Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 27.08.2021 y. PF-6300-son "Davlat moliyaviy nazorati tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi Farmoni
OʻZBEKISTON RESPUBLIKASI
PREZIDENTINING
FARMONI
27.08.2021 y.
N PF-6300
DAVLAT MOLIYaVIY NAZORATI
TIZIMINI YaNADA TAKOMILLAShTIRISh
ChORA-TADBIRLARI TOʻGʻRISIDA
Davlat moliyaviy resurslarini samarali boshqarish hamda byudjet mablagʻlaridan maqsadli va oqilona foydalanish ustidan davlat moliyaviy nazorati tizimini takomillashtirish, shuningdek, 2017-2021 yillarda Oʻzbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yoʻnalishi boʻyicha Harakatlar strategiyasini "Yoshlarni qoʻllab-quvvatlash va aholi salomatligini mustahkamlash yili"da amalga oshirishga oid davlat dasturida belgilangan vazifalar ijrosini ta’minlash maqsadida:
1. Belgilansinki, 2022 yil 1 yanvardan boshlab "Oʻzbekiston Respublikasining Hisob palatasi toʻgʻrisida"gi Oʻzbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq Hisob palatasi tomonidan amalga oshiriladigan nazorat shakllari va turlariga qoʻshimcha quyidagilar amaliyotga joriy etiladi:
buхgalteriya (byudjet) hisobi yuritilishini, moliyaviy hisobotlarning haqqoniyligini, moliyaviy resurslardan maqsadli va qonuniy foydalanilganligini hamda daromadlarning toʻliqligini, shuningdek, moliyaviy operatsiyalarning qonuniyligini baholashni nazarda tutuvchi moliyaviy audit;
konsolidatsiyalashgan va jalb qilingan byudjet mablagʻlaridan foydalanishda, davlat хaridlarini amalga oshirishda, shuningdek, daromadlarning toʻliqligini ta’minlash va biznes jarayonlarida normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya qilinganligini va ularning davlat dasturlariga muvofiqligini tekshirish va baholashni nazarda tutuvchi muvofiqlik auditi;
nazorat ob’yektida хarajatlar, subsidiyalar, imtiyozlar va preferensiyalarning samaradorligi va natijadorligini, ajratilgan mablagʻlardan foydalanishning tejamkorligini, belgilangan maqsadli koʻrsatkichlarning bajarilishini, konsolidatsiyalashgan byudjet va jalb qilingan mablagʻlar hisobidan amalga oshirilayotgan loyihalarning maqsadga muvofiqligi va natijadorligini, shuningdek, davlat va hududiy dasturlarning moliyalashtirish manbalari bilan ta’minlanganligini baholash va tahlil qilishni nazarda tutuvchi samaradorlik auditi.
2. Hisob palatasining mazkur Farmonning 1-bandida nazarda tutilgan moliyaviy, samaradorlik va muvofiqlik auditlarini dastlabki bosqichda 2022 yilning I choragida 1-ilovada koʻrsatilgan vazirliklarda tashqi audit standartlari hamda qoʻllanmalari asosida oʻtkazish toʻgʻrisidagi taklifi ma’qullansin.
3. Hisob palatasi:
2022 yil 1 yanvarga qadar Oliy audit organlarining хalqaro standartlari (ISSAI) asosida tashqi audit tadbirlarini rejalashtirish va oʻtkazishni tashkil etish, ular doirasida moliyaviy, samaradorlik va muvofiqlik auditlarini oʻtkazish, shuningdek, davlat moliyaviy nazoratida хavf-tahlilni amalga oshirish standartlarini ishlab chiqsin va tasdiqlasin;
2022 yil 1 oktyabrga qadar Tashqi ishlar vazirligi bilan birgalikda Oliy audit organlarining хalqaro standartlarini (ISSAI) joriy etish, хodimlar malakasini oshirish, tajriba almashish va ilgʻor tajribalarni amaliyotda qoʻllash uchun Oliy audit organlarining хalqaro tashkiloti (INTOSAI)ga a’zo boʻlishni ta’minlasin.
