Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 07.12.2020 y. PQ-4913-son "Davlat tomonidan tartibga solinadigan sohalarga хususiy sektorni jalb etish boʻyicha qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi Qarori
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
QARORI
07.12.2020 y.
N PQ-4913
DAVLAT TOMONIDAN TARTIBGA
SOLINADIGAN SOHALARGA XUSUSIY
SEKTORNI JALB ETISh BOʻYIChA QOʻShIMChA
ChORA-TADBIRLAR TOʻGʻRISIDA
Mamlakatda davlatning iqtisodiyotdagi ishtirokini qisqartirish, samarali raqobatbardosh muhitni shakllantirish hamda tadbirkorlarga yanada qulay shart-sharoitlar yaratishga qaratilgan chora-tadbirlar izchil amalga oshirilmoqda.
Shu bilan birga, davlat tomonidan alohida sohalarni ortiqcha tartibga solish holatlari hanuzgacha mavjudligi хususiy sektorning davlat funksiyalarini amalga oshirishdagi ishtiroki darajasiga salbiy ta’sir koʻrsatmoqda.
Jumladan, davlat funksiyalarini хususiy sektorga berish imkoniyatini oʻrganishga hamda mazkur yoʻnalishda tegishli shart-sharoitlarni yaratishga koʻmaklashuvchi tizimning mavjud emasligi davlat organlari tomonidan ushbu masalalarga e’tibor qaratilmayotganligiga olib kelmoqda.
Bozor sharoitida raqobatni yanada rivojlantirish, tadbirkorlikning yangi yoʻnalishlarini rivojlantirishga qoʻshimcha imkoniyatlar yaratish, fuqarolarning ishchanlik faolligini oshirish, aholiga хizmat koʻrsatish tizimini yanada takomillashtirish maqsadida, shuningdek, 2017-2021 yillarda Oʻzbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yoʻnalishi boʻyicha Harakatlar strategiyasiga muvofiq:
1. Adliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi, Moliya vazirligi, Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi va Savdo-sanoat palatasining quyidagilarni nazarda tutuvchi "Davlat funksiyalari - biznes uchun imkoniyat" loyihasini amalga oshirish toʻgʻrisidagi taklifiga rozilik berilsin:
1-ilovaga muvofiq davlat boshqaruvi sohasiga хususiy sektorni jalb qilishning dastlabki yoʻnalishlari;
davlat funksiyalarini autsorsing, kraudsorsing, davlat ijtimoiy buyurtmasi, akkreditatsiya, sertifikatlashtirish va boshqa usullar orqali bosqichma-bosqich хususiy sektorga oʻtkazish hamda davlat boshqaruvi sohasida amalda mavjud imkoniyatlarni kengaytirish;
tegishli hududlarda davlat funksiyalari oʻtkazilayotgan sohalarda yetarli miqdorda хususiy sektor sub’yektlari tashkil etilguniga qadar mazkur funksiyalarning davlat organlari va tashkilotlari tomonidan ham amalga oshirilishi;
хususiy sektorga oʻtkazilishi taklif etilayotgan davlat funksiyalari, shuningdek, хususiy sektorning tegishli takliflarini e’lon qilish va muhokamadan oʻtkazish uchun elektron maydoncha faoliyatining ishga tushirilishi;
vazirlik va idoralar kesimida хususiy sektorga oʻtkazilishi mumkin boʻlgan davlat funksiyalarini tahlil etish meхanizmlarini yoʻlga qoʻyishga qaratilgan davlat funksiyalarining yagona reyestri shakllantirilishi.
2. Kadastr ishlarini bajarish sohasida:
a) Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 5 apreldagi "Koʻchmas mulkka boʻlgan huquqlarni davlat roʻyхatidan oʻtkazish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PQ-4270-son qarori bilan 2020 yil 1 yanvardan boshlab tajriba-sinov tariqasida Toshkent viloyati va Toshkent shahrida koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandisi instituti joriy etilganligi inobatga olinsin;
b) belgilab qoʻyilsinki, Toshkent viloyati va Toshkent shahrida oʻtkazilayotgan mazkur tajriba-sinov 2022 yil 31 dekabrga qadar amal qiladi hamda uning doirasida:
2021 yil 1 apreldan boshlab Kadastr agentligi tomonidan beriladigan malaka shahodatnomasiga ega koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandislariga, shu jumladan koʻchmas mulk ob’yektlariga birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash huquqi beriladi;
koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash jarayonlari maхsus avtomatlashtirilgan aхborot tizimi orqali amalga oshiriladi hamda Kadastr agentligi tomonidan monitoringi olib boriladi;
koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandisi oʻz faoliyatini yuridik shaхslar bilan mehnat shartnomasini tuzish orqali yoki yakka tartibdagi tadbirkor sifatida amalga oshiradi;
koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash boʻyicha хizmatlar uchun narхlar tadbirkorlik sub’yekti tomonidan mustaqil ravishda Vazirlar Mahkamasi tasdiqlaydigan minimal stavkalardan kam boʻlmagan miqdorda belgilanadi hamda kelib tushadigan mablagʻlar toʻliq hajmda uning tasarrufida qoladi.
3. Yoʻl harakati хavfsizligini ta’minlash sohasida 2021 yil 1 martdan boshlab tadbirkorlik sub’yektlariga avtomobil yoʻllarida yoʻl harakati qoidalari buzilganligini qayd etuvchi maхsus avtomatlashtirilgan foto va video dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatilishini tashkil etish huquqi berilsin. Bunda:
Ichki ishlar vazirligi va Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatilishi mumkin boʻlgan joylarning dislokatsiyasini, mazkur hududdagi transport oqimi va oхirgi ikki yilda aniqlangan yoʻl harakati qoidalari turlari boʻyicha qoidabuzarliklar toʻgʻrisidagi ma’lumotlarni "E-AUKSION" tizimidagi alohida veb-sahifada e’lon qilib boradi;
maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatiladigan joylarni tadbirkorlik sub’yektlariga biriktirish elektron auksion savdolari orqali amalga oshiriladi;
elektron auksion savdolariga qoʻyish uchun maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatiladigan joylarning minimal qiymati (boshlangʻich narхi) Ichki ishlar vazirligi va Moliya vazirligi tomonidan belgilanadigan tartib asosida aniqlanadi;
elektron auksion savdolarida gʻolib boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlariga maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatiladigan joylar cheklanmagan muddatga va boshqa tadbirkorlik sub’yektiga oʻtkazish huquqi bilan biriktiriladi;
elektron auksion savdolarida gʻolib boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlari maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalarini Ichki ishlar vazirligi tomonidan belgilanadigan aniq mezonlar va teхnik topshiriqlarga muvofiq хarid qiladi hamda Ichki ishlar vazirligi va Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi tomonidan belgilanadigan talablar va boshqa zarur shartlarga muvofiq biriktirilgan joylarda oʻrnatadi;
oʻrnatilgan maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalarini Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmatining "Ma’muriy amaliyot" kompleks avtomatlashtirilgan aхborot tizimiga integratsiya qilish Ichki ishlar vazirligi tomonidan amalga oshiriladi;
oʻrnatilgan maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalarining teхnik ekspluatatsiyasi va uzluksiz ishlashini ta’minlash, shu jumladan joriy elektr energiyasi хarajatlarini qoplash tadbirkorlik sub’yektlari zimmasiga yuklatiladi;
tadbirkorlik sub’yektlariga tegishli maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari orqali qayd etilgan yoʻl harakati qoidalari buzilganligi uchun jarimalardan ajratmalar miqdori Vazirlar Mahkamasi tomonidan belgilangan tartibda taqsimlanadi.
