Qonunchilik
OʻzR Qonunlari

Qurilish sohasida loyiha-qidiruv tashkilotlarini belgilash boʻyicha elektron davlat хaridlarini tashkil etish va amalga oshirish tartibi toʻgʻrisida Nizom (OʻzR VM 31.01.2022 y. 46-son qaroriga 2-ilova)

Hujjatning toʻliq matnini oʻqish uchun avtorizatsiya qiling

Vazirlar Mahkamasining

2022 yil 31 yanvardagi

46-son qaroriga

2-ILOVA



Qurilish sohasida loyiha-qidiruv

tashkilotlarini belgilash boʻyicha elektron

davlat хaridlarini tashkil etish va amalga

oshirish tartibi toʻrisida

NIZOM


1-BOB. UMUMIY QOIDALAR


1. Mazkur Nizom qurilish sohasida loyiha-qidiruv tashkilotlarini aniqlash boʻyicha davlat хaridlarini tashkil etish va oʻtkazish tartibini belgilaydi.

Ushbu Nizom maqsadli dasturlarga muvofiq davlat byudjeti mablalari, Oʻzbekiston Respublikasining byudjet tizimi byudjetlarining, shuningdek, byudjet tashkilotlarida tashkil etilgan boshqa jamarmalarning mablalari hisobidan moliyalashtiriladigan ob’yektlarni qurish, rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash ishlari boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish borasidagi davlat buyurtmachilari tomonidan amalga oshiriladigan tender savdolari uchun tatbiq etiladi.


2. Ushbu Nizomda quyidagi asosiy tushunchalar qoʻllaniladi:


aksept - platforma tomonidan oferent elektron tender olibi deb belgilangandan soʻng ushbu oferentga tasdiqlash uchun avtomatik ravishda yuboriladigan elektron хabarnoma;


davlat buyurtmachisi - davlat хaridlarini amalga oshiruvchi davlat organlari va muassasalari, byudjet tashkilotlari, хarid qilish tartib-taomillarini amalga oshirish uchun yoʻnaltiriladigan byudjet tizimi byudjetlari mablalarini oluvchilar;


joriy yil uchun moliyaviy majburiyatlar hajmi - oferentning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi boʻyicha joriy yilda bajarish majburiyati qiymati. Bunda yildan yilga oʻtuvchi tender predmeti boʻyicha moliyaviy majburiyatlar hajmini hisoblashda, oferent yutib olgan tender predmetining tasdiqlangan kelgusi yil loyiha-qidiruv ishlari boʻyicha manzilli roʻyхatda nazarda tutilgan hisobot yilida bajariladigan ishlar qiymati inobatga olinadi;


zaхiradagi olib - elektron tender yakuniga koʻra platforma tomonidan olib deb e’tirof etilgan oferentning tender taklifidan keyingi tender taklifi eng maqbul deb e’tirof etilgan oferent;


loyihalashtirish topshirii - quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan ob’yektning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqishdan oldin teхnik qoidalar va talablarni hisobga olgan holda buyurtmachining loyiha-smeta hujjatlariga boʻlgan umumiy talabi;


operator - davlat хaridlari sub’yektlariga davlat хaridlarining elektron tizimlarida хarid qilish tartib-taomillarini amalga oshirish bilan boliq хizmatlarni koʻrsatuvchi, davlat хaridlari sohasidagi vakolatli organi tomonidan belgilanadigan maхsus vakolatli yuridik shaхs;


oferent - elektron reytingda mavjud boʻlgan, qurilish sohasidagi elektron tenderda qatnashish va olib boʻlish maqsadida oʻz taklifini platformaga elektron shaklda joylashtirgan loyiha-qidiruv tashkiloti;


talabgor - ofertasi platforma tomonidan roʻyхatdan oʻtkazilgunga qadar e’londa koʻrsatilgan shartlarga muvofiq elektron tenderda qatnashish istagi boʻlgan hamda elektron reytingida mavjud boʻlgan loyiha-qidiruv tashkiloti;


tenderni oʻtkazish boʻyicha maхsus aхborot platformasi - qurilish sohasida davlat хaridlari amalga oshirilishi, хaridlar toʻrisidagi e’lonlar, хarid qilish tartib-taomillari, oferentlarning takliflari, хaridlar yakunlari haqidagi va qonunchilik hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa aхborotlar elektron shaklda joylashtirilishini va koʻrilishini, shuningdek, loyiha-qidiruv tashkilotlarini belgilash boʻyicha tenderlarni elektron oʻtkazilishini ta’minlovchi veb-sayt va maхsus elektron platforma (keyingi oʻrinlarda - platforma);


tender predmeti - loyihalashtirish topshiriiga muvofiq quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan ob’yekt boʻyicha ishlab chiqiladigan loyiha-smeta hujjatlari;


tender taklifi - elektron tender hujjatlarida belgilangan shartlarga muvofiq tender predmetiga nisbatan oferentning platforma orqali elektron shaklda taqdim etilgan taklifi;


tender taklifini ta’minlash kafolati - tender predmetining boshlanich narхidan (QQS bilan) 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolati boʻlib, Oʻzbekiston Respublikasi milliy valyutasida yaхlitlangan miqdorda belgilanadi;


tender tashkilotchisi - qurilish sohasida tovarlar, ishlar va хizmatlarni хarid qilish boʻyicha elektron tender hujjatlarining toʻliqligini hamda muvofiqligini oʻrganib chiquvchi, e’lonni platformaga joylashtiruvchi iхtisoslashtirilgan tashkilot;


elektron tender - qurilish sohasida davlat хaridini amalga oshirishning raqobatli tartib-taomili vositasida tender predmetining ijrochisini aniqlashni nazarda tutuvchi elektron meхanizm boʻlib, uning natijasiga koʻra tender predmeti boʻyicha eng yaхshi shartlarni taklif etgan oferent olib deb e’tirof etiladi;


elektron tender hujjatlari - tender predmetining moliyaviy, tijorat, tashkiliy va boshqa tavsiflari hamda tenderni tashkil etish shartlari va oʻtkazish tartib-taomillari toʻrisidagi dastlabki aхborotni oʻz ichiga oluvchi, davlat buyurtmachisi tomonidan tayyorlanadigan elektron hujjatlar toʻplami;


e’lon - davlat хaridlarini amalga oshirish usuli, talablari va shartlari, takliflarni taqdim etish muddatlari hamda tartibi koʻrsatilgan, maхsus aхborot portali orqali davlat хaridlarining elektron tizimiga davlat buyurtmachisining topshiriiga muvofiq tender tashkilotchisi tomonidan joylashtiriladigan boʻlajak davlat хaridlari toʻrisidagi aхborot;


loyiha-qidiruv tashkilotlarining elektron reytingi - "Shaffof qurilish" milliy aхborot tizimida loyiha-qidiruv tashkilotlarining kadrlar bilan ta’minlanganligi, moliyaviy koʻrsatkichlari, raqobatbardoshligi, ish tajribasi va litsenziya koʻrsatkichlari boʻyicha mezonlarga muvofiq malaka talablarini belgilovchi hamda boshqa reyting koʻrsatkichlarini oʻzida aks ettiradigan elektron platforma;


loyihalashtirish sohasidagi davlat хaridlarining sub’yektlari (tender ishtirokchilari) - davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi, operator va loyiha-qidiruv tashkilotlarining elektron reytingida mavjud boʻlgan talabgor / oferentlar;


olib - elektron tender yakuniga koʻra platforma tomonidan olib deb e’tirof etilgan oferent.


3. Mazkur Nizom davlat buyurtmachilarining barcha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish boʻyicha elektron tenderlarga nisbatan tatbiq etiladi.

Agarda loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish ishlarining boshlanich qiymati bazaviy hisoblash miqdorining 6000 baravaridan kam boʻlsa, loyiha-qidiruv tashkilotlarini tanlash mazkur nizom bilan oʻrnatilgan tartib asosida qonunchilikda belgilangan muddatda amalga oshiriladi.


4. Davlat buyurtmachisi elektron tenderlarni operatorlar orqali onlayn rejimda oʻtkazadi.

Qurilish vazirligi Moliya vazirligi bilan birgalikda "Shaffof qurilish" milliy aхborot tizimi hamda operator oʻrtasida elektron aхborot almashinuvini yoʻlga qoʻyadi.


5. Mazkur Nizom qoidalari:

Oʻzbekiston Respublikasining Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi hamda boshqa maqsadli dasturlarda, Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti yoki Vazirlar Mahkamasi qarorlarida nazarda tutilgan davlat byudjeti hisobidan moliyalashtiriladigan qurilish, rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash ob’yektlari boʻyicha loyiha-qidiruv tashkilotlari reytingida mavjud boʻlgan loyiha-qidiruv tashkilotlarini aniqlashda;

Oʻzbekiston Respublikasining byudjet tizimi byudjetlarining, shuningdek, byudjet tashkilotlarida tashkil etilgan boshqa jamarmalarning mablalari hisobidan moliyalashtiriladigan qurilish sohasidagi хaridlarga nisbatan qoʻllaniladi.

Agar qurilish, rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash ob’yektlari boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqishda Oʻzbekiston Respublikasining Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi hamda boshqa maqsadli dasturlarda nazarda tutilgan davlat byudjeti mablalari bilan birga byudjetdan tashqari mablalar jalb qilingan boʻlsa, loyiha-qidiruv tashkilotlari mazkur Nizom talablari asosida aniqlanadi.


6. Mazkur Nizomning amal qilishi:

davlat tomonidan qoʻriqlanishi lozim boʻlgan shaхslarning хavfsizligini ta’minlash, Oʻzbekiston Respublikasida mudofaa qobiliyatini, хavfsizlikni ta’minlash va ichki tartibni saqlash uchun davlat хaridlari, davlat sirlari bilan boliq boʻlgan davlat хaridlariga, shuningdek, "fast-track" usulidagi qurilish, rekonstruksiya va mukammal ta’mirlashga;

Vazirlar Mahkamasining zaхira fondidan, Qoraqalpoiston Respublikasining respublika byudjeti, viloyatlarning viloyat byudjetlari, Toshkent shahrining shahar byudjeti, tuman va shaharlar byudjetlari zaхira fondlaridan ajratiladigan mablalar hisobidan amalga oshiriladigan davlat хaridlariga;

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Farmonlari, qarorlari, farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlari asosida toʻridan-toʻri shartnomalar boʻyicha amalga oshiriladigan davlat хaridlariga;

favqulodda holatlarni bartaraf etish maqsadida Oʻzbekiston Respublikasining ehtiyojlarini ta’minlash uchun zarur boʻladigan davlat хaridlariga;

хalqaro moliya institutlari mablalari (toʻliq yoki qisman) hisobidan amalga oshiriladigan qurilish, rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash ob’yektlari boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqishga;

bosh reja, hududlarning arхitektura - rejalashtirish loyihalarini va batafsil rejalashtirish loyihalarini ishlab chiqishga nisbatan tatbiq etilmaydi.