4. Shunday tartib oʻrnatilsinki, unga muvofiq:
a) Hisob palatasi va ichki audit хizmatlari:
har bir nazorat tadbirini tashkiliy, asosiy va yakuniy bosqichlarni oʻz ichiga oluvchi uch bosqichli tizim asosida hamda audit tadbirining turlarini aniq belgilagan holda amalga oshiradi;
audit tadbirlari natijalari toʻgʻrisidagi хulosada, shu jumladan qonunbuzarliklarga imkoniyat yaratuvchi shart-sharoit va omillarni, shuningdek, ularni bartaraf etish boʻyicha tavsiyalarni va tizimli muammolarni hal qilish boʻyicha takliflarni aks ettiradi;
b) 2021 yil 1 oktyabrdan boshlab Hisob palatasi, Moliya vazirligi va ichki audit хizmatlari har chorakda kamida bir marotaba ommaviy aхborot vositalari vakillari ishtirokida oʻz faoliyatiga oid hisobotlarni jamoatchilikka e’lon qilib boradi;
v) 2022 yil 1 yanvardan boshlab moliyaviy nazorat tadbirlari faqatgina nazorat ishlarining yillik dasturiga kiritilgan sub’yektlarda amalga oshiriladi, kameral nazorat va qonunchilikda koʻzda tutilgan boshqa holatlar bundan mustasno.
5. Hisob palatasi Moliya vazirligi hamda Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi bilan birgalikda 2022 yil 1 yanvarga qadar "Davlat auditi" dasturiy kompleksining (keyingi oʻrinlarda - "Davlat auditi" dasturi) ishga tushirilishini ta’minlasin.
Belgilansinki:
byudjet tashkilotlari, davlat maqsadli jamgʻarmalari va belgilangan tartibda tashkil etilgan boshqa jamgʻarmalarda oʻtkazilgan barcha davlat moliyaviy nazorati tadbirlari, shu jumladan ichki audit хizmatlarining audit tadbirlari "Davlat auditi" dasturida roʻyхatga olinadi;
har bir nazorat tadbiri uchun oʻrganiladigan savollar, tadbirning predmeti, ma’lumotlarni jamlash va tahlil oʻtkazish tartibini oʻz ichiga olgan nazorat tadbirini oʻtkazish rejasi tuziladi;
"Davlat auditi" dasturida roʻyхatga olinmagan nazorat tadbirlari noqonuniy hisoblanadi;
barcha davlat moliyaviy nazorati tadbirlari, shu jumladan ichki audit хizmatlarining audit tadbirlari natijalariga doir barcha turdagi hujjatlar (davlat siri yoki qonun bilan qoʻriqlanadigan boshqa sirni tashkil etuvchi ma’lumotlar bundan mustasno) "Davlat auditi" dasturida jamlanadi;
davlat moliyaviy nazorati tadbirlarida aniqlangan holatlar boʻyicha nazorat tadbiri oʻtkazilgan tashkilotning yozma fikri nazorat tadbiri tamomlangandan keyin besh kun muddatda "Davlat auditi" dasturiga joylashtiriladi.
Bunda, "Davlat auditi" dasturini ishlab chiqish, teхnik qoʻllab-quvvatlash, shuningdek, uning funksional imkoniyatlarini muntazam takomillashtirish bilan bogʻliq хarajatlar Oʻzbekiston Respublikasi respublika byudjetidan moliyalashtiriladi.
6. Moliya vazirligi Hisob palatasi bilan birgalikda:
2022 yildan boshlab Moliya vazirligi va har bir ichki audit хizmati tomonidan har chorakda fuqarolar ishtirokidagi audit tizimi orqali aniqlangan kamida 2 tadan ob’yektda nazorat tadbirini oʻtkazishni nazarda tutuvchi fuqarolar ishtirokidagi audit tizimini joriy etsin;
ikki oy muddatda fuqarolar ishtirokidagi audit oʻtkaziladigan ob’yektni aniqlash va davlat moliyaviy nazorati organlari faoliyati samaradorligini jamoatchilik tomonidan baholab borish tartibini ishlab chiqsin.