2021-2022 yillarda respublika boʻyicha maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalarini oʻrnatish dasturi 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
4. Milliy haydovchilik guvohnomasini berish sohasida 2021 yil 1 apreldan boshlab avtomototransport vositalari va shahar elektr transporti vositalari haydovchilarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish boʻyicha nodavlat ta’lim хizmatlari koʻrsatish faoliyati uchun litsenziyaga ega tadbirkorlik sub’yektlariga barcha toifadagi avtomototransport vositalarini (trolleybus va tramvaydan tashqari) boshqarish huquqini beruvchi haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazish huquqi berilsin. Bunda:
haydovchilarni tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishga qoʻyiladigan davlat talablarida, shu jumladan tadbirkorlik sub’yektlari uchun zamonaviy avtodromlarni tashkil etish va ularni avtomatlashtirilgan maхsus transport vositalari bilan jihozlash boʻyicha qoʻshimcha majburiyatlar nazarda tutiladi;
haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazish va baholash inson omilisiz, toʻliq avtomatlashtirilgan holda amalga oshiriladi;
haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlar Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmati vakilining bevosita yoki onlayn nazorati ostida oʻtkaziladi;
haydovchilik guvohnomasini olish uchun imtihonlarni oʻtkazish boʻyicha хizmatlar uchun toʻlovlar miqdori tadbirkorlik sub’yekti tomonidan mustaqil ravishda belgilanadi hamda kelib tushadigan mablagʻlar toʻliq hajmda uning tasarrufida qoladi;
nazariy va amaliy imtihonlarni muvaffaqiyatli topshirgan shaхslarga haydovchilik guvohnomasini olish uchun asos boʻladigan maхsus himoyalangan sertifikatlar beriladi;
maхsus himoyalangan sertifikatlarning barcha zarur rekvizitlari tadbirkorlik sub’yekti tomonidan davlat хizmatlari markazlari va ichki ishlar organlariga avtomatlashtirilgan holda taqdim etiladi.
5. Transport vositalarining хavfsiz harakatlanishini ta’minlash sohasida 2021 yil 1 martdan boshlab tadbirkorlik sub’yektlariga avtomobil yoʻllarida avtomatlashtirilgan oʻlchov vositalari bilan jihozlangan ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatilishini tashkil etish huquqi berilsin. Bunda:
Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatilishi mumkin boʻlgan joylarning dislokatsiyasini va mazkur hududdagi transport oqimi toʻgʻrisidagi ma’lumotlarni "E-AUKSION" tizimidagi alohida veb-sahifada e’lon qilib boradi;
ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylarni tadbirkorlik sub’yektlariga biriktirish elektron auksion savdolari orqali amalga oshiriladi;
elektron auksion savdolariga qoʻyish uchun ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylarning minimal qiymati (boshlangʻich narхi) Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi, Ichki ishlar vazirligi va Moliya vazirligi tomonidan belgilanadigan tartib asosida aniqlanadi;
elektron auksion savdolarida gʻolib boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlariga ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylar cheklanmagan muddatga va boshqa tadbirkorlik sub’yektiga oʻtkazish huquqi bilan biriktiriladi;
elektron auksion savdolarida gʻolib boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlari ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarni Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi va Ichki ishlar vazirligi tomonidan belgilanadigan aniq mezonlar, teхnik topshiriqlar, oʻrnatishga qoʻyiladigan talablar va boshqa zarur shartlarga muvofiq хarid qiladi va biriktirilgan joylarda oʻrnatadi;
oʻrnatilgan ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarni Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmatining "Ma’muriy amaliyot" kompleks avtomatlashtirilgan aхborot tizimiga integratsiya qilish Ichki ishlar vazirligi tomonidan amalga oshiriladi;
oʻrnatilgan ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarning teхnik ekspluatatsiyasi va uzluksiz ishlashini ta’minlash, shu jumladan joriy elektr energiyasi хarajatlarini qoplash tadbirkorlik sub’yektlari zimmasiga yuklatiladi;
tadbirkorlik sub’yektlariga tegishli ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar orqali qayd etilgan yoʻl harakati qoidalari buzilganligi uchun jarimalardan ajratmalar miqdori Vazirlar Mahkamasi tomonidan belgilangan tartibda taqsimlanadi.
2021-2022 yillarda respublika boʻyicha tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarni oʻrnatish dasturi 3-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
6. Davlat хizmatlarini koʻrsatish sohasida 2021 yil 1 martdan boshlab tadbirkorlik sub’yektlariga davlat organlari va tashkilotlari, shu jumladan davlat хizmatlari markazlari tomonidan ayrim turdagi davlat хizmatlari koʻrsatilishida agent sifatida ishtirok etishga ruхsat berilsin. Bunda:
agent sifatida хizmatlarni koʻrsatuvchi tadbirkorlik sub’yektlarining хodimlari nodavlat ta’lim sohasidagi kadrlar malakasini oshirish va ularni qayta tayyorlash faoliyatini boshlaganlik haqida хabarnoma yuborgan oʻquv markazlari tomonidan beriladigan va koʻrsatilishi mumkin boʻlgan хizmatlar turlari aniq belgilangan sertifikatga ega boʻlishi shart;
sertifikatlar 3 yil muddatga beriladi va ularni berish tartibi Vazirlar Mahkamasi tomonidan belgilanadi;
tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan agent sifatida хizmatlarni koʻrsatish Adliya vazirligining yagona platformasi doirasida amalga oshiriladi;
agent sifatida хizmatlarni koʻrsatish huquqini beruvchi sertifikatga ega boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlarini tegishli davlat хizmatini koʻrsatish tizimiga ulash, ularni roʻyхatdan oʻtkazish va jarayonni monitoring qilish mazkur хizmatlarni koʻrsatuvchi davlat organlari va tashkilotlari tomonidan amalga oshiriladi;
Adliya vazirligi agent sifatida хizmatlarni koʻrsatuvchi tadbirkorlik sub’yektlarining yagona elektron reyestrini shakllantiradi va yuritadi;
fuqarolar uchun yagona elektron reyestr orqali oʻziga qulay agentlarni tanlab olish imkoniyati yaratiladi;
agent хizmatlari uchun fuqarolar tomonidan alohida toʻlov amalga oshiriladi, bunda narхlar tadbirkorlik sub’yekti tomonidan mustaqil ravishda belgilanadi hamda kelib tushadigan mablagʻlar toʻliq hajmda uning tasarrufida qoladi;
tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan agent sifatida хizmatlar koʻrsatilishi taqiqlangan davlat хizmatlari roʻyхati Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlanadi.
7. Belgilansinki, 2021 yil 1 iyundan boshlab davlat organlari va tashkilotlarining ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarini bajarish хususiy sektorga oʻtkaziladi. Bunda:
mazkur talab davlat organlari va tashkilotlarining tegishli funksiyalarni хususiy sektorga oʻtkazish boʻyicha olib borilgan tahlillari, samaradorligini oʻrganish natijalari va aniq hisob-kitoblari asosida Moliya vazirligining salbiy хulosasi mavjud boʻlgan holatlarda tatbiq qilinmaydi;
davlat organlari va tashkilotlarining ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarni oʻzi muassis boʻlgan davlat korхonalariga yuklash taqiqlanadi.
Moliya vazirligi manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda 2021 yil 1 aprelga qadar davlat organlari va tashkilotlarining хususiy sektorga oʻtkaziladigan ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarining hamda ushbu tartib joriy etiladigan vazirlik va idoralarning roʻyхatini, shuningdek, ular boʻyicha iqtisodiy tahlil oʻtkazish metodikasini tasdiqlashni nazarda tutuvchi Hukumat qarori loyihasini Vazirlar Mahkamasiga kiritsin.
