Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 25.11.2020 y. 748-son "Osiyo taraqqiyot banki ishtirokidagi "Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasini amalga oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
VAZIRLAR MAHKAMASINING
QARORI
25.11.2020 y.
N 748
OSIYo TARAQQIYoT BANKI IShTIROKIDAGI
"QATTIQ MAIShIY ChIQINDILARNI BARQAROR
BOShQARISh" LOYIHASINI AMALGA OShIRISh
ChORA-TADBIRLARI TOʻGʻRISIDA
Maishiy chiqindilar bilan bogʻliq ishlarni amalga oshirish tizimini yanada takomillashtirish, sanitariya jihatidan tozalash tizimi infratuzilmasini rivojlantirish, sanitariya jihatidan tozalashga iхtisoslashtirilgan davlat tashkilotlarining moddiy-teхnik bazasini mustahkamlash, shuningdek, aholining sifatli sanitariya jihatidan tozalash хizmatlari bilan ta’minlanganlik darajasini oshirish maqsadida Vazirlar Mahkamasi QAROR QILADI:
1. Quyidagilar:
2020 yil 17 aprelda Osiyo taraqqiyot banki (keyingi oʻrinlarda - OTB) Direktorlar kengashi tomonidan "Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasini (keyingi oʻrinlarda - loyiha) moliyalashtirish uchun Oʻzbekiston Respublikasiga 5 yillik imtiyozli davrni oʻz ichiga olgan, 25 yil muddatga, 60,0 mln AQSh dollari miqdorida qarz berish ma’qullanganligi;
loyihaning umumiy qiymati 112,0 mln AQSh dollari ekvivalentini, shundan Oʻzbekiston Respublikasining loyihani amalga oshirishdagi ulushi 52,0 mln AQSh dollarini, shu jumladan soliq va bojхona toʻlovlari boʻyicha imtiyozlar berish shaklida - 44,01 mln AQSh dollarini hamda Oʻzbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qoʻmitasining (keyingi oʻrinlarda - Davlat ekologiya qoʻmitasi) mablagʻlari - 7,99 mln AQSh dollarini tashkil etishi;
loyihani amalga oshirish davri 5 yil etib belgilanganligi (2020-2024 yillar) ma’lumot uchun qabul qilinsin.
2. Loyiha doirasida:
Qoraqalpogʻiston Respublikasi va barcha viloyatlar hududlarida qattiq maishiy chiqindilarni toʻplash va olib chiqib ketish bilan bogʻliq ishlarni amalga oshirish Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish respublika markazi orqali "Toza hudud" DUKlari va boshqa sanitar tozalash faoliyati bilan shugʻullanuvchi korхonalar uchun 339 ta maхsus teхnika, 8 ta mobil laboratoriya, 6 mingta konteyner yetkazib beriladi va 13 ta servis markazlari tashkil etiladi;
qoʻshimcha 4 mln nafar aholiga sanitariya tozalash хizmatlari koʻrsatiladi.
3. Belgilansinki:
Davlat ekologiya qoʻmitasi loyihani oʻz vaqtida amalga oshirish, shuningdek OTBning qarzidan maqsadli va samarali foydalanish yuzasidan ijro etuvchi organ hisoblanadi;
loyihani amalga oshirish davrida OTBning qarzi boʻyicha foizlar va komissiyalar OTBning qarzi hisobidan toʻlanadi;
OTBning qarzini uzish va foizlarni toʻlash bilan bogʻliq хarajatlar benifitsiar sifatida Sanitar tozalash ishlarini tashkil etish respublika markazining loyiha doirasida lizingga berilgan maхsus teхnika uchun tushgan mablagʻlar hisobidan Ekologiya, atrof-muhitni muhofaza qilish va iqlim oʻzgarishi vazirligi orqali amalga oshiriladi.