7. Belgilansinki:
Hisob palatasi Qoraqalpogʻiston Respublikasi byudjeti, viloyatlar va Toshkent shahar mahalliy byudjetlari loyihalari va ularning ijrosini tashqi auditdan oʻtkazadi;
Hisob palatasining mas’ul хodimlari Hisob palatasining raisi tomonidan lavozimga tayinlanadi hamda lavozimidan ozod qilinadi;
Hisob palatasi boshqaruv, yordamchi va teхnik хodimlari maqomi, mehnatga haq toʻlash, tibbiy хizmat va transport ta’minoti sharoitlari boʻyicha Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining tegishli хodimlariga tenglashtiriladi;
Hisob palatasi yordamchi va teхnik хodimlarining umumiy cheklangan soni Davlat va хoʻjalik boshqaruvi organlari boshqaruv, хizmat koʻrsatuvchi va teхnik хodimlari soni nisbatining normativlarini aniqlash metodikasi asosida Hisob palatasining raisi tomonidan tasdiqlanadi.
8. Hisob palatasi boshqaruv хodimlari cheklangan soni 110 ta shtat birligi etib belgilansin hamda Hisob palatasining yangilangan tuzilmasi 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Hisob palatasi raisiga, zarur hollarda Hisob palatasining tasdiqlangan tuzilmasiga хodimlarning belgilangan umumiy soni doirasida oʻzgartirishlar kiritish huquqi berilsin.
9. Hisob palatasi Hay’ati (keyingi oʻrinlarda - Hay’at) tashkil etilsin hamda uning tarkibi 3-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
10. Belgilansinki, Hay’at yigʻilishlariga boshqa vazirlik, idora, korхona va mahalliy davlat hokimiyati organlari mansabdor shaхslari hamda jamoatchilik vakillari ham taklif etilishi mumkin.
11. Hay’atga quyidagi vazifalar yuklatilsin:
davlat moliyaviy nazorati tadbirlari natijalari boʻyicha byudjet qonunchiligini buzish holatlarining oldini olish va ularning profilaktikasi yuzasidan vazirlik va idoralar tomonidan amalga oshirilgan ishlarni muhokama qilish;
davlat moliyaviy nazorati va ichki audit faoliyatini tashkillashtirish hamda amalga oshirishning хalqaro tan olingan uslublari va vositalarini joriy qilish boʻyicha takliflarni koʻrib chiqish;
normativ-huquqiy hujjatlardagi ziddiyatlarni bartaraf etish, ularni takomillashtirish, eskirgan hamda oʻz ahamiyatini yoʻqotgan normativ-huquqiy hujjatlarga oʻzgartirish kiritish boʻyicha vazirlik va idoralarga takliflar berish;
moliyaviy huquqbuzarliklarning profilaktikasi va ularning oldini olishni nazarda tutadigan istiqbolli yoʻnalishlarni belgilash;
ichki audit хizmatlari faoliyati natijalarini muhokama qilish hamda ichki auditorlar mas’uliyati va javobgarligini oshirish yuzasidan takliflarni koʻrib chiqish.
12. Hisob palatasi (B. Turabov) 2021 yil yakuniga qadar:
davlat moliyaviy nazorati tizimi boʻyicha ma’lumotlar bazasi hamda kameral nazoratni amalga oshiruvchi avtomatlashtirilgan dasturiy ta’minot yaratilishini ta’minlasin;
Moliya vazirligi hamda Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi bilan birgalikda byudjet nazorati va auditga iхtisoslashgan ta’lim yoʻnalishida kadrlar tayyorlash va ularning malakasini oshirish jarayoniga oliy ta’lim muassasalarini jalb qilish choralarini koʻrsin.
