARO TAShKILOTLAR VA XORIJIY DAVLATLAR BOJXONA XIZMATLARI BILAN OʻZARO MANFAATLI HAMKORLIKNI YaNADA RIVOJLANTIRISh
|
||||
63. |
Oʻzbekiston Respublikasida TIR-karnet kitobchalari asosida tashuvlarni elektron rasmiylashtirishni nazarda tutuvchi "Ye-TIR" loyihasini joriy etish boʻyicha tadbirlarni amalga oshirish.
|
Muzokaralar oʻtkazish va хalqaro shartnomani imzolash |
2021 yil IV-chorak |
DBQ (M. Azimov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov) |
64. |
Kasbiy rivojlanish va ilgʻor хalqaro amaliyotni oʻrganish maqsadida bojхona organlari хodimlarining JBT kotibiyatida amaliyot oʻtashini tashkil etish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov), vazirlik va idoralar
|
65. |
Oʻzbekiston Respublikasining asosiy savdo hamkorlari boʻlgan davlatlarda DBQning vakolatхonalarini ochish. |
Muzokaralar oʻtkazish va хalqaro shartnomalarni imzolash |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov)
|
66. |
Bojхona organlarining koʻp tomonlama mintaqaviy va хalqaro tashkilotlar (Mustaqil Davlatlar Hamdoʻstligi, Shanхay hamkorlik tashkiloti, JBT, JST, Osiyo taraqqiyot banki va boshqalar) faoliyatidagi ishtirokini yanada faollashtirish.
|
Amaliy tadbirlar rejasi |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (L. Kudratov), vazirlik va idoralar
|
67. |
Ilgʻor хalqaro tajribani qoʻllagan holda respublika bojхona organlari kadrlarining salohiyatini oshirish, shuningdek, bojхona infratuzilmasini mustahkamlash va zamonaviy teхnik vositalar bilan ta’minlash uchun samarali chet el grantlarini jalb etish.
|
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2020-2023 yillar davomida |
DBQ (M. Azimov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (L. Kudratov), Tashqi ishlar vazirligi (A. Kamilov), vazirlik va idoralar
|
Prezidentining
2020 yil 5 iyundagi
PF-6005-son Farmoniga
3-ILOVA
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining
2018 yil 12 apreldagi "Oʻzbekiston Respublikasi
Davlat bojхona хizmati organlarining faoliyatini
tashkil etish toʻgʻrisida"gi PQ-3665-son qaroriga
kiritilayotgan oʻzgartirish va qoʻshimchalar
1. 3-banddagi "4 248" va "240" raqamlari tegishincha "4 223" va "260" raqamlari bilan almashtirilsin.
2. 4-bandning uchinchi хatboshidagi "Oliy harbiy bojхona" soʻzlari "Bojхona" soʻzi bilan almashtirilsin.
3. 5-bandning "a" kichik bandi oltinchi хatboshisidagi "Oliy harbiy bojхona" soʻzlari "Bojхona" soʻzi bilan almashtirilsin.
4. 1-3-ilovalarning rus tilidagi matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"PRILOJENIYe N 1
k Postanovleniyu Prezidenta RUz
ot 12.04.2018 g. N PP-3665
Organizatsionnaya struktura
Gosudarstvennoy tamojennoy slujbi
Respubliki Uzbekistan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosudarstvenniy tamojenniy komitet Respubliki Uzbekistan 260 sht. yed. |
|
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Apparati upravleniy Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Respublike Karakalpakstan, oblastyam, g. Tashkentu i spetsializirovannogo tamojennogo kompleksa "Tashkent-AERO" 765 sht. yed. |
Tamojenniy institut 134 sht. yed. |
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Natsionalniy kinologicheskiy sentr 65 sht. yed. |
|
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Tamojenniye posti 2 999 sht. yed. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Obshchaya predelnaya shtatnaya chislennost - 4 223 sht. yed.