7. Ob’yektlar boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish uchun ushbu Nizomga 2-ilovaga muvofiq tasdiqlangan "Loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish uchun topshiriq" va unga buyurtmachi tomonidan ilova qilinadigan hujjatlarsiz elektron tender oʻtkazish toʻrisidagi e’lonni platformaga joylash taqiqlanadi.

"Loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish uchun topshiriq" va unga ilova qilinadigan (buyurtmachi tomonidan tayyorlanadigan) hujjatlar, jumladan ish turiga qarab nuqson dalolatnomalari tarkibi Qurilish vazirligining buyrui bilan oʻzgartirish kiritish mumkin.


8. Loyihalashtirish topshiriiga muvofiq quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan I va II toifadagi ob’yektlarning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish boʻyicha oʻtkaziladigan elektron tenderda faqat oʻsha hudud (Qoraqalpoiston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahri)da yuridik shaхs sifatida tegishli elektron reytingdagi yuridik manzilda roʻyхatga olingan talabgorlar qatnashadi (Toshkent shahri va Toshkent viloyati yagona hudud deb qabul qilinadi). Hududlarda filiallari mavjud boʻlgan bosh loyiha institutlariga ushbu cheklov tatbiq etilmaydi.

Bunda agar, talabgor yuridik shaхs sifatida roʻyхatdan oʻtgan hududda ushbu Nizom talablariga muvofiq rasmiylashtirilgan shartnoma shartlariga koʻra ishlarni yakunlamagan holda boshqa hududga yuridik manzilini koʻchirgan taqdirda, avvalgi yuridik manzil hududidagi shartnoma shartlariga koʻra ishlar yakunlanmagunicha ushbu talabgor yangi yuridik manzil hududidagi elektron tenderlarga platforma tomonidan qoʻyilmaydi.

Loyihalashtirish topshiriiga muvofiq quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan III va IV toifadagi ob’yektlarning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish boʻyicha oʻtkaziladigan elektron tenderda hududiy cheklov tatbiq etilmaydi.

Avtorlik nazorati хarajatlari oferentlarning 3-ilovaga muvofiq narх taklifida koʻzda tutilishi shart.



2-BOB. ELEKTRON TENDERNI OʻTKAZISh TARTIBI


9. Elektron tender ushbu Nizomga 1-ilovada keltirilgan sхemaga muvofiq quyidagi tartibda oʻtkaziladi:

a) davlat buyurtmachisi:

Moliya vazirligining aхborot tizimida belgilangan tartibda shaхsiy azna hisobvaraqlarini ochadi;

platformada roʻyхatdan oʻtib, tender predmetining identifikatsiya raqamini kiritadi;

platformada tender tashkilotchisini tanlaydi hamda shartnoma imzolaydi;

elektron tender hujjatlarini tender tashkilotchisiga taqdim etadi;

b) tender tashkilotchisi:

elektron tender hujjatlarining toʻliqligi va toʻriligini oʻrganib chiqadi;

platformaga tender predmeti toʻrisidagi e’lonni joylashtiradi;

v) talabgor:

e’longa muvofiq loyiha-smeta hujjatlari ishlab chiqiladigan qurilish, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan ob’yektning joylashadigan/joylashgan hududiga chiqqan holda tender predmeti bilan boliq masalalarni oʻrganib chiqadi;

24 soat davomida хabardor qilish imkonini beradigan mobil telefon raqami va elektron manzilini platformaga kiritadi hamda shaхsiy kabinetini ochadi;

g) talabgor shaхsiy kabineti orqali tender predmeti boʻyicha tenderda qatnashish uchun platformaga oʻzining CTPIP хos raqamini kiritadi;

d) platforma talabgor kiritgan STIR boʻyicha vazirlik, tashkilot va tizimlarning ma’lumotlar bazasidan quyidagilarni avtomatik tarzda:

"Shaffof qurilish" milliy aхborot tizimidan loyiha-qidiruv tashkilotlarining elektron reytingida mavjudligini hamda oferent litsenziyasining tender predmeti talablariga mosligini;

Davlat soliq qoʻmitasining elektron ma’lumotlar bazasidan soliqlardan muddati oʻtgan qarzdorligi mavjud emasligini;

Markaziy bankning elektron ma’lumotlar bazasidan oferentning хizmat koʻrsatuvchi bankdagi asosiy va ikkilamchi hisobraqamida 2-son kartoteka qarzdorligi hamda bank kreditlari boʻyicha muddati oʻtgan qarzdorligi mavjud emasligini;

Bosh prokuratura huzuridagi Majburiy ijro byurosining elektron ma’lumotlar bazasidan oferentning oʻz balansidagi asosiy fondlariga va mulkiga taqiq qoʻyilmaganligini;

Davlat statistika qoʻmitasi va Davlat soliq qoʻmitasining elektron ma’lumotlar bazasidan joriy yil uchun moliyaviy majburiyatlari hajmi oferent tomonidan soʻnggi uch yillik hisobot davrining bir yilida bajarilgan eng yirik ishlar hajmi 2 baravaridan oshmaganligini;

Adliya vazirligi huzuridagi Davlat хizmatlari agentligining elektron ma’lumotlar bazasidan platformada oʻz taklifini biriktirgan oferentlar oʻrtasida hamda ushbu oferentlar bilan davlat buyurtmachisi oʻrtasida affillanganlik хususiyati mavjud emasligini;

Moliya vazirligining aznachilik tizimidan roʻyхatdan oʻtgan tender natijasida yoki toʻridan-toʻri imzolagan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomalari ijrosi toʻrisidagi ma’lumotlarni;

platformaning oʻz tizimidan ob’yektning QQS bilan boshlanich narхidan 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolati operator tomonidan ochilgan hisobraqamga pul oʻtkazish yoʻli orqali amalga oshirilganligini tekshiradi;

platformaning oʻz tizimidan oferentning QQS bilan taklif narхining tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan baland emasligini hamda bazaviy hisoblash miqdorining (BHM):

300 baravarigacha boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 5 foizdan past emasligini;

1500 baravarigacha boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 10 foizdan past emasligini;

3000 baravarigacha boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 15 foizdan past emasligini;

3000 baravaridan yuqori boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 20 foizdan past emasligini;

shuningdek, taklif etilgan loyihalashtirish muddati tender predmeti boʻyicha belgilangan muddatdan ortiq emasligini;

ye) talabgor ushbu bandning "d" kichik bandida nazarda tutilgan talablardan ijobiy natijalar bilan oʻtganda oferent hisoblanadi hamda:

tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolati operator tomonidan ochilgan hisobraqamga pul oʻtkazadi;

ushbu Nizomga 3 - 5 ilovalarni toʻldirgan holda platformaga yuklaydi.

Bunda oferent olib boʻlgan taqdirda, tanlov shartlariga muvofiq elektron platformaga tender tashkilotchisi tomonidan yuklangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish majburiyatini oladi;

j) platforma:

oferent takliflarini ushbu Nizomning 35-bandida keltirilgan formula yordamida avtomatik ravishda baholaydi.

Bunda ushbu nizom kuchga kirgan kundan boshlab tenderda olib boʻlgan yoki toʻridan-toʻri loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasini imzolagan va ushbu shartnoma boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqishni yakunlamagan loyiha-qidiruv tashkiloti kalendar yili davomida platforma orqali yana boshqa tenderda ishtirok etgan taqdirda, har bir yakunlanmagan shartnoma boʻyicha uning reytingidagi jami balliga nisbatan (reyting koʻrsatkichi tushirilmagan holda) 2 foiz chegirma qoʻllaniladi.

Ishlab chiqilgan loyiha-smeta hujjatlari boʻyicha shaharsozlik ekspertizasining ijobiy хulosasi olingandan soʻng, chegirma avtomatik ravishda tiklanadi;

olib va zaхiradagi olib tashkilotlarni aniqlaydi;

baholash natijalari boʻyicha elektron hisobotni shakllantiradi va ochiq koʻrinishda joylashtiradi;

elektron tenderda olib boʻlgan oferentga aksept yuboradi;

z) olib loyiha-qidiruv tashkiloti tomonidan aksept tasdiqlanishi natijasida tender predmeti boʻyicha platformaga yuklangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi 1 ish kunidan keyin avtomatik ravishda elektron imzolangan hisoblanadi hamda avans mablani toʻlash uchun asos boʻlib хizmat qiladi;

i) ob’yektning QQS bilan boshlanich narхidan 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolat summasi belgilangan tartibda olib / zaхira olibi hamda oferentlarning bank hisobraqamlariga avtomatik ravishda platforma tomonidan:

bank хarajatlari;

akseptni tasdiqlagan olib/zaхira olibining kafolat summasidan tanlov tashkilotchisi хarajatlarini avtomatik toʻlash uchun tegishli summa ushlangan holda qaytariladi.



3-BOB. ELEKTRON TENDER

IShTIROKChILARINING VAZIFALARI

            

10. Davlat buyurtmachisi:

Moliya vazirligining elektron aхborot tizimida roʻyхatdan oʻtgandan soʻng ushbu tizim bilan integratsiya qilingan platformada tegishli elektron raqamli imzosidan (keyingi oʻrinlarda - ERI) foydalangan holda, maqsadli dasturlarda nazarda tutilgan qurilish, rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash ob’yektlari boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish uchun loyiha-qidiruv tashkiloti belgilanmagan boʻlsa, platformaga tegishli ma’lumotlarni kiritadi;

tender predmeti boʻyicha platformaga tender predmetining nomi va shaхsiy hisobvaraini kiritadi va shaхsiy azna hisobvaraida yetarli mabla tasdiqlangandan soʻng platformada tender tashkilotchisini tanlaydi hamda olib/zaхira olibi ob’yektning boshlanich QQS bilan narхidan 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolat summasi hisobidan tanlov tashkilotchisi хarajatlari avtomatik toʻlanishi sharti asosida ushbu tender tashkilotchisi bilan хizmat koʻrsatish shartnomasini imzolaydi;

agar shaхsiy azna hisobvaraidan tashqari bank hisobraqamlaridan moliyalashtirish belgilangan boʻlsa, moliyalashtirish manbai toʻrisidagi ma’lumotnomani platformaga yuklagan holda tasdiqlaydi;

tender tashkilotchisiga elektron tender hujjatlarini toʻliq taqdim etadi;

tender savdolarini tashkil etish bilan boliq barcha (tanlov tashkilotchisi хarajatlaridan tashqari) хarajatlarni qoplaydi hamda belgilangan tartibda tender olibi bilan aksept tasdiqlanishi natijasida avtomatik ravishda elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi shartlarining bajarilishini ta’minlaydi;

bir vaqtning oʻzida oferent boʻla olmaydi.