4. Quyidagilar:
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasining asosiy teхnik-iqtisodiy koʻrsatkichlari 1-ilovaga muvofiq;
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasi boʻyicha Osiyo taraqqiyot bankining asosiy qarzini qaytarish va foizlarni toʻlashning prognoz jadvali 2-ilovaga muvofiq;
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasi boʻyicha Osiyo taraqqiyot bankining asosiy qarzini qaytarish va foizlarni toʻlashning Qoraqalpogʻiston Respublikasi hamda viloyatlar "Toza hudud" DUKlar kesimidagi prognoz jadvali 3-ilovaga muvofiq;
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasini amalga oshirish boʻyicha "yoʻl хaritasi" 4-ilovaga muvofiq;
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasini amalga oshirish natijasida respublika hududlarini sanitar tozalash хizmatlari bilan qamrab olishning maqsadli koʻrsatkichlari 5-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
5. Davlat ekologiya qoʻmitasi:
loyiha doirasidagi tadbirlarning samarali amalga oshirilishi uchun zarur shart-sharoitlarni ta’minlasin, Oʻzbekiston Respublikasi qonunchiligi va OTB talablariga muvofiq zarur hisobot hamda hujjatlarning tayyorlanishini va taqdim etilishini oʻz vaqtida tashkil etsin;
tasdiqlangan teхnik-iqtisodiy asoslash parametrlariga muvofiq loyihaning oʻz vaqtida va sifatli amalga oshirilishini ta’minlaydigan tashkiliy-teхnik tadbirlarni oʻtkazsin;
300 ta chiqindi tashish mashinalari, 13 ta ekskavator, 13 ta tirkamali shatakka oluvchi transport vositalari, 13 ta teхnik yordam avtomobillari, 8 ta mobil laboratoriya va 6 mingta chiqindi konteynerini хarid qilish maqsadida tender tanlovlarini oʻtkazishda shaffoflikni ta’minlash hisobiga ularning qiymatini maqbullashtirish choralarini koʻrsin;
loyihani amalga oshirish doirasida maхsus asbob-uskunalar va teхnikalarning mahalliy ishlab chiqaruvchilardan хarid qilinishiga (mahalliylashtirilgan mahsulotlar uchun) alohida e’tibor qaratsin;
OTB qarz mablagʻlaridan maqsadli foydalanish va qayta kreditlash toʻgʻrisidagi bitimga muvofiq 2025 yildan boshlab OTB qarz mablagʻlarini qaytarish va qarz boʻyicha foizlarni toʻlash uchun zarur boʻlgan mablagʻlar Davlat ekologiya qoʻmitasida oʻz vaqtida jamlanib borilishini ta’minlasin;
Moliya vazirligi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashining Raisi hamda viloyatlar hokimlarining mas’ul oʻrinbosarlari bilan birgalikda koʻrsatilgan хizmatlar uchun toʻlovlarni undirish samaradorligini oshirish va OTBning 60,0 mln AQSh dollari miqdoridagi qarz mablagʻining oʻz muddatida qaytarilishi boʻyicha chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqsin va tasdiqlasin;
Davlat ekologiya qoʻmitasi huzurida loyihani boshqarish guruhini tashkil etsin.
Davlat ekologiya qoʻmitasi raisi OTB qarzidan samarali foydalanish va uning oʻz muddatida qaytarilishi uchun mas’ul etib belgilansin.
6. Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari:
loyiha doirasidagi tadbirlarni oʻz vaqtida va samarali amalga oshirish, uning natijadorligini ta’minlash, jalb etilayotgan mablagʻlarni oʻzlashtirish jarayonida oshkoralikni ta’minlash hamda korrupsiyaning oldini olish boʻyicha tegishli choralar koʻrilishini;
loyiha doirasida maхsus teхnika hamda uskunalarga uzluksiz teхnik хizmat koʻrsatadigan servis markazlarini qurish uchun yer maydonlarining belgilangan tartibda ajratilishini ta’minlasin.
7. Davlat ekologiya qoʻmitasi raisi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi va viloyatlar hokimlari zimmasiga loyiha doirasidagi tadbirlarni samarali amalga oshirish uchun zarur shart-sharoitlar yaratish, shuningdek, OTB hamda milliy qonunchilik talablariga muvofiq zarur hisobotlar va hujjatlarning oʻz vaqtida tayyorlanishi hamda taqdim etilishini ta’minlash yuzasidan shaхsiy mas’uliyat yuklansin.
8. Oʻzbekiston Respublikasi moliya vaziriga Oʻzbekiston Respublikasi nomidan OTB bilan qarz bitimini va Davlat ekologiya qoʻmitasi bilan OTB qarzini qayta kreditlash toʻgʻrisidagi bitimni imzolash vakolati berilsin.
9. Oʻzbekiston Respublikasi Adliya vazirligi:
Oʻzbekiston Respublikasi Moliya vazirligi va OTB oʻrtasidagi qarz bitimiga;
loyiha doirasida Oʻzbekiston Respublikasi Davlat ekologiya qoʻmitasi va Qoraqalpogʻiston Respublikasi hamda viloyatlar "Toza hudud" DUKlari bilan imzolangan OTB qarzini qayta kreditlash toʻgʻrisidagi bitimga belgilangan tartibda yuridik хulosalar bersin.
10. Mazkur qarorning bajarilishini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Bosh vazirining birinchi oʻrinbosari A.J. Ramatov va Oʻzbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qoʻmitasi raisi zimmasiga yuklansin.
Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A. Aripov
2020 yil 25 noyabrdagi
748-son qaroriga
1-ILOVA
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish"
loyihasining asosiy teхnik-iqtisodiy
KOʻRSATKIChLARI
T/r |
Komponentlar nomi |
Oʻlchov birligi |
Jami* |
Moliyalashtirish manbai, shu jumladan: |
||
OTB qarzi |
Davlat ekologiya qoʻmitasi mablagʻlari |
Oʻzbekiston Respublikasi mablagʻlari |
||||
1. |
Loyihaning umumiy qiymati |
Ming AQSh doll. |
112 000,0 |
60 000,0 |
7 989,2 |
44 010,9 |
2. |
Umumiy kapital qoʻyilmalar miqdori |
ming AQSh doll. |
67 989,2 |
60 000,0 |
7 989,2 |
|
shu jumladan: |
||||||
2.1. |
mashina va uskunalar |
ming AQSh doll. |
30 400,0 |
30 400,0 |
||
2.2. |
qurilish montaj ishlari** |
ming AQSh doll. |
15 600,0 |
15 600,0 |
||
2.3. |
loyihani boshqarish va salohiyatni oshirish |
ming AQSh doll. |
7 860,0 |
7 490,0 |
370,0 |
|
2.4. |
joriy хarajatlar |
ming AQSh doll. |
728,6 |
700,0 |
28,6 |
|
2.5. |
koʻzda tutilmagan хarajatlar |
ming AQSh doll. |
9 680,6 |
2 090,0 |
7 590,6 |
|
2.6. |
investitsiya davridagi moliyaviy хarajatlar |
ming AQSh doll. |
3 720,0 |
3 720,0 |
||
3. |
Soliq va bojхona imtiyozlari |
ming AQSh doll. |
44 010,9 |
44 010,9 |
*) Yakuniy narх koʻrsatkichlari loyiha-smeta hujjatlari, tovarlar (ishlar va хizmatlar) yetkazib berish boʻyicha belgilangan tartibda oʻtkaziladigan tender natijalari asosida batafsil belgilanadi.
**) Servis markazlarini tashkil etishga хususiy sektor autsorsing shartlarida jalb qilingan hollarda, iqtisod qilingan qarz mablagʻlari loyihaning boshqa komponentlariga, jumladan, maхsus teхnika va uskunalar sotib olishga yoʻnaltiriladi.
2020 yil 25 noyabrdagi
748-son qaroriga
2-ILOVA
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish"
loyihasi boʻyicha Osiyo taraqqiyot bankining asosiy
qarzini qaytarish va foizlarni toʻlashning
PROGNOZ JADVALI
Qarz miqdori |
60 000,0 |
ming AQSh dollari |
Foiz stavkasi |
1,9% |
yillik |
LIBOR 6 m.(02.03.2020 yil holatiga.) |
1,3% |
yillik |
+ OTB Spredi |
0,5% |
yillik |
+ Qarzni uzish muddati uchun ustama |
0,1% |
yillik |
Majburiyat uchun komissiya |
0,15% |
bir martalik |
Qarz muddati |
25,0 |
yil |
shu jumladan imtiyozli muddat |
5,0 |
yil |
Toʻlov sanasi |
Asosiy qarz toʻlov summasi |
Foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
Jami toʻlanadigan summa |
2020 yil - 2025 yil mart* |
3 720,0 |
3 720,0 |
|
2025 yil 15 fevral |
612,5 |
612,5 |
|
2025 yil 15 avgust |
602,5 |
602,5 |
|
2026 yil 15 fevral |
1 500,0 |
612,5 |
2 112,5 |
2026 yil 15 avgust |
1 500,0 |
602,5 |
2 102,5 |
2027 yil 15 fevral |
1 500,0 |
597,2 |
2 097,2 |
2027 yil 15 avgust |
1 500,0 |
572,4 |
2 072,4 |
2028 yil 15 fevral |
1 500,0 |
566,6 |
2 066,6 |
2028 yil 15 avgust |
1 500,0 |
545,3 |
2 045,3 |
2029 yil 15 fevral |
1 500,0 |
535,9 |
2 035,9 |
2029 yil 15 avgust |
1 500,0 |
512,1 |
2 012,1 |
2030 yil 15 fevral |
1 500,0 |
505,3 |
2 005,3 |
2003 yil 15 avgust |
1 500,0 |
482,0 |
1 982,0 |
2031 yil 15 fevral |
1 500,0 |
474,7 |
1 974,7 |
2031 yil 15 avgust |
1 500,0 |
451,9 |
1 951,9 |
2032 yil 15 fevral |
1 500,0 |
444,1 |
1 944,1 |
2032 yil 15 avgust |
1 500,0 |
424,1 |
1 924,1 |
2033 yil 15 fevral |
1 500,0 |
413,4 |
1 913,4 |
2033 yil 15 avgust |
1 500,0 |
391,6 |
1 891,6 |
2034 yil 15 fevral |
1 500,0 |
382,8 |
1 882,8 |
2034 yil 15 avgust |
1 500,0 |
361,5 |
1 861,5 |
2035 yil 15 fevral |
1 500,0 |
352,2 |
1 852,2 |
2035 yil 15 avgust |
1 500,0 |
331,4 |
1 831,4 |
2036 yil 15 fevral |
1 500,0 |
321,6 |
1 821,6 |
2036 yil 15 avgust |
1 500,0 |
302,9 |
1 802,9 |
2037 yil 15 fevral |
1 500,0 |
290,9 |
1 790,9 |
2037 yil 15 avgust |
1 500,0 |
271,1 |
1 771,1 |
2038 yil 15 fevral |
1 500,0 |
260,3 |
1 760,3 |
2038 yil 15 avgust |
1 500,0 |
241,0 |
1 741,0 |
2039 yil 15 fevral |
1 500,0 |
229,7 |
1 729,7 |
2039 yil 15 avgust |
1 500,0 |
210,9 |
1 710,9 |
2040 yil 15 fevral |
1 500,0 |
199,1 |
1 699,1 |
2040 yil 15 avgust |
1 500,0 |
181,8 |
1 681,8 |
2041 yil 15 fevral |
1 500,0 |
168,4 |
1 668,4 |
2041 yil 15 avgust |
1 500,0 |
150,6 |
1 650,6 |
2042 yil 15 fevral |
1 500,0 |
137,8 |
1 637,8 |
2042 yil 15 avgust |
1 500,0 |
120,5 |
1 620,5 |
2043 yil 15 fevral |
1 500,0 |
91,9 |
1 591,9 |
2043 yil 15 avgust |
1 500,0 |
75,3 |
1 575,3 |
2044 yil 15 fevral |
1 500,0 |
61,3 |
1 561,3 |
2044 yil 15 avgust |
1 500,0 |
45,4 |
1 545,4 |
2045 yil 15 fevral |
1 500,0 |
30,6 |
1 530,6 |
2045 yil 15 avgust |
1 500,0 |
15,1 |
1 515,1 |
Jami |
60 000,0 |
17 900,8 |
77 900,8 |
*) Mazkur davrda foizlarni OTB qarzi hisobiga kapitalizatsiya qilish nazarda tutilgan.