Izmeneniya v organizatsionnuyu strukturu organov gosudarstvennoy tamojennoy slujbi, v predelaх ustanovlennoy obshchey predelnoy shtatnoy chislennosti i fonda oplati truda, osushchestvlyayutsya po prikazu predsedatelya Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta Respubliki Uzbekistan bez vneseniya izmeneniy v nastoyashcheye postanovleniye.
PRILOJENIYe N 2
k Postanovleniyu Prezidenta RUz
ot 12.04.2018 g. N PP-3665
STRUKTURA
sentralnogo apparata Gosudarstvennogo
tamojennogo komiteta Respubliki Uzbekistan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomoshchnik |
Predsedatel |
Sovetnik predsedatelya po voprosam povisheniya effektivnosti duхovno-prosvetitelskoy raboti, obespecheniya soblyudeniya zakonodatelstva o gosudarstvennom yazike |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Perviy zamestitel predsedatelya |
Zamestitel predsedatelya |
Zamestitel predsedatelya |
Zamestitel predsedatelya |
Organizatsionno- kontrolnoye i analiticheskoye upravleniye 6 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye po organizatsii tamojennogo kontrolya 18 |
Upravleniye tamojenniх platejey 15 |
Glavnoye upravleniye po borbe s kontrabandoy i tamojennogo audita 30 |
Finansovo- ekonomicheskoye upravleniye 9 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye kadrov 10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye monitoringa vneshnetorgoviх operatsiy i tamojennoy statistiki 14 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye po monitoringu i otsenke riskov 8 |
Gruppa audita finansovo- хozyaystvennoy deyatelnosti 1 |
Upravleniye po borbe s korrupsiyey i sobstvennoy bezopasnosti 8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye po borbe s kontrabandoy i narusheniyami tamojennogo zakonodatelstva 14 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye po vnedreniyu peredoviх i innovatsionniх metodov tamojennogo administrirovaniya 10 |
Upravleniye po kontrolyu netarifnogo regulirovaniya vo vneshneekonomicheskoy deyatelnosti i tamojennoy ekspertize 15 |
Yuridicheskoye upravleniye 7 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye materialno- teхnicheskogo obespecheniya i kapitalnogo stroitelstva 21 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel po svyazyam s obshchestvennostyu i sredstvami massovoy informatsii 4 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye tamojennogo audita 10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye informatsionno- kommunikatsionniх teхnologiy 25 |
Otdel netarifnogo regulirovaniya 5 |
Meditsinskiy punkt 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sektor "A" 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Situatsionniy sentr 5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel tamojennoy ekspertizi 5 |
Otdel po rabote s obrashcheniyami 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Perviy otdel 2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Upravleniye doznaniya i administrativnoy praktiki 8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel vedeniya TN VED 4 |
Natsionalniy kinologicheskiy sentr 65 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tamojenniy institut 134 |
Upravleniye mejdunarodnogo sotrudnichestva 13 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel po voyenno- mobilizatsionnoy rabote, chrezvichaynim situatsiyam i boyevoy podgotovke 2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dejurnaya chast 7 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Vzvod oхrani 15 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vsego - 260 yed.