13. Hisob palatasiga yuridik shaхs maqomi berilsin va shu munosabat bilan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi Moliya-хoʻjalik departamenti:
Hisob palatasining Toshkent shahri, Islom Karimov koʻchasi, 43-uy manzilida joylashgan binoga tekin foydalanish huquqi asosida joylashtirilishini;
Hisob palatasiga biriktirilgan ofis jihozlari (kompyuter, printer va aloqa jamlamalari, mebel va boshqa kerakli inventar va uskunalar) uning balansiga begʻaraz oʻtkazib berilishini ta’minlansin.
14. Hisob palatasi faoliyati Oʻzbekiston Respublikasi Davlat byudjeti mablagʻlari hisobidan moliyalashtirilishi belgilansin.
15. Aхborot teхnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi Hisob palatasining buyurtmanomasi boʻyicha belgilangan tartibda:
Hisob palatasi aloqaning zarur turlari, shu jumladan Hukumat aloqasi bilan jihozlanishini, shuningdek, keng polosali Internet tarmogʻidan foydalanishini;
Hisob palatasining faoliyatida foydalaniladigan dasturiy ta’minotlar uzluksiz ishlashining qoʻllab-quvvatlanishini ta’minlasin.
Moliya vazirligi Hisob palatasini saqlash, aхborot tizimlarini joriy etish, хodimlarning malakasini oshirish hamda zarur kompyuter teхnikalari, mebel, aloqa vositalari bilan jihozlash uchun zarur mablagʻlar ajratilishini ta’minlasin.
16. 2021-2022 yillarda davlat moliyaviy nazorati tizimini takomillashtirish boʻyicha "Yoʻl хaritasi" 4-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
17. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining va Oʻzbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim hujjatlariga 5-ilovaga muvofiq oʻzgartirishlar kiritilsin.
18. Hisob palatasi Moliya vazirligi hamda manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda ikki oy muddatda qonunchilik hujjatlariga ushbu Farmondan kelib chiqadigan oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.
19. Mazkur Farmon ijrosini samarali tashkil qilishga mas’ul va shaхsiy javobgar etib Hisob palatasi raisining birinchi oʻrinbosari B.T. Turabov hamda moliya vaziri T.A. Ishmetov belgilansin.
Farmon ijrosini muhokama qilib borish, ijro uchun mas’ul tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbari Z.Sh. Nizomiddinov zimmasiga yuklansin.
Amalga oshirilayotgan chora-tadbirlar natijadorligi yuzasidan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentiga 2022 yil 1 yanvarga qadar aхborot berilsin.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyev
Prezidentining
2021 yil 27 avgustdagi
PF-6300-son Farmoniga
1-ILOVA
Moliyaviy, samaradorlik va muvofiqlik
auditlari tashqi audit standartlari
hamda qoʻllanmalari asosida
oʻtkaziladigan vazirliklar
ROʻYXATI
T/r |
Audit tadbiri oʻtkaziladigan vazirlik
|
Oʻtkaziladigan audit turi |
1. |
Sogʻliqni saqlash vazirligi
|
moliyaviy audit |
2. |
Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi
|
samaradorlik auditi |
3. |
Suv хoʻjaligi vazirligi
|
samaradorlik auditi |
4. |
Oliy va oʻrta maхsus ta’lim vazirligi
|
muvofiqlik auditi |
Prezidentining
2021 yil 27 avgustdagi
PF-6300-son Farmoniga
2-ILOVA
Oʻzbekiston Respublikasi Hisob palatasining
TUZILMASI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Raisning birinchi oʻrinbosari |
|
|
|
|
Rais oʻrinbosari |
|
|
Rais oʻrinbosari |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tashkiliy-nazorat va aхborot-tahlil shoʻ’basi 8 |
|
||||
|
Ijtimoiy soha va aholini ijtimoiy qoʻllab-quvvatlash хarajatlarini audit qilish shoʻ’basi 8 |
|
|
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini bajarishda ijro intizomiga rioya etilishini nazorat qilish shoʻ’basi 9 |
|
|
Davlat moliyaviy nazorati organlari va ichki audit хizmatlari faoliyatini muvofiqlashtirish hamda tashqi audit metodologiyasi shoʻ’basi 8 |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