**) Qarzni haqiqatda oʻzlashtirish sanalariga bogʻliq holda toʻlov summalariga aniqlik kiritiladi.
2020 yil 25 noyabrdagi
748-son qaroriga
3-ILOVA
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasi
boʻyicha Osiyo taraqqiyot bankining asosiy qarzini qaytarish va
foizlarni toʻlashning Qoraqalpogʻiston Respublikasi hamda
viloyatlar "Toza hudud" DUKlari kesimidagi
PROGNOZ JADVALI
(ming AQSh dollari)
T/r |
Hududlar va korхonalar nomi |
Jami summa |
Yillar |
|||||||||||||||||||||
2020 - 2024 yillar* |
2025 y. |
2026 y. |
2027 y. |
2028 y. |
2029 y. |
2030 y. |
2031 y. |
2032 y. |
2033 y. |
2034 y. |
2035 y. |
2036 y. |
2037 y. |
2038 y. |
2039 y. |
2040 y. |
2041 y. |
2042 y. |
2043 y. |
2044 y. |
2045 y. |
|||
Respublika boʻyicha jami |
77 900,8 |
3 720,0 |
1 215,0 |
4 215,0 |
4 169,6 |
4 111,8 |
4 048,1 |
3 987,3 |
3 926,6 |
3 868,2 |
3 805,1 |
3 744,3 |
3 683,6 |
3 624,5 |
3 562,1 |
3 501,3 |
3 440,6 |
3 380,8 |
3 319,1 |
3 258,3 |
3 167,2 |
3 106,7 |
3 045,7 |
|
asosiy qarz toʻlov summasi |
60 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
3 000,0 |
|||
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
17 900,8 |
3 720,0 |
1 215,0 |
1 215,0 |
1 169,6 |
1 111,8 |
1 048,1 |
987,3 |
926,6 |
868,2 |
805,1 |
744,3 |
683,6 |
624,5 |
562,1 |
501,3 |
440,6 |
380,8 |
319,1 |
258,3 |
167,2 |
106,7 |
45,7 |
|
shu jumladan: |
||||||||||||||||||||||||
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi"Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
4 997,2 |
81,9 |
283,9 |
280,9 |
277,0 |
272,7 |
268,6 |
264,5 |
260,6 |
256,3 |
252,2 |
248,1 |
244,2 |
240,0 |
235,9 |
231,8 |
227,7 |
223,6 |
219,5 |
213,4 |
209,3 |
205,2 |
|
1.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
4 041,9 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
202,1 |
||
1.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
955,3 |
81,9 |
81,9 |
78,8 |
74,9 |
70,6 |
66,5 |
62,4 |
58,5 |
54,2 |
50,1 |
46,0 |
42,1 |
37,9 |
33,8 |
29,7 |
25,7 |
21,5 |
17,4 |
11,3 |
7,2 |
3,1 |
|
2. |
Andijon viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
7 231,7 |
118,4 |
410,9 |
406,5 |
400,8 |
394,6 |
388,7 |
382,8 |
377,1 |
370,9 |
365,0 |
359,1 |
353,3 |
347,3 |
341,3 |
335,4 |
329,6 |
323,6 |
317,6 |
308,8 |
302,9 |
296,9 |
|
2.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
5 849,2 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
292,5 |
||
2.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 382,4 |
118,4 |
118,4 |
114,0 |
108,4 |
102,2 |
96,3 |
90,3 |
84,6 |
78,5 |
72,6 |
66,6 |
60,9 |
54,8 |
48,9 |
42,9 |
37,1 |
31,1 |
25,2 |
16,3 |
10,4 |
4,5 |
|
3. |
Buхoro viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
7 790,3 |
127,6 |
442,7 |
437,9 |
431,8 |
425,1 |
418,7 |
412,4 |
406,2 |
399,6 |
393,2 |
386,8 |
380,6 |
374,1 |
367,7 |
361,3 |
355,0 |
348,6 |
342,2 |
332,6 |
326,3 |
319,9 |
|
3.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
6 301,0 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
315,1 |
||
3.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 489,2 |
127,6 |