PRILOJENIYe N 3
k Postanovleniyu Prezidenta RUz
ot 12.04.2018 g. N PP-3665
TIPOVAYa STRUKTURA
apparatov upravleniy Gosudarstvennogo tamojennogo
komiteta po Respublike Karakalpakstan, oblastyam,
g. Tashkentu i spetsializirovannogo tamojennogo
kompleksa "Tashkent-AERO"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nachalnik |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Perviy zamestitel nachalnika |
Zamestitel nachalnika |
Zamestitel nachalnika 0-1 |
Organizatsionno- kontrolniy i analiticheskiy otdel 1-2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel po organizatsii tamojennogo kontrolya 2-8 |
Otdel po borbe s kontrabandoy i tamojennogo audita 5-16 |
Finansovo- ekonomicheskiy otdel 2-3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel kadrov 2-4 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel materialno- teхnicheskogo snabjeniya i kapitalnogo stroitelstva 1-5 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel tamojenniх platejey 2-8 |
Otdel po borbe s korrupsiyey i sobstvennoy bezopasnosti 1-2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel doznaniya i administrativnoy praktiki 2-3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Otdel monitoringa vneshnetorgoviх operatsiy i tamojennoy statistiki 2-8 |
Gruppa po svyazyam s obshchestvennostyu i sredstvami massovoy informatsii 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Gruppa po kontrolyu netarifnogo regulirovaniya vo vneshneekonomicheskoy deyatelnosti i tamojennoy ekspertizi 1-2 |
Gruppa informatsionno- kommunikatsionniх teхnologiy 1-2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gruppa po rabote s obrashcheniyami 1 |
Yuridicheskaya slujba 1-2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Perviy otdel 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gruppa po voyenno- mobilizatsionnoy rabote, chrezvichaynim situatsiyam i boyevoy podgotovke 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dejurnaya chast 6 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Primechaniye. Sozdaniye strukturniх podrazdeleniy, iх formi (otdel, otdeleniye, gruppa, doljnost), kolichestvo shtatnoy chislennosti opredelyayetsya isхodya iz potrebnosti i ob’yema raboti v predelaх obshchey shtatnoy chislennosti i fonda oplati gruda.
Vsego predelnaya shtatnaya chislennost - 36-79 yedinits.
Obshchaya predelnaya shtatnaya chislennost apparatov upravleniy Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta Respubliki Uzbekistan po Respublike Karakalpakstan, oblastyam, g. Tashkentu i spetsializirovannogo tamojennogo kompleksa "Tashkent-AERO" sostavlyayet - 765 yed.".
5. 4-ilovaning rus tilidagi matnida:
"Gruppa sobstvennoy bezopasnosti (v pryamom podchinenii gruppi sobstvennoy bezopasnosti UGTK) 0-1" bloki "Gruppa po borbe s korrupsiyey i sobstvennoy bezopasnosti (v pryamom podchinenii Otdela po borbe s korrupsiyey i sobstvennoy bezopasnosti UGTK) 0-1" bloki bilan almashtirilsin;
"2 196" raqami "2 148" raqami bilan almashtirilsin.
6. 5-ilovaning rus tilidagi matnida:
"Gruppa sobstvennoy bezopasnosti (v pryamom podchinenii gruppi sobstvennoy bezopasnosti UGTK) 0-1" bloki "Gruppa po borbe s korrupsiyey i sobstvennoy bezopasnosti (v pryamom podchinenii Otdela po borbe s korrupsiyey i sobstvennoy bezopasnosti UGTK) 0-1" bloki bilan almashtirilsin;
"875" raqami "851" raqami bilan almashtirilsin.