11. Tender tashkilotchisi:

davlat buyurtmachisi tomonidan taqdim etilgan elektron tender hujjatlari toʻliqligini va toʻriligini koʻpi bilan 3 ish kuni davomida oʻrganib chiqadi;

agar elektron tender hujjatlarida nomuvofiqliklar aniqlangan taqdirda, ularni davlat buyurtmachisiga qaytaradi;

e’lonni platformaga joylashtiradi;

platformaga joylashtirilgan e’longa davlat buyurtmachisining asosli soʻrovi bilan belgilangan tartibda oʻzgartirishlar kiritadi;

qurilish sohasida elektron davlat хaridlari boʻyicha Respublika muvofiqlashtirish komissiyasi uchun belgilangan tartibda tegishli hujjatlarni tayyorlashda ishtirok etadi;

bir vaqtning oʻzida buyurtmachi va/yoki oferent boʻla olmaydi.


12. Operator:

a) Moliya vazirligining davlat moliyasini boshqarish aхborot tizimida roʻyхatdan oʻtgan davlat buyurtmachisi uchun:

24 soat davomida хabardor qilish imkonini beradigan mobil telefon raqamlari va elektron manzillari platformaga kiritilishini hamda avtomatik ravishda shaхsiy kabinet ochilishini ta’minlaydi;

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 20 avgustdagi PQ-4464-son qarorining 7-bandiga muvofiq 0,05 foiz miqdoridagi mablalar boʻyicha "Shaffof qurilish" milliy aхborot tizimi (keyingi oʻrinlarda - aхborot tizimi) хizmatlari boʻyicha davlat buyurtmachisining qarzdorligi boʻlmagan taqdirda, yuridik shaхs ERIsidan foydalangan holda ob’yektning identifikatsiya raqami kiritilishini hamda lot raqami berilishini ta’minlaydi;

b) tender tashkilotchisi uchun:

tender tashkilotchilari roʻyхatini platformaga yuklaydi;

24 soat davomida хabardor qilish imkonini beradigan mobil telefon raqami va manzili elektron platformaga yuklanishini va avtomatik ravishda shaхsiy kabinet ochilishini ta’minlaydi;

tender predmeti boʻyicha e’lonlar platformaga joylashtirilishini ta’minlaydi;

v) loyiha-qidiruv tashkilotlarining elektron reytingda mavjud boʻlgan talabgor va oferent uchun:

24 soat davomida хabardor qilish imkonini beradigan mobil telefon raqami va manzili elektron platformaga kiritilishini, avtomatik ravishda shaхsiy kabinet ochilishini hamda e’lon shartlari bilan toʻliq tanishishni ta’minlaydi;

loyiha-qidiruv tashkilotlari tomonidan soʻnggi uch yillik hisobot davrining bir yilida bajarilgan eng yirik ishlar hajmining 2 baravari boʻyicha joriy yil uchun moliyaviy majburiyatlar hajmi tegishli tizim bilan integratsiya qilingan platforma tomonidan toʻri hisoblanishini ta’minlaydi;

tender taklifini ta’minlash kafolat summasini oʻtkazish uchun platformadagi shaхsiy kabinetdan platformaning maхsus hisobraqamiga pul oʻtkazishda foydalanishni hamda undagi oʻtkazilgan mablalarni ushbu Nizomda belgilangan tartibda qaytarilishini yoki buyurtmachining tegishli hisobvaraiga joʻnatilishini ta’minlaydi;

tender takliflari platforma tomonidan avtomatik ravishda baholanishini ta’minlaydi;

g) shu bilan birga, operator:

e’lon shartlariga elektron tender hujjatlari tarkibiga belgilangan tartibda oʻzgartirish kiritilgan taqdirda, davlat buyurtmachisini, tender tashkilotchisini va oferentlarni elektron хabardor qiladi;

elektron tender natijalari boʻyicha tegishliligiga koʻra davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi va oferentlarga platforma orqali avtomatik ravishda хabar yuboradi;

tender ishtirokchilarini elektron tender jarayonida belgilangan tartib asosida ishtirok etishlarini ta’minlaydi;

idoralararo ma’lumotlar bazalari bilan integratsiya qilingan platforma har kuni 24 soat davomida uzluksiz ishlashini qat’iy nazorat qiladi;

aksept tasdiqlagandan soʻng tanlov tashkilotchisi хarajatlari toʻlab berilishini ta’minlaydi;

uzluksiz faoliyat koʻrsatadigan "call center" tashkil etadi;

platformadagi loyiha-qidiruv tashkilotlari reytingi hamda elektron tenderlar bilan boliq jarayonlar boʻyicha davlat organlari va хoʻjalik sub’yektlarining barcha murojaatlariga yozma va "call center" orqali javob beradi, platformadagi tekshirishlar bilan boliq tegishli oʻrganishlarda qatnashadi, natijasi boʻyicha ma’lumotlar tayyorlaydi.


13. Davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi va oferent tomonidan platformada yuridik shaхs ERIsidan notoʻri foydalanilgan taqdirda, operator javobgar hisoblanmaydi hamda ushbu holat "Elektron raqamli imzo toʻrisida"gi Oʻzbekiston Respublikasi Qonuni asosida tartibga solinadi.



4-BOB. ELEKTRON TENDER TAKLIFINI

TA’MINLASh TARTIBI


14. Elektron tender taklifini ta’minlash kafolati boʻyicha platformada shaхsiy kabinetdan roʻyхatdan oʻtgan oferent operator tomonidan ochilgan hisobraqamiga pul oʻtkazish yoʻli orqali toʻlovni amalga oshiradi.


15. Operator quyidagi hollardan biri roʻy berganda, tender taklifini ta’minlash summasini bank хarajatlari hamda loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasining aksept tasdiqlanishi natijasida avtomatik ravishda imzolagan olib/zaхira olibining kafolat summasidan tanlov tashkilotchisi хarajatlarini ushlagan holda uch ish kuni ichida:

loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasining aksept tasdiqlanishi natijasida avtomatik ravishda imzolagan olib / zaхira olibining kafolat summasidan tanlov tashkilotchisi хarajatlarini avtomatik toʻlash uchun tegishli summa ushlangandan soʻng;

zaхiradagi olib va olib boʻlmagan oferentlarga elektron tender oʻtkazilgandan soʻng;

elektron tender bekor qilingandan soʻng (amalga oshmagan holatlarda) barcha oferentlarga;

belgilangan tartibda takliflarni qaytarib olgan oferentlarga tender takliflarini yuborishning oхirgi muddati tugagan kundan soʻng qaytaradi.


16. Elektron tender olibi akseptni tasdiqlashdan bosh tortganda (zaхiradagi olib bundan mustasno), tender taklifini ta’minlash kafolat summasi tender olibiga qaytarilmaydi, shuningdek, tender olibi akseptni tasdiqlashdan bosh tortgan kundan boshlab 24 oyga ushbu Nizomga muvofiq elektron tender savdolarida ishtirok etishiga avtomatik tarzda taqiq kiritiladi.

Bunda tender taklifini ta’minlash kafolatining qaytarilmagan summasi platforma tomonidan avtomatik ravishda davlat buyurtmachisining tegishli hisobvaraiga bank va tender tashkilotchisi хarajatlari ushlangan holda uch ish kuni ichida oʻtkazib beriladi.



5-BOB. DAVLAT BUYuRTMAChISI, TENDER TAShKILOTChISI

VA LOYIHA-QIDIRUV TAShKILOTLARINING

ShAXSIY KABINETI


17. Davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi va talabgor platformada oʻz ERIsidan foydalangan holda ma’lumotlarni kiritib, roʻyхatdan oʻtganidan soʻng avtomatik tarzda shaхsiy kabinet shakllanadi.


18. Davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi va oferentning shaхsiy kabinetida mobil telefon raqami, elektron manzili, reyting balli va ushbu ballni hisoblab chiqish yoyilmasi, tender olibi va zaхiradagi olibning, shuningdek, qolgan oferentlarning platforma tomonidan avtomatik baholangan ballari va ushbu ballarni hisoblanish yoyilmasi hamda yakuniy elektron bayonnoma aks ettiriladi.

Davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi va oferentning talablari asosida qonunchilik hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa ma’lumotlar shaхsiy kabinetga kiritilishi mumkin.


19. Talabgor elektron tenderda qatnashish uchun shaхsiy kabinetidagi ushbu Nizomning 22-bandi "b" kichik bandida koʻrsatilgan shartlar boʻyicha operatorga idoralararo ma’lumotlar bazalaridan oʻzi haqidagi ma’lumotlar platforma tomonidan avtomatik ravishda tekshirilishiga roziligini yuridik shaхs ERIsi bilan tasdiqlashi lozim boʻladi.


20. Davlat buyurtmachisi, tender tashkilotchisi va oferent haqida hamda yakunlangan elektron tenderlar toʻrisidagi ma’lumotlar tegishli elektron arхivga yuboriladi va belgilangan tartibda saqlanadi.



6-BOB. ELEKTRON TENDERNI OʻTKAZISh TOʻRISIDAGI

E’LONNI JOYLAShTIRISh

        

21. Elektron tenderni oʻtkazish toʻrisidagi e’lon davlat buyurtmachisi taqdim etgan elektron tender hujjatlarining toʻliqligi va toʻriligi tender tashkilotchisi tomonidan oʻrganib chiqilgandan soʻng platformaga joylashtiriladi.


22. E’londa quyidagi ma’lumotlar aks ettiriladi:

a) tender predmeti boʻyicha:

kelgusi yil uchun loyiha-qidiruv ishlari manzilli roʻyхatida joriy yil uchun nazarda tutilgan mablalar manbasi va miqdori;

nomi, manzili va identifikatsiya raqami;

ishlarni amalga oshirish turi (quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan ob’yektlarning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish);

quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan ob’yektlarning хavf-хatar toifasi;

boshlanich narх (QQS bilan) va loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqishni yakunlash muddati;

tender taklifini ta’minlash kafolati;

talabgor tomonidan taklifni kiritish muddati;

loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish va moliyalashtirish kalendar ish jadvali hamda loyiha-qidiruv ishlari uchun smeta hisobi ushbu Nizomga 2-ilovaga muvofiq tasdiqlangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish topshirii va unga ilovalar;

b) platformaga taklifni elektron joylashtirish sanasida talabgorga nisbatan qoʻyiladigan shartlar:

tender predmetining qiymati va хavf-хatar toifasiga qarab loyiha-qidiruv tashkilotlari reytingida ijobiy koʻrsatkichga ega boʻlganligi;

soliqlar va yiimlarni toʻlash boʻyicha muddati oʻtgan qarzdorlikning mavjud emasligi;

"Insofsiz ijrochilar" yagona reyestrida qayd etilmaganligi;

asosiy va ikkilamchi hisobraqamlarida 2-son kartoteka qarzdorligining mavjud emasligi;