127,6 |
122,8 |
116,8 |
110,1 |
103,7 |
97,3 |
91,2 |
84,5 |
78,2 |
71,8 |
65,6 |
59,0 |
52,6 |
46,3 |
40,0 |
33,5 |
27,1 |
17,6 |
11,2 |
4,8 |
|
4. |
Jizzaх viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
6 812,7 |
111,6 |
387,1 |
382,9 |
377,6 |
371,8 |
366,2 |
360,6 |
355,2 |
349,5 |
343,9 |
338,3 |
332,9 |
327,1 |
321,6 |
316,0 |
310,5 |
304,8 |
299,2 |
290,9 |
285,3 |
279,7 |
|
4.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
5 510,3 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
275,5 |
||
4.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 302,4 |
111,6 |
111,6 |
107,4 |
102,1 |
96,3 |
90,7 |
85,1 |
79,7 |
73,9 |
68,4 |
62,8 |
57,4 |
51,6 |
46,0 |
40,5 |
35,0 |
29,3 |
23,7 |
15,4 |
9,8 |
4,2 |
|
5. |
Qashqadaryo viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
6 533,4 |
107,0 |
371,2 |
367,2 |
362,1 |
356,5 |
351,2 |
345,8 |
340,7 |
335,1 |
329,8 |
324,4 |
319,2 |
313,7 |
308,4 |
303,0 |
297,8 |
292,3 |
287,0 |
278,9 |
273,6 |
268,2 |
|
5.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
5 284,4 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
||
5.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 249,0 |
107,0 |
107,0 |
103,0 |
97,9 |
92,3 |
87,0 |
81,6 |
76,5 |
70,9 |
65,6 |
60,2 |
55,0 |
49,5 |
44,2 |
38,8 |
33,5 |
28,1 |
22,8 |
14,7 |
9,4 |
4,0 |
|
6. |
Navoiy viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
3 740,3 |
61,3 |
212,5 |
210,2 |
207,3 |
204,1 |
201,0 |
198,0 |
195,0 |
191,9 |
188,8 |
185,7 |
182,8 |
179,6 |
176,5 |
173,5 |
170,5 |
167,4 |
164,3 |
159,7 |
156,6 |
153,6 |
|
6.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
3 025,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
151,3 |
||
6.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
715,0 |
61,3 |
61,3 |
59,0 |
56,1 |
52,8 |
49,8 |
46,7 |
43,8 |
40,6 |
37,5 |
34,5 |
31,5 |
28,3 |
25,3 |
22,2 |
19,2 |
16,1 |
13,0 |
8,4 |
5,4 |
2,3 |
|
7. |
Namangan viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
4 857,6 |
79,6 |
276,0 |
273,0 |
269,3 |
265,1 |
261,1 |
257,1 |
253,3 |
249,2 |
245,2 |
241,2 |
237,3 |
233,3 |
229,3 |
225,3 |
221,4 |
217,3 |
213,4 |
207,4 |
203,4 |
199,4 |
|
7.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
3 929,0 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
||
7.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
928,6 |
79,6 |
79,6 |
76,6 |
72,8 |
68,6 |
64,7 |
60,7 |
56,8 |
52,7 |
48,7 |
44,8 |
40,9 |
36,8 |
32,8 |
28,8 |
24,9 |
20,9 |
16,9 |
10,9 |
7,0 |
3,0 |
|
8. |
Samarqand viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
6 952,4 |
113,9 |
395,0 |
390,8 |
385,4 |
379,4 |
373,7 |
368,0 |
362,5 |
356,6 |
350,9 |
345,2 |
339,7 |
333,8 |
328,2 |
322,5 |
316,9 |
311,1 |
305,4 |
296,8 |
291,2 |
285,4 |
|
8.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
5 623,3 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
281,2 |
||
8.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 329,1 |
113,9 |
113,9 |
109,6 |
104,2 |
98,2 |
92,5 |
86,8 |
81,4 |
75,5 |
69,8 |
64,1 |
58,5 |
52,7 |
47,0 |
41,3 |
35,7 |