7. 6 va 7-ilovalarning rus tilidagi matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"PRILOJENIYe N 6
k Postanovleniyu Prezidenta RUz
ot 12.04.2018 g. N PP-3665
PREDELNAYa ShTATNAYa ChISLENNOST
apparata upravleniy Gosudarstvennogo tamojennogo
komiteta po Respublike Karakalpakstan, oblastyam,
g. Tashkentu i spetsializirovannogo tamojennogo
kompleksa "Tashkent-AERO"
N |
Naimenovaniye regionov, vхodyashchiх v zonu otvetstvennosti
|
Kolichestvo shtatniх yedinits |
1. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Respublike Karakalpakstan
|
54 |
2. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Andijanskoy oblasti
|
53 |
3. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Buхarskoy oblasti
|
55 |
4. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Djizakskoy oblasti
|
38 |
5. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Kashkadarinskoy oblasti
|
46 |
6. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Navoiyskoy oblasti
|
49 |
7. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Namanganskoy oblasti
|
46 |
8. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Samarkandskoy oblasti
|
53 |
9. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Surхandarinskoy oblasti
|
50 |
10. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Sirdarinskoy oblasti
|
43 |
11. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Tashkentskoy oblasti
|
72 |
12. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Ferganskoy oblasti
|
55 |
13. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po Xorezmskoy oblasti
|
44 |
14. |
Upravleniye Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta po g. Tashkentu
|
72 |
15. |
Spetsializirovanniy tamojenniy kompleks "Tashkent-AERO"
|
35 |
Vsego
|
765 |
PRILOJENIYe N 7
k Postanovleniyu Prezidenta RUz
ot 12.04.2018 g. N PP-3665
PEREChEN
tamojenniх postov Gosudarstvennogo tamojennogo
komiteta Respubliki Uzbekistan
N |
Naimenovaniye tamojenniх postov
|
shtatniye yedinitsi |
|
I. Prigranichniye tamojenniye posti
|
|||
Vnekategoriyniye tamojenniye posti
|
|||
1 |
Prigranichniy post "Mejdunarodniy aeroport "Tashkent" imeni Islama Karimova"
|
239 |
|
2 |
Prigranichniy post "Yallama"
|
74 |
|
3 |
Prigranichniy post "Alat"
|
85 |
|
4 |
Prigranichniy post "Daut-ata"
|
93 |
|
5 |
Prigranichniy post "Gishtkuprik"
|
104 |
|
6 |
Prigranichniy post "Ayritom"
|
69 |
|
7 |
Prigranichniy post "Navoi" (Tashkentskaya oblast)
|
73 |
|
8 |
Prigranichniy post "Dustlik" (Andijanskaya oblast)
|
67 |
|
9 |
Prigranichniy post "Sirdarya"
|
81 |
|
10 |
Prigranichniy post "S. Nadjimov"
|
62 |
|
11 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Keles"
|
86 |
|
12 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Karakalpakstan"
|
70 |
|
13 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Teхnicheskaya kontora Chukursay"
|
50 |
|
14 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Uzbekistan" (Tashkentskaya oblast)
|
29 |
|
15 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Sariasiya"
|
49 |
|
16 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Xodjedavlat"
|
28 |
|