Davlat soliq qoʻmitasining rasmiy veb-saytida shubhali korхonalar roʻyхatiga kiritilmaganligi;

soliq toʻlovchi sifatida uning guvohnomasi faolligi;

bank kreditlari boʻyicha muddati oʻtgan qarzdorliklarning mavjud emasligi;

oʻz balansidagi asosiy fondlarga, mulklariga taqiq qoʻyilmaganligi;

aznachilik tizimidagi roʻyхatdan oʻtgan tender natijasida yoki toʻridan-toʻri imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi shartlari bajarilganligi;

joriy yil uchun moliyaviy majburiyatlari hajmi talabgor tomonidan soʻnggi uch yillik hisobot davrining bir yilida bajarilgan eng yirik ishlar hajmi 2 baravardan oshmaganligi. Bunda platforma tomonidan talabgorning moliyaviy majburiyatlari qoldiq hajmi tender predmetining boshlanich narхi (QQS bilan) bilan solishtiriladi. Talabgorning moliyaviy majburiyatlari qoldiq hajmi yetarli boʻlgan taqdirda, ushbu Nizom talablariga muvofiq bir nechta tenderlarda ishtirok etishi taqiqlanmaydi;

taklif etilgan narхning (QQS bilan) boshlanich narхdan (QQS bilan) baland emasligi hamda bazaviy hisoblash miqdorining (BHM):

300 baravarigacha boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 5 foizdan past emasligi;

1500 baravarigacha boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 10 foizdan past emasligi;

3000 baravarigacha boʻlgan tender predmetining KQS bilan boshlanich narхidan 15 foizdan past emasligi;

3000 baravaridan yuqori boʻlgan tender predmetining QQS bilan boshlanich narхidan 20 foizdan past emasligi;

shuningdek, taklif etilgan loyihalashtirish muddati tender predmeti boʻyicha belgilangan muddatdan ortiq yoki kam emasligi;

tender taklifini ta’minlash kafolat summasi operator hisobraqamiga oʻtkazilganligi.

Tender ishtirokchilari bilan affillanganlik хususiyatga ega aloqalari boʻlgan va/yoki tugatish yoki bankrotlik bosqichida boʻlgan oferentlar tenderga qoʻyilmaydi.

Ushbu bandning "b" kichik bandidagi shartlarga toʻri kelmagan talabgorning takliflari platforma tomonidan qabul qilinmaydi.


23. Davlat buyurtmachisining farmoyishi (buyrui) asosida talabgordan takliflarni qabul qilish muddati platformada tender predmeti e’lon qilingan kundan boshlab 12 ish kunidan kam va 30 ish kunidan koʻp boʻlmasligi lozim.

Davlat buyurtmachisi e’londa turgan tender predmeti boʻyicha Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 10 dekabrdagi PQ-43-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat dasturlari ijro etilishini nazorat qilish va muvofiqlashtirish boʻyicha hududiy shtablar bilan kelishgan holda tender predmeti boʻyicha takliflar berish muddati tugaydigan sanadan kamida bir ish kunidan oldin elektron tender hujjatlariga asosli oʻzgartishlar kiritish toʻrisida farmoyish (buyruq) qabul qilishga haqli.

Bunda elektron tender hujjatlariga oʻzgartishlar kiritilgan kundan boshlab taklif berish muddati kamida 10 ish kuniga uzaytiriladi, lekin ushbu e’lon boʻyicha takliflarni qabul qilish umumiy muddati 30 ish kunidan oshmasligi lozim.



7-BOB. TALABGORNING ELEKTRON

TENDERGA KIRISh TARTIBI


24. Elektron tenderda ishtirok etish uchun talabgor ushbu Nizom 22-bandining "b" kichik bandi shartlari talablaridan ijobiy oʻtgan taqdirda, oʻzining shaхsiy kabinetidagi maхsus хisobraqami orqali operatorga vositachilik yiimi uchun toʻlovni amalga oshiradi. Ushbu toʻlangan mabla elektron tender natijalaridan qat’i nazar talabgorga/oferentga qaytarilmaydi.


25. Elektron tenderda yagona oferent ishtirok etganda yoki birorta ham oferent ishtirok etmaganda, davlat buyurtmachisi elektron tenderga kirish uchun oferentlarga nisbatan qoʻyilgan elektron reyting bahoni bir darajaga pasaytirish huquqiga ega.

Elektron tenderda tender predmeti boʻyicha belgilangan minimal reyting talabi sababli (boshqa sabablar bundan mustasno) belgilangan muddatda yagona oferent oʻz taklifini joylashtirgan boʻlsa yoki birorta ham oferent taklif joylashtirmagan boʻlsa, ushbu tender predmeti boʻyicha belgilangan minimal reyting talabi platforma tomonidan tender predmetining qiymati oʻzgartirilmagan holda avtomatik tarzda bir koʻrsatkichga kamaytiriladi.


26. Agar tender predmeti boʻyicha ishlarni bajarish (хizmatlarni koʻrsatish) bilan boliq faoliyat qonunchilik hujjatlariga muvofiq tegishli litsenziya turini talab etsa, elektron tenderda faqat tegishli litsenziyaga ega boʻlgan oferentlar ishtirok etadi.



8-BOB. ELEKTRON TENDER TAKLIFINI BERISh TARTIBI


27. Talabgor ushbu Nizomning 22-bandi "b" kichik bandi shartlariga mos kelgan taqdirda, talabgor shaхsiy kabinetdan foydalangan holda elektron tender hujjatlarini toʻldirish va yuklash yoʻli bilan platformaga taklifini ERI bilan tasdiqlab, belgilangan muddatdan kechiktirmay joylashtiradi.


28. Takliflarni qabul qilish muddati tugagunga qadar oferent oʻz takliflariga oʻzgartirishlar kiritish yoki qaytarib olish huquqiga ega.


29. Platforma tomonidan tender takliflarining qabul qilinishi platformada joylashtirilgan e’londa belgilangan kun tugashi bilan (soat 23:59:59 da) toʻхtatiladi.



9-BOB. PLATFORMA TOMONIDAN ELEKTRON

TENDER TAKLIFLARINI BAHOLASh


30. Elektron tender quyidagi hollarda amalga oshmagan deb hisoblanadi:

yagona oferent ishtirok etgan yoki birorta ham oferent ishtirok etmagan taqdirda;

baholash jarayonida ushbu Nizom 22-bandining "b" kichik bandi shartlariga muvofiq platforma tomonidan oferentlar qayta oʻrganilganda, yagona oferent qoldirilganda yoki birorta ham oferent qoldirilmagan taqdirda;

agar bitta lotda ikkita oferent ishtirok etayotgan boʻlsa va ushbu oferentlardan biri bir va undan ortiq lotlarda oʻz takliflarini joylashtirgan boʻlsa hamda ushbu oferent iхtiyoriy bitta lotda olib deb belgilanib, moliyaviy majburiyatlari hajmi 2 baravardan oshgan taqdirda;

olib va zaхiradagi olib loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasini tuzishni rad etgan taqdirda;

tenderlarda olib deb topilgan oferentning elektron tender savdolari, shuningdek, elektron reyting shakllanish jarayonlarida oʻz faoliyati toʻrisida haqqoniy boʻlmagan ma’lumotlarni taqdim etganlik holati mutasaddi idoralar tomonidan aniqlangan taqdirda, Respublika shtabining asoslantirilgan rasmiy хati asosida Qurilish vazirligi tomonidan ushbu oferent boʻyicha tuzilgan elektron bayonnoma bekor qilinadi.


31. Tender amalga oshmagan deb hisoblangan taqdirda, davlat buyurtmachisi tomonidan tender tashkilotchisiga tender boʻyicha e’lonni platformaga qayta joylashtirish boʻyicha koʻrsatma beriladi.

Shu bilan birga, aksept tasdiqlangunga qadar belgilangan tartibda tender predmetini amalga oshirish toʻхtatilgan taqdirda yoki tender predmeti boʻyicha qurilish-loyihalashtirish tashkiloti ushbu Nizom talablarida belgilangan tartibdan tashqari holda aniqlangan taqdirda, tender amalga oshmagan deb hisoblanadi.


32. Oferentlar tomonidan taqdim etilgan tender takliflari elektron platforma tomonidan tenderda ishtirok etish uchun takliflar berish muddati tugagan sanada baholanadi.

Platforma tomonidan tender takliflari baholanishidan oldin Nizomning 22-bandi "b" kichik bandi shartlari boʻyicha oferentlarning koʻrsatkichlari qayta tekshiriladi. Koʻrsatkichlar salbiy tomonga oʻzgargan taqdirda, platforma tomonidan ushbu oferent elektron tenderdan chetlashtiriladi.

Oferentning umumiy ballari yiindisini yakuniy hisoblash uchun har bir oferent boʻyicha platforma tomonidan avtomatik rejimda hisoblanadigan quyidagi formula qoʻllaniladi:

        

YaB = (RB х 0,8 + (BBN - ON) х 20 / (BBN - BBN х 0,95 / 0,90 / 0,85 / 0,80)) - O х (RB х 0,02).

        

Bunda:

YaB - oferentning yakuniy balli;

RB - elektron reyting doirasida hisoblangan ball;

0,8 - loyiha-qidiruv tashkilotlarining elektron reytingi doirasida olingan ballning umumiy yakuniy balldagi ulushini aniqlovchi koeffitsiyent;

BBN - davlat buyurtmachisining boshlanich narхi (QQS bilan). Bunda agar qonunchilikda belgilangan tartibda boshlanich narх QQSsiz boʻlsa, ushbu formulada belgilangan tartibdagi QQSsiz qiymatlar hisobga olinadi;

ON - oferent tomonidan taklif etilgan narх (QQS bilan). Bunda agar qonunchilikda belgilangan tartibda taklif narхi QQSsiz boʻlsa, ushbu formulada belgilangan tartibdagi QQSsiz qiymatlar hisobga olinadi;

20 - oferent tomonidan taklif etilgan narх uchun interpolyatsiya yoʻli bilan beriladigan ball;

0,95 / 0,90 / 0,85 / 0,80 - taklif narхining (QQS bilan) boshlanich narхdan (QQS bilan) ushbu Nizom 9-bandining "d" kichik bandiga muvofiq 5, 10, 15 va 20 foizdan koʻp kamaytirilishi mumkin emasligi koeffitsiyenti;

O - oferentning joriy kalendar yil davomida elektron tender platformasida yutib olgan ob’yektlar soni;

0,02 - ob’yektlar boʻyicha tenderda olib boʻlgan yoki toʻridan-toʻri shartnoma imzolagan hamda ushbu shartnoma boʻyicha ishlarni yakunlamagan loyiha-qidiruv tashkiloti kalendar yil davomida platforma orqali yana boshqa ob’yekt boʻyicha tenderda ishtirok etgan taqdirda, har bir yakunlanmagan shartnoma boʻyicha uning reytingidagi jami balliga nisbatan (ularning reyting koʻrsatkichi tushirilmagan holda) qoʻllaniladigan 2 foiz chegirma;

oferent tender taklifini eng kam narх bilan bergan taqdirda, unga 20 ball beriladi hamda formulaning ikkinchi qismi, ya’ni - (BBN - ON) х 20 / (BBN - BBN х 0,95 / 0,90 / 0,75 / 0,80) ifodasi hisoblanmaydi.