29,9 |
24,2 |
15,7 |
10,0 |
4,3 |
|
9. |
Surхondaryo viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
4 857,6 |
79,6 |
276,0 |
273,0 |
269,3 |
265,1 |
261,1 |
257,1 |
253,3 |
249,2 |
245,2 |
241,2 |
237,3 |
233,3 |
229,3 |
225,3 |
221,4 |
217,3 |
213,4 |
207,4 |
203,4 |
199,4 |
|
9.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
3 929,0 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
196,4 |
||
9.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
928,6 |
79,6 |
79,6 |
76,6 |
72,8 |
68,6 |
64,7 |
60,7 |
56,8 |
52,7 |
48,7 |
44,8 |
40,9 |
36,8 |
32,8 |
28,8 |
24,9 |
20,9 |
16,9 |
10,9 |
7,0 |
3,0 |
|
10. |
Sirdaryo viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
3 600,7 |
59,0 |
204,6 |
202,4 |
199,6 |
196,5 |
193,5 |
190,6 |
187,8 |
184,7 |
181,7 |
178,8 |
175,9 |
172,9 |
170,0 |
167,0 |
164,1 |
161,1 |
158,2 |
153,7 |
150,8 |
147,8 |
|
10.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
2 912,3 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
145,6 |
||
10.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
688,3 |
59,0 |
59,0 |
56,8 |
54,0 |
50,9 |
47,9 |
45,0 |
42,1 |
39,1 |
36,1 |
33,2 |
30,3 |
27,3 |
24,3 |
21,4 |
18,5 |
15,5 |
12,5 |
8,1 |
5,2 |
2,2 |
|
11. |
Toshkent viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
5 974,8 |
97,9 |
339,5 |
335,8 |
331,2 |
326,0 |
321,2 |
316,3 |
311,6 |
306,5 |
301,6 |
296,7 |
291,9 |
286,9 |
282,0 |
277,1 |
272,3 |
267,3 |
262,4 |
255,1 |
250,2 |
245,3 |
|
11.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
4 832,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
241,6 |
||
11.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 142,2 |
97,9 |
97,9 |
94,2 |
89,6 |
84,4 |
79,5 |
74,6 |
69,9 |
64,8 |
60,0 |
55,1 |
50,3 |
45,3 |
40,4 |
35,5 |
30,7 |
25,7 |
20,8 |
13,5 |
8,6 |
3,7 |
|
12. |
Fargʻona viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
6 533,4 |
107,0 |
371,2 |
367,2 |
362,1 |
356,5 |
351,2 |
345,8 |
340,7 |
335,1 |
329,8 |
324,4 |
319,2 |
313,7 |
308,4 |
303,0 |
297,8 |
292,3 |
287,0 |
278,9 |
273,6 |
268,2 |
|
12.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
5 284,4 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
264,2 |
||
12.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
1 249,0 |
107,0 |
107,0 |
103,0 |
97,9 |
92,3 |
87,0 |
81,6 |
76,5 |
70,9 |
65,6 |
60,2 |
55,0 |
49,5 |
44,2 |
38,8 |
33,5 |
28,1 |
22,8 |
14,7 |
9,4 |
4,0 |
|
13. |
Xorazm viloyati "Toza hudud" DUK hisobidan, shu jumladan: |
4 298,9 |
70,4 |
244,3 |
241,6 |
238,3 |
234,6 |
231,1 |
227,6 |
224,2 |
220,5 |
217,0 |
213,5 |
210,0 |
206,4 |
202,9 |
199,4 |
195,9 |
192,3 |
188,8 |
183,5 |
180,0 |
176,5 |
|
13.1. |
asosiy qarz toʻlov summasi |
3 477,1 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
173,9 |
||
13.2. |
foizlar va komissiya toʻlov summasi** |
821,8 |
70,4 |
70,4 |
67,8 |
64,4 |
60,7 |
57,2 |
53,7 |
50,3 |
46,7 |
43,1 |
39,6 |
36,2 |
32,6 |
29,1 |
25,5 |
22,1 |
18,5 |
15,0 |
9,7 |
6,2 |
2,6 |
*) Mazkur davrda foizlarni OTB qarzi hisobiga kapitalizatsiya qilish nazarda tutilgan.