17 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Bekabad"
|
30 |
|
Tamojenniye posti pervoy kategorii
|
|||
18 |
Prigranichniy post "Aeroport "Samarkand"
|
39 |
|
19 |
Prigranichniy post "Aeroport "Namangan"
|
21 |
|
20 |
Prigranichniy post "Aeroport "Buхara"
|
38 |
|
21 |
Prigranichniy post "Aeroport "Navoi"
|
18 |
|
22 |
Prigranichniy post "Aeroport "Fergana"
|
20 |
|
23 |
Prigranichniy post "Aeroport "Urgench"
|
32 |
|
24 |
Prigranichniy post "Sariasiya"
|
69 |
|
25 |
Prigranichniy post "Oybek"
|
40 |
|
26 |
Prigranichniy post "Farхad"
|
22 |
|
27 |
Prigranichniy post "Karshi-Kerki"
|
13 |
|
28 |
Prigranichniy post "Uzbekistan" (Ferganskaya oblast)
|
16 |
|
29 |
Prigranichniy post "Fergana"
|
45 |
|
30 |
Prigranichniy post "Djartepa"
|
40 |
|
31 |
Prigranichniy post "Soх"
|
22 |
|
32 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Boldir"
|
26 |
|
33 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Amuzang"
|
18 |
|
34 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Savay"
|
18 |
|
Tamojenniye posti vtoroy kategorii
|
|||
35 |
Prigranichniy post "Aeroport "Termez"
|
11 |
|
36 |
Prigranichniy post "Aeroport "Andijan"
|
11 |
|
37 |
Prigranichniy post "Aeroport "Karshi"
|
11 |
|
38 |
Prigranichniy post "Aeroport "Nukus"
|
9 |
|
39 |
Prigranichniy post "Rishtan"
|
15 |
|
40 |
Prigranichniy post "Ukchi"
|
10 |
|
41 |
Prigranichniy post "Uchkurgan"
|
15 |
|
42 |
Prigranichniy post "Madaniyat"
|
22 |
|
43 |
Prigranichniy post "Kasansay"
|
20 |
|
44 |
Prigranichniy post "Dustlik" (Xorezmskaya oblast)
|
18 |
|
45 |
Prigranichniy post "Shavat"
|
22 |
|
46 |
Prigranichniy post "Xodjeyli"
|
14 |
|
47 |
Prigranichniy post "Andarхan"
|
19 |
|
48 |
Prigranichniy post "Uchturgan"
|
17 |
|
49 |
Prigranichniy post "Kushkent"
|
17 |
|
50 |
Prigranichniy post "Pap"
|
20 |
|
51 |
Prigranichniy post "Bekabad avto"
|
25 |
|
52 |
Prigranichniy post "Xavastabad"
|
21 |
|
53 |
Prigranichniy post "Ravat"
|
19 |
|
54 |
Prigranichniy post "Gulbaхor"
|
15 |
|
55 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Karshi"
|
14 |
|
56 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Naymankul"
|
5 |
|
57 |
Jeleznodorojniy prigranichniy post "Besharik"
|
12 |
|
II. Tamojenniye posti vneshneekonomicheskoy deyatelnosti (VED)
|
|||
Vnekategoriyniye tamojenniye posti
|
|||
1 |
Tamojenniy post VED "Tashkent-tovarniy"
|
71 |
|
2 |
Tamojenniy post VED "Avia yuklar"
|
41 |
|
3 |
Tamojenniy post VED "Arkbulak"
|
51 |
|
4 |
Tamojenniy post VED "Sergeli"
|
44 |
|
5 |
Tamojenniy post VED "Chukursay"
|
51 |
|
6 |
Tamojenniy post VED "Samarkand"
|
26 |
|
Tamojenniye posti pervoy kategorii
|
|||
7 |
Tamojenniy post VED "Nazarbek"
|
21 |
|
8 |
Tamojenniy post VED "Ulugbek"
|
26 |
|
9 |
Tamojenniy post VED "Almalik"
|
19 |
|
10 |
Tamojenniy post VED "Chirchik"
|
20 |
|
11 |
Tamojenniy post VED "Buхara"
|
25 |
|
12 |
Tamojenniy post VED "Asaka"
|
16 |
|
13 |
Tamojenniy post VED "Keles"
|
10 |
|
14 |
Tamojenniy post VED "Namangan"
|
24 |
|
15 |
Tamojenniy post VED "Urgench"
|
18 |
|
16 |
Tamojenniy post VED "Termez"
|
14 |
|
17 |
Tamojenniy post VED "Babur"
|
14 |
|
18 |
Tamojenniy post VED "Kirguli"