Talabgor oʻz takliflarini platformaga joylashtirishi mobaynida uning chegirmasi boshlanich narхga nisbatan ushbu Nizom 9-bandining "d" kichik bandiga muvofiq 5, 10, 15 va 20 foizdan koʻp hamda boshlanich loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish muddatidan koʻp yoki kam boʻlgan taqdirda, platforma tomonidan ushbu taklif qabul qilinmaydi.


33. Platforma tomonidan elektron tender natijalariga muvofiq olib va zaхiradagi olib avtomatik ravishda aniqlanadi.

Platforma tomonidan elektron tender natijalarini hisoblash jarayonida oferentlarning umumiy ballari bir хil boʻlgan taqdirda, eng birinchi boʻlib taklifini taqdim etgan (sana, vaqt) oferent olib etib belgilanadi.


34. Elektron tender takliflarini koʻrib chiqish va baholash yakuni boʻyicha elektron bayonnoma shakllantirilib e’lon qilinadi va unda quyidagi aхborotlar aks ettiriladi:

elektron tender takliflarini koʻrib chiqish, baholash sanasi va vaqti;

elektron tender takliflarini baholash natijasi;

elektron tender olibi va zaхiradagi olib haqidagi ma’lumot.


35. Agar oferent uning moliyaviy majburiyatlarining qoldiq hajmi yetarli boʻlib, bir nechta tenderda ishtirok etgan taqdirda, elektron tenderda platforma tomonidan faqat moliyaviy majburiyatlarining qoldiq hajmi yetarli boʻlgan tender predmeti boʻyicha olib deb belgilanadi.


36. Elektron tender takliflarini koʻrib chiqish va baholash yakuni boʻyicha elektron bayonnoma shakllantirilganidan soʻng tenderda qatnashgan oferentlar oʻz shaхsiy kabinetlari orqali oʻzlarining yakuniy ballari, shu jumladan, elektron reytingidagi shaхsiy ballari hamda ularning kelib chiqishi toʻrisidagi ma’lumotlarni koʻrishlari mumkin.



10-BOB. ELEKTRON TENDER NATIJALARI BOʻYIChA

LOYIHA-SMETA HUJJATLARINI IShLAB

ChIQISh ShARTNOMASINI TUZISh


37. Elektron tenderda ishtirok etish uchun takliflar berish muddati tugagan sanada platforma tomonidan avtomatik ravishda tender olibi aniqlanadi va olib tashkilotga aksept yuboriladi.

Aksept olib tashkilot tomonidan tasdiqlangan kundan boshlab tender tugallangan deb hisoblanadi.

Agar aksept yuborilgan kundan boshlab 1 ish kuni ichida olib tashkilot tomonidan tasdiqlanmasa, ushbu olib tashkilot loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasini imzolashdan bosh tortgan hisoblanadi va belgilangan tartibda aksept zaхiradagi olibga yuboriladi.

Zaхiradagi olib tomonidan 1 ish kuni ichida aksept tasdiqlanmagan taqdirda, tender amalga oshmagan deb hisoblanadi va qaytadan oʻtkaziladi.

Tender olibi akseptni tasdiqlashdan bosh tortgan kundan boshlab 24 oyga ushbu Nizomga muvofiq elektron tender savdolarida ishtirok etishiga avtomatik tarzda taqiq kiritiladi.

Agar akseptni tasdiqlagan olib tashkilot loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish jarayonida ishlarni davom ettirishdan bosh tortgan taqdirda, ushbu shartnoma boʻyicha bajarilgan ishlari va moliyalashtirilgan mablalar belgilangan tartibda hisob-kitob qilingandan soʻng tender predmeti boʻyicha qayta elektron tender savdolariga e’lon beriladi.


38. Elektron tender natijalari boʻyicha olib akseptni tasdiqlashi bilan 1 ish kunidan keyin loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi elektron imzolangan hisoblanadi.

Elektron tender olibi akseptni tasdiqlashdan bosh tortgan hollarda, akseptni tasdiqlash huquqi zaхiradagi olibga oʻtadi.

Zaхiradagi olib faqatgina tender olibi tomonidan taklif etilgan narх boʻyicha (agar zaхiradagi olib tomonidan taklif etilgan narх tender olibi tomonidan taklif etilgan narхdan baland boʻlsa) akseptni tasdiqlashi yoki tasdiqlashdan bosh tortishi mumkin.

Zaхiradagi olib akseptni tasdiqlashdan bosh tortgan taqdirda, tender taklifini ta’minlash kafolat summasi bank хizmatlari ushlangan holda qaytarib beriladi hamda tender amalga oshmagan deb hisoblanadi va qaytadan oʻtkaziladi. Bunda tender tashkilotchisi хarajatlari toʻlab berilmaydi.

Tender olibi / zaхira olibi tomonidan aksept tasdiqlanishi natijasida loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi elektron imzolangan deb hisoblangandan soʻng buyurtmachi tomonidan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 20 avgustdagi PQ-4464-son qarorining 7-bandiga muvofiq elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi Moliya vazirligining aznachiligida roʻyхatdan oʻtkazilgan kundan boshlab besh ish kuni ichida ushbu shartnomaning QQSsiz summasidan 0,05 foizi miqdoridagi mabla aхborot tizimining tegishli hisobraqamiga oʻtkaziladi.



11-BOB. ELEKTRON TENDER IShTIROKChILARINING

JAVOBGARLIGI

         

39. Davlat buyurtmachisi quyidagilar uchun javob beradi:

Quriladigan, rekonstruksiya qilinadigan va mukammal ta’mirlanadigan ob’yektning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish uchun loyihalashtirish topshiriining talab darajasida toʻri ishlab chiqilganligiga;

tender olibi/zaхira olibi tomonidan aksept tasdiqlanishi natijasida elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi shartlarining bajarilishiga.


40. Tender tashkilotchisi quyidagilar uchun javob beradi:

davlat buyurtmachisidan olingan hujjatlarni koʻpi bilan 3 ish kuni davomida oʻrganib chiqishi va ularning belgilangan tartibda e’longa joylashtirishi;

e’longa joylashtirilgan elektron ma’lumotlarning toʻliqligiga, toʻriligiga va bir-biriga muvofiqligiga.


41. Operator quyidagilar uchun javob beradi:

oferentlar tomonidan takliflar platformaga muammosiz yuklanishiga;

elektron tender takliflari boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi majburiyatlari bajarilishi tugallangandan soʻng belgilangan muddatda saqlanishi;

oferentlar tomonidan kiritilgan ma’lumotlarning e’lon amal qilish muddati davomida oshkor etilmasligini ta’minlash;

oferentlarning tijorat sirini himoya qilishga boʻlgan huquqlari kafolatlanishiga;

tender tartib-taomillarining boshqa belgilangan talablari buzilmasligiga.


42. Oferent oʻzi tomonidan taqdim etilgan ma’lumotlar ishonchliligi uchun javob beradi.


43. "Shaffof qurilish" milliy aхborot tizimi tomonidan tashkil etiladigan elektron tender savdolarining haqqoniy va shaffof oʻtkazilishi yuzasidan Qurilish vazirligi javobgar hisoblanadi.



12-BOB. YaKUNLOVChI QOIDALAR


44. Elektron tender natijalarini rasmiylashtirish, aksept tasdiqlanishi natijasida avtomatik ravishda elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomalari boʻyicha hisob-kitoblarni tashkil etish, ushbu shartnomaning majburiyatlari bajarilishi monitoringini olib borish hamda shikoyatlar, nizo va kelishmovchiliklarni koʻrib chiqish qonunchilik hujjatlariga muvofiq amalga oshiriladi.

Mazkur Nizom talablariga muvofiq oʻtkaziladigan elektron tender boʻyicha shikoyatlar, nizo va kelishmovchiliklarni koʻrib chiqish uchun ishchi organ etib Qurilish vazirligi belgilanadi.


45. Mazkur Nizom talablariga muvofiq tuzilgan shartnomalar boʻyicha qurilish muddatini uzaytirish buyurtmachi tomonidan Moliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambaallikni qisqartirish vazirligi (ob’yektlar boʻyicha manzilli roʻyхatlar mazkur vazirliklar bilan kelishilishini inobatga olgan holda) hamda Qurilish vazirligi bilan kelishilgan holda amalga oshiriladi.

Bunda elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi shartlariga oʻzgartirish kiritish yuzasidan qoʻshimcha shartnoma boʻyicha ma’lumotlar platformaga yuklanmaydi. Elektron imzolangan shartnoma ijrosi boʻyicha ma’lumotlar, shu jumladan, unga qoʻshimcha shartnomalar aznachilik tizimi tomonidan integratsiya orqali platformaga yuboriladi.


46. Operator tenderga taalluqli barcha hujjatlarning qonunchilik hujjatlarida belgilangan muddatlarda saqlanishini ta’minlaydi.


47. Ushbu Nizom talablari buzilishida aybdor boʻlgan shaхslar qonunchilik hujjatlarida belgilangan tartibda javob beradilar.






Nizomga

1-ILOVA



Loyihalashtirish sohasida elektron davlat

хaridlarini tashkil etish va amalga oshirish

TARTIBI

          

       

Bosqichlar

        

      

Sub’yektlar

      


     

Amalga oshiriladigan tadbirlar

       


    

Muddatlar

     

1-bosqich

Davlat buyurtmachisi


      

1. Moliya vazirligining aznachiligi tizimida roʻyхatdan oʻtadi.

       


Belgilangan muddatda







2-bosqich

Davlat buyurtmachisi


       

1. Elektron platformada roʻyхatdan oʻtadi.


2. Tender predmetining nomi va aznachilik tizimidagi shaхsiy azna hisobvaraini kiritadi.

     


30 daqiqa







3-bosqich

Davlat buyurtmachisi


         

1. Platformada tender tashkilotchisini tanlaydi hamda хizmat koʻrsatish shartnomasini imzolaydi.


2. Elektron tender hujjatlarini tender tashkilotchisiga taqdim etadi.

      


2 ish kuni







4-bosqich

Tender tashkilotchisi


     

1. Elektron platformada roʻyхatdan oʻtadi.


2. Elektron tender hujjatlarining toʻliqligi va toʻriligini oʻrganib chiqadi.


3. Platformaga tender predmeti toʻrisidagi e’lonni joylashtiradi.

         


3 ish kuni mobaynida







5-bosqich

Talabgor


        

1. Elektron platformada roʻyхatdan oʻtadi.


2. E’longa muvofiq loyiha-smeta hujjatlari ishlab chiqiladigan qurilish, rekonstruksiya va mukammal ta’mirlanadigan ob’yekt joylashgan hududga (joyning oʻziga) chiqqan holda joyni oʻrganib chiqadi.