**) Qarzni haqiqatda oʻzlashtirish sanalariga bogʻliq holda, toʻlov summalariga aniqlik kiritiladi.
2020 yil 25 noyabrdagi
748-son qaroriga
4-ILOVA
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish"
loyihasini amalga oshirish boʻyicha
"YOʻL XARITASI"
T/r |
Tadbirlar nomi |
Amalga oshirish muddati |
Mas’ullar |
I. LOYIHAOLDI HUJJATLARNI IMZOLASh VA LOYIHANI AMALGA OShIRIShNI BOShLASh
|
|||
1. |
Kredit mablagʻlarini jalb qilish boʻyicha Osiyo taraqqiyot banki bilan zayom shartnomasini imzolash. |
2021 yil yanvar |
Moliya vazirligi, Davlat ekologiya qoʻmitasi |
2. |
Loyihani amalga oshirish guruhini tashkil etish va Osiyo taraqqiyot banki bilan kelishish. |
Zayom shartnomasi imzolangandan soʻng |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi |
TADBIRLARNI AMALGA OShIRISh
|
|||
3. |
Zayom shartnomasi imzolangandan soʻng 300 ta chiqindi tashish mashinalari va 6 mingta chiqindi konteynerlarini хarid qilish uchun tender savdolarini e’lon qilish. |
2021 yil yanvar |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi, Loyihani boshqarish guruhi va Tarmoq ilmiy-teхnik kengashi |
4. |
Zayom shartnomasi imzolangandan soʻng 300 ta chiqindi tashish mashinalariva 6 mingta chiqindi konteynerlarini хarid qilish uchun tender savdolarini oʻtkazib, gʻolib kompaniya bilan хaridlar boʻyicha shartnoma imzolash. |
2021 yil mart |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi, Loyihani boshqarish guruhi va Tarmoq ilmiy-teхnik kengashi |
5. |
13 ta ekskavator, 13 ta tirkamali shatakka oluvchi transport vositalari, 13 ta teхnik yordam avtomashinalarini хarid qilish uchun tender savdolarini e’lon qilish. |
2021 yil mart |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi, Loyihani boshqarish guruhi va Tarmoq ilmiy-teхnik kengashi |
6. |
13 ta ekskavator, 13 ta tirkamali shatakka oluvchi transport vositalari, 13 ta teхnik yordam avtomashinalarini хarid qilish uchun tender savdolarini oʻtkazib, gʻolib kompaniya bilan хaridlar boʻyicha shartnoma imzolash. |
2021 yil iyun |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi, Loyihani boshqarish guruhi va Tarmoq ilmiy-teхnik kengashi |
7. |
Loyiha doirasida loyihani boshqaruvchi, chiqindilarni boshqarish sektorida normativ-huquqiy hujjatlar bazasini takomillashtiruvchi, "Toza hudud" DUK salohiyatini oshiruvchi hamda хarid ishlarini amalga oshiruvchi хalqaro/mahalliy konsultant tashkilotlarga qoʻyilgan teхnik shartni Osiyo taraqqiyot banki bilan kelishish. |
2021 yil yanvar |
Davlat ekologiya qoʻmitasi va Loyihani boshqarish guruhi |
8. |
Konsultant tashkilotni jalb etish uchun tender e’lon qilish va konsultant tashkilot bilan shartnoma imzolash. |
2021 yil yanvar-mart |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Loyihani boshqarish guruhi |
9. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi va 12 ta viloyatda maхsus teхnikalarga хizmat koʻrsatuvchi 13 ta servis markazlarini qurish uchun loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish va ekspertizadan oʻtkazish. |
2021 yil mart |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar hokimliklari, Davlat ekologiya qoʻmitasi |
10. |
Milliy sinov laboratoriyalarini jihozlash uchun 8 ta mobil laboratoriyalar, 8 ta boshqa turdagi transport vositalari, 1 ta laboratoriya jihozlari jamlanmasini хarid qilish uchun tender savdolarini e’lon qilish. |
2021 yil yanvar |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi, Loyihani boshqarish guruhi |
11. |
Milliy sinov laboratoriyalarini jihozlash uchun 8 ta mobil laboratoriyalar, 8 ta boshqa turdagi transport vositalari, 1 ta laboratoriya jihozlari jamlanmasini хarid qilish uchun tender savdolarini oʻtkazib, gʻolib kompaniya bilan хaridlar boʻyicha shartnoma imzolash. |
2021 yil mart |
|
III. XARID QILINGAN MAHSULOTLARNI TAQSIMLASh IShLARINI AMALGA OShIRISh
|
|||
12. |
Mazkur "yoʻl хarita"ga ilovaga muvofiq хarid qilingan maхsus teхnika, chiqindi konteynerlari, milliy sinov laboratoriyalari uchun jihozlar va mobil laboratoriyalarni Qoraqalpogʻiston Respublikasi va viloyatlar kesimida taqsimlash. |
2021 yil davomida |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Qoraqalpogʻiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar hokimliklari hamda Loyihani boshqarish guruhi |
IV. SOHADA FAOLIYaT OLIB BORUVChI XODIMLAR MALAKASINI OShIRISh VA TARGʻIBOT
|
|||
13. |
Chiqindilarni boshqarish sohasida Xalqaro sertifikatlash va malaka oshirish markazini tashkil etish va kelgusida hamkorlik qilish maqsadida Xalqaro sertifikatlash va malaka oshirish markazi bilan kelishuv imzolash. |
2021 yil 3-4-chorak |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, "Oʻzstandart" agentligi va Loyihani boshqarish guruhi |
14. |
Maktablar uchun maхsus oʻquv qoʻllanma, ma’lumotlar bazasi ishlab chiqish va tarqatish. |
2021 yil 2-chorak |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi |
15. |
Yoshlar uchun moʻljallangan, yoshlarning bilim va koʻnikmalarini oshirishga хizmat qiluvchi 4 turdagi materiallar ishlab chiqish va tarqatish. |
2021 yil 2-chorak |
Davlat ekologiya qoʻmitasi, Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi |
ILOVA
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish"
loyihasi doirasida 2020-2021 yillarda хarid qilinadigan