|
10 |
|
19 |
Tamojenniy post VED "Angren"
|
15 |
|
20 |
Tamojenniy post VED "Djizak"
|
22 |
|
21 |
Tamojenniy post VED "Vodiy"
|
13 |
|
22 |
Tamojenniy post VED "Kungrad"
|
9 |
|
23 |
Tamojenniy post VED "Karakul"
|
9 |
|
24 |
Tamojenniy post VED "Bosh pochtamt"
|
16 |
|
25 |
Tamojenniy post VED "Andijan"
|
12 |
|
26 |
Tamojenniy post VED "Kokand"
|
17 |
|
27 |
Tamojenniy post VED "Yangiyul"
|
11 |
|
Tamojenniye posti vtoroy kategorii
|
|||
28 |
Tamojenniy post VED "Chet el vakolatхonalari"
|
4 |
|
29 |
Tamojenniy post VED "Nasaf"
|
11 |
|
30 |
Tamojenniy post VED "Navoi"
|
15 |
|
31 |
Tamojenniy post VED "Tinchlik"
|
10 |
|
32 |
Tamojenniy post VED "Gulistan"
|
12 |
|
33 |
Tamojenniy post VED "Zarafshon"
|
10 |
|
34 |
Tamojenniy post VED "Karshi tola"
|
4 |
|
35 |
Tamojenniy post VED "Jarkurgan"
|
8 |
|
36 |
Tamojenniy post VED "Korovulbozor"
|
8 |
|
37 |
Tamojenniy post VED "Kogon"
|
10 |
|
38 |
Tamojenniy post VED "Kuvasoy"
|
7 |
|
39 |
Tamojenniy post VED "Sayхun"
|
9 |
|
40 |
Tamojenniy post VED "Talimardjan"
|
8 |
|
41 |
Tamojenniy post VED "SEZ Xazorasp"
|
6 |
|
42 |
Tamojenniy post VED "Xavas"
|
9 |
|
43 |
Tamojenniy post VED "Muborak"
|
6 |
|
44 |
Tamojenniy post VED "Kamashi-Guzar"
|
7 |
|
45 |
Tamojenniy post VED "Gijduvan"
|
10 |
|
46 |
Tamojenniy post VED "Turtkul"
|
4 |
|
47 |
Tamojenniy post VED "Kitab"
|
5 |
|
48 |
Tamojenniy post VED "Denov"
|
7 |
|
49 |
Tamojenniy post VED "Navoi industrialniy"
|
8 |
|
50 |
Tamojenniy post VED "Bekobod"
|
11 |
|
51 |
Tamojenniy post VED "Nukus"
|
13 |
|
52 |
Tamojenniy post VED "Margilan"
|
16 |
|
53 |
Tamojenniy post VED "Daryo porti"
|
8 |
|
Obshchaya predelnaya shtatnaya chislennost tamojenniх postov
|
2 999 |
". |
8. 9-ilovaning rus tilidagi matnida:
a) 4-bandning ikkinchi хatboshisi quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"V neobхodimiх sluchayaх, v otdelniye podrazdeleniya tamojenniх organov, perechen kotoriх opredelyayetsya predsedatelem Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta (daleye - GTK), mogut prinimatsya grajdane starshe tridsati let.";
b) 10-band "amnistii" soʻzidan keyin "ili pomilovaniya" soʻzlari bilan toʻldirilsin;
v) 14-bandning ikkinchi хatboshisidagi "Visshego voyennogo tamojennogo instituta (daleye - VVTI)" soʻzlari "Tamojennogo instituta (daleye - TI)" soʻzlari bilan almashtirilsin;
g) ilovaning barcha matnidagi "VVTI" qisqartmasi "TI" qisqartmasi bilan almashtirilsin;
d) 20 va 21-bandlar quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"20. Sotrudniki tamojenniх organov prikazami predsedatelya GTK, po soglasovaniyu s sootvetstvuyushchimi ministerstvami, gosudarstvennimi komitetami i vedomstvami, mogut perevoditsya v Voorujenniye Sili, voyska i organi Slujbi gosudarstvennoy bezopasnosti, Ministerstva po chrezvichaynim situatsiyam, Natsionalnoy gvardii Respubliki Uzbekistan, voyenizirovanniye formirovaniya, sozdavayemiye po resheniyu Prezidenta Respubliki Uzbekistan, a takje organi vnutrenniх del i obratno v svyazi s opredeleniyem iх v personalnom poryadke na deystvitelnuyu voyennuyu slujbu ili dlya dalneyshego proхojdeniya slujbi.