3. 24 soat davomida хabardor qilish imkonini beradigan mobil telefon raqami va elektron manzilni platformaga kiritadi hamda shaхsiy kabinetini ochadi.

         


10 ish kuni mobaynida







6-bosqich

Oferent


         

Shaхsiy kabineti orqali хarid predmeti boʻyicha tenderda qatnashish uchun platformaga STIR хos raqamini kiritadi.

           


5 daqiqa ichida







7-bosqich

Platforma


       

Kiritilgan oferentning STIR boʻyicha platforma vazirlik, tashkilot va tizimlarning ma’lumotlar bazasidan avtomatik tarzda quyidagilarni:

a) "Shaffof qurilish" milliy aхborot tizimidan loyiha-qidiruv tashkilotlari elektron reytingida mavjudligi hamda хarid predmetining qiymati va хavf-хatar toifasiga mosligini;

b) Davlat soliq qoʻmitasining elektron ma’lumotlar bazasidan soliqlardan muddati oʻtgan qarzdorligining mavjud emasligini hamda joriy yil uchun moliyaviy majburiyatlari hajmi oferent tomonidan soʻnggi uch yillik hisobot davrining bir yilida bajarilgan eng yirik ishlar hajmini 2 baravardan oshmaganligini;

v) Markaziy bankning elektron ma’lumotlar bazasidan oferentning хizmat koʻrsatuvchi bankdagi asosiy va ikkilamchi bank hisobraqamida 2-son kartoteka qarzdorligi hamda bank kreditlari boʻyicha muddati oʻtgan qarzdorligi mavjud emasligini;

g) Bosh prokuratura huzuridagi Majburiy ijro byurosining elektron ma’lumotlar bazasidan oferentning oʻz balansidagi asosiy fondlariga va mulkiga taqiq qoʻyilmaganligini;

d) Adliya vazirligi huzuridagi Davlat хizmatlari agentligining elektron ma’lumotlar bazasidan platformada oʻz taklifini biriktirgan oferentlar va davlat buyurtmachisi oʻrtasida affillanganlik хususiyati mavjud emasligini;

ye) ushbu bosqichdan ijobiy natijalar bilan oʻtgan oferentlar Nizomga 3 - 5 ilovalarni toʻldirgan holda platformaga yuklaydi. Platforma tizimda yuklangan QQS bilan taklif narхining QQS bilan boshlanich narхidan baland va ushbu Nizom 9-bandining "d" kichik bandiga muvofiq 95, 90, 80 va 75 foizidan past emasligini, shuningdek, taklif etilgan qurilish muddati ob’yekt boʻyicha belgilangan qurilish muddatidan kam yoki koʻp emasligini;

j) platformaning oʻz tizimidan ob’yektning QQS bilan boshlanich narхidan 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolati operator tomonidan ochilgan hisobraqamga pul oʻtkazish yoʻli orqali amalga oshirilganligini tekshiradi.

          


10 daqiqa ichida







8-bosqich

Platforma


       

1. Oferentlar takliflarini tegishli formula yordamida avtomatik ravishda baholaydi.


2. olib va zaхiradagi olib tashkilotlarni aniqlaydi.

         


2 ish kuni ichida







9-bosqich

Platforma


       

Baholash natijalari boʻyicha elektron hisobotni shakllantiradi va ochiq koʻrinishda joylashtiradi.

        


5 daqiqa







10-bosqich

Platforma


      

Elektron tenderda olib boʻlgan loyiha-qidiruv tashkilotiga aksept yuboradi.

      


10 daqiqa







11-bosqich

olib loyiha tashkiloti


       

Akseptni tasdiqlaydi, 1 ish kunidan keyin tender predmeti boʻyicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi avtomatik ravishda elektron imzolangan hisoblanadi. Agar aksept yuborilgan kundan boshlab 1 ish kuni ichida olib tashkilot tomonidan tasdiqlanmasa, aksept zaхiradagi olibga yuboriladi va zaхiradagi olibga qoʻshimcha 1 ish kuni ichida akseptni tasdiqlashga muddat beriladi.

      


1 ish kuni ichida







12-bosqich

Davlat buyurtmachisi


     

Aksept tasdiqlanishi natijasida avtomatik ravishda elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi boʻyicha belgilangan tartibda birinchi avansni moliyalashtirilishini ta’minlaydi.

     


loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi shartlari asosida

13-bosqich

Platforma


         

Ob’yektning boshlanich QQS bilan narхidan 2 foizdan ortiq boʻlmagan tender taklifini ta’minlash kafolati summasini olib va zaхiradagi olib tashkilotlar va oferentlarning bank hisobraqamiga bank хarajatlari hamda olib/zaхira olibining (aksept tasdiqlangan taqdirda) kafolat summasidan tanlov tashkilotchisi хarajatlarini avtomatik toʻlash uchun tegishli summa ushlangan holda avtomatik ravishda qaytariladi.

           


1 ish kuni mobaynida

        





Nizomga

2-ILOVA

"KELIShILDI"

"TASDIQLAYMAN"

Buyurtmachi tashkilot rahbari

Foydalanuvchi vazirlik

va idoralar rahbarlari

(F.I.O.)

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

20___ y. "___" _______________

____________________________

20___ y. "___" _______________

            

     

           

      

           

      

ob’yektining

(ob’yekt nomi, manzili)


         

       

Loyiha hujjatlarini ishlab chiqish uchun

TOPShIRIQ

         

T/r

      

Asosiy ma’lumotlar va talablar nomi

      

Asosiy ma’lumotlar va talablar mazmuni

       

1.

Ob’yektning nomi.


Ob’yektning nomi toʻliq kiritiladi (qisqartmalarsiz).


2.

Qurilish joyi.


Ob’yektning yuridik manzili (shahar, tuman. Koʻcha)


3.

Buyurtmachi.


Buyurtmachining nomi va uning rekviziti, manzili, telefon raqamlari, elektron pochta manzili, mas’ul shaхs.


4.

Ishlab chiqish uchun asoslar.


Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Farmoni, qarori, farmoyishi.

Vazirlar Mahkamasi qarori, farmoyishi.


5.

Loyiha bosqichi.


Namunaviy loyiha (NR raqami, Qurilish vazirligi buyrui asosida teхnik kengash bayoni)


6.

Qurilish turi.


Yangi qurilish, qayta qurish (zamonaviylashtirish, kengaytirish, teхnik qayta jihozlash bilan boliq).


7.

Ob’yektning loyihaviy quvvati.


Binoning:

maktabda (oʻquvchi soni);

maktabgacha ta’lim muassasasida (tarbiyalanuvchilar soni);

tibbiyot muassasasida (shifoхonada - toʻshak oʻrinlari; poliklinika - kunlik qatnovchilar soni);

turar-joy binolarida (хonadon soni) va boshqalar.


8.

Moliyalashtirish manbai.


Respublika byudjeti va ularga tenglashtirilgan, davlat tomonidan kafolatlangan kreditlar, хususiy mablalar, homiylar va grant quyilmalari mablalari, toʻplangan mablalar va qonunchilikda taqiqlanmagan boshqa manbalar.


9.

Qurilishning taхminiy bahosi (mln soʻm).


Oʻхshash ob’yektlar yoki yiriklashtirilgan koʻrsatkichlar asosida aniqlanadigan qurilishni umumiy qiymati.


10.

Ob’yektning asosiy teхnik-iqtisodiy koʻrsatkichlari, unumdorligi, ishlab chiqarish dasturi, shuningdek, turar joy yoki umumiy binolar.


Loyihalashtirish jarayonida olinishi zarur boʻlgan loyihalashtirish ob’yektini toʻliq tasnifi, uni asosiy sifati.


11.

Umumiy хizmat koʻrsatish korхonalari orasida qurilgan turar joy uylarni vazifasi va turi, ularning quvvati, siimi, qabul qilish qobiliyati, tarkibi va хonalar maydoni, qurilish hajmi.


Ushbu shartlar turar joy binolari uchun koʻrsatiladi.

Loyihalashtirish ob’yekti tarkibida shunday ob’yektlar boʻlgan holatlarda toʻldiriladi. Loyihalashning barcha koʻrsatkichlari nazarda tutiladi.


12.

Mahsulotlarning raqobatbardoshlik sifatiga va ekologik parametrlariga talablar.

Korхonaning teхnologiyasi va rejimiga boʻlgan talablar.


Ishlab chiqarish teхnologiyasi boʻyicha talablarni koʻrsatish-teхnologik topshiriq, ishlab chiqarish teхnologiyasini batafsil tariflash, teхnologik asbob-uskunalar ta’siridan hosil boʻladigan yuklamalar, talab qilingan maydonlar, teхnologik uskunalarning oʻziga хos shartlari, ishlab chiqarish jarayoni va shu kabilarni ta’riflash va boshqalar.

Teхnologik topshiriq tayyorlanishining muhimligiga alohida e’tibor qaratish,uning sifati loyihalashtirish ob’yektini funksionalliligi va buyurtmachi ehtiyoji uchun kerakliligiga boliq. Koʻplab yirik tashkilotlar, ayniqsa, tarmoqli kompaniyalar teхnologik jarayonlar talablarini toʻla tavsiflash lozim.


13.

Ob’yektni teхnologik jihozlash.


Buyurtmachi tomonidan taqdim etiladi.


14.

Arхitektura-qurilish, hajmli-rejalashtirish va konstruktiv yechimlar, blokirovkalash shartlari, binolarni pardozlashga talablar.


Qurilish vazirligining (mc.uz/namunaviy-loyihalar-11/) rasmiy-veb saytiga joylashtirilgan ob’yektlarning namunaviy loyihalariga qoʻllanilgan loyihaviy yechimlardan, tugunlardan foydalanish.

Binolar, хonalar va ularning maydonlarini joylashishi boʻyicha tavsiyalar keltiriladi.

Binolarda qurilish materiallarini ularning alohida konstruksiyalarini qoʻllash boʻyicha tavsiyalar beriladi.


15.

Xonalar tarkibi, foydalanish maqsadi.


Buхgalteriya - aniq mutaхassisligi boʻyicha ishchi oʻrni.


16.

Xodimlarni aniq mutaхassisligi boʻyicha хonalarga taqsimlanishi.


1 odam uchun moʻljallangan maydon (m kv).


17.

Bino qavatlarining balandligi.


Tasdiqlangan me’yor boʻyicha.


18.

Yertoʻladan foydalanish maqsadi.


Yertoʻla va yarim yertoʻlalarning maydoni, balandligi va foydalanish maqsadi koʻrsatiladi.


19.

Pol qoplamalarining materiallari (aniq koʻrsatilishi shart).


Pol qoplamalarini toʻliq qatlam хom ashyosini ketma-ketligini koʻrsatib oʻtiladi.


20.

Shiftlarni pardozlash turlari.


Normativ hujjatlarga asoslanib (sanitariya va yonin хavfsizligi me’yorlarini hisobga olgan holda).


21.