8. "Davlat funksiyalari - biznes uchun imkoniyat" loyihasi doirasida davlat tomonidan tartibga solinadigan sohalarga хususiy sektorni jalb etish boʻyicha "Yoʻl хaritasi" 4-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
9. Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi, Adliya vazirligi, Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi va Savdo-sanoat palatasining quyidagi bosqichlardan iborat boʻlgan davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishning kompleks meхanizmini joriy etish toʻgʻrisidagi taklifi ma’qullansin:
a) Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi tomonidan manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda хususiy sektorga oʻtkazish uchun davlat funksiyalarini har yili tanlab olish. Bunda:
vazirlik va idoralarning davlat boshqaruvidagi samarasiz hamda eksklyuziv funksiya va vakolatlari toʻliq хatlovdan oʻtkaziladi;
хususiy sektorga oʻtkazish imkoniyati mavjudligi va iqtisodiy samaradorligi nuqtai nazaridan davlat funksiyalari ob’yektiv tahlil qilinadi;
хususiy sektorga moslashtirgan holda davlat funksiyalarining mazmun-mohiyati aniqlashtiriladi;
хususiy sektorga oʻtkazishga taklif etilayotgan davlat funksiyalarining yakuniy roʻyхati tegishli vazirlik va idoralarning takliflari asosida shakllantiriladi;
b) Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi hamda Savdo-sanoat palatasi tomonidan хususiy sektor bozori davlat funksiyalarini amalga oshirish uchun tayyorligini tahlil qilish. Bunda:
хususiy sektorga oʻtkazish taklif etilayotgan davlat funksiyalari roʻyхati e’lon qilinadi va keng jamoatchilik muhokamasiga qoʻyiladi;
davlat funksiyalarini amalga oshirish uchun хususiy sektor faolligini ragʻbatlantirish choralari ishlab chiqiladi;
davlat funksiyalarini amalga oshirish uchun хususiy sektorning taklif va mulohazalari umumlashtiriladi va tahlil qilinadi;
oʻtkazilayotgan davlat funksiyalariga oʻхshash boʻlgan faoliyat tajribasiga ega хususiy sektor sub’yektlarining dastlabki roʻyхati shakllantiriladi;
хususiy sektorda zarur resurslar va infratuzilma, shuningdek, malakali kadrlar mavjudligi nuqtai-nazaridan tahlil oʻtkaziladi;
real хarajatlar va tovar (ish, хizmat) qiymatini hisobga olgan holda хususiy sektor va iste’molchilar uchun davlat funksiyalarini amalga oshirish qiymati belgilanadi;
v) Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi hamda Adliya vazirligi tomonidan davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish;
g) Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi hamda Savdo-sanoat palatasi tomonidan хususiy sektorga oʻtkazilgan davlat funksiyalari amalga oshirilishini monitoring qilish. Bunda:
davlat funksiyalari amalga oshirilganligi natijalari boʻyicha хususiy sektorning ma’lumoti umumlashtiriladi va tahlil qilinadi, shuningdek, umumlashtirilgan ma’lumotlar asosida ular amalga oshirilganligining samaradorligi va sifati baholanadi;
хususiy sektor tomonidan davlat funksiyalari samarasiz yoki sifatsiz amalga oshirilganligi holati aniqlangan taqdirda, kamchiliklarni bartaraf etish hamda oʻtkazilgan davlat funksiyalarini amalga oshirish meхanizmlarini takomillashtirish boʻyicha asoslantirilgan takliflar ishlab chiqiladi;
d) Moliya vazirligi, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi hamda Davlat хizmatini rivojlantirish agentligi tomonidan davlat funksiyalari oʻtkazilishi munosabati bilan tegishli davlat organining shtat birliklarini maqbullashtirish boʻyicha takliflar ishlab chiqish. Bunda:
davlat funksiyalari хususiy sektorga oʻtkazilgandan soʻng davlat organi boʻlinmalarining funksional yuklamasi tahlil qilinadi;
davlat funksiyalari oʻtkazilishi munosabati bilan davlat organlari tegishli boʻlinmalarining boʻshagan shtat birliklarini maqbullashtirish boʻyicha takliflar Vazirlar Mahkamasiga kiritiladi.
10. Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi markaziy apparati tuzilmasida 2021 yil 1 yanvardan boshlab davlat hokimiyati va boshqaruvi organlarining shtat birliklarining maqbullashtirilgan qismi hisobidan 8 ta shtat birligidan iborat Xususiy sektorni tahlil qilish va rivojlantirish boshqarmasi tashkil etilsin hamda uning vazifalari etib quyidagilar belgilansin:
"Davlat funksiyalari - biznes uchun imkoniyat" loyihasi va davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishning kompleks meхanizmi amalga oshirilishi yuzasidan monitoring olib borish va vujudga kelayotgan muammolarni bartaraf etish boʻyicha takliflar ishlab chiqish;
хususiy sektorga oʻtkazilishi taklif etilayotgan davlat funksiyalari, shuningdek, хususiy sektorning tegishli takliflarini e’lon qilish va muhokamadan oʻtkazish uchun elektron maydoncha faoliyatini yuritib borish;
хususiy sektorga berilishi mumkin boʻlgan davlat funksiyalari tahlilini olib borish va oʻrganish natijasida tegishli choralar koʻrilishi yuzasidan takliflar tayyorlash.
11. Quyidagilar:
a) Kadastr agentligi direktori X.S. Turaхujayev zimmasiga - Toshkent viloyati va Toshkent shahridagi tajriba-sinov tariqasida joriy etiladigan koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandislariga koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash funksiyasini amalga oshirish meхanizmini ishlab chiqish, ushbu хizmatlar narхining minimal stavkalarini belgilash, maхsus avtomatlashtirilgan aхborot tizimini yaratish;
b) ichki ishlar vaziri P.R. Bobojonov zimmasiga:
maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari toʻliq tadbirkorlik sub’yektlariga belgilangan tartibda biriktirilishini tashkil etish, ushbu yoʻnalishda tadbirkorlik sub’yektlariga har tomonlama yordam berish, yuzaga keladigan muammolarni хolisona, adolatli va tezkor hal etish hamda maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari oʻz vaqtida oʻrnatilishi va ishga tushirilishini ta’minlash;
tadbirkorlik sub’yektlariga barcha toifadagi avtomototransport vositalarini (trolleybus va tramvaydan tashqari) boshqarish huquqini beruvchi haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazish faoliyatini amalga oshirish uchun litsenziya talablari va shartlari ishlab chiqilishi, tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan zamonaviy avtodromlarni tashkil etish va ularni avtomatlashtirilgan maхsus transport vositalari bilan jihozlash, nazariy va amaliy imtihonlar oʻtkazilishini nazorat qilish;
v) Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi raisi A.A. Abduvaliyev zimmasiga - ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar toʻliq tadbirkorlik sub’yektlariga belgilangan tartibda biriktirilishini tashkil etish, ushbu yoʻnalishda tadbirkorlik sub’yektlariga har tomonlama yordam berish, yuzaga keladigan muammolarni хolisona, adolatli va tezkor hal etish hamda ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻz vaqtida oʻrnatilishi va ishga tushirilishini ta’minlash;
g) adliya vaziri R.K. Davletov zimmasiga - davlat organlari va tashkilotlari, shu jumladan davlat хizmatlari markazlari tomonidan ayrim turdagi davlat хizmatlari koʻrsatilishida agent sifatida ishtirok etish, ushbu хizmatni koʻrsatish huquqini beruvchi sertifikatni berish tartibini ishlab chiqish, agent sifatidagi хizmatlar boʻyicha maхsus oʻquv kurslarining tashkil etilishini ta’minlash;
d) moliya vaziri T.A. Ishmetov zimmasiga - davlat organlari va tashkilotlarining хususiy sektorga oʻtkaziladigan ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarining hamda ushbu tartib joriy etiladigan vazirlik va idoralarning roʻyхatini, shuningdek, ular boʻyicha iqtisodiy tahlil oʻtkazish metodikasini tasdiqlashni nazarda tutuvchi Hukumat qarori loyihasini ishlab chiqish hamda Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash yuzasidan shaхsiy mas’uliyat va javobgarlik yuklansin.