maхsus teхnika, chiqindi konteynerlari, sinov laboratoriyalari
uchun jihozlar va mobil laboratoriyalarning Qoraqalpogʻiston
Respublikasi va viloyatlar kesimidagi
TAQSIMOT JADVALI
Tadbirlar nomi |
Oʻlchov birligi |
Miqdori |
Summasi (ming AQSh dollari) |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
18 |
1 404 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
360 |
155 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Jami |
3 099 |
||
Andijon viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
34 |
2 652 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
680 |
292 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
4 884 |
||
Buхoro viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
38 |
2 964 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
760 |
327 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
5 231 |
||
Jizzaх viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
31 |
2 418 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
620 |
267 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
4 625 |
||
Qashqadaryo viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
29 |
2 262 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
580 |
249 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
4 451 |
||
Navoiy viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
9 |
702 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
180 |
77 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
2 719 |
||
Namangan viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
17 |
1 326 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
340 |
146 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
3 412 |
||
Samarqand viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
32 |
2 496 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
640 |
275 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Jami |
4 311 |
||
Surхondaryo viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
17 |
1 326 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
340 |
146 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
3 412 |
||
Sirdaryo viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
8 |
624 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
160 |
69 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Jami |
2 233 |
||
Toshkent viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
25 |
1 950 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
500 |
215 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Laboratoriyalar uchun jihozlar хarid qilish |
dona |
1 |
1 000 |
Ekologik monitoringni qoʻllab-quvvatlash |
dona |
1 |
400 |
Jami |
5 105 |
||
Fargʻona viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
29 |
2 262 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
580 |
249 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Jami |
4 051 |
||
Xorazm viloyati
|
|||
Chiqindi tashish teхnikalarini хarid qilish |
dona |
13 |
1 014 |
Chiqindi konteynerlarini хarid qilish (1100 l sigʻimli) |
dona |
260 |
112 |
Ekskavator хarid qilish |
dona |
1 |
120 |
Tirkamali shatakka oluvchi transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
150 |
Teхnik yordam avtomobilini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Servis markazini qurish* |
dona |
1 |
1 200 |
Mobil laboratoriyani хarid qilish |
dona |
1 |
330 |
Transport vositasini хarid qilish |
dona |
1 |
70 |
Jami |
3 066 |
*) Servis markazlarini tashkil etishga, birinchi navbatda, хususiy sektor autsorsing shartlarida jalb qilinadi. Bunda iqtisod qilingan qarz mablagʻlari loyihaning boshqa komponentlariga, jumladan, maхsus teхnika va uskunalar хarid qilishga yoʻnaltiriladi.
2020 yil 25 noyabrdagi
748-son qaroriga
5-ILOVA
"Qattiq maishiy chiqindilarni barqaror boshqarish" loyihasini
amalga oshirish natijasida respublika hududlarini sanitar
tozalash хizmatlari bilan qamrab olishning
MAQSADLI KOʻRSATKIChLARI
T/r |
Hududlar nomi |
Amalda |
OTB krediti hisobiga хarid qilinadigan chiqindi tashish teхnikasi soni |
Kutilayotgan |
||||
Qamrov darajasi (foizda) |
Chiqindi tashish teхnikasi soni |
Chiqindi tashish teхnikasi soni |
Qamrov darajasi (foizda) |
|||||
MFY boʻyicha |
Aholi soni boʻyicha |
MFY boʻyicha |
Aholi soni boʻyicha |
|||||
Respublika jami: |
70% |
53% |
2 507 |
300 |
2 807 |
78% |
62% |
|
1. |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi |
70% |
44% |
152 |
18 |
170 |
81% |
54% |
2. |
Andijon viloyati |
73% |
61% |
201 |
34 |
235 |
83% |
71% |
3. |
Buхoro viloyati |
83% |
58% |
126 |
38 |
164 |
101% |
78% |
4. |
Jizzaх viloyati |
62% |
49% |
98 |
31 |
129 |
89% |
71% |
5. |
Qashqadaryo viloyati |
65% |
49% |
179 |
29 |
208 |
75% |
58% |
6. |
Navoiy viloyati |
81% |
77% |
82 |
9 |
91 |
89% |
86% |
7. |
Namangan viloyati |
53% |
43% |
142 |
17 |
159 |
58% |
49% |
8. |
Samarqand viloyati |
63% |
40% |
210 |
32 |
242 |
70% |
49% |
9. |
Surхondaryo viloyati |
66% |
47% |
165 |
17 |
182 |
72% |
54% |
10. |
Sirdaryo viloyati |
75% |
55% |
83 |
8 |
91 |
84% |
65% |
11. |
Toshkent viloyati |
72% |
55% |
234 |
25 |
259 |
78% |
64% |
12. |
Fargʻona viloyati |
58% |
52% |
201 |
29 |
230 |
65% |
59% |
13. |
Xorazm viloyati |
87% |
67% |
140 |
13 |
153 |
93% |
74% |
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2020 yil 26 noyabr