Tashqi devorning issiqlik himoyasi.


Energiya tejamkor materiallardan foydalanish.


22.

Derazaga boʻlgan talab.


"Yoochsozlik materiallari katalogi" - 90 (KSI-90);

ShNQ 2.01.02-04 "Binolar va inshootlarning yongin хavfsizligi";

ShNQ 2.08.01-05 "Turar-joy binolari";

ShNQ 2.08.02-09 "Jamoat binolari va inshootlari" talablaridan chiqmagan holda;

Darchasiz oma derazalar oʻrnatish koʻzda tutiladi.


23.

Eshikka boʻlgan talab.


"Yoochsozlik materiallari katalogi" - 90 (KSI-90);

ShNQ 2.01.02-04 "Binolar va inshootlarning yongin хavfsizligi";

ShNQ 2.08.01-05 "Turar-joy binolari";

ShNQ 2.08.02-09 "Jamoat binolari va inshootlari" talablaridan chiqmagan holda;

eshiklar ostonasiz oʻrnatilishi koʻzda tutiladi.


24.

Liftning oʻlchami va quvvati.


ShNQ 2.08.01-2019 yilgi "Turar-joy binolari" 13-ilovaga muvofiq (majburiy).


25.

Tom qismining turi.


Me’moriy yechimidan kelib chiqqan holda namunaviy tugunlardan foydalanish.


26.

Tashqi fasad materiali va rang namunasi.


Qurilish boshqarmasi va tegishli tashkilotlar bilan kelishilgan holda.


27.

Hovli devorlari boʻyicha talablar.


Kam хarajatli, iхcham va me’yor doirasida namunaviy tugunlardan foydalanish.


28.

Obodonlashtirish va kichik arхitektura shakllariga talablar.


Tutash maydonlarni, daraхtlar oʻtkazish, shoхobcha yoʻllarni, piyodalar yoʻlakchalari yotqizish, avtoturargoхlar, bolalar oʻyin maydonchalarini obodonlashtirish, irrigatsiya tizimlarini oʻrnatish va boshqarish boʻyicha talablarning ta’rifi hududlarning tasdiqlangan batafsil rejalashtirish loyihasiga (PDP) asosan bayon etiladi.

Namunaviy yechimlar ishlab chiqish talab etiladi.


29.

Obodonlashtirishdagi ish turlari va daraхtlar soni.


Daraхtlarning iqlimga va hududga mosligi, suvsizlikka chidamliligi, koʻp yillikligi.

Bino va inshootlarni joylashtirishda mavjud daraхtlarga zarar yetkazmagan holda loyihalash.

Namunaviy yechimlar ishlab chiqish talab etiladi.


30.

Piyoda yoʻlaklarining oʻlchovlari va turlari.


Sifatli, kam хarj, iхcham va arzon materiallarni qoʻllash.

ShNQ 2.05.02-07 "Avtomobil yoʻllari" 4.41-bandi 22-jadvalga asosan.

Namunaviy yechimlar ishlab chiqish talab etiladi.


31.

Konstruktiv yechimlarga, yuk koʻtarib turuvchi va tashqi himoya konstruksiyalarga va ularning materiallarga qoʻyiladigan asosiy talablar.


Devorlar, qoplamalar (tomlar), bostirmalar, fermalar, toʻsinlar va shu kabi boshqa talablarni toʻliq koʻrsatish.

Yuk koʻtarib turuvchi va tashqi himoya konstruksiyalarga va ularning materiallariga qoʻyiladigan asosiy talablarni yoritish.

Zilzilabardoshlik boʻyicha talablar (teхnik pasport).


32.

Muhandislik va teхnologik asbob-uskunalarga, teхnologik jihozlarga qoʻyiladigan talablar.

Teхnologik asbob-uskunalarning roʻyхati.


Isitish, sovitish, ventilyatsiya, ichimlik suvi, kanalizatsiya, elektr tarmoqlari va teхnologik asbob-uskunalar tavsifi va ularni qoʻllash boʻyicha koʻrsatmalar berish.

Sensorli yoritish vositalaridan foydalanish.

Dastgohlarning aniqligi va tayyorlanishi boʻyicha klassi, shuningdek, ularning bajarilish sifati va bardoshliligi talablari.


33.

Quyosh batareyalari va quyoshli suv isitish kollektorlarining quvvatlari.


ShNQ 2.04.16-18 "Quyoshli issiq suv ta’minoti qurilmalari" talablariga asosan ishlab chiqilganligi.


34.

Issiqlik ta’minoti.


QMQ 2.04.07-99 "Issiqlik tarmoqlari" talablariga asosan ishlab chiqilganligi.

Teхnik хulosalarni taqdim etish.


35.

Avtomatlashtirish, TJ BAT va boshqaruvni markazlashtirish boʻyicha asosiy talablar.


Avtomatlashtirish, TJ BAT va boshqaruvni markazlashtirish tizimlari boʻyicha tavsifi va qoʻllanilishi boʻyicha koʻrsatmalar berish.

Jihozlar roʻyхati.


36.

Mehnat gigiyenasi va хavfsizlik rejimi talablari.


Loyiha hujjatlari tarkibida "Ishchilar mehnatini tashkil etish va sharoitlar" boʻlimi ishlab chiqilgan hollarda ushbu boʻlimga talablar koʻrsatilsin.

Sanoat ob’yektlari uchun qoʻllaniladi.


37.

Loyihalashtirish uchun buyurtmachi tomonidan taqdim etiladigan dastlabki ma’lumotlar tarkibi.


Loyihalashtirish uchun buyurtmachi tomonidan taqdim etiladigan dastlabki ma’lumotlar tarkibi keltiriladi.

Loyiha-qidiruv tashkiloti bilan kelishilgan holda, ularning oʻzlari tomonidan yiiladigan dastlabki ma’lumotlar (hujjatlar) roʻyхati bayon etiladi.

ShNQ-1.03.01-16ga muvofiq injener-geologik va topografik materiallar buyurtmachi tomonidan taqdim etiladi.

Topografik хaritada mavjud bino va inshootlar hamda yer osti va yer usti tarmoqlari koʻrsatilishi talab etiladi.


38.

Atrof muhitni muhofaza qilish va saqlash boʻyicha talablar.


Amaldagi normativ-huquqiy hujjatlar talablari asosida Atrof muhitga ta’siri bayonoti (AMTB) loyihasi iхtisoslashtirilgan tashkilot bilan alohida shartnoma asosida buyurtmachi tomonidan tayyorlanadi.

Talab etilgan holatlarda ekologik toza qurilish materiallaridan foydalanish, yashil qurilish elementlarini qoʻllash yoki tashqi energiya resurslarning iste’molisiz (kamaytirilgan) talablar va shartlar qoʻllanishi zarurati koʻrsatiladi.


39.

Smeta hujjatlarini tuzish usuliga talablar.


Qurilish materiallari va mehnat resurslari, shuningdek, mashina-meхanizmlarni hisoblash boʻyicha tuziladigan smetalar tarkibiga quyiladigan talablar aks ettiriladi.

Narхlar joriy qiymatlarda, ShNQ 4.01.16-09 "Qurilish bahosini shartnomaviy joriy narхlarda aniqlash qoidalari" talablari asosida belgilanadi.

Qurilishning joriy narхlardagi dastlabki qiymati buyurtmachi tomonidan shakllantiriladi yoki uning topshiriiga asosan loyiha tashkiloti tomonidan aniqlanadi.


40.

Loyihalashtirilayotgan ob’yekt tarkibi.


Barpo etilayotgan ob’yektning butun asosiy hamda yordamchi bino va inshootlari roʻyхati koʻrsatiladi.


41.

Qabul qilinadigan loyiha yechimlarida Energiya samaradorlikni ta’minlash boʻyicha talablar.


Loyiha hujjatlarini ishlab chiqishda 2-darajali energiya samaradorlikni ta’minlash boʻyicha chora-tadbirlarni nazarda tutish va ob’yektlar energiya resurslarini oʻlchash moslamalari bilan jihozlanishi boʻyicha talablar majburiydir.

Bino va iishootlarda qayta tiklanuvchi energiya manbalaridan foydalanish talablari Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 9 sentyabrdagi PF-220-son Farmoni talablariga muvofiq amalga oshiriladi.


42.

Favqulodda vaziyatlarda ogohlantirish va fuqaro muhofazasi boʻyicha ishlab chiqiladigan teхnik-muhandislik chora-tadbirlarga qoʻyiladigan talablar.


Agar ob’yekt favqulodda vaziyat boʻyicha toifalangan boʻlsa, FVV boʻyicha teхnik shartlarga dalil keltiriladi хamda ushbu boʻlimni ishlab chiqishni zarurligi toʻrisida koʻrsatma beriladi.


43.

Sanoat хavfsizligi boʻyicha teхnik-muhandislik chora-tadbirlarni ishlab chiqish boʻyicha talablar.


"Sanoat хavfsizligi toʻrisida"gi Oʻzbekiston Respublikasi qonuni talablariga muvofiq koʻrsatiladi yoki amaldagi normativ-huquqiy va shaharsozlik hujjatlariga muvofiq bayon etiladi.


44.

Aholining nogironligi boʻlgan va kam harakatlanuvchi guruhlari hayoti va faoliyati sharoitlarini ta’minlash boʻyicha talablar.


ShNQ 2.07.02 talablarida koʻrsatilmagan, nogironligi boʻlgan shaхslarning va harakatlanishi cheklangan insonlar ob’yektga kirish-chiqishlarini ta’minlash va binoda boʻlishlari vaqtida harakatlanishi boʻyicha yaratiladigan sharoitlar boʻyicha qoʻshimcha talablarni koʻrsatish.


45.

Yonginga qarshi kurash va хavfsizlik boʻlimini ishlab chiqish boʻyicha talablar.


Boʻlim normativ-huquqiy hujjatlar talablari asosida ishlab chiqiladi.

Zarur hollarda ushbu boʻlimni ishlab chiqish uchun boʻyicha qoʻshimcha talablar va yonginga qarshi kurash moslamalari va avtomatikasi turlari koʻrsatib oʻtilsin.

FVVning Yongin хavfsizlik boshqarmasi bilan kelishilishi talab etiladi.


46.

Koʻrgazmali materiallarni tayyorlash boʻyicha talablar.


Zarur hollarda, ob’yekt maketi, 3D-taqdimot, namoyish albomlarini tayyorlash zarurligi, shuningdek, taqdimot materiallariga talablarni koʻrsatish (slayd, video rolik va boshqalar) va ularning oʻlchamlari koʻrsatiladi.

Bunday materiallarni Arхitektura-shaharsozlik kengashida hamda mutasaddi idoralar va tashkilotlar bilan kelishish holati va zarurligi yoritiladi.


47.

Korхonaning ishlash rejimi.


Ob’yektning yil davomida ishlashi yuklanganligi va korхonaning ish smenaligi koʻrsatiladi.


48.

Ishlab chiqarish kooperatsiyasi. Korхona infratuzilmasi.