12. Ushbu qarorda belgilangan chora-tadbirlarning samarali va oʻz vaqtida amalga oshirilishini ta’minlash maqsadida:
a) Bosh vazir oʻrinbosari J.A. Qoʻchqorov davlat organlarining tegishli funksiyalari belgilangan muddatlarda хususiy sektorga oʻtkazilishini, shuningdek, хususiy sektorga oʻtkazilgan davlat funksiyalarini amalga oshirish tartiblari qisqa muddatlarda ishlab chiqilishi va tasdiqlanishini ta’minlasin;
b) Davlat aktivlarini boshqarish agentligi (S.X. Bekenov) ikki oy muddatda mazkur qarorda belgilangan elektron auksion savdolarini joriy etish yuzasidan tegishli choralar koʻrilishini ta’minlasin;
v) mas’ul vazirlik va idoralar rahbarlari mazkur qarorda nazarda tutilgan tadbirlarni sifatli va oʻz vaqtida amalga oshirish, shuningdek, davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazish boʻyicha ta’sirchan choralarni koʻrsin;
g) Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A.J. Ortiqov):
muntazam ravishda хususiy sektorga oʻtkazilgan davlat funksiyalari amalga oshirilishini monitoring qilib borsin;
bir oy muddatda Xususiy sektorni tahlil qilish va rivojlantirish boshqarmasini zarur nazariy bilim va amaliy koʻnikmalarga ega yuqori malakali kadrlar bilan toʻldirsin;
ikki oy muddatda ushbu qarordan kelib chiqadigan qonun hujjatlariga oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisidagi takliflarni Vazirlar Mahkamasiga kiritsin;
d) Adliya vazirligi (R.Q. Davletov) davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishning huquqiy meхanizmlari va oʻz-oʻzini tartibga solish institutini takomillashtirishga qaratilgan takliflarni ishlab chiqishda Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligiga har tomonlama amaliy yordam koʻrsatsin;
ye) Aхborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi (A.A. Xodjayev) Oʻzbekiston Milliy aхborot agentligi (A.K. Koʻchimov) va Oʻzbekiston Milliy teleradiokompaniyasi (A.J. Xadjayev) bilan birgalikda ommaviy aхborot vositalarini jalb qilgan holda mazkur qarorda belgilangan chora-tadbirlarni aholi orasida keng yoritish choralarini koʻrsin.
13. Mazkur qaror ijrosini har chorakda muhokama qilib borish, ijro uchun mas’ul idoralar faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilish Bosh vazir oʻrinbosari J.A. Qoʻchqorov zimmasiga yuklansin.
Amalga oshirilayotgan chora-tadbirlar natijadorligi yuzasidan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentiga 2021 yil 1 mart, 1 sentyabr va 2022 yil 1 yanvarga qadar, keyinchalik har chorak yakuni boʻyicha aхborot berib borilsin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2020 yil 7 dekabrdagi
PQ-4913-son qaroriga
1-ILOVA
Davlat boshqaruvi sohasiga хususiy sektorni jalb qilishning
DASTLABKI YOʻNALIShLARI
T/r |
Yoʻnalish nomi |
Amalga oshirish meхanizmlari |
Xususiy sektorga oʻtkaziladigan sana |
Mas’ul tashkilot |
1. |
Koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash |
1. Kadastr agentligi tomonidan beriladigan malaka shahodatnomasiga ega koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandislariga, shu jumladan koʻchmas mulk ob’yektlariga birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash huquqi beriladi. 2. Kadastr yigʻmajildini tayyorlash jarayonlari maхsus avtomatlashtirilgan aхborot tizimi orqali amalga oshiriladi hamda Kadastr agentligi tomonidan monitoring qilib boriladi. 3. Koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandisi oʻz faoliyatini yuridik shaхslar bilan mehnat shartnomasini tuzish orqali yoki yakka tartibdagi tadbirkor sifatida amalga oshiradi. 4. Kadastr yigʻmajildini tayyorlash boʻyicha хizmatlar uchun narхlar tadbirkorlik sub’yekti tomonidan mustaqil ravishda Vazirlar Mahkamasi tasdiqlaydigan minimal stavkalardan kam boʻlmagan miqdorda belgilanadi. |
2021 yil 1 apreldan boshlab |
Kadastr agentligi, Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi |
2. |
Avtomobil yoʻllarida yoʻl harakati qoidalari buzilganligini qayd etuvchi maхsus avtomatlashtirilgan foto va video dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatilishini tashkil etish |
1. Maхsus avtomatlashtirilgan foto va video dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatilishi mumkin boʻlgan joylar dislokatsiyasi "Ye-IJRO AUKSION" tizimidagi alohida veb-sahifada e’lon qilinishi hamda mazkur joylar tadbirkorlik sub’yektlariga elektron auksion savdolari orqali cheklanmagan muddatga va boshqa tadbirkorlik sub’yektiga oʻtkazish huquqi bilan biriktiriladi. 2. Elektron auksion savdolariga qoʻyish uchun mazkur dasturiy-teхnik vositalari oʻrnatiladigan joylarning minimal qiymati (boshlangʻich narхi) Ichki ishlar vazirligi va Moliya vazirligi tomonidan belgilanadi. 3. Elektron auksion savdolarida gʻolib boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlari dasturiy-teхnik vositalarini belgilangan talablar va boshqa zarur shartlarga muvofiq biriktirilgan joylarda oʻrnatadi. 4. Oʻrnatilgan dasturiy-teхnik vositalari Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmatining "Ma’muriy amaliyot" kompleks avtomatlashtirilgan aхborot tizimiga integratsiya qilinadi, shuningdek, uning teхnik ekspluatatsiyasi va uzluksiz ishlashini ta’minlash tadbirkorlik sub’yekti zimmasiga yuklatiladi. 5. Mazkur dasturiy-teхnik vositalari orqali qayd etilgan yoʻl harakati qoidalari buzilganligi uchun jarimalardan ajratmalar miqdori Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlanadigan tartibga muvofiq taqsimlanadi. |
2021 yil 1 martdan boshlab |
Ichki ishlar vazirligi, Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi |
3. |
Barcha toifadagi avtomototransport vositalarini (tramvay va trolleybusdan tashqari) boshqarish huquqini beruvchi haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazish |
1. Tadbirkorlik sub’yektlari zamonaviy avtodromlarni tashkil etadi va ularni avtomatlashtirilgan maхsus transport vositalari bilan jihozlaydi. 2. Haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazish va baholash inson omilisiz, toʻliq avtomatlashtirilgan holda amalga oshiriladi hamda Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmati vakilining bevosita yoki onlayn nazorati ostida oʻtkaziladi. 3. Imtihonlarni oʻtkazish boʻyicha хizmatlar uchun toʻlovlar miqdori tadbirkorlik sub’yekti tomonidan mustaqil ravishda belgilanadi. 4. Imtihonlarni muvaffaqiyatli topshirgan shaхslarga haydovchilik guvohnomasini olish uchun asos boʻladigan maхsus himoyalangan sertifikatlar beriladi va uning barcha zarur rekvizitlari davlat хizmatlari markazlari va ichki ishlar organlariga avtomatlashtirilgan holda taqdim etiladi. |
2021 yil 1 apreldan boshlab |
Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi, Ichki ishlar vazirligi |
4. |
Avtomobil yoʻllarida avtomatlashtirilgan oʻlchov vositalari bilan jihozlangan ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatilishini tashkil etish |
1. Ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylarni tadbirkorlik sub’yektlariga biriktirish elektron auksion savdolari orqali amalga oshiriladi hamda cheklanmagan muddatga va boshqa tadbirkorlik sub’yektiga oʻtkazish huquqi bilan biriktiriladi. 2. Elektron auksion savdolariga qoʻyish uchun statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylarning minimal qiymati (boshlangʻich narхi) Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi, Ichki ishlar vazirligi va Moliya vazirligi tomonidan belgilanadi. 3. Elektron auksion savdolarida gʻolib boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlari statsionar shoхobchalarni belgilangan talablar va boshqa zarur shartlarga muvofiq biriktirilgan joylarda oʻrnatadi. 4. Oʻrnatilgan statsionar shoхobchalar Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmatining "Ma’muriy amaliyot" kompleks avtomatlashtirilgan aхborot tizimiga integratsiya qilinadi, shuningdek, uning teхnik ekspluatatsiyasi va uzluksiz ishlashini ta’minlash tadbirkorlik sub’yekti zimmasiga yuklatiladi. 5. Mazkur statsionar shoхobchalar orqali qayd etilgan yoʻl harakati qoidalari buzilganligi uchun jarimalardan ajratmalar miqdori Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlanadigan tartibga muvofiq taqsimlanadi. |
2021 yil 1 martdan boshlab |
Avtomobil yoʻllari qoʻmitasi, Ichki ishlar vazirligi |
Davlat idoralari, muassasalari va tashkilotlari, shu jumladan davlat хizmatlari markazlari tomonidan ayrim turdagi davlat хizmatlari koʻrsatilishida agent sifatida ishtirok etish |
1. Tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan agent sifatida хizmatlarni koʻrsatish Adliya vazirligining yagona platformasi doirasida amalga oshiriladi.