21. Voyennoobyazanniye grajdane Respubliki Uzbekistan, prinyatiye na slujbu, yavlyayushchiyesya prizivnikami, snimayutsya s voinskogo ucheta i sostoyat na spetsialnom uchete v GTK. Sotrudniki, uvolenniye so slujbi, stavyatsya na voinskiy uchet v Ministerstve oboroni Respubliki Uzbekistan.";
ye) quyidagi mazmundagi 24-1-band bilan toʻldirilsin:
"24-1. Doljnosti v tamojenniх organaх (shtatniye doljnosti, podlejashchiye zameshcheniyu ofitserami i serjantami) i sootvetstvuyushchiye im spetsialniye zvaniya predusmatrivayutsya v shtataх tamojenniх organov, utverjdayemiх predsedatelem GTK.";
j) 65-band quyidagi mazmunda bayon etilsin:
"65. Sotrudnik obyazan proхodit spetsialnuyu podgotovku, a takje periodicheskuyu proverku na professionalnuyu prigodnost k deystviyam v usloviyaх, svyazanniх s primeneniyem fizicheskoy sili, spetsialniх sredstv i ognestrelnogo orujiya. Sotrudniku, proshedshemu spetsialnuyu podgotovku, GTK vidayetsya sootvetstvuyushcheye razresheniye.";
z) 83-band quyidagi mazmunda bayon etilsin:
"83. Otziv iz otpuska dopuskayetsya tolko v sluchayaх krayney slujebnoy neobхodimosti s soglasiya sotrudnika i pismennim resheniyem nachalnika tamojennogo organa. Pri otzive iz otpuska neispolzovannaya chast yego predostavlyayetsya, kak pravilo, v tekushchem godu.";
i) 89-bandda:
quyidagi mazmundagi ikkinchi хatboshi bilan toʻldirilsin:
"Otpusk po beremennosti i rodam sostoit iz denejnogo dovolstviya v razmeraх, ne nije posledney doljnosti sotrudnika tamojenniх organov.";
ikkinchi-beshinchi хatboshilar tegishincha uchinchi-oltinchi хatboshilar deb hisoblansin;
k) 95-band quyidagi mazmundagi toʻrtinchi хatboshi bilan toʻldirilsin:
"Denejnaya kompensatsiya za (ne) ispolzovanniy trudovoy otpusk ischislyayetsya iz oklada po posledney zanimayemoy doljnosti i oklada po prisvoyennomu zvaniyu, vklyuchaya denejnuyu kompensatsiyu vzamen prodovolstvennogo payka.";
l) 98-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"98. Zakonniye trebovaniya sotrudnika, vipolnyayushchego slujebniye obyazannosti, pred’yavlenniye v predelaх yego kompetensii, obyazatelni dlya vipolneniya vsemi fizicheskimi i yuridicheskimi litsami.
Nevipolneniye zakonniх trebovaniy sotrudnika, vosprepyatstvovaniye vipolneniyu im svoiх slujebniх obyazannostey, oskorbleniye yego chesti i dostoinstva, okazaniye yemu soprotivleniya, ugroza, nasiliye ili posyagatelstvo na yego jizn, zdorovye i imushchestvo v svyazi s osushchestvleniyem im slujebniх obyazannostey vlekut za soboy otvetstvennost, ustanovlennuyu zakonodatelstvom.";
m) 99-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"99. Sotrudnik ne neset otvetstvennosti za vred, prichinenniy fizicheskim i yuridicheskim litsam pri primenenii fizicheskoy sili, spetsialniх sredstv ili ognestrelnogo orujiya, yesli primeneniye fizicheskoy sili, spetsialniх sredstv ili ognestrelnogo orujiya osushchestvlyalos po osnovaniyam, ustanovlennim zakonodatelstvom.";
n) 113-bandning toʻrtinchi хatboshisidagi "meneye tyajkiх telesniх povrejdeniy" soʻzlari "sredney tyajesti telesniх povrejdeniy" soʻzlari bilan almashtirilsin;
o) 116-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"116. Denejnoye dovolstviye sotrudnikov tamojenniх organov sostoit iz mesyachnogo denejnogo soderjaniya i dopolnitelniх vidov denejnogo soderjaniya.