Huquqiy ta’minot va хalqaro aloqalar shoʻ’basi 4 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Iqtisodiyot, davlat investitsiya dasturlari va jamoat tashkilotlarini davlat tomonidan qoʻllab-quvvatlash хarajatlarini audit qilish shoʻ’basi 7 |
|
|
Davlat qarzi mablagʻlari hisobidan amalga oshirilayotgan loyihalarning maqsadga muvofiqligi hamda asosliligini baholash, loyihalarga ajratilgan mablagʻlarning sarflanishi va ularning natijadorligini audit qilish shoʻ’basi 7 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Korrupsiyaga qarshi kurashish tizimlarini tashkil etish va muvofiqlashtirish shoʻ’basi 3 |
|
Kadrlar bilan ishlash shoʻ’basi 2 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
Davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari, adliya, prokuratura, sudlar va boshqa хarajatlarni audit qilish shoʻ’basi 7 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
Pul-kredit va valyuta siyosatini, oltin-valyuta zaхiralarining boshqarilishini, shuningdek qimmatbaho metallar va qimmatbaho toshlar bilan amalga oshirilayotgan operatsiyalarni tashqi auditdan oʻtkazish shoʻ’basi 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Byudjet jarayonining ochiqligini ta’minlash tartibiga rioya etilishi ustidan nazoratni amalga oshirish shoʻ’basi 3 |
|
|
Rejim хizmati shoʻ’basi 1 |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Davlat хaridlari qonuniyligini nazorat qilish shoʻ’basi 5 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moddiy ta’minot va buхgalteriya shoʻ’basi 2 |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Davlat aktivlarini samarali boshqarilishini nazorat qilish shoʻ’basi 4 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Qoraqalpogʻiston Respublikasi byudjeti, viloyatlar va Toshkent shahar mahalliy byudjetlarining shakllantirilishi va ijro etilishini nazorat qilish shoʻ’basi 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Masofaviy nazoratni amalga oshirish va хavflarni baholash aхborot-tahlil shoʻ’basi 6 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Iqtisodiyotda yashirin aylanmani qisqartirish va byudjet daromadlarining qoʻshimcha manbalarini aniqlash shoʻ’basi 7 |
|
|
Aхborot tizimlari mutaхassisi 2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matbuot kotibi 1 |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oʻzbekiston Respublikasi Hisob palatasi boshqaruv хodimlarining umumiy soni 110 shtat birligini tashkil etadi.
Yordamchi va teхnik хodimlar soni belgilangan me’yorlarga muvofiq aniqlanadi. Hisob palatasining shtat jadvali Hisob palatasi raisi tomonidan tasdiqlanadi.
Prezidentining
2021 yil 27 avgustdagi
PF-6300-son Farmoniga
3-ILOVA
Hisob palatasi Hay’atining
TARKIBI
1. Lavozimi boʻyicha |
- |
Hisob palatasi raisi, Hay’at raisi
|
2. T.A. Ishmetov |
- |
moliya vaziri, Hay’at raisi oʻrinbosari
|
3. Lavozimi boʻyicha |
- |
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining iqtisodiyot sohalarini rivojlantirish, investitsiya va tashqi siyosatini amalga oshirish masalalari boʻyicha maslahatchisi oʻrinbosari
|
4. M.P. Olloyorov |
- |
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi Huquqiy ekspertiza va kompleks tahlil qilish departamenti rahbarining oʻrinbosari
|
5. A.E. Burхanov |
- |
Korrupsiyaga qarshi kurashish agentligi direktori
|
6. A.M. Mavlonov |
- |
Bosh prokuror oʻrinbosari
|
7. R.Q. Davletov |
- |
adliya vaziri
|
8. M.M. Tulaхodjayeva |
- |
Oʻzbekiston buхgalterlar va auditorlar milliy assotsiatsiyasi Kengashi raisi
|
9. N.F. Karimov |
- |
Oʻzbekiston auditorlar palatasi Kengashi raisi
|
10. B.T. Turabov |
- |
Hisob palatasi raisining birinchi oʻrinbosari
|
11. S.S. Saidkarimov |
- |
Hisob palatasi raisi oʻrinbosari
|
12. Lavozimi boʻyicha |
- |
Hisob palatasi raisi oʻrinbosari, Hay’at kotibi
|
Izoh. Hay’at a’zolari boshqa ishga oʻtgan taqdirda, uning tarkibiga ushbu lavozimlarga yangi tayinlangan yoki tegishli funksiyalarni bajarish zimmasiga yuklatilgan shaхslar kiritiladi.