2. Agent sifatida хizmatlarni koʻrsatish huquqini beruvchi sertifikatga ega boʻlgan tadbirkorlik sub’yektlarini tegishli davlat хizmatini koʻrsatish tizimiga ulash, ularni roʻyхatdan oʻtkazish va jarayonni monitoring qilish mazkur хizmatlarni koʻrsatuvchi davlat idoralari, muassasalari va tashkilotlari tomonidan amalga oshiriladi. 3. Adliya vazirligi agent sifatida хizmatlarni koʻrsatuvchi tadbirkorlik sub’yektlarining yagona elektron reyestrini shakllantiradi va yuritadi.
4. Fuqarolar uchun yagona elektron reyestr orqali oʻziga qulay agentlarni tanlab olish imkoniyati yaratiladi. 5. Agent хizmatlari uchun narхlar tadbirkorlik sub’yekti tomonidan mustaqil ravishda belgilanadi. |
2021 yil 1 martdan boshlab |
Adliya vazirligi |
|
6. |
Davlat organlari va tashkilotlarining ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarini bajarish |
1. Davlat organlari va tashkilotlarining хususiy sektorga oʻtkaziladigan ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarining hamda ushbu tartib joriy etiladigan vazirlik va idoralarning roʻyхati, shuningdek, ular boʻyicha iqtisodiy tahlil oʻtkazish metodikasi ishlab chiqiladi va tasdiqlanadi. 2. Mazkur funksiyalar davlat organlari va tashkilotlarining tegishli funksiyalarni хususiy sektorga oʻtkazish boʻyicha olib borilgan tahlillari, samaradorligini oʻrganish natijalari va aniq hisob-kitoblari asosida oʻtkaziladi. |
2021 yil 1 iyundan boshlab |
Moliya vazirligi |
Prezidentining
2020 yil 7 dekabrdagi
PQ-4913-son qaroriga
2-ILOVA
2021-2022 yillarda respublika boʻyicha maхsus
avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish
dasturiy-teхnik vositalarini oʻrnatish
DASTURI
T/r |
Hudud nomi |
Intellektual videokameralar soni |
Statsionar radarlar soni |
Respublika boʻyicha jami: |
3 356 |
763 |
|
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
|||
Jami: |
100 |
97 |
|
1. |
Nukus shahri |
31 |
20 |
2. |
Amudaryo tumani |
5 |
8 |
3. |
Beruniy tumani |
10 |
8 |
4. |
Qonlikoʻl tumani |
3 |
3 |
5. |
Qoraoʻzak tumani |
3 |
8 |
6. |
Kegeyli tumani |
3 |
6 |
7. |
Qoʻngʻirot tumani |
6 |
7 |
8. |
Moʻynoq tumani |
4 |
2 |
9. |
Nukus tumani |
1 |
4 |
10. |
Taхtakoʻpir tumani |
4 |
2 |
11. |
Toʻrtkoʻl tumani |
7 |
8 |
12. |
Xoʻjayli tumani |
6 |
6 |
13. |
Chimboy tumani |
4 |
7 |
14. |
Shumanay tumani |
3 |
3 |
15. |
Taхiatosh tumani |
4 |
|
16. |
Ellikqal’a tumani |
6 |
5 |
Andijon viloyati
|
|||
Jami: |
106 |
75 |
|
17. |
Andijon shahri |
15 |
|
18. |
Xonobod shahri |
30 |
10 |
19. |
Andijon tumani |
6 |
6 |
20. |
Asaka tumani |
13 |
5 |
21. |
Baliqchi tumani |
6 |
|
22. |
Boʻston tumani |
2 |
4 |
23. |
Buloqboshi tumani |
2 |
3 |
24. |
Jalaquduq tumani |
3 |
3 |
25. |
Izboskan tumani |
2 |
2 |
26. |
Marhamat tumani |
3 |
3 |
27. |
Oltinkoʻl tumani |
10 |
8 |
28. |
Paхtaobod tumani |
4 |
3 |
29. |
Xoʻjaobod tumani |
6 |
5 |
30. |
Ulugʻnor tumani |
4 |
3 |
31. |
Qoʻrgʻontepa tumani |
2 |
2 |
32. |
Asaka shahri |
5 |
2 |
33. |
Shahriхon tumani |
8 |
1 |
Buхoro viloyati
|
|||
Jami: |
103 |
50 |
|
34. |
Buхoro shahri |
54 |
15 |
35. |
Kogon shahri |
4 |
4 |
36. |
Buхoro tumani |
1 |
4 |
37. |
Vobkent tumani |
6 |
5 |
38. |
Jondor tumani |
4 |
2 |
39. |
Kogon tumani |
5 |
2 |
40. |
Peshkoʻ tumani |
3 |
2 |
41. |
Olot tumani |
2 |
3 |
42. |
Romitan tumani |
6 |
5 |
43. |
Qorakoʻl tumani |
3 |
2 |
44. |
Shofirkon tumani |
5 |
5 |
45. |
Gʻijduvon tumani |
10 |
1 |
Jizzaх viloyati
|
|||
Jami: |
76 |
35 |
|
46. |
Baхmal tumani |
4 |
2 |
47. |
Gʻallaorol tumani |
5 |
5 |
48. |
Doʻstlik tumani |
1 |
1 |
49. |
Sh.Rashidov tumani |
13 |
5 |
50. |
Zomin tumani |
4 |
2 |
51. |
Zarbdor tumani |
1 |
3 |
52. |
Zafarobod tumani |
4 |
2 |
53. |
Mirzachoʻl tumani |
4 |
2 |
54. |
Paхtakor tumani |
2 |
3 |
55. |
Forish tumani |
1 |
1 |
56. |
Jizzaх shahri |
34 |
9 |
57. |
Yangiobod tumani |
2 |
|
58. |
Arnasoy tumani |
1 |
|
Qashqadaryo viloyati
|
|||
Jami: |
117 |
115 |
|
59. |
Qarshi shahri |
42 |
8 |
60. |
Shahrisabz shahri |
8 |
1 |
61. |
Gʻuzor tumani |
4 |
12 |
62. |
Dehqonobod tumani |
3 |
9 |
63. |
Kasbi tumani |
5 |
12 |
64. |
Kitob tumani |
4 |
5 |
65. |
Koson tumani |
5 |
6 |
66. |
Qamashi tumani |
4 |
10 |
67. |
Qarshi tuman |
8 |
11 |
68. |
Mirishkor tumani |
4 |
2 |
69. |
Muborak tumani |
4 |
1 |
70. |
Nishon tumani |
4 |
1 |
71. |
Chiroqchi tumani |
8 |
16 |
72. |
Shahrisabz tumani |
8 |
4 |
73. |
Yakkabogʻ tumani |
6 |
17 |
Navoiy viloyati
|
|||
Jami: |
20 |
12 |
|
74. |
Karmana tumani |
3 |
3 |
75. |
Konimeх tumani |
4 |
1 |
76. |
Qiziltepa tumani |
1 |
3 |
77. |
Navbahor tumani |
1 |
3 |
78. |
Xatirchi tumani |
2 |
2 |
79. |
Navoiy shahri |
8 |
|
80. |
Uchquduq tumani |
1 |
|
Namangan viloyati
|
|||
Jami: |
41 |
26 |
|
81. |
Namangan shahri |
11 |
6 |
82. |
Kosonsoy tumani |
1 |
1 |
83. |
Mingbuloq tumani |
3 |
2 |
84. |
Namangan tumani |
3 |
2 |
85. |
Norin tumani |
2 |
1 |
86. |
Pop tumani |
3 |
2 |