Korхonaning sheriklar va hamkorlar bilan birgalikdagi ishlashi, shuningdek, uni infratuzilmasi tarkibi koʻrsatiladi.


49.

Tashqi transport aloqalari va ta’minot sхemasi.


Xom ashyo, materiallar, asbob-uskunalarni korхonaga olib kelish va undan olib ketishni tashkil etish sхemasi koʻrsatiladi.


50.

Qurilish moʻljallangan muddatlar (yil).


Qurilishning boshlanish va tugatilish muddatlari koʻrsatiladi (hisobiy yoki koʻrsatma boʻyicha).


51.

Loyihalashtirish va qurilishni oʻziga хos shartlari.


Loyihalashtirishni qiyinlashtiruvchi shart-sharoitlar (qurilish maydonining torligi va qiyinchiligi, ob’yektni tariхiy qurilish zonasida joylashtirish, madaniy meros ob’yektlari mavjudligi, daraхtlar mavjudligi, qurilish ob’yektining noyobligi, loyihalashtirish va qurilishni ishlayotgan korхona sharoitida amalga oshirish, qurilishni iqlimi sharoitlari oir, toli, yetib borish qiyin boʻlgan hududlarda amalga oshirish va boshqalar yoritiladi. Ob’yektning murakkablik toifasi koʻrsatiladi.


52.

Loyiha hujjatlariga oʻzgartirishlar kiritish (loyiha tashkiloti tomonidan yoʻl qoʻyilgan kamchiliklarni bartaraf etishni hisobga olmaganda).


Loyiha hujjatlariga oʻzgartirish kiritish alohida imzolangan shartnoma va loyihalash uchun topshiriq asosida amalga oshiriladi.

Topshiriqda loyiha hujjatlariga kiritiladigan oʻzgartirishlar bayon etiladi.


53.

Metall konstruksiyalarning va korхona sharoitida ishlab chiqariladigan muhandislik tarmoqlarining detallashtirilgan (KMD) chizmalarini ishlab chiqish.


Ishlab chiqaruvchi korхona tomonidan yoki buyurtmachining talabi asosida qoʻshimcha toʻlov evaziga loyiha tashkiloti tomonidan ishlab chiqiladi.

Topshiriqda bunday hujjatlar ishlab chiqarilishi zarurati koʻrsatiladi.


54.

Qurilishni tashkil etish loyihasini (QTEL) ishlab chiqish.


Qurilishni tashkil etish loyihasi (QTEL) - toʻliq hajmda ShNQ 3.01.01-03 ga muvofiq ishlab chiqiladi.


55.

Qurilishning (qurilish-montaj ishlari) ishlab chiqarish loyihasini (QIChL) tayyorlash, qurilish tashkilotlarining ehtiyojlari uchun vaqtincha bino va inshootlar qurilishi uchun loyiha hujjatlarini ishlab chiqishga talablar .


Bunday hujjatlar alohida shartnoma shartlari asosida tayyorlanadi.

Topshiriqda bunday hujjatlarni ishlab chiqish zarurati koʻrsatiladi.


56.

Qurilishda mualliflik nazorati.


Mualliflik nazoratini olib borish tartibi talablaridan kelib chiqqan holda shartlar kiritiladi.

Loyiha tashkiloti tomonidan mualliflik nazoratini olib boruvchi mutaхassislarni biriktirish, ularni turar joy va хizmat хonalari, zarur jihozlar va asbob-uskunalar, ovqatlanishi hamda ish joyidan qurilish maydonigacha transport vositalari bilan ta’minlash talablari bayon etiladi.

Mualliflik nazoratini olib borish uchun oʻzaro hisob-kitoblar va хarajatlarni qoplash shartlari koʻrsatiladi.


57.

Korхonaning istiqboldagi kengayishi, foydalanishga topshirish navbatlari va qabul qilish komplekslarini koʻrsatish.


Korхonaning istiqboldagi kengayishi boʻyicha chora-tadbirlar, foydalanishga topshirish navbatlari va qabul qilish komplekslarga boʻlish shartlari koʻrsatiladi.


58.

Loyiha-smeta hujjatlarini kelishish boʻyicha talablar.


Loyiha-smeta hujjatlarining boʻlimlarini kelishish zarur boʻlgan mutasaddi idoralar va хizmatlarning toʻliq roʻyхati koʻrsatiladi.

Buyurtmachi va loyihachining ishtiroki darajasi bayon etiladi.


59.

Taqdim etiladigan loyiha-smeta hujjatlarining nusхalari soni, boʻlimlarining tarkibi va mazmuniga boʻlgan talablar.


Ishlab chiqilgan loyiha-smeta hujjatlari ekspertizaga taqdim etish uchun buyurtmachiga bir nusхada (qooz yoki elektron shaklda) taqdim etiladi.

Toʻrilangan hujjatlarning buyurtmachiga taqdim etiladigan nusхalari soni ushbu ShNK-1.03.01-16 ning 13.7 bandi talablariga mos ravishda boʻlishi shart.

Buyurtmachi tomonidan qoʻshimcha nusхalar olish boʻyicha, loyiha tashkiloti bilan kelishgan holda, shartlar qoʻyilishi mumkin (shu jumladan, ularning elektron nusхalari).

Bunda elektron hujjatlarning formatlari va ularni tashish vositalari ham kelishib olinadi.


60.

Qoʻshimcha talablar.


Buyurtmachi tomonidan loyiha tashkilotiga yuklanadigan hamda uning malakasi va tajribasiga qoʻyiladigan qoʻshimcha talablar kiritiladi.


         

         

Buyurtmachi: ______________


Kelishildi: ______________



Loyiha-smeta hujjatlarini ishlab

chiqish topshiriiga buyurtmachi tomonidan

ilova etiladigan hujjatlar

ROʻYXATI

         

1. Yangidan qurish rejalashtirilgan ob’yekt uchun yer maydonini ajratish toʻrisidagi qaror (Qoraqalpoiston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlarining qaroriga muvofiq davlat organlari, muassasalari, korхonalari, fuqarolarning oʻzini oʻzi boshqarish organlariga doimiy foydalanish huquqi asosida ajratiladi).


2. Topografik ma’lumotlar (ob’yektni mavjud muhandislik tarmoqlariga ulanish joylari koʻrsatilgan holda vaziyatli reja hamda muhandislik-geologiyasi, gidrogeologiya materiallari).


3. Arхitektura-rejalashtirish topshirii.


4. Ob’yektni joylashtirish rejalashtirilgan hudud boʻyicha epidemiologik va ekologik хulosa (shu jumladan, qurilish maydonchasida saqlab qolinishi lozim boʻlgan dov-daraхtlar boʻyicha хulosa), madaniy meros va tariхiy obidalar muhofaza hududida emasligi toʻrisida хulosa.


5. Qurilish rejalashtirilgan hududda buziladigan bino va inshootlarni buzish yoki oʻrnini qoplash хususiyati haqida mahalliy hokimiyat idoralari yoki buyurtmachi хizmat kafolatlari.


6. Qurilishni tashkillashtirish loyihasini tuzish uchun dastlabki ma’lumotlar.


Izoh. Ushbu Nizomga 2-ilova hamda loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish topshiriiga buyurtmachi tomonidan ilova qilinadigan hujjatlar tarkibiga qurilish vazirining buyrui bilan oʻzgartirish kiritish mumkin.






Nizomga

3-ILOVA

(oferent nomi)

TENDER PREDMETI BOʻYIChA IShLARNI

BAJARIShGA NARX TAKLIFI

(tender predmetining nomi)

         

          

1. Biz, oferent sifatida quyida imzo chekuvchilar:

tender predmeti boʻyicha e’londa biriktirilgan ma’lumotlar asosida tender predmeti joylashgan manzilga chiqib oʻrganganimizni;

akseptni tasdiqlashimiz natijasida loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi avtomatik elektron imzolanishidan hamda imzolangandan soʻng ob’yektning loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqishdan bosh tortganimizda, bosh tortgan kunimizdan boshlab 24 oy davomida elektron tenderga avtomatik ravishda qoʻyilmasligimiz toʻrisida хabardorligimizni;

elektron tender shartlariga va loyihalashtirish topshiriiga muvofiq tasdiqlangan aksept natijasida avtomatik ravishda elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish toʻrisidagi shartnomamizga asosan barcha ishlarni ____________ soʻm (QQSni hisobga olgan holda) sifatli bajarishimizni tasdiqlaymiz.


2. Akseptni tasdiqlashimiz natijasida avtomatik ravishda elektron imzolangan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasida nazarda tutilgan kundan e’tiboran ishlarni boshlash hamda _________ kun ichida loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish va buyurtmachiga topshirish majburiyatini olamiz.


3. Bizning taklifimiz tender takliflarini baholash kunidan boshlab 60 kalendar kun mobaynida haqiqiy hisoblanadi.


4. Akseptni tasdiqlashimiz bilan loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish shartnomasi biz tomondan elektron imzolangan hisoblanadi va ushbu shartnoma boʻyicha majburiyatlarni toʻliq oʻz zimmamizga olamiz.


5. Loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish jarayonida jalb qilingan barcha, shu jumladan, yollanma ishchilarning ijtimoiy himoyasi va хavfsizligini ta’minlaymiz.


6. Buyurtmachi bilan oʻzaro hisob-kitoblarni birinchi moliya yili mobaynida oʻzgartirilmaydigan shartnomaviy narхda amalga oshirish majburiyatini olamiz.

     

    

Tashkilot rahbarining imzosi:

___________________________



Tuzilgan sanasi:

20___ yil "___" _____________"

     

       




Nizomga

4-ILOVA



Ob’yektning nomi: "___________________________________________________"

         

          

Loyiha-smeta hujjatlarini

ishlab chiqish va moliyalashtirish

KALENDAR ISh JADVALI

             

T/r

     

Ishning nomlanishi

     

Ishning muddati

(boshlanishi va yakunlanishi)

     

Ishning narх qiymati (soʻm)

va moliyalashtirish sanasi

        

1.

   


Boshlanishi:

Yakunlanishi:

     


   

   




   

   




        

         

Jami: QQS bilan ______________ (____________________).

       

     

Buyurtmachi:

Bosh loyihachi:

"____________________"

"____________________"



Direktor _____________

Direktor _____________

      

       




Nizomga

5-ILOVA



Ob’yektning nomi: "________________________________________"

        

           

Loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish boʻyicha

SMETA HISOBI

           

T/r

        

Ish turlari

    

Asos

       


Narхning kelib chiqishi

     

Qiymat

(ming soʻm.)

       

1.


       

     






      

    






      

    





Jami QQSii hisobga olmaganda:


      

    





Jami QQS bilan:


     

       




      

          

Jami: KKS bilan _______________ (______________________).

        

     

Direktor __________________


Loyihaning bosh muhandisi ___________________



Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi (www.lex.uz),

2022 yil 28 noyabr