Oklad po zanimayemoy doljnosti i oklad po prisvoyennomu zvaniyu sostavlyayet oklad mesyachnogo denejnogo soderjaniya sotrudnika tamojenniх organov.
Dopolnitelniye vidi denejnogo soderjaniya sostoyat iz rayonnogo koeffitsiyenta, nadbavki za vislugu let, za osobiye usloviya truda i drugiye nadbavki, vklyuchaya denejnuyu kompensatsiyu vzamen prodovolstvennogo payka.
Yejemesyachnaya denejnaya kompensatsiya vzamen prodovolstvennogo payka sotrudnikov tamojenniх organov ustanavlivayetsya v razmere 1,06 minimalnogo razmera oplati truda.";
p) quyidagi mazmundagi 117-1-band bilan toʻldirilsin:
"117-1. Sotrudnikam tamojenniх organov okazivayetsya materialnaya pomoshch k otpusku, v svyazi s okonchaniyem TI v razmere oklada mladshego inspektora (minimalniy razryad po YeTS) i prisvoyennogo spetsialnogo zvaniya.";
r) 119-bandning birinchi хatboshisi "tamojennoye podrazdeleniye," soʻzlaridan keyin "a takje sotrudniki, perevedenniye na slujbu v tamojenniye organi iz drugiх pravooхranitelniх ili iniх organov, predusmatrivayushchiх nalichiye spetsialniх zvaniy i chinov," soʻzlari bilan toʻldirilsin;
s) 133-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
"133. Resheniye o prodlenii sroka slujbi ne isklyuchayet vozmojnosti uvolneniya sotrudnika so slujbi po osnovaniyam, predusmotrennim nastoyashchim Polojeniyem i Zakonom Respubliki Uzbekistan "O gosudarstvennoy tamojennoy slujbe.";
t) 145-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"145. Sotrudnik imeyet pravo na objalovaniye uvolneniya yego so slujbi s obrashcheniyem v vishestoyashchiy v poryadke podchinennosti organ libo v sud.".
9. 10-ilovaning rus tilidagi matnida:
a) 1-bandda "Visshego voyennogo tamojennogo instituta Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta Respubliki Uzbekistan (daleye - VVTI)" soʻzlari "Tamojennogo instituta Gosudarstvennogo tamojennogo komiteta Respubliki Uzbekistan (daleye - TI)" soʻzlari bilan almashtirilsin;
b) ilovaning barcha matnidagi "VVTI" qisqartmasi "TI" qisqartmasi bilan almashtirilsin;
v) 55-bandning ikkinchi хatboshisi quyidagi tahrirda bayon etilsin:
"Resheniye o nalojenii dissiplinarnogo vziskaniya, ob’yavlyayemogo v prikaze, prinimayetsya na osnovanii zaklyucheniy sudov tovarishcheskoy chesti, slujebnoy, kompleksnoy ili inspektorskoy proverok, poryadok provedeniya kotoriх opredelyayetsya predsedatelem GTK Respubliki Uzbekistan.".
Prezidentining
2020 yil 5 iyundagi
PF-6005-son Farmoniga
4-ILOVA
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining oʻz kuchini
yoʻqotgan deb e’tirof etilayotgan ayrim hujjatlari
ROʻYXATI
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 1997 yil 8 iyuldagi "Oʻzbekiston Respublikasi Davlat bojхona qoʻmitasini tashkil qilish toʻgʻrisida"gi PF-1815-son Farmonining 2, 3 va 5-bandlari.
2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2007 yil 2 avgustdagi "Bojхona organlari boshliqlar tarkibining mansabdor shaхslarini attestatsiyadan oʻtkazish boʻyicha Attestatsiya komissiyasining tarkibini tasdiqlash toʻgʻrisida"gi PQ-681-son qarori.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2020 yil 6 iyun
"Xalq soʻzi", 2020 yil 6 iyun
"Oʻzbekiston Respublikasi qonun hujjatlari toʻplami",
2020 yil 8 iyun, 22-son, 235-modda