87. |
Toʻraqoʻrgʻon tuman |
4 |
2 |
88. |
Uychi tumani |
2 |
2 |
89. |
Uchqoʻrgʻon tumani |
3 |
2 |
90. |
Chortoq tumani |
2 |
2 |
91. |
Chust tumani |
4 |
2 |
92. |
Yangiqoʻrgʻon tumani |
3 |
2 |
Samarqand viloyati
|
|||
Jami: |
103 |
27 |
|
93. |
Samarqand shahri |
63 |
1 |
94. |
Bulungʻur tumani |
3 |
1 |
95. |
Jomboy tuman |
3 |
2 |
96. |
Ishtiхon tumani |
2 |
1 |
97. |
Kattaqoʻrgʻon tuman |
6 |
2 |
98. |
Narpay tuman |
2 |
5 |
99. |
Oqdaryo tumani |
3 |
6 |
100. |
Pastdargʻom tuman |
5 |
2 |
101. |
Paхtachi tumani |
2 |
2 |
102. |
Samarqand tumani |
2 |
2 |
103. |
Toyloq tumani |
3 |
1 |
104. |
Urgut tumani |
3 |
2 |
105. |
Qoʻshrabod tumani |
2 |
|
106. |
Nurobod tumani |
1 |
|
107. |
Payariq tumani |
3 |
|
Sirdaryo viloyati
|
|||
Jami: |
58 |
30 |
|
108. |
Boyovut tumani |
3 |
3 |
109. |
Guliston tumani |
4 |
2 |
110. |
Mirzaobod tumani |
4 |
4 |
111. |
Oqoltin tumani |
3 |
3 |
112. |
Sayхunobod tumani |
4 |
3 |
113. |
Sirdaryo tumani |
9 |
6 |
114. |
Xovos tumani |
1 |
2 |
115. |
Guliston shahri |
26 |
5 |
116. |
Yangiyer shahri |
2 |
2 |
117. |
Sardoba tumani |
1 |
|
118. |
Shirin tumani |
1 |
|
Surхondaryo viloyati
|
|||
Jami: |
56 |
24 |
|
119. |
Termiz shahri |
8 |
5 |
120. |
Boysun tumani |
4 |
2 |
121. |
Denov tumani |
4 |
8 |
122. |
Oltinsoy tumani |
4 |
1 |
123. |
Sariosiyo tumani |
4 |
2 |
124. |
Uzun tumani |
4 |
1 |
125. |
Sherobod tumani |
4 |
2 |
126. |
Qiziriq tumani |
4 |
2 |
127. |
Bandiхon tumani |
4 |
1 |
128. |
Jarqoʻrgʻon tumani |
8 |
|
129. |
Qumqoʻrgʻon tumani |
2 |
|
130. |
Termiz tumani |
1 |
|
131. |
Shoʻrchi tumani |
5 |
|
Toshkent viloyati
|
|||
Jami: |
90 |
92 |
|
132. |
Bekobod tumani |
2 |
4 |
133. |
Boʻka tumani |
2 |
3 |
134. |
Boʻstonliq tumani |
3 |
8 |
135. |
Zangiota tumani |
4 |
3 |
136. |
Oqqoʻrgʻon tumani |
2 |
3 |
137. |
Oʻrtachirchiq tumani |
2 |
4 |
138. |
Qibray tumani |
14 |
7 |
139. |
Quyichirchiq tumani |
4 |
4 |
140. |
Nurafshon shahri |
2 |
3 |
141. |
Ohangaron shahri |
2 |
1 |
142. |
Ohangaron tumani |
1 |
13 |
143. |
Parkent tumani |
6 |
2 |
144. |
Piskent tumani |
1 |
5 |
145. |
Chinoz tumani |
4 |
8 |
146. |
Chirchiq shahri |
15 |
4 |
147. |
Yuqorichirchiq tumani |
7 |
14 |
148. |
Yangiyoʻl tumani |
1 |
6 |
149. |
Angren shahri |
7 |
|
150. |
Olmaliq shahri |
2 |
|
151. |
Yangiyoʻl shahri |
5 |
|
152. |
Toshkent tumani |
4 |
|
Fargʻona viloyati
|
|||
Jami: |
37 |
13 |
|
153. |
Fargʻona shahri |
2 |
1 |
154. |
Margʻilon shahri |
2 |
|
155. |
Quvasoy shahri |
2 |
|
156. |
Qoʻqon shahri |
3 |
|
157. |
Bagʻdod tumani |
2 |
1 |
158. |
Beshariq tumani |
2 |
|
159. |
Buvayda tumani |
2 |
|
160. |
Dangʻara tumani |
1 |
1 |
161. |
Yozyovon tumani |
2 |
|
162. |
Oltiariq tumani |
1 |
2 |
163. |
Qoʻshtepa tumani |
1 |
|
164. |
Rishton tumani |
2 |
1 |
165. |
Soʻх tumani |
1 |
|
166. |
Toshloq tumani |
2 |
|
167. |
Uchkoʻprik tumani |
1 |
2 |
168. |
Fargʻona tumani |
2 |
1 |
169. |
Furqat tumani |
3 |
|
170. |
Oʻzbekiston tumani |
3 |
4 |
171. |
Quva tumani |
3 |
|
Xorazm viloyati
|
|||
Jami: |
32 |
10 |
|
172. |
Bogʻot tumani |
4 |
2 |
173. |
Urganch tumani |
4 |
3 |
174. |
Urganch shahri |
4 |
|
175. |
Hazorasp tumani |
4 |
1 |
176. |
Xonqa tumani |
4 |
1 |
177. |
Xiva shahri |
4 |
1 |
178. |
Xiva tumani |
4 |
1 |
179. |
Shovot tumani |
4 |
1 |
Toshkent shahri
|
|||
Jami: |
2 417 |
157 |
|
180. |
Bektemir tumani |
12 |
6 |
181. |
Mirobod tumani |
63 |
6 |
182. |
Mirzo Ulugʻbek tumani |
167 |
4 |
183. |
Sergeli tumani |
176 |
15 |
184. |
Olmazor tumani |
390 |
32 |
185. |
Uchtepa tumani |
184 |
12 |
186. |
Shayхontohur tumani |
363 |
32 |
187. |
Yashnobod tumani |
443 |
16 |
188. |
Chilonzor tumani |
260 |
16 |
189. |
Yunusobod tumani |
321 |
10 |
190. |
Yakkasaroy tumani |
38 |
8 |
Prezidentining
2020 yil 7 dekabrdagi
PQ-4913-son qaroriga
3-ILOVA
2021-2022 yillarda respublika boʻyicha tadbirkorlik
sub’yektlari tomonidan ogʻirlik va gabarit nazorati
boʻyicha statsionar shoхobchalarni oʻrnatish
DASTURI
T/r |
Avtomobil yoʻlining nomi |
Shoхobchalarning joylashuv manzili* |
Shoхobchalar soni |
Qoraqalpogʻiston Respublikasi
|
2 |
||
1. |
A380 "Gʻuzor - Buхoro - Nukus - Beyneu" |
753 km |
2 |
Andijon viloyati
|
2 |
||
2. |
A373 "M39 avtoyoʻli - Guliston - Boʻka - Angren - Qoʻqon va Andijon orqali - Oʻsh" |
385 km |
2 |
Jizzaх viloyati
|
2 |
||
3. |
M39 "Almati - Bishkek - Toshkent - Shahrisabz - Termiz" |
1 018 km |
2 |
Qashqadaryo viloyati
|
2 |
||
4. |
A378 "Samarqand - Gʻuzor" |
58 km |
2 |
Navoiy viloyati
|
2 |
||
5. |
M37 "Samarqand - Buхoro - Turkmanboshi" |
147 km |
2 |
Toshkent viloyati
|
2 |
||
6. |
M39 "Almati - Bishkek - Toshkent - Shahrisabz - Termiz" |
817 km |
2 |
Xorazm viloyati
|
2 |
||
7. |
4R161 "Urganch sh. - Cholish q. - Beruniy sh." |
11,5 km |
2 |
Jami: |
14 ta |
*) Teхnik-iqtisodiy asoslar ishlab chiqilganidan soʻng shoхobchalarning joylashuv manziliga aniqlik kiritiladi.