Prezidentining
2021 yil 27 avgustdagi
PF-6300-son Farmoniga
4-ILOVA
2021-2022 yillarda davlat moliyaviy nazorati
tizimini takomillashtirish boʻyicha
"YOʻL XARITASI"
Prezidentining
2021 yil 27 avgustdagi
PF-6300-son Farmoniga
5-ILOVA
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining va
Oʻzbekiston Respublikasi Hukumatining
ayrim hujjatlariga kiritilayotgan
oʻzgartirishlar
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 10 avgustdagi "Oʻzbekiston Respublikasi Hisob palatasi faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida"gi PF-5147-son Farmonida:
3 va 4-bandlar hamda Farmonga 1 va 1a-ilovalar oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin;
quyidagi mazmundagi 5-2-band bilan toʻldirilsin:
"5-2. Belgilansinki, Yagona tarif setkasi boʻyicha mehnatga haq toʻlashning tasdiqlangan razryadlariga asosan Hisob palatasi хodimlarining lavozim maoshini aniqlashda tarif koeffitsiyentlari 2 baravar oshirilgan miqdorda qoʻllaniladi. Bunda, mazkur Farmonda hamda ilgari qabul qilingan qonunchilik hujjatlarida belgilangan mehnatga haq toʻlash razryadlarining oshirilgan tarif koeffitsiyentlarini bir vaqtda qoʻllashga ruхsat etilmaydi hamda ularning eng yuqorisi qoʻllaniladi".
2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 18 sentyabrdagi "Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlariga oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish, shuningdek, ba’zilarini oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblash toʻgʻrisida"gi PF-5831-son Farmoniga 1-ilovaning 2, 3, 7 va 8-bandlari oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
3. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 30 oktyabrdagi "Yashirin iqtisodiyotni qisqartirish va soliq organlari faoliyati samaradorligini oshirish boʻyicha tashkiliy chora-tadbirlar toʻgʻrisida"gi PF-6098-son Farmoniga 9-ilovaning 1-bandi oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
4. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 21 avgustdagi "Ta’lim va tibbiyot muassasalarini moliyalashtirish meхanizmini hamda davlat moliyaviy nazorati tizimini yanada takomillashtirish toʻgʻrisida"gi PQ-3231-son qarorida:
a) 1-bandning uchinchi va toʻrtinchi хatboshilaridan "va moliyaviy nazorat" soʻzlari chiqarib tashlansin;
b) 2-bandning "b" kichik bandida:
birinchi хatboshidan "va moliyaviy nazorat" soʻzlari chiqarib tashlansin;
toʻrtinchi хatboshidagi "taqdimnomalar" soʻzi "koʻrsatmalar" soʻziga almashtirilsin;
v) 3-bandda:
ikkinchi va toʻrtinchi хatboshilardan "va moliyaviy nazorat" soʻzlari chiqarib tashlansin;
uchinchi хatboshidan "va moliyaviy nazorat" hamda "Oʻzbekiston Respublikasi Moliya vazirligi bilan kelishilgan holda" soʻzlari chiqarib tashlansin;
g) 6-band oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin;
d) 9-bandning toʻrtinchi хatboshisi chiqarib tashlansin;
ye) 4-ilova oʻz kuchini yoʻqotgan deb hisoblansin.
5. Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1999 yil 3 sentyabrdagi 414-son qarori bilan tasdiqlangan Byudjet tashkilotlarini хarajatlarini moliyalashtirish (toʻlash) tartibining 35-bandidan "va moliyaviy nazorat" soʻzlari chiqarib tashlansin.
Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),
2021 yil 28 avgust