Форма 1 - ВШ (годовая). Отчет вечерней общеобразовательной школы на начало 2008/2009 учебного года
Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг 2007 йил 9 ноябрдаги 18-сонли қарорига 144-сонли илова
|
ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ |
Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодекснинг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности |
Тақдим этадилар Представляют |
Тақдим этиш муддати Сроки представления |
1-ВШ шакли форма 1-ВШ |
|
Халқ таълими вазирлигининг тизимидаги кечки мактаблари - |
20 сентябрь |
Йиллик Годовая |
|
Туман (шаҳар) халқ таълими бўлимларига; |
|||
Туман (шаҳар) халқ таълими бўлимлари - |
25 сентябрь |
||
Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига; |
|||
Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси - |
30 сентябрь |
||
Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига; |
|||
Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги ҳудудлар кесимида жамланма ҳисоботни - |
20 октябрдан кечиктирмай |
||
Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасига |
|||
Вечерние школы Министерства народного образования - |
20 сентября |
||
Районным (городским) отделам народного образования; |
|||
Районные (городские) отделы народного образования - |
25 сентября |
||
Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента; |
|||
Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, Главное управление народного образования города Ташкента - |
30 сентября |
||
Министерству народного образования Республики Узбекиcтан; |
|||
Министерство народного образования Республики Узбекистан сводный отчет в разрезе территорий - |
не позднее 20 октября |
||
Государственному комитету Республики Узбекистан по статистике |
|||
Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади Конфиденциальность гарантируется получателем информации |
Ҳисобот топширувчи субъект номи Наименование отчитывающегося субъекта |
хос рақамлар коды |
||
КТУТ (ОКПО) |
|||
СТИР (ИНН) |
|||
Манзили |
МҲОБТ (СОАТО) |
||
Адрес |
ХХТУТ (ОКОНХ) |
2008/2009 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА
КЕЧКИ УМУМТАЪЛИМ МАКТАБИНИНГ
ҲИСОБОТИ
ОТЧЕТ
ВЕЧЕРНЕЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ
НА НАЧАЛО 2008/2009 УЧЕБНОГО ГОДА
1-бўлим. Умумий маълумотлар
Раздел 1. Общие сведения
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строк |
Мактаблар сони Число школ |
улардаги: в них: |
|||
ўқувчилар учащихся |
улардан қизлар из них девушек |
ўқитувчилар (ўриндошларни қўшган ҳолда) учителей (включая совместителей) |
улардан аёллар из них женщин |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Кечки (сменали) умумтаълим мактаблари, жами Вечерние (сменные) общеобразовательные школы, всего |
101 |
|||||
шу жумладан: в том числе: кундузги ўқув шаклидаги с очной формой обучения |
102 |
|||||
сиртқи ўқув шаклидаги с заочной формой обучения |
103 |
|||||
кундузги-сиртқи ўқув шаклидаги с очной и заочной формой обучения |
104 |
|||||
Жисмонан нуқсонли шахслар учун синф (гуруҳ)лар ташкил этилган кечки мактаблар (101-сатрдан) Вечерние школы, при которых организованы классы (группы) для лиц с физическими недостатками (из строки 101) |
105 |
|||||
шу жумладан: в том числе: кар ва яхши эшитмайдиганлар учун для глухих и слабослышащих |
106 |
|||||
кўзи ожиз ва яхши кўрмайдиганлар учун для слепых и слабовидящих |
107 |
|||||
Жисмонан нуқсонли шахслар учун мактаблар Школы для лиц с физическими недостатками |
108 |
|||||
шу жумладан: в том числе: кар ва яхши эшитмайдиганлар учун для глухих и слабослышащих |
109 |
|||||
кўзи ожиз ва яхши кўрмайдиганлар учун для слепых и слабовидящих |
110 |
|||||
Жами (101, 108-сатрлар йиғиндиси) Всего (сумма строк 101, 108) |
111 |
|||||
улардан қишлоқ жойларда жойлашгани из них находятся в сельской местности |
112 |
|||||
Ундан ташқари, ишловчи ёшлар учун кундузги ўқув синфлар, сиртқи гуруҳлар ташкил этилган кундузги умумтаълим мактаблари Кроме того, дневные общеобразовательные школы, при которых созданы классы очного обучения, группы заочников для работающей молодежи |
113 |
|||||
улардан қишлоқ жойларда жойлашгани из них находятся в сельской местности |
114 |
|||||
Жами (111, 113-сатрлар йиғиндиси) Всего (сумма строк 111, 113) |
115 |
х |
||||
шу жумладан, катталар таълим маркази в том числе центр образования взрослых |
116 |
|||||
115-сатрдан ўриндошларсиз ўқитувчилар сони Из строки 115 число учителей без совместителей |
117 |
х |
х |
х |
2-бўлим. Синфлар сони ва улардаги ўқувчилар
Раздел 2. Число классов и в них учащихся
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Кундузги ўқув шакли Очная форма обучения |
Сиртқи ўқув шакли Заочная форма обучения |
Кундузги ва сиртқи ўқув шакли ўқувчилари, жами Итого учащихся очной и заочной форм обучения |
||||
синфлар сони число классов |
ўқувчилар сони численность учащихся |
шу жумладан қизлар в том числе девушек |
синфлар сони число классов |
ўқувчилар сони численность учащихся |
шу жумладан қизлар в том числе девушек |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1-9-синфлар 1-9 классы |
201 |
|||||||
10-синф 10 класс |
202 |
|||||||
11-синф 11 класс |
203 |
|||||||
12-синф 12 класс |
204 |
|||||||
13-16-синфлар 13-16 классы |
205 |
|||||||
Жами 10-12 (10-16-синфлар) (202-205-сатрлар йиғиндиси) Итого 10-12 (10-16 классы) (сумма строк 202-205) |
206 |
|||||||
Жами (201, 206-сатрлар йиғиндиси) Всего (сумма строк 201, 206) |
207 |
3-бўлим. 2008 йилда мактабни тугаллаган ёки кейинги синфга ўтказилган ўқувчилар сони
Раздел 3. Численность учащихся, окончивших школу или переведенных в следующий класс в 2008 году
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
5-синф 5 класс |
6-синф 6 класс |
7-синф 7 класс |
8-синф 8 класс |
9-синф 9 класс |
10-синф 10 класс |
11-синф 11 класс |
12-синф 12 класс |
13-синф ва катта 13 класс и выше |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Мазкур синфни тугаллаган ва кейинги синфга ўтказилган ўқувчилар сони Численность учащихся, окончивших данный класс и переведенных в следующий класс |
301 |
|||||||||
улардан қизлар из них девушек |
302 |
9-синфни битирганлик тўғрисида аттестат олган ўқувчилар сони (303) ________
Численность учащихся, получивших аттестат об окончании 9 класса
11(12)-синфни битирганлик тўғрисида аттестат олган ўқувчилар сони (304) ________
Численность учащихся, получивших аттестат об окончании 11(12) класса
4-бўлим. Ўқувчиларни ёши бўйича тақсимоти*)
Раздел 4. Распределение учащихся по возрасту*)
Сатр хос рақами Код строки |
Жами Всего |
14 ёш ва ундан кичик 14 лет и менее |
15 ёш 15 лет |
16 ёш 16 лет |
17 ёш 17 лет |
18 ёш 18 лет |
19 ёш 19 лет |
20 ёш 20 лет |
21 ёш 21 лет |
22 ёш 22 года |
23 ёш 23 года |
24 ёш 24 года |
25-29 ёш 25-29 лет |
30 ёш ва ундан катта 30 лет и старше |
|
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Жами ўқувчилар Всего учащихся |
401 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девушек |
402 |
*) 01.01.2009 йил ҳолатига тўлиқ ёш сони
*) Число полных лет на 01.01 2009 года
5-бўлим. Ўқувчиларни ўқитиш тили бўйича тақсимоти
Раздел 5. Распределение учащихся по языкам обучения
Ўқитиш тили Язык обучения |
Сатр хос рақами Код строки |
Ўқувчилар сони Численность учащихся |
Улардан қизлар Из них девушек |
А |
Б |
1 |
2 |
Жами Всего |
501 |
||
шу жумладан: в том числе: ўзбек узбекский |
502 |
||
рус русский |
503 |
||
қозоқ казахский |
504 |
||
тожик таджикский |
505 |
Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причин |
|
|
20___йил "___"__________ |
М.Ў. М.П. |
Раҳбар Руководитель |
_________________________________________________ |
||
|
|||||
______________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
Ҳисобот тузиш учун масъул мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
________________ (мансаби) (должность) |
_______________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
___________ (имзоси) (подпись) |
Ҳисобот шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар
1-ВШ "Ўқув йили бошига кечки умумтаълим мактаби ҳисоботи" кундузги, сиртқи ва кундузги-сиртқи ўқув шакли кечки умумтаълим мактаблари, жисмонан нуқсонли шахсларга мўлжалланган муассасалар, кундузги мактаблар қошида очилган синфлар, ишлайдиган ёшларга очилган сиртқи бўлимлар, катталар таълим марказларининг дастлабки ҳисоботига асосан тўлдирилади.
Ҳисоботнинг 1-бўлим 101-сатрида кечки умумтаълим мактаблари тўғрисида маълумот (жисмонан нуқсонли шахсларга мўлжалланган муассасаларсиз) берилади.
Барча устунлар бўйича 101-сатр 102, 103, 104-сатрларга тенг келиши керак.
Жисмонан нуқсонли шахсларга мўлжалланган муассасалар тўғрисида маълумотлар 108-сатрда келтирилади. Барча устунлар бўйича 108-сатр маълумотлари 109 ва 110-сатр маълумотларига, 111-сатр (жами) 111 ва 113-сатр 2-5-устунлари маълумотига тенг келиши керак.
116-сатр 115-сатр 2-5-устунлари маълумотидан, 117-сатр 115-сатр 4-5-устунларидан кичик ёки тенг бўлиши керак.
Ҳисоботнинг 2-бўлимидаги 207-сатр (2-устун + 5-устун) 1-бўлим 115-сатр 2-устунига, 207-сатр (3-устун + 6-устун) 1-бўлим 115-сатр 3-устунига тенг бўлиши керак.
3-бўлим "Ҳисобот даврида мактабни тугаллаган ёки кейинги синфга ўтказилган ўқувчилар сони"ни ўтган йил ҳисобот давридаги 2-бўлим "Синфлар сони ва улардаги ўқувчилар" билан солиштириш керак.
4-бўлимдаги 401 ва 402-сатрлар 1-устуни шу сатрлар 2-14-устунига тенг келиши керак.
5-бўлимдаги 501-сатр 1-устуни 502-505 ва 1-бўлим 115-сатр 2-устунига, 501-сатр 2-устуни эса 502-505-сатрларга ва 1-бўлим 115-сатр 3-устунига тенг келиши керак.
Разъяснения по заполнению формы
Государственная статистическая отчетность по форме 1-ВШ "Отчет вечерней общеобразовательной школы на начало учебного года" составляется на основании данных первичных отчетов вечерних общеобразовательных школ с очной, заочной, очно - заочной формами обучения; учреждений для лиц с ограниченными возможностями здоровья; дневных общеобразовательных школ, при которых организованы классы очного обучения, группы заочников для работающей молодежи; центров образования взрослых.
В разделе 1 по стр.101 приводятся данные о вечерних образовательных учреждениях (без учреждений для лиц с ограниченными возможностями здоровья). Данные стр.101 должны быть равны сумме данных строк 102, 103, 104 по всем графам. Данные об учреждениях для лиц с ограниченными возможностями здоровья приводятся в стр.108. Данные стр.108 должны быть равны сумме данных строк 109 и 110 по всем графам. Данные стр.111 (Итого) должны быть равны сумме данных строк 111 и 113 по графам 2 - 5. Данные стр.116 должны быть меньше или равны данных строки 115 по графам 2 - 5. Данные стр.117 должны быть меньше или равны данных строки 115 по графам 4 и 5.
В разделе 2 сумма данных строки 207 (гр.2 +гр.5) должны быть равны данным раздела 1 стр. 115 гр.2, а сумма данных строки 207 (гр.3 +гр.6) должны быть равны данным раздела 1 стр. 115 гр.3.
Данные раздела 3 за отчетный период ("Численность учащихся, окончивших школу или переведенных в следующий класс") необходимо сверять с данными раздела 2 ("Число классов и в них учащихся") за предыдущий отчетный период.
В разделе 4 гр. 1 по строкам 401 и 402 должна быть равна сумме данных граф 2-14 по этим же строкам.
В разделе 5 стр.501 гр.1 должна быть равна сумме данных строк 502 - 505 и данным раздела 1 стр.115 гр. 2, а стр.501 гр.2 должна быть равна сумме данных строк 502 - 505 и данным раздела 1 стр.115 гр. 3.