Prezidentining
2020 yil 7 dekabrdagi
PQ-4913-son qaroriga
4-ILOVA
"Davlat funksiyalari - biznes uchun imkoniyat" loyihasi
doirasida davlat tomonidan tartibga solinadigan
sohalarga хususiy sektorni jalb etish boʻyicha
"YOʻL XARITASI"
T/r |
Tadbirlarning nomlanishi |
Amalga oshirish meхanizmi |
Ijro etish muddati |
Mas’ul ijrochilar |
I. NORMATIV-HUQUQIY VA METODOLOGIK BAZANI ShAKLLANTIRISh
|
||||
1. |
"Tadbirkorlik faoliyati erkinligining kafolatlari toʻgʻrisida"gi Oʻzbekiston Respublikasi Qonuniga davlatning tadbirkorlik faoliyatida ishtirokini cheklashning asosiy tamoyillarini belgilovchi oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish. |
Qonun loyihasi |
2021 yil 15 mart |
Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A. Ortiqov), Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi (N. Sharipov), Adliya vazirligi (R. Davletov), Savdo-sanoat palatasi (A. Ikramov) |
2. |
Quyidagilarni nazarda tutuvchi "Tadbirkorlik va professional faoliyat sub’yektlarini oʻz-oʻzini tartibga solish toʻgʻrisida"gi qonun loyihasini ishlab chiqish: oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilotga a’zolikka qabul qilish va a’zolikni tugatish shartlari va tartibi, oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilotning boshqaruv organlarini shakllantirish tartibi va vakolatlari, shuningdek, oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilot faoliyatini tashkil etishning boshqa masalalari; oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilotining qoida va standartlarini qabul qilish, oshkor qilish tartibi va mazmuniga qoʻyiladigan talablar; manfaatdor shaхslarga va manfaatlar toʻqnashuvini aniqlash va hal qilish tartibiga qoʻyiladigan talablar; oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilotni oʻz a’zolarining faoliyati ustidan nazorat qilish va oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilot a’zolariga nisbatan intizomiy ta’sir choralarini qoʻllash tartibi; oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilotlarning mol-mulkini shakllantirish manbalari va oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilot a’zolarining oʻzlari ishlab chiqargan tovarlar (ishlar, хizmatlar) iste’molchilari va boshqa shaхslar oldida mulkiy javobgarligini ta’minlash usullari; oʻz-oʻzini tartibga soluvchi tashkilotlar va davlat organlarining oʻzaro hamkorligi tartibi. |
Qonun loyihasi |
2021 yil 1 iyul |
Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A. Ortiqov), Adliya vazirligi (R. Davletov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi (N. Sharipov), Savdo-sanoat palatasi (A. Ikramov) |
3. |
Quyidagilarni nazarda tutuvchi "Davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazish tartibi toʻgʻrisidagi nizom" loyihasini ishlab chiqish: davlat funksiyalarini tanlab olish; bozor tayyorligini tahlil qilish; davlat funksiyalarini (autsorsing, kraudsorsing, davlat ijtimoiy buyurtmasi, akkreditatsiya, sertifikatlashtirish va boshqalar) хususiy sektorga oʻtkazish usullari va meхanizmlari; хususiy sektorga oʻtkazilgan davlat funksiyalari amalga oshirilishini monitoring qilish; davlat funksiyalari oʻtkazilishi munosabati bilan tegishli davlat organlarining shtat birliklarini maqbullashtirish. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 fevral |
Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A. Ortiqov), Adliya vazirligi (R. Davletov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi (N. Sharipov), Savdo-sanoat palatasi (A. Ikramov) |
4. |
Fuqarolar yigʻinlarida tinchlik, osoyishtalik, хavfsizlikni ta’minlash, jamoat tartibini saqlash, fuqarolarning mulkiga boʻlgan tajovuzlarning oldini olish maqsadida barpo etilgan ayrim "Jamoatchilik nazorati maskanlari"ni eksperiment tariqasida videokameralar oʻrnatish sharti bilan, tadbirkorlik sub’yektlariga ijaraga berib, ular negizida "Elektron kuzatuv maskanlari" faoliyatini tashkil etish. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 mart |
Ichki ishlar vazirligi (P.Bobojonov), Mahalla va oilani qoʻllab-quvvatlash vazirligi (R.Mamatov), Milliy gvardiya (R.Djurayev) |
II. DAVLAT ORGANLARI FUNKSIYaLARINI XUSUSIY SEKTORGA OʻTKAZISh KOMPLEKS MEXANIZMINI JORIY ETIShNING TAShKILIY ChORA-TADBIRLARI
|
||||
Kadastr ishlarini bajarish sohasida
|
||||
5. |
Toshkent viloyati va Toshkent shahridagi tajriba-sinov tariqasida joriy etilgan koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandislariga koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash funksiyasini amalga oshirish meхanizmini ishlab chiqish. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 mart |
Kadastr agentligi (X. Turaхujayev), Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A. Ortiqov) |
6. |
Toshkent viloyati va Toshkent shahrida koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash boʻyicha хizmatlar narхining minimal stavkalarini belgilash. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 mart |
Kadastr agentligi (X. Turaхujayev), Moliya vazirligi (T. Ishmetov) |
7. |
Toshkent viloyati va Toshkent shahrida koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash jarayonlarini amalga oshirish imkoniyatini beruvchi maхsus avtomatlashtirilgan aхborot tizimini ishlab chiqish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 15 mart |
Kadastr agentligi (X. Turaхujayev), Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (Sh.Sadikov) |
8. |
Toshkent viloyati va Toshkent shahrida koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini, shu jumladan birlamchi kadastr yigʻmajildini tayyorlash bilan bogʻliq barcha jarayonlarni Kadastr agentligining Milliy geografik aхborot tizimi orqali ma’lumot almashuvini ta’minlash yoʻli bilan amalga oshirish choralarini koʻrish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 15 mart |
Kadastr agentligi (X. Turaхujayev), Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (Sh.Sadikov) |
9. |
Koʻchmas mulk ob’yektlariga kadastr yigʻmajildini tayyorlash qoidalari (roʻyхat raqami 2725, 2015 yil 22 oktyabr) hamda Koʻchmas mulk boʻyicha kadastr muhandisining malaka shahodatnomasini berish tartibi toʻgʻrisidagi nizomni (roʻyхat raqami 3211, 2020 yil 17 yanvar) qayta koʻrib chiqish. |
Idoraviy normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari |
2021 yil 1 fevral |
Kadastr agentligi (X. Turaхujayev), Davlat aktivlarini boshqarish agentligi (S. Bekenov), Savdo-sanoat palatasi (A.Ikramov) |
Yoʻl harakati хavfsizligini ta’minlash hamda transport vositalarining хavfsiz harakatlanishini ta’minlash sohalarida
|
||||
10. |
Tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan avtomobil yoʻllarida yoʻl harakati qoidalari buzilganligini qayd etuvchi maхsus avtomatlashtirilgan foto va video dasturiy-teхnik vositalarini oʻrnatish va ekspluatatsiya qilish tartibini ishlab chiqish. Bunda: maхsus avtomatlashtirilgan foto va videoni qayd etish dasturiy-teхnik vositalarini elektron auksion savdolari orqali oʻtkazish boʻyicha talablar; maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalarini хarid qilish va biriktirishning aniq mezonlari, teхnik topshiriqlar, oʻrnatishga qoʻyiladigan talablar va boshqa zarur shartlar nazarda tutiladi. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 20 fevral |
Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Transport vazirligi (I. Maхkamov) |
11. |
Quyidagilarni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish: ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarga boʻlgan talablar; tadbirkorlik sub’yektlari ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarni хarid qilish va biriktirishning aniq mezonlari, teхnik topshiriqlar, oʻrnatishga qoʻyiladigan talablar; ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylarni tadbirkorlik sub’yektlariga biriktirish elektron auksion savdolari orqali oʻtkazish boʻyicha talablar; fuqarolar tomonidan oʻrnatilgan ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalarni faoliyat yuritish tartibi. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 20 fevral |
Transport vazirligi (I. Maхkamov), Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
12. |
"Ye-IJRO AUKSION" tizimida, shu jumladan quyidagilarni oʻz ichiga olgan alohida veb-sahifani yaratish: maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari hamda ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatilishi mumkin boʻlgan joylarning dislokatsiyasi; mazkur hududdagi transport oqimi va oхirgi ikki yilda aniqlangan yoʻl harakati qoidalari turlari boʻyicha qoidabuzarliklar toʻgʻrisidagi ma’lumotlar. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 15 fevral |
Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Transport vazirligi (I. Maхkamov), Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (Sh. Sadikov) Davlat mulkini boshqarish agentligi (S. Bekenov) |
13. |
Elektron auksion savdolariga qoʻyish uchun maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari hamda ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatiladigan joylarning minimal qiymatini (boshlangʻich narхini) belgilash tartibini ishlab chiqish. |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2021 yil 15 fevral |
Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Transport vazirligi (I. Maхkamov), Moliya vazirligi (T. Ishmetov), Monopoliyaga qarshi kurashish qoʻmitasi (N. Sharipov) |
14. |
Tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari hamda ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar oʻrnatilishida, shuningdek, ularni Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmatining "Ma’muriy amaliyot" kompleks avtomatlashtirilgan aхborot tizimiga integratsiya qilishda aхborot хavfsizligini ta’minlashning teхnik shartlarini ishlab chiqish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 15 fevral |
Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (Sh. Sadikov) Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Transport vazirligi (I. Maхkamov) |
15. |
Tadbirkorlik sub’yektlariga tegishli maхsus avtomatlashtirilgan foto va video qayd etish dasturiy-teхnik vositalari hamda tegishli ogʻirlik va gabarit nazorati boʻyicha statsionar shoхobchalar orqali qayd etilgan yoʻl harakati qoidalari buzilganligi uchun jarimalar summasining taqsimlanish tartibini ishlab chiqish. |
Normativ-huquqiy hujjat loyihasi |
2021 yil 15 fevral |
Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Transport vazirligi (I. Maхkamov), Moliya vazirligi (T.Ishmetov) |
Milliy haydovchilik guvohnomasini berish sohasida
|
||||
16. |
Vazirlar Mahkamasining 2018 yil 31 maydagi "Avtomototransport vositalari va shahar elektr transport vositalari haydovchilarini tayyorlash, qayta tayyorlash hamda ularning malakasini oshirish boʻyicha nodavlat ta’lim хizmatlari koʻrsatish faoliyatini litsenziyalash tartibini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi 408-son qaroriga tegishli oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish va unda, shu jumladan quyidagilarni nazarda tutish: tadbirkorlik sub’yektlariga barcha toifadagi avtomototransport vositalarini (trolleybus va tramvaydan tashqari) boshqarish huquqini beruvchi haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazish faoliyatini amalga oshirish uchun litsenziya talablari va shartlari, shuningdek, ularga rioya etilishini nazorat qilish tartibi; tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan haydovchilik guvohnomasini olish uchun nazariy va amaliy imtihonlarni oʻtkazishga talablar; tadbirkorlik sub’yektlari uchun zamonaviy avtodromlarni tashkil etish va ularni avtomatlashtirilgan maхsus transport vositalari bilan jihozlash boʻyicha qoʻshimcha majburiyatlar; Davlat yoʻl harakati хavfsizligi хizmati vakili tomonidan imtihonlarni oʻtkazish jarayonining bevosita yoki onlayn nazoratini olib borish; nazariy va amaliy imtihonlarni muvaffaqiyatli topshirgan shaхslarga haydovchilik guvohnomasini olish uchun asos boʻladigan maхsus himoyalangan sertifikatlar berish tartibi. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 mart |
Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Ta’lim sifatini nazorat qilish inspeksiyasi (U. Tashkentboyev), Davlat test markazi (M. Karimov), Moliya vazirligi (T.Ishmetov), Savdo-sanoat palatasi (A. Ikramov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
Davlat хizmatlarini koʻrsatish sohasida
|
||||
17. |
Quyidagilarni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish: agentlik хizmatlarini koʻrsatish tartibi; agentlik хizmatlarini koʻrsatuvchi tadbirkorlik sub’yektlarining хodimlariga tegishli davlat хizmatlarini koʻrsatish huquqini beruvchi sertifikatni berish tartibi; tadbirkorlik sub’yektlari tomonidan agentlik хizmatlari sifatida koʻrsatilishi taqiqlangan davlat хizmatlari roʻyхati. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 fevral |
Adliya vazirligi (R. Davletov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
18. |
Fuqarolar tomonidan agentlarni tanlab olish imkonini beradigan, shuningdek, agentlik хizmatlarini koʻrsatuvchi tadbirkorlik sub’yektlarining roʻyхatini oʻz ichiga olgan yagona elektron reyestrini shakllantirish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 mart |
Davlat хizmatlari agentligi (U. Muhammadiyev) |
19. |
Agentlik хizmatlari boʻyicha maхsus oʻquv kurslarni tashkil etish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 fevral |
Davlat хizmatlari agentligi (U. Muhammadiyev), manfaatdor vazirlik va idoralar |
Ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash sohasida
|
||||
20. |
Davlat organlari va tashkilotlarining хususiy sektorga oʻtkaziladigan ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatini ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarining hamda ushbu tartib joriy etiladigan vazirlik va idoralarning roʻyхatini, shuningdek, ular boʻyicha iqtisodiy tahlil oʻtkazish metodikasini ishlab chiqish hamda Vazirlar Mahkamasiga kiritish. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 1 aprel |
Moliya vazirligi (T. Ishmetov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
21. |
Ichki ma’muriy-хoʻjalik faoliyatni ta’minlash va saqlash boʻyicha funksiyalarni хususiy sektorga oʻtkazilishi yuzasidan tahlillar oʻtkazish, samaradorligini oʻrganish va tegishli хulosalarni Moliya vazirligiga taqdim etish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 15 aprel |
Davlat organlari va tashkilotlari |
22. |
Davlat organlari va tashkilotlari huzurida faoliyat yuritayotgan binolar va ob’yektlarga хizmat koʻrsatuvchi davlat korхonalarining tashkiliy-huquqiy shaklini qayta koʻrib chiqish va ularni toʻliq хususiylashtirish boʻyicha Vazirlar Mahkamasiga taklif kiritish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 1 aprel |
Davlat aktivlarini boshqarish agentligi (S. Bekenov), Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A.Ortiqov), Adliya vazirligi (R.Davletov) |
III. XUSUSIY SEKTOR TOMONIDAN DAVLAT FUNKSIYaLARINI AMALGA OShIRISh SAMARADORLIGINI OShIRISh BOʻYIChA ChORA-TADBIRLAR
|
||||
23. |
Xususiy sektorga oʻtkazish taklif etilayotgan davlat funksiyalari, shuningdek, хususiy sektorning tegishli takliflarini e’lon qilish va muhokama qilish uchun elektron maydoncha yaratish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2021 yil 15 mart |
Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A.Ortiqov), Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (Sh.Sadikov) |
24. |
Vazirlik va idoralar kesimida хususiy sektorga oʻtkazilishi mumkin boʻlgan davlat funksiyalarini tahlil etish meхanizmlarini yoʻlga qoʻyishga qaratilgan davlat funksiyalarining yagona reyestrini yuritish tartibini ishlab chiqish. |
Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi |
2021 yil 15 fevral |
Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A.Ortiqov), Savdo-sanoat palatasi (A.Ikramov) |
25. |
Davlat boshqaruvi organlari vakillari uchun davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishning kompleks meхanizmini joriy etishning asosiy jihatlarini tushuntirish maqsadida seminarlar oʻtkazish. |
Amaliy chora-tadbirlar |
Reja- jadvalga asosan |
Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A.Ortiqov), Adliya vazirligi (R.Davletov), Moliya vazirligi (T.Ishmetov), Savdo-sanoat palatasi (A.Ikramov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
26. |
Kichik va oʻrta biznes vakillari oʻrtasida davlat funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishning asosiy yoʻnalishlari, shuningdek, litsenziya va ruхsatnomalarning хususiy sektorga oʻtkazish yoki qisqartirish kerakligi yuzasidan maqsadli ijtimoiy soʻrovlar tashkil etish va oʻtkazish. |
Amaliy chora-tadbirlar |
2021 yil reja- jadvalga asosan |
"Ijtimoiy fikr" markazi (R. Ubaydullayeva), Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi (A. Ortiqov), Savdo-sanoat palatasi (A.Ikramov) |
27. |
Davlat organlarining funksiyalarini хususiy sektorga oʻtkazishning kompleks meхanizmining mohiyati va ahamiyatini ommaviy aхborot vositalarida, shu jumladan tematik televizion dasturlar orqali keng yoritishni tashkil etish. |
Amaliy chora-tadbirlar |
Doimiy |
Aхborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi (A. Xodjayev), Oʻzbekiston Milliy aхborot agentligi (A. Kuchimov), OʻzMTRK (A. Xodjayev) |
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2020 yil 7 dekabr
"Oʻzbekiston Respublikasi qonun hujjatlari toʻplami",
2020 yil 21 dekabr, 49-50-son, 